بهترین قالیشویی در پرند 💎 لیست 10 معتبرترین قالیشویی ها در پرند

بهترین قالیشویی در پرند

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 بهترین قالیشویی در پرند، و شناسایی آن نمی‌تواند کار راحت و آسانی باشد ، تشخیص یک قالیشویی معتبر از نامعتبر و کاربلد از مبتدی همواره مشکل است ،  به خصوص که در سال های اخیر افراد بسیاری دست به احداث قالیشویی زده‌اند که تشخیص بهترین قالیشویی و مبل شویی در پرند یا هر شهر دیگر امری سخت گردیده است.
سایت پاسخ تو لیستی از معتبر ترین قالیشویی ها را در اختیارتان می گذارد و سپس طبق روال همیشگی سایت ، در این مقاله به معرفی خصیصه‌های بهترین قالیشویی در پرند می‌پردازیم تا شما را در انتخاب بهترین یاری کند ، البته مثل همیشه نظرات شما عزیزان میتواند ما را در کامل کردن این مقاله یاری کند و همچنین کمک کننده سایرین باشد.

شما عزیزان میتوانید استعلام اصالت قالیشویی را از اتحادیه قالیشویی رباط کریم و پرند به شماره 56640251 دریافت نمایید.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در پرند

معتبرترین قالیشویی و مبل شویی ها در پرند

قالیشویی و مبل شویی بنفشه در پرند

قالیشویی پرند

خدمات قالیشویی بنفشه :

  • ارائه خدمات قالیشویی و رفوی فرش در هفت روز هفته، حتی ایام تعطیل، با ضمانتنامه کتبی
  • شستشویی تمام فرش های دست بافت ، شستشوی خوشخواب در محل ، رفوگری و ترمیم فرش
  •  شستشو بدون موادشیمایی
  • عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران
  • شستشوی اعلاء با دستگاه های تمام اتوماتیک
  • متخصص درشستشوی فرش های دستبافت .ماشینی .ابریشم صادراتی .
  • رنگ برداری . رفوگری . چرم دوزی . ترمیم ریشه . رفع سوختگی
  • سرویس به تمام نقاط پرند و حومه (اتوکرده لول شده با کاور ، تحویل ۴۸ساعته)

قیمت ثابت و شستشویی ۱۰۰درصد تضمینی

شماره های تماس  :

قالیشویی و مبل شویی سبحان در پرند

قالیشویی در پرند

این قالیشویی یکی از بهترین قالیشویی های پرند است که با به کارگیری و به روزترین تکنولوژی، بهترین خدمات را برای تمامی مشتریان عزیز ارائه می دهد. شماره ثبت : 0466958362

خدمات این قالیشویی عبارتند از:

  • ارائه خدمات قالیشویی و رفوی فرش 24 ساعته، حتی ایام تعطیل، با ضمانت
  • متخصص درشستشوی فرش های دستبافت ، ماشینی، ابریشم، صادراتی
  • سرویس به تمام نقاط پرند و حومه ( ۴۸ ساعته)
  • جداسازی انواع فرش جهت جلوگیری از اختلاط رنگ فرش ها در هم
  • استفاده از مواد شوینده مناسب هر فرش
  • شستشوی با دقت و اصولی فرش
  • تضمین سلامت فرش

شماره تماس ها : 02156421402  – 02156943539 – 09126942887
با مدیریت دالمند

قالیشویی و مبل شویی کوشا در پرند

قالیشویی در پرند

این مجموعه قالیشویی و مبل شویی با مجوز رسمی اتحادیه و کد ثبت ، ارائه کننده خدمات کامل قالیشویی و مبل شویی به شما ساکنین عزیز شهر جدید پرند است . در ادامه به خدمات این مرکز اشاره میکنیم .

خدمات این مرکز:

  • شستشو با بهترین قیمت
  • مبل شویی تخصصی با دستگاه در محل
  • مرمت ، بازسازی و لکه برداری فرش ها
  • رفع پارگی و سوختگی
  • ریشه زنی و رنگ برداری انواع فرش
  • متخصص در شستشوی ، گل ابریشم ، آنتیک ، دستباف
  • با دستگاه های تمام اتوماتیک ( شستشوی پتو و روتختی )

 شماره تماس : 56727214 56422700 – 56422800 

قالیشویی و مبل شویی پرنیان پرند

قالیشویی در پرند

خدمات این قالیشویی :

شستشویی تخصصی انواع فرش ها اعم از :

  • دستباف
  • فانتزی
  • گلیم
  • اعلأ

خشکشویی انواع مبلمان : سلطنتی  – راحتی – ال  خوشخواب – اداری

شستشو با بهترین مواد شوینده و آبکشی کامل فرش

سایر خدمات این قالیشویی در پرند : 

  • رفو  – رفع سوختگی – مرمت – بازسازی – ریشه  – شیرازه
  • تمامی خدمات با کادری مجرب و متعهد انجام میپذیرد
  • شماره ثبت 1517

شماره های تماس  :  ۰۲۱۵۶۹۴۳۶۸۰  –   ۰۲۱۵۶۴۲۰۸۳۶

تمامی خدمات دارای گارانتی بوده و تنها در صورت رضایت هزینه دریافت میشود.

تحویل فرش ها بصورت رول شده اتو شده با کاور میباشد.

خصوصیات بهترین قالیشویی و مبل شویی در پرند

بهترین قالیشویی پرند

مجهز بودن به انواع دستگاه و تجهیزات شستشو

قالیشویی ها باید بتوانند انواع فرش و قالی را بشویند، چرا که ما انواع فرش و قالی دستباف و ماشینی و ابریشمی داریم، و شستن هر یک شیوه خاص خود را می طلبد و تجهیزات مربوط به شستشوی هر یک از این فرش ها با یکدیگر کاملا متفاوت است، پس یک قالیشویی حرفه‌ای باید همه این تجهیزات را دارا باشد.

استفاده از دستگاه های مخصوص شستشوی فرش در قالیشویی های پرند باعث افزایش عمر قالی ها و بهتر شسته شدن آن ها میگردد ، و در مقایسه با شستشوی سنتی باعث حفظ رنگ های اصلی قالی ها خواهد شد و مورد تایید تولید کنندگان فرش ها میباشد.

رفوگری

یک قالیشویی معتبر و حرفه‌ای باید انواع تخصص‌ها را در زمینه فرش دارا باشد، مثلاً رفوگری توانایی است که باید به صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه گردد چرا که با یک ترمیم حرفه‌ای فرش قدیمی شما تبدیل به یک فرش نو و بدون ایراد می گردد.

موگیری در بهترین قالیشویی پرند

قالیشویی در پرند

بهترین قالیشویی در پرند امکان موگیری فرش‌ها را نیز دارا می باشد چراکه موگیری نیز یکی از امور بسیار تخصصی در زمینه قالیشویی می باشد.

استفاده از مواد با کیفیت

یک  قالیشویی معتبر حتماً باید از مواد بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده کند تا به تار و پود فرش آسیبی نرسد، این امر تنها در یک قالیشویی حرفه ای و با انصاف دیده می شود که کیفیت را فدای استفاده منفعت بالا در استفاده از مواد بی کیفیت نمیکند.

مجهز به دستگاه مبل شویی

یک قالیشویی حرفه ای باید مجهز به دستگاه ها و تجهیزات شستشوی مبل باشد، چرا که امروزه با گران شدن مبلمان همانند فرش ها، اکثرا تمایل به شستشوی مبلمان منزل خود دارند تا این که بخواهند مبلمان خود را به دلیل چرک مرد شدن پارچه های مبل تعویض کنند.

مرتبط بخوانید : قالیشویی در رباط کریم

تفاوت شستشو قالی در خانه و بهترین قالیشویی در پرند

قالیشویی پرند

بعضا افراد از اینکه قالی های خود را به قالیشویی در پرند بسپارند دچار تردید هستند ، بعضی ها می گویند که در مورد نحوه شستن فرش ها در قالیشویی ها شایعاتی شنیده اند و بر همین اساس شستشوی فرش به صورت سنتی در خانه ها را ترجیح می دهند.

خوب برای اکثر شهرنشینان که امکان شستشوی قالی در منزل وجود ندارد جواب این سوال واضح است، اما برای کسانی که حیاط بزرگی دارند یا می توانند روی پشت بام قالی خود را بشوند انتخاب بین قالیشویی یا شستشوی قالی در منزل و انتخاب دشوار خواهد بود،  علت امر این است که کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند قالی های خود را در منزل بشویند از این که این کار ممکن است که آسیب های جبران ناپذیری به قالی یا فرش آنها بزنند بی‌خبرند.

مرتبط بخوانید: قالیشویی در اسلامشهر

آسیب های قالی در شستشوی سنتی

بهترین قالیشویی در پرند

در شیوه شستشوی قالی بصورت سنتی در خانه از آب بسیار زیادی استفاده می شود که نفوذ این آب باعث تغییر رنگ در الیاف فرش شده همچنین باعث سنگین شدن فرش و دفرمه شدن آن هنگام خشک شدن و یا پاره شدن فرش هنگام جابجایی میگردد.

از دیگر مواردی که باعث آسیب دیدن قالی ها در شیوه شستشوی سنتی می شود، باقی ماندن رطوبت در میان تار و پود قالی است که بعد از آن مجبور می شوند برای خشک کردن قالی و خارج کردن این رطوبت قالی را جلوی نور خورشید قرار بدهند که همین نور خورشید باعث رنگ پریدگی فرش ها می گردد و در صورتیکه قالی به صورت کامل خشک نگردد ، منبع رشد باکتری ها قارچ های مختلف می شود که در درازمدت برای سلامتی مضر خواهد بود.

برای همین پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر امکان شستشوی قالی را در منزل دارید، این امر را به مراکز معتبر قالیشویی در پرند بسپارید تا علاوه بر راحتی خودتان کیفیت و عمر فرش های خود را نیز زیاد نمایید.

مجموعه ای از ویژگی های بهترین قالیشویی را بیان کردیم، نوبت شما همراهان همیشگی است تا با ارائه نظریات خود ما را در زمینه شناسایی بهترین قالی شویی در پرند یاری کنید.

هزینه شستشوی فرش در قالیشویی در پرند چقدر است؟

شماره قالیشویی در پرند

تمامی قالیشویی ها در برابر ارائه خدمات مرتبط با شستشوی فرش ها مبلغی را به عنوان حق الزحمه کارگران ، مواد شوینده و آب که مورد استفاده قرار می گیرد ، حمل و نقل فرش از منزل مشتری تا قالیشویی و … دریافت می کنند. در واقع مشتریان مبلغی را به عنوان دریافت فرش تمیز خود باید به قالیشویی ها بپردازند.

در تمامی شهر ها از جمله پرند ، اتحادیه قالیشویی یک نرخ مشخصی را تعیین می کنند که تمامی قالیشویی ها باید از آن پیروی کنند. اما در نظر داشته باشید که ممکن است نرخ شستشوی فرش ها با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس فرش ، رنگ ، داشتن لکه های سخت و … با یکدیگر تفاوت داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود برای دریافت هزینه دقیق شستشوی فرش خود حتما از قالیشویی های معتبر سوال کنید.

مزایای شستشوی فرش در بهترین قالیشویی و مبل شویی در پرند

مبل شویی در پرند

فرش ها یکی از با ارزش ترین اثاثیه منزل هستند که بیشترین استفاده را نیز دارند و در معرض آلودگی می باشند. در ابتدا ممکن است افراد و اهالی یک خانه از میزان این آلودگی ها مطلع نباشند ، اما با گذشت زمان فرش کثیف و کدر به نظر می رسد. در چنین شرایطی شستشوی مناسب و حرفه ای می تواند ضمن حفظ کیفیت فرش آن را تمیز و پاک نماید.

برای اینکه بتوانید با استفاده از بهترین و مناسب ترین روش ، فرش های خود را شستشو دهید ، توصیه می کنیم که به سراغ بهترین و معتبرترین قالیشویی ها بروید. در ادامه به مهم ترین مزیت های شستشوی فرش در بهترین قالیشویی در پرند اشاره کرده ایم :

1. حفظ سلامت و ظاهر فرش

وقتی فرش های خود را در بازه های زمانی مشخص شستشو دهید ، کیفیت هوای خانه شما بهبود پیدا می کند. در طول روز گرد و غبار بسیاری وارد خانه شما می شود ؛ اگر درها و پنجره ها نیز بسته شوند ، گرد و غبار بسیاری از فرش خارج می شود.

شما در بازه های زمانی مشخصی گرد و غبار خانه خود را تمیز می کنید ، اما آیا به این فکر کرده اید که گرد و غبار موجود بر روی فرش چگونه باید تمیز شوید. در نظر داشته باشید که جاروبرقی کشیدن به صورت مرتب ، فقط یک چهارم از آلودگی ها را پاک می کند و فقط لایه رویی فرش تمیز می شود.

یکی از راه های حذف گرد و غبار از روی فرش ها ، سپردن آن ها به قالیشویی های مطمئن می باشد. اگر یکی از اهالی خانه آلرژی و یا آسم داشته باشد و یا فرزند کوچکی دارید که وقت زیادی را بر روی فرش است ، تمیز کردن منظم فرش در سلامتی او بسیار موثر خواهد بود.

2. زیباتر شدن فرش ها

بی شک فرش ها پس از شستشو بسیار زیباتر از قبل به نظر می رسند. راه رفتن و نگاه کردن به فرش ها حس مثبت تری را در ساکنین یک خانه ایجاد خواهد بود. بنابراین در صورتی که این امکان را دارید ، سعی کنید در بازه های زمانی مشخصی ، شستشوی فرش های خود را به قالیشویی های مطمئن بسپارید.

3. از بین رفتن بوی بد فرش ها

هیچ جارو برقی وجود ندارد که بتواند فرش ها را عمقی تمیز کند ؛ اگر احساس می کنید که فرش شما بوی بدی می دهد ، فقط تمیز کردن و شستشوی عمقی است که می تواند آن را تمیز کند. علاوه بر این لازم است در نظر داشته باشید که میکروب ها وقتی برای مدت زمان طولانی در فرش ها محبوس شوند ، منجر به ایجاد بوی بد می شوند. این موضوع بیشتر در خانه هایی اتفاق می افتد که از یک حیوان خانگی نیز مراقبت می کنند.

تمیز کردن فرش با استفاده از تجهیزات موجود در منزل و شوینده های عادی ، اغلب برای از بین بردن این آلودگی ها و میکروب ها و در نهایت بوی بد ایجاد شده ، کافی نیست. در بهترین قالیشویی در پرند متخصصان از روش ها و شوینده های مناسب استفاده می کنند تا شما بتوانید از دست این بوهای بد و کهنه خلاص شوید.

4. پاک شدن سخت ترین لکه ها 

قالیشویی در پرند

لکه های موجود در فرش ها به دلایل مختلفی از جمله لکه های ناشی از قهوه ، چای ، لاک و … بر روی فرش ایجاد می شوند. پاک کردن این لکه ها گاهی سخت است و با تجهیزات موجود در خانه ها امکان پذیر نیست. پاک کردن لکه های سرسخت با مواد شیمیایی نیز ممکن است به تار و پور فرش به خصوص فرش های دستباف و ظریف آسیب برساند. در بهترین قالیشویی در پرند از شوینده های مناسب و همینطور روش مناسب برای پاک کردن لکه های سرسخت فرش ها استفاده می شود و شما با سپردن فرش های خود به این مراکز اطمینان خواهید داشت که مراحل شستشوی فرش هایتان به خوبی انجام می شود.

5. افزایش طول عمر فرش 

در اثر گذشت زمان ، خاک ، گرد و غبار و مواد آلرژی زا و دیگر آلاینده ها بر روی فرش جمع می شوند و در میان الیاف آن قرار می گیرند که در نهایت منجر به شکسته شدن و خراب شدن الیاف می شوند. از بین بردن خاک و آلاینده هایی موجود بر روی فرش منجر به افزایش طول عمر آن می شود. اما در نظر داشته باشید که اگر افراد در شستشوی تخصصی فرش کوتاهی کنند، نه تنها فرش ها تمیز نمی شوند، بلکه ممکن است با آسیب زدن به آن، منجر به کاهش طول عمر فرش نیز شوند.

فرش جزو دارایی های باارزش است، به همین دلیل سعی کنید با سپردن شستشوی آن ها به بهترین قالیشویی در پرند از آسیب رساندن به آن ها جلوگیری کنید تا متخصصان این امر با رعایت اصول شستشوی فرش های شما را انجام دهند.

6. از بین بردن آلاینده ها و باکتری های موجود در فرش

شستشوی فرش ها در قالیشویی ها با استفاده از تجهیزات مناسب و شوینده های مخصوص ، منجر به از بین رفتن تمامی آلاینده ها و باکتری های موجود در میان الیاف فرش می شوند. در بهترین قالیشویی در پرند از بخار برای از بین بردن آلودگی ها ، باکتری ها و … استفاده می شود.

7. صرفه جویی در وقت و هزینه

تمیز کردن فرش ها در خانه امری زمان بر و سخت است ؛ متخصصین این امر برای شستشوی فرش ها در قالیشویی ها از تجهیزات حرفه ای و مخصوص استفاده می کنند ، به همین دلیل زمان شستشو تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. سپردن شستشوی فرش به بهترین قالیشویی در پرند منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه می شود ؛ چراکه اگر بخواهید خودتان در خانه اینکار را انجام دهید ، ضمن اینکه باید زمان زیادی را صرف کنید ، آب آشامیدنی را نیز هدر خواهید داد.

نکات مهم شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی در پرند

قالیشویی پرند

شستشوی فرش دستبافت یک امر تخصصی است و نمیتوان با تجربه شخصی و بدون آگاهی دست به شستشوی فرش دستبافت زد، برای اطمینان از صحت و سلامت فرش دستبافت بعد از شستشو ، آن را باید به یک مرکز و مجموعه حرفه ای قالیشویی سپرد تا مطمئن بود که با انجام کارهای حرفه ای سلامت فرش تامین میگردد.

نکاتی که باید در شستن فرش دستبافت در یک قالیشویی رعایت گردد:

شستشوسی فرش بر روی سطح مناسب

سطوح مناسب برای شستشوی فرش دستبافت سطوح موزاییکی و سرامیکی است، چر اکه شستن فرش دستبافت به غیر از این سطوح به فرش آسیب میرساند.

شستشو فرش دستبافت با آب سرد

فرش دستبافت به گونه ای است که اگر با آب گرم و داغ شسته شود تارو پود آن آسیب میبیند و حتی ممکن است رنگ آن عوض گردد ، بنابراین یک قالیشویی خوب در پرند به صورت کاملا حرفع ای با فرش دستبافت برخورد خواهد کرد.

استفاده از دستگاههای پیشرفته در قالیشویی در پرند

شستشوی فرش به صورت دستی اسیبهای زیادی به فرش وارد میکند ؛ اما شستشوی ان توسط دستگاه های مکانیزه باعث میگردد ، فرش بسیار تمیز گردد و آسیبی به فرش وارد نیاید.

غبارگیری فرش دستبافت

در قالیشویی ها ابتدا امر غبارگیری از فرشها به صورت اصولی انجام میپذیرد تا آبتدا قبا از شستشو بسیاری از آلودگیها از فرش جدا شود و فرش دستبافت راحتر شسته شود.

چگونه یک مبل شویی در پرند در شستشوی مبل به ما کمک میکند؟

مبل شویی در پرند

امروزه تعداد مبلها در یک منزل خیلی بیشتر از قالی است . و استفاده چشمگیر از مبلمان در منزل سبب شده این وسایل از فرشها زودتر کثیف شوند .و نیاز به شستشو و تمیزی دارند.

قالیشویی ها بعد از اینکه این نیاز را در جامعه احساس کردند .و همچنین پیشرفت تجهیزات ، سبب شد که مبل شویی رواج زیادی پیدا کند . به گونه ای که اکثر قالیشویی ها تجهیزات شستشوی مبل را نیز دارند.

با یک تماس ساده با یک قالیشویی معتبر ، افرادی که برای اینکار تخصص دارند .به منزل شما می آیند .و  با دستگاهی که دارند کثیفیهای داخل پارچه مبل را از بین میبرد. این دستگاه که در مخزنش آب دارد آلودگیها را در خود میکشد . و مبل ها تا یک روز نم دار هستند و سپس خشک میشوند.بدین صورت در ظرف یک ساعت مبلهای شما تمیز میگردد.

سوالات متداول

  • بهترین قالیشویی در پرند کدام است ؟ 

برای اطلاع از بهترین قالیشویی در پرند به مقاله فوق از سایت پاسخ تو مراجعه کنید.

  • هزینه قالیشویی در پرند چقدر است ؟

هزینه قالیشویی در پرند دارای نرخ مصوبی می باشد که برای اطلاع از آن با قالیشویی مورد نظر تماس حاصل بفرمایید.

  • قالیشویی ها چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهند ؟

از خدمات ارائه شده در قالیشویی ها می توان به رفوگیری ، مو گیری ، شستشوی فرش ها با تجیهزات مخصوص و … اشاره کرد.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

مشاوره خانواده در پرند

مشاوره خانواده در پرند 💎 معرفی 5 بهترین مشاوره خانواده در پرند

بهترین مشاوره خانواده در پرند کیست ؟ یکی از شکل های روان درمانی ، مشاوره …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

10 دیدگاه‌ها

  1. هزینه شستشوی یک فرش ۴ متری در بهترین قالیشویی در پرند چقدر هست؟اگر میدونید میشه بفرمایید؟

  2. سلام وقتتون بخیر لطفا لیست شماره تلفن قالیشویی در پرند رو کامل کنین

  3. سلام ممنون از معرفی ، قالیشویی ها در پرند از بین بردن لکه ادویجه جات قبول میکنن؟

  4. سلام وقتتون بخیر این قالیشویی هایی که در پرند معرفی کردین داخل پرند هستن یا فرشو میبرن جای دیگه؟

  5. بله انجام مبشه

  6. سلام داخل پرند کارخونه قالیشویی نیست تمام قالیشویی هایی که داخل پرند فعالیت دارن بیرون پرند

  7. سلام میشه درباره خدمات قالیشویی در پرند بیشتر بگید.

  8. سلام قالیشویی در پرند ریشه فرش میزنند؟

    • سلام بله در کارخانه قالیشویی پرند برای فرشهای دستباف با دست می‌زنند بر فرشهای ماشینی بادستگاه

  9. سلام هزینه زدن ریشه برای فرش کرمان ۹ متری در قالیشویی های پرند چقدر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *