مشاوره خانواده در پرند 💎 معرفی 5 بهترین مشاوره خانواده در پرند

مشاوره خانواده در پرند

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مشاوره خانواده در پرند کیست ؟ یکی از شکل های روان درمانی ، مشاوره خانواده است. مشاوره خانواده در تلاش است تا روابط اعضای خانواده را بهبود ببخشد و استرس ها و تنش هایی که در خانواده وجود دارد را از بین ببرد تا بتواند اینگونه به بهتر شدن وضعیت خانواده و خوشبختی اعضای خانواده کمک کند. مشاوره خانواده یک شاخه از علم روانشناسی نوین می باشد که در این رشته ، روانشناس رفتار فرد به فرد اعضای خانواده و نقش هایی که بر عهده دارند را بررسی می کند. به طوری که مشاور خانواده در تلاش است تا با تمامی اعضای خانواده ، یک جلسات روان درمانی را داشته باشد ؛ با این حال در برخی مواقع نیز جلسات دسته جمعی را با برخی اهداف برگزار می کند. برای آشنایی با بهترین مشاور خانواده در پرند و وظایفی که بر عهده دارد ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : روانشناس در پرند

معرفی بهترین مرکز مشاوره خانواده در پرند

در شهر پرند، مشاوران خانواده بسیاری فعالیت دارند. در ادامه یکی از بهترین مشاوران خانواده در این محدوده را معرفی کرده‌ ایم.

مرضیه فیضمندیان

مشاوره خانواده در پرند

  • آدرس : پرند ، فاز 1 ، بلوار چهار باغ امام خمینی ، نبش بلوار شهدای شمالی
  • شماره تلفن : 0215672938

مشاور خانواده کیست ؟

مشاور خانواده در نقش یک حامی از اعضای خانواده حمایت می کند ؛ احتمالا این سوال برای شما نیز پیش آمده است که اصلا مشاور خانواده چیست و چگونه می تواند از اعضای یک خانواده حمایت کند. در پاسخ باید بگوییم که هدف اصلی مشاور خانواده ، سلامت ، خوشبختی و برقراری رابطه سالم با دیگر اعضای خانواده است.

هدف اصلی مشاوران خانواده بیشتر از اینکه درمان یک معضل باشد ، پیشگیری است. به همین دلیل مشاور خانواده از اعضای خانواده در برابر مشکلات و بحران هایی که دارند ، محافظت می کند و به آن ها کمک می کند تا از بحران هایی که در زندگی دارند ، از جمله اعتیاد ، مسائل پزشکی ، تشخیص سلامت جسمی و روانی و … رها شوند.

مشاور خانواده ای که در این زمینه قادر باشد با خانواده همکاری کند ، بهترین مشاور خانواده در پرند به شمار می رود. ضمن اینکه یک مشاور خانواده باید از ویژگی های دیگری از جمله برقراری ارتباط درست و صحیح با هر یک از اعضای ، اخلاق مدار بودن‌ ، برخورداری از توانایی حل مسلئه ، آموزش و رهبری و … نیز برخوردار باشد تا قادر به بهبود ارتباطات میان افراد و رفع اختلالات خانوادگی آن ها باشد.

مرتبط بخوانید : مرکز تزریق ژل پرند

ضرورت دریافت خدمات از مشاور خانواده چیست ؟

مشاوره خانواده در پرند

توصیه می شود که مشاوران خانواده در زندگی تمامی انسان ها نقش داشته باشند. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که لزوم و ضرورت دریافت خدمات از مشاور خانواده چیست ؟ در ادامه به برخی از ضروریات دریافت خدمات از بهترین مشاور خانواده اشاره کرده‌‌ ایم.

  • وقتی که فرزند شما دارای مشکلاتی در مدرسه است و یا با مواردی شامل مصرف مواد مخدر ، مشکلات روانی و اختلال در خود رو به رو می باشد ، بهتر است از بهترین مشاور خانواده در پرند خدمات دریافت کنید.
  • در صورتی که یک تغییر بزرگ در زندگی شما ایجاد می شود ، از جمله نقل مکان به یک منزل جدید ، بروز یک حادثه برای اعضای خانواده ، زندانی شدن یکی از اعضای خانواده و … شما نیاز به دریافت خدمات از مشاور خانواده خواهید داشت تا بتوانید با شرایط جدید در زندگی خود کنار بیایید.
  • در صورتی که یک اتفاق غیرمنتظره در خانواده شما اتفاق افتاده است و یا یکی از افراد خانواده شما فوت شده است ، می توانید از بهترین مشاوره خانواده در پرند خدمات دریافت کنید.
  • با ورود یک عضو جدید به خانواده از جمله تولد یک خواهر و یا برادر و یا اضافه شدن پدربزرگ و یا مادربزرگ به خانواده ، فرزند خواندگی در یک خانواده ، برای رویارویی با شرایط جدید ، مشاور خانواده راهنمای خوبی خواهد بود.
  • رفع خشونت در خانواده نیازمند دریافت خدمات از بهترین مشاور خانواده است.
  • بروز مشکلاتی شامل دعوا و یا اختلاف در میان والدین و بروز مسائلی از جمله طلاق ، نیازمند این است که افراد از بهترین مشاور خانواده مشاوره و راهنمایی دریافت کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین خیاطی در پرند

خدمات بهترین مشاور خانواده در پرند

مشاوره خانواده در پرند

بهترین مشاور خانواده در پرند ، خدمات متنوعی را به افراد ارائه می دهد که در ادامه پیرامون برخی از آن ها توضیحاتی را آورده‌ ایم.

مشاوره های قبل از ازدواج و زوج درمانی

در مشاوره های قبل از ازدواج و زوج درمانی ، محور اصلی جلسات ، زوجین می باشند. در جلسات مشاوره قبل از ازدواج ، مشاور خانواده علایق هر یک از طرفین ، نیازها و خواسته هایی که از رابطه زناشویی دارند ، جنبه های مختلف شخصیت طرفین و … را مورد بررسی قرار می دهد.

در حقیقت مشاور خانواده به افراد کمک می کند تا بهتر یکدیگر را بشناسند و با یک شناخت کامل از یکدیگر ، برای ازدواج تصمیم گیری کنند. این موضوع از بسیاری از مشکلات که ممکن است بعد از ازدواج ایجاد شود نیز جلوگیری می کند.

متاسفانه برخی از افراد بر این باور هستند که فقط در صورتی که یک مسئله بزرگ در ازدواج مطرح باشد ، باید از بهترین مشاوره خانواده در پرند خدمات دریافت کنند. این در حالی است که دریافت مشاوره قبل از ازدواج برای تمامی افراد ضرورت دارد. زوج ها پس از ازدواج نیز برای تحکیم و تقویت نقاط قوت خود در زندگی و از بین بردن نقاط ضعفی که دارند ، باید از مشاور خانواده خدمات دریافت کنند.

مشاوره های قبل و بعد از طلاق

طلاق آخرین راهکار برای حل تعارضات و مشکلات زوجین و خانواده ها می باشد. وقتی افراد چنین تصمیمی را می گیرند ، پیامدهای متفاوتی را نیز تجربه می کنند. برای عبور از این پیامدها ، دریافت خدمات از بهترین مشاوره خانواده در پرند ضرورت دارد.

حل مشکلات خانواده

بهترین مشاوره خانواده در پرند در زمینه های متعددی و در جهت رفع مشکلات خانواده به افراد مشاور می دهد:

  • نحوه برقراری ارتباط سالم و موثر با اعضای خانواده
  • بررسی مشکلات و اختلالات ارتباطی و هیجانی اعضای خانواده
  • آگاهی والدین از سبک های فرزند پروری صحیح
  • درک نقش ها و مسئولیت های هر یک از اعضای خانواده
  • حل تنش ها و استرس های خانوادگی
  • برقراری آرامش در فضای خانواده
  • و …

مشاوره خانواده در مورد والدین سالمند

وقتی سن والدین افزایش پیدا می کند ، فرزندان باید مراقبت های بیشتری را نیز از والدین خود داشته باشند و در برابر رفاه والدین خود ، احساس مسئولیت کنند. با این حال اغلب افراد در زمینه امور مالی و مراقبت های بهداشتی از والدین خود ، با مشکلات بسیاری نیز مواجه می شوند.

در همین شرایط و به دلیل سخت تر شدن تصمیم گیری ها ، تنش در میان خواهران و برادران نیز بیشتر می گردد. این موضوع در سایر اعضای خانواده از جمله همسر و یا فرزندان نیز تاثیرگذار است. حتی برخی مواقع افراد در مورد مرگ والدین مسن خود نگران هستند و نیاز دارند از یک روانشناس مشاوره دریافت کنند.

مشاوره خانواده در مسائل مربوط به فرزندپروری

در کودکان ، احساسات متفاوتی شامل غم ، ناامیدی ، سرخوردگی ، سردردگمی ، عصبانیت و … غالب و همه گیر می شود. در صورت تغییر در رفتار کودکان ، باید منشاء بروز آن شناسایی شود. برخی شرایط از جمله نقل مکان کردن به خانه جدید ، قلدری دیگر کودکان و … تاثیر منفی بر روی روحیه کودک می گذارد. در صورتی که کودک در روبه رو شدن با این مشکلات ، ناتوان باشد ، دچار استرس می شود. در چنین شرایطی افراد می توانند از بهترین مشاوره خانواده در پرند ، خدمات دریافت کنند.

مرتبط بخوانید :بهترین مرکز لیزر پرند

سوالات متداول 

  • بهترین مشاوره خانواده در پرند کیست ؟

بهترین مشاوره خانواده در پرند را در متن مقاله فوق معرفی کردیم.

  • هزینه هر جلسه مشاوره خانواده در پرند چقدر است ؟

روانشناسان و مشاوران خانواده بر اساس میزان و سطح تحصیلات ، موقعیت مکانی قرار گیری مطب و … هزینه متفاوتی را نیز برای ارائه خدمات مشاوره دریافت می کنند.

  • بهترین مشاوره خانواده در پرند ، چه خدماتی را ارائه می دهد ؟

بهترین مشاوره خانواده در پرند ، خدمات متنوعی را در زمینه های مختلف از جمله طلاق ، ازدواج و … ارائه می دهد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

املاک پرند

املاک پرند 💎 معرفی 7 بهترین املاک پرند

امروزه تمامی افرادی که به عنوان مشاور املاک در شهر پرند فعالیت دارند ، به …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *