آموزشگاه رانندگی پرند 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی پرند

آموزشگاه رانندگی پرند

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه رانندگی پرند هستید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما آماده شده‌ است. بسیاری از نوجوانان برای رسیدن‌ به سن 18 سالگی و اقدام برای دریافت گواهینامه ، روزشماری می کنند. رانندگی جزو کارهایی است که اغلب افراد به آن علاقه مند می باشند و دوست دارند حداقل برای یکبار هم شده‌ ، آن را امتحان کنند. کسانی که دارای 18 سال سن تمام هستند ، می توانند برای دریافت گواهینامه رانندگی اقدام کنند. به طوری که مراحل گرفتن‌ گواهینامه به صورتی است که ابتدا فرد باید در طی چند هفته ، تحت آموزش قرار بگیرد. سپس امکان دریافت گواهینامه پس از قبولی در آزمون تئوری و عملی وجود خواهد داشت. افراد برای یادگیری رانندگی و دریافت گواهینامه ، باید به بهترین آموزشگاه رانندگی پرند مراجعه کنند. برای آشنایی با آموزشگاه های تعلیم رانندگی خوب در شهر پرند ، در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی پرند

در شهر پرند ، آموزشگاه های تعلیم رانندگی متعددی فعال هستند. در ادامه یکی از بهترین این آموزشگاه ها را برای شما معرفی کرده ایم:

اموزشگاه رانندگی صالحی

آموزشگاه رانندگی پرند

  • آدرس : پرند ،فاز ۱ ، میدان استقلال ، بلوار چهارباغ امام خمینی
  • شماره تماس : 02156930501

مرتبط بخوانید : بهترین املاک پرند

امکان دریافت چه نوع گواهینامه ای در بهترین آموزشگاه رانندگی پرند وجود دارد ؟

اغلب متقاضیانی که قصد دریافت گواهینامه را دارند ، متقاضی دریافت گواهینامه برای رانندگی خودرو سواری هستند. در سال های گذشته از این گواهینامه تحت عنوان گواهینامه پایه 2 یاد میشد. اما در طی سال های اخیر ، نام این گواهینامه به گواهینامه پایه 3 تغییر کرده‌ است.

دسته بندی گواهینامه ها و همینطور نامگذاری آن ها ، سبب شده‌ است که شیوه های جدیدتری برای ساماندگی گواهینامه نیز ایجاد شود. به طوری که در حال حاضر تعداد گواهینامه ها از 6 نوع به سه نوع کاهش پیدا کرده است. این گواهینامه ها تحت عناوینی شامل پایه 1 ، پایه 2 و پایه 3 مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی نمی کند قصد دریافت کدام گواهینامه را دارید ، می توانید به بهترین آموزشگاه رانندگی پرند مراجعه کنید و پس از ارائه مدارک لازم و همینطور پشت سر گذاشتن دوره های تئوری و عملی و موفقیت در آزمون هایی که برگزار می شود ، گواهینامه رانندگی را دریافت کنید.

اعتبار گواهینامه تا سن 65 سالگی ، برابر با 10 سال می باشد. از سن 65 الی 75 سالگی برابر با 5 سال است و از سنین 70 سال به بعد نیز گواهینامه دارای 2 سال اعتبار می باشد.

ضرورت شرکت در کلاس های آموزش رانندگی در آموزشگاه رانندگی پرند

تنها زمانی افراد می توانند گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنند که در بهترین آموزشگاه رانندگی پرند در کلاس های تئوری و عملی رانندگی شرکت کنند و سپس موفق به قبولی در آزمون ها شوند. در نظر داشته باشید که اگر قصد شما دریافت گواهینامه رانندگی با خودروهای سواری است و یا مایل به دریافت گواهینامه پایه 3 هستید ، باید به آموزشگاه هایی نیز مراجعه کنند که مخصوص به همین گواهینامه می باشند.

با توجه به اینکه هزینه برگزاری کلاس های تئوری و عملی تعلیم رانندگی یکسان است ، توصیه می کنیم به آموزشگاه رانندگی پرند مراجعه کنید که در آن مربیان باتجربه و کاربلد حضور دارند و صفر تا صد آنچه که شما برای رانندگی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهند. بدون ثبت نام در آموزشگاه تعلیم رانندگی ، قطعا نمی توانید گواهینامه دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که معمولا زمان آموزش برای تمامی افراد ، برابر با 3 هفته است. مراجعه کنندگان پیش از اینکه به آموزشگاه رانندگی پرند مراجعه کنند ، بهتر است مدارک لازم برای ثبت نام را جمع آوری کنند و در اختیار آموزشگاه قرار دهند.

هزینه‌ شرکت در کلاس تعلیم رانندگی در آموزشگاه رانندگی پرند

آموزشگاه رانندگی پرند

هزینه شرکت در کلاس تعلیم رانندگی در تمامی آزموشگاه های رانندگی پرند ، مقدار ثابت و مشخصی است. با این حال هر ساله هزینه ثبت نام در کلاس های تعلیم رانندگی در این آموزشگاه ها کمی افزایش می یابد.

به طور کلی هزینه های شرکت در کلاس تعلیم رانندگی در آموزشگاه ها ، بخشی به هزینه های متعلق به آموزشگاه رانندگی اختصاص دارد. به طوری که افراد باید برای شرکت در کلاس های تئوری و عملی در این آزموشگاه ها هزینه لازم را پرداخت کنند. بخش دیگری از هزینه ها نیز متعلق به هزینه هایی است که افراد باید به حساب نهادهای دولتی واریز کنند.

اگر تصمیم دارید در کلاس های رانندگی در آموزشگاه های تعلیم رانندگی در پرند شرکت کنید ، توصیه می کنیم ابتدا از قیمت ها مطلع شوید و سپس اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهید.

مرتبط بخوانید : بهترین باربری در پرند

شرکت در کلاس‌ های ت‍ئوری و معاینه سلامت از مراحل دریافت گواهینامه رانندگی در پرند

یکی از مراحلی که متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی باید پشت سر بگذارند ، معاینه توسط پزشک معتمد نیروی انتظامی است. به طوری که باید تائید شود فرد از سلامت جسمانی کاملی برخوردار است و دید چشمان او هیچ مشکلی را ندارد.

در مرحله بعدی گروه خوبی فرد با یک آزمایش ساده مشخص می شود. در نهایت نیز برگه جواب آزمایشگاه باید به آموزشگاه رانندگی پرند تحویل داده شود. پس از طی این مراحل ، امکان شرکت در کلاس های آموزشی تئوری که در تمامی آموزشگاه ها ، 8 جلسه دو ساعته است ، وجود خواهد داشت.

از مجموع 8 جسله تئوری که متقاضیان باید پشت سر بگذارند ، 6 جلسه مرتبط به آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی است. همینطور 2 جلسه نیز متعلق به آموزش فنی خودرو می باشد. به همین دلیل حضور در این کلاس ها ضرورت دارد.

در صورتی که داوطلبان غیبت داشته باشند ، باید در کلاس های جایگزین شرکت کنند. در نهایت نیز متقاضیان باید در یک آزمون اولیه که توسط آموزشگاه برگزار می شود و همینطور آزمون آئین نامه که هر هفته برگزار می شود ، شرکت کنند. متقاضیانی که موفق به قبولی نشوند ، باید تا زمان قبولی، در این آزمون شرکت کنند.

آموزش رانندگی در معابر شهر توسط مربیان آموزشگاه رانندگی پرند

آموزشگاه رانندگی پرند

کسانی که برای اولین بار رانندگی می کنند ، هیجان زده‌ می شوند. برای قبولی در آموزش رانندگی در معابر شهر، کنترل هیجانات بسیار مهم است. افراد باید در 10 الی 12 جلسه آموزش رانندگی در معابر شهر شرکت کنند.

در این کلاس ها مربی در کنار فردی که در حال یادگیری رانندگی است ، حضور دارد و تمامی نکاتی که برای یادگیری رانندگی در معابر شهر نیاز است را در اختیار او قرار می دهد. در این کلاس ها تمرین رانندگی با استفاده از خودروی آموزشگاه انجام می شود.

شرکت در آزمون‌ های رانندگی در آموزشگاه رانندگی پرند

در اغلب آموزشگاه ها پس از اینکه جلسات آموزش عملی به پایان می رسد ، یک آزمون داخلی توسط مربیان آموزشگاه برگزار می شود. اگر افراد مجدد نیاز به یادگیری داشته باشند ، باید در کلاس های آموزشی شرکت کنند.

در مرحله بعدی ، آزمون نهایی توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته‌ می شود. کسانی وارد مرحله آزمون عملی می شوند که در آزمون تئوری موفق شده‌ باشند. معمولا آزمون رانندگی و مهارت که توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته‌ می شود ، 15 دقیقه به طول می انجامد.

در صورتی که فردی در این مرحله قبول شود ، مدرک گواهینامه رانندگی خودروی سواری و یا گواهینامه پایه 3 را دریافت می کند. اگر متقاضی در این مرحله پذیرفته‌ نشود ، باید مجدد 5 جلسه و 10 ساعت آموزش را پشت سر بگذارد. برای این منظور نیز باید هزینه جداگانه ای را پرداخت کند.

مرتبط بخوانید : بهترین خیاطی در پرند

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه رانندگی پرند کجاست ؟

بهترین آموزشگاه رانندگی پرند را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • در بهترین آموزشگاه رانندگی پرند ، چه کلاس هایی برگزار می شود ؟

در بهترین آموزشگاه رانندگی پرند کلاس های تئوری و عملی رانندگی برگزار می شود.

  • هزینه شرکت در کلاس های رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی پرند چقدر است ؟

هزینه شرکت در کلاس های رانندگی در تمامی آموزشگاه های رانندگی پرند یکسان است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

املاک پرند

املاک پرند 💎 معرفی 7 بهترین املاک پرند

امروزه تمامی افرادی که به عنوان مشاور املاک در شهر پرند فعالیت دارند ، به …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *