آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت و اکستنشن مژه در اصفهان

آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان کجاست ؟ اکستنشن مژه که تحت عنوان کاشت مژه نیز شناخته می شود ، از روش های پرطرفدار برای پرپشت و بلندتر کردن مژه ها می باشد. با توجه به اینکه امروزه این روش با استقبال بالایی برخوردار می باشد ، با یادگیری و ورود به این حرفه ، می توان به درآمد بالا رسید. دوره های آموزش کاشت مژه با هدف آموزش عملی این حرفه به علاقه مندان برگزار می گردد. اگر شما نیز با چالش پیدا کردن بهترین آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان مواجه هستید ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با چندین مراکز معتبر کاشت مژه در شهر اصفهان آشنا شویم.

مرتبط بخوانید :آموزشگاه کاشت ناخن در اصفهان 

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

از مهم ترین و تاثیرگذارترین موارد در زیبایی چهره ، مژه ها هستند. برخی از افراد به دلایل مختلفی از جمله شرایط زندگی محیطی ، دارای مژه های کم پشتی می باشند. برخی دیگر از افراد نیز به دلیل استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب دارای مژه های آسیب دیده ای هستند.

اکستنشن مژه یکی از روش های پرپشت نشان دادن مژه ها می باشد. این روش روشی ایمن برای داشتن مژه هایی زیبا است. به همین دلیل امروزه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین آموزشگاه های کاشت مژه در اصفهان را معرفی کنیم. در صورتی که شما نیز در این زمینه آموزشگاه معتبری را می شناسید ، حتما در بخش نظرات معرفی کنید.

آموزش اکستنشن و کاشت مژه سارا قیطانی

آموزش اکستنشن مژه اصفهان

در این مرکز تخصصی آموزش کاشت و اکستنشن مژه شما عزیزان ساکن اصفهان علاوه بر آموزش صفر تا صدی کاشت و اکستنشن مژه، در انتهای دوره مدرک بین المللی فنی حرفه ای دریافت مینمایید. در ادامه به جزئیات بیشتری از این مرکز و دوره آموزشی آن اشاره میکنیم.

کلیات دوره ها :

  • دوره خصوصی (تک نفره) – دوره نیمه خصوصی (۲ تا ۴ نفر)
  • هر دو دوره طی 7 جلسه برگزار میشه + ۱جلسه رفع اشکال
  • مدت زمان هر جلسه بین ۵ الی ۶ ساعت است
  • ۳ جلسه کارورزی رایگان برای دوره خصوصی تک نفره
  • ۱ جلسه کارورزی رایگان برای دوره نیمه خصوصی
  • جلسه اول مباحث تئوری و جلسات بعدی تمرین روی اسپانچ و دست و کله مانکن و مدل زنده
  • ارائه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای
  • ارائه جزوه معتبر از آکادمی لوتوس روسیه
  • پشتیبانی نا محدود در تمام دوره ها
  • شرایط استخدام در آموزشگاه برای هنرجوهای عزیز

شماره مشاوره و هماهنگی :  09334974890     واتساپ :     

اینستاگرام : saragheytani_beauty@

وب سایت:    saragheytani.com

آدرس : اصفهان – میدان آزادی(دروازه شیراز) – خیابان چهار باغ بالا – مجتمع تجاری اداری اوسان    لوکیشن : مسیریابی

آموزشگاه کاشت مژه شهرزاد

آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، فلکه ارتش ، خیابان وحید
  • شماره تماس : 031362961

سالن زیبایی مریم مرادی – آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خيابان محتشم كاشانی ، جنب بانک شهر ، سالن زیبایی مريم مرادی
  • شماره تماس : ۰۹۱۳۲۰۵۷۷۴

مرتبط بخوانید :10 بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهان

آموزشگاه فنی و حرفه ای طلوع نامداران

آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان آپادانا اول
  • شماره تماس : ۰۳۱۳۶۶۱۴۶

آکادمی بیوتا  

آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

  • آدرس : اصفهان
  • شماره تماس : ۰۹۹۰۰۳۰۰۰

آکادمی ریحان رضایی

آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

  • آدرس : اصفهان
  • شماره تماس :۰۹۰۱۹۵۷۱۸

مرتبط بخوانید : بهترین ناخن کار در اصفهان 

اکستنشن مژه چیست ؟

آموزش کاشت مژه اصفهان

بسیاری از افراد اکستنشن مژه را به اشتباه کاشت مژه می گویند. کاشت مژه امری تخصصی است که توسط پزشک و همانند پیوند مو انجام می شود. این در حالی است که اکستنشن مژه روشی نیمه دائمی و موقت است که در آن متخصص زیبایی که دارای مدرک اکستنشن مژه می باشد ، الیاف نرمی از مینک مصنوعی را به بالای مژه های طبیعی متصل می کند. اتصال مژه های مصنوعی به بالای پلک با استفاده از چسب مخصوص انجام می شود.

با توجه به اینکه در این روش با عضو مهمی از صورت یعنی چشم در ارتباط هستیم ، بسیار مهم است که ارائه خدمات در محیطی تمیز ، ایمن و بهداشتی صورت بگیرد. همینطور کسی که به عنوان متخصص در لاین کاشت مژه فعال است ، بایستی که تلاش کند تا بیشترین هماهنگی را با مژه طبیعی افراد ایجاد کند.

این روش از بهترین روش ها برای کسانی است که از ریمل زدن به صورت روزانه خسته شده اند و به دنبال انتخابی بی دردسرتر هستند. این روش موقتی می باشد و در بازه های زمانی مشخصی نیاز به ترمیم دارد. به همین دلیل افراد در بازه های زمانی مشخصی باید به سالن زیبایی برای ترمیم مژه های خود مراجعه کنند. با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت این حرفه تقریبا درآمد بالایی دارد.

 یادگیری تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی در آموزش کاشت مژه اصفهان

شاید بسیاری از افراد گمان کنند که کاشت مژه شباهت بسیاری به مژه مصنوعی دارد. اما واقعیت این است که نتایج اکستنشن مژه بسیار طبیعی تر می باشد. به طوری که مژه مصنوعی با یک نگاه ساده قابل تشخصی است اما تشخصیص کاشت مژه به خصوص در سبک های نچرال و کلاسیک سخت است.

چراکه در این روش تارهای مژه در میان مژه های فرد قرار می گیرد و از نظر جنس و مدل تفاوتی با مژه های خود فرد ندارد. ظاهر اکستنشن مژه به گونه ای است که گویی مژه های خود فرد به صورت طبیعی زیباست. از سویی دیگر کاشت مژه برای بازه زمانی طولانی تری بر روی مژه ها و بدون تغییر باقی می ماند در حالی که مژه مصنوعی را می توان فقط برای چند ساعت استفاده کرد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اصفهان ( بلفاروپلاستی )

انواع جنس اکستنشن مژه

برای اکستنشن مژه از انواع مژه با جنس های مختلف شامل مصنوعی ، الیاف ابریشکی ، مینک و … استفاده می شود. در دوره هایی که در آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان برگزار می شود ، به شما آموزش داده می شود که چگونه متناسب با ظاهر و چهره افراد از جنس مناسب استفاده کنید.

مصنوعی و یادگیری نصب آن در آموزش کاشت مژه اصفهان

استفاده از مژه های مصنوعی در اکستنشن مژه بسیار رایج است. این مژه ها از نظر نوع و بلندی و سبک دارای انواع مختلفی هستند و نسبت به دیگر انواع مژه ظاهر مصنوعی تری دارند ، اما هزینه اجرای آن ها کمتر است.

الیاف ابریشمی و یادگیری نصب در آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در اصفهان

این دسته از مژه ها ، بر خلاف نامی که دارند ، از ابریشم واقعی تولید نشده اند. الیاف ابریشمی از ابریشم مصنوعی تولید می شوند و بافتی سبک و منعطف دارند. ظاهر این دسته از مژه ها ، نیمه مات و تیره است و منجر به زیبایی دو چندان چشم ها می گردد.

مینک

اگر مایل هستید که اکستنشن مژه های شما طبیعی به نظر برسند ، مینک انتخاب ایده آلی است. مژه های که معمولا بلند تر از مژه های ابریشمی و مصنوعی می باشند و در عین حال ظاهری طبیعی دارند.

برگزاری دوره های آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در اصفهان

آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در اصفهان

امروزه دوره های مختلفی شامل رنگ و مش ، بافت مو ، کاشت ناخن ، میکرونیدلینگ و … برای علاقه مندان توسط آموزشگاه های مختلف برگزار می شود. یکی از دوره های بسیار پرطرفدار ، دوره های آموزش اکستنشن مژه است. در این دوره تمامی سرفصل ها به صورت صفر تا صد برای ورود هنرجویان به بازار کار آموزش داده می شود.

بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد از طریق کاشت مژه هستید ، توصیه می کنیم که ابتدا یک آموزشگاه معتیر و حرفه ای را در شهر اصفهان پیدا کنید و سپس در دوره های آموزش اکستنشن مژه شرکت نمایید. افراد پس از اتمام دوره و کسب مهارت لازم می توانند وارد بازار کار شوند.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در اصفهان 

سرفصل های دوره آموزش اکستنشن مژه

آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است در آموزشگاه های مختلف به تناسب تعداد شرکت کنندگان و همینطور دوره های مختلف ، سرفصل های دوره آموزش اکستنشن مژه نیز متفاوت باشد. اما به طور کلی برخی سرفصل ها در تمامی دوره های آموزش کاشت مژه یکسان هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • توضیحات کلی پیرامون کاشت مژه
  • نکات رعایت بهداشت در کاشت مژه
  • معرفی انواع روش های کاشت مژه
  • معرفی چسب های مورد استفاده در اکستنشن مژه
  • شناخت انواع چشم و انتخاب فرم صحیح در کاشت مژه
  • آموزش کاشت مژه کلاسیک
  • آموزش کاشت مژه والیوم و مگا والیوم
  • آموزش کاشت مژه سه بعدی
  • آموزش کاشت مژه فانتزی
  • آموزش کاشت مژه با تکنیک روسی
  • نحوه ریموو و ترمیم کاشت مژه
  • و …

مرتبط بخوانید : فیلر زیر چشم در اصفهان 

 یادگیری تفاوتهای کاشت و اکستنشن مژه در آموزش کاشت مژه اصفهان

آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان

در آموزشگاه کاشت مژه موارد زیادی به هنر جوها آموزش داده میشود از قبیل شناخت ادوات کار و جنس و کیفیت مژه ها و انواع مدلهای کاشت مژه و غیره ،

ولی یکی از مهمترین آموزشها، آموزش تفاوتهای کاشت مژه و اکستنشن مژه است که در ادامه ما نیز این موضوع را برای شما مطرح میکنیم.

کاشت مژه اینگونه است که مژه به صورت تار به تار اضافه نمیگرددو گذاردن مژه به مژه های اصلی تقر یبا شبیه گذاردن مژه مصنوعی میباشد که این روش زمانبر هم نمیباشد و البته نسبت به اکستنشن قدری بر رو یچهره و مژه ها مصنوعی تر است. البته هزینه کمتری دارد.

اکستنشن مژه به گونه ای است که به صورت تار به تار به مژه ها اضافه میگردد و کمی وقت گیر است اما دوام زیادی نسبت به کاشت مژه دارد البه جنس چسب هم نقش اساسی بازی میکند. نسبت به روش کاشت گرانتر میباشد و بر رو ی چشمها ظاهر طبیعی خواهد داشت.

درباره بازار کار و چرایی یادگیری آموزش کاشت مژه اصفهان

لزوم یادگیری یک حرفه کنار تحصیلات برای جوانان امروزی یکی از ملزومات حیاتی است ، چرا که دیده شده است بعد از سالها تحصیل ، شغل مناسبی که سبب درآمد زایی خوب گردد پیدا نمیشود و اشخاص سرخورده از وقت و هزینه ای که برای تحصیلات داشته اند ، حال پیدا نشدن شغل مناسب نیز بر مشکلاتشلان می افزاید.

چرا آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در اصفهان را بیاموزیم؟

اما اگر در کنار تحصیلات عالیه در دانشگاه ها دوره های خاص را نیز ببینید میتوانید در آینده تصمصم بگیرید در رشته تحصیلی خود کار کنید و یا با حرفه ای که آموزشش را فراگرفته اید وارد بازار کار شوید و به این شکل انتخابهای زیادی خواهید داشت.که در صورت عدم موفقیت در یک رشته در رشته دیگری که آموزش دیده اید بتوانید برای خود درآمد داشته باشید.

یادگیری کاشت و اکستنشن مزه از این قبیل حرفه هاست که میتوانید به طور جانبی آن را یاد بگیرید و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت ، و با ممارست و تمرین تبدیل به یک فرد با تجربه خواهید شد و آنگاه خواهید دید به دلیل استقبال از اکستنشن و کاشت مژه ، مشتریان زیادی خواهید داشت.

بنابراین در صورت علاقه به این حرفه حتما در دوره های آموزشی خوب و برتر شرکت کنید و رفته رفته تبدیل به یک استاد کار در این زمینه گردید و در عین حال درآمد عالی داشته باشید.

سوالات متداول

  • بهترین آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین آموزشگاه های کاشت مژه در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • هزینه آموزش کاشت مژه در آموزشگاه های معتبر در اصفهان چقدر است ؟

هزینه آموزش کاشت مژه در آموزشگاه های مختلف متناسب با سرفصل ها و نحوه برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی متغیر است.

  • برای یادگیری کاشت مژه در بهترین آموزشگاه کاشت مژه در اصفهان به چه ابزاری نیاز است ؟

ابزار مورد نیاز برای یادگیری کاشت مژه شامل تارهای مژه مصنوعی ، چسب مخصوص اکستنشن مژه ، فرچه مخصوص مژه و تقویت کننده مژه می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

آموزشگاه آرایشگری زنانه در اصفهان

آموزشگاه آرایشگری زنانه در اصفهان 💎 معرفی 10 آموزشگاه آرایشگری زنانه + نظرات مراجعین

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در اصفهان هستید ، این مقاله از وبسایت …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *