10 بهترین جراح پلک در اصفهان ( بلفاروپلاستی )💎 سال 1403 + نظرات مراجعین

بهترین جراح پلک در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین جراح پلک در اصفهان کیست ؟ هدف از جراحی پلک ، رفع افتادگی پلک بالا و پایین و همینطور حذف پوست های شل و اضافی می باشد. گاهی مشکلات مرتبط با افتادگی پلک به صورت مادرزادی و گاهی نیز به دلیل افزایش سن ایجاد می شود. اما خوشبختانه امروزه با استفاده از جراحی پلک می توان مشکلات مرتبط با افتادگی پلک را برطرف کرد.

چشم ها از مهم ترین اعضای صورت انسان هستند که نفش مهمی را در زیبایی صورت ایفا می کنند. جراحی پلک و یا بلفاروپلاستی از بهترین روش ها برای جوانسازی چشم ها به شمار می رود. از آنجایی که این روش بدون بیهوشی و بدون نیاز به بستری شدن و با بی حسی موضعی انجام می شود و همینطور دوره نقاهت کوتاهی دارد ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

اما با این حال شما برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از این عمل جراحی ، بایستی که به سراغ بهترین دکتر بلفاروپلاستی در اصفهان بروید. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان تعدادی از بهترین جراحان پلک در اصفهان را معرفی کرده ایم.

در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین جراح پلک در اصفهان آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : پی آر پی در اصفهان 

 معرفی بهترین دکتر جراح پلک در اصفهان

بهترین دکتر بلفاروپلاستی در اصفهان

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در کلینیک زیبایی سینایار

در این کلینیک خوش نام و معتبر اصفهان که دارای شعب متعدد در داخل و خارج ایران می باشد، شما عزیزان زیباجو، عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را با خیال راحت توسط پزشکان متخصص زیبایی خواهید داشت. با انجام این عمل علاوه بر داشتن چهره های جذاب تر و زیباتر محدودیت دیدی که توسط افتادگی پلک بالا ایجاد میشود برطرف خواهد شد.

خبر خوب اینکه عمل بلفاروپلاستی تنها یکی از خدمات این کلینیک زیبایی است و شما میتوانید پکیج کاملی از خدمات زیبایی را در این کلینیک داشته باشید ، در ادامه سایر خدمات و همچنین چند تصویر از نمونه کارهای این مرکز را برای شما آماده کرده ایم .

سایر خدمات این کلینیک زیبایی:

  • لیزر موهای زائد
  • هایفوتراپی
  • لیفت صورت
  • کاشت مو و ابرو
  • میکرونیدلینگ
  • زیبایی چانه
  • رفع غبغب
  • بوتاکس
  • لیفت لب (سانترال لب)

جراحی پلک اصفهان

شماره تماس : ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۹۴  –  ۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸  –   واتساپ :

آدرس:  اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی، بین نیکبخت و شیخ مفید، نبش کوچه ۴۱    –   لوکیشن : مسیریابی

بلفاروپلاستی چیست ؟

بهترین دکتر بلفاروپلاستی اصفهان

بسیاری از افراد به صورت مادرزادی و یا به دلیل افزایش سن دچار افتادگی پلک هستند ؛ هدف از عمل جراحی بلفاروپلاستی ، لیفت پوست اطراف چشم و ایجاد ظاهری زیبا و جوان در افراد است. در برخی مواقع شل بودن پوست اطراف چشم حتی در بینایی فرد نیز اختلال ایجاد می کند که عمل بلفاروپلاستی بر روی پلک بالا و پایین این مشکل را برطرف می کند.

بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی محسوب میشود که به زیبایی چشمان شما بسیار کمک میکند و سبب میشود پف و افتادگی پلک شما رفع گردد. این عمل در حالت ساده آن یک الی دو ساعت طول میکشد و اگر پوستهای اضافی اطراف چشم زیاد باشد و یا تغییرات زیادی در ساختار پلک نیاز باشد بیش از دو ساعت به طول می انجامد.

طول نقاهت و درمان این عمل از فردی به فرد دیگر متفاوت است و اگر هرو پلک همزمان جراحی گردد زمان نقاهت بیشتر خواهد بود. دو نوع بخیه استفاده میشود اگر جذبی باشد بعد از مدت 5 روز از بین میرود و اگر توسط دکتر کشیده میگردد باید بعد از 10 روز به نزد پزشک بروید و بعد از این مدت دو هفته تورم و کبودی خواهید داشت. این عمل به عملهای سرپایی معروف است و شما بعد سپری شدن مدت زمان بسیار کوتاه فعالیتهای خود را سر خواهید گرفت. اما توجه داشته باشید تا دو هفته در نواحی اطراف چشم کبودی و تورم زیادی خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر اندولیفت اصفهان

انواع جراحی پلک 

بهترین دکتر جراح پلک در اصفهان

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی انواعی دارد که هر کدام به نسبت مشکل ایجاد شده برای مراجعه کننده توسط بهترین دکتر جراح پلک در اصفهان پیشنهاد میگردد. انتخاب بین این دو نوع که به جراحی پلک بالا و پایین تقسیم میشوند ، پیچیدگی خاصی ندارند و بعضا توسط خود مراجعه کننده قابل انتخاب هستند. در ادامه به آنها اشاره میکنیم :

بلفاروپلاستی پلک پایین 

این نوع جراحی پلک یا بلفاروپلاستی که به آن جراحی پف زیر چشم هم میگویند مناسب کسانی که بصور ژنتیکی یا به مرور زمان پلک پایین آنها متورم شده و کیسه ای شکل میشود. در این عمل چربی و پوست اضافه زیر چشم برداشته میشود . این عمل نیز میبایست توسط بهترین دکتر بلفاروپلاستی در اصفهان انجام پذیرد چرا که عدم انجام درست آن میتواند باعث گرد شدن چشم ها یا برگشتن پلک پایین گردد.

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا

این نوع جراحی بفاروپلاستی بسیار رایج تر از پلک پایین میباشد. در این نوع که توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در اصفهان میبایست انجام پذیرد ، شکاف های ریزی در کنار چشم ها ایجاد میشود و پوست و چربی اضافه از این قسمت خارج میگردد . بعد از آن با بخیه های ظریف محل مورد نظر بسته میشود به شکلی که پس از اتمام دوره نقاهت جای بخیه ها از بین میرود .

مرتبط بخوانید : بهترین مراکز برداشتن خال در اصفهان

هزینه جراحی پلک توسط فوق تخصص جراحی پلک در اصفهان

فوق تخصص جراحی پلک در اصفهان

یکی از سوالات مهمی که برای بسیاری از افراد وجود دارد ، هزینه بلفاروپلاستی می باشد. برای عمل بلفاروپلاستی برخی هزینه ها شامل آزمایش خون پیش از عمل ، هزینه داروها و مراقبت های بعد از عمل و … ثابت هستند.

اما برخی دیگر از هزینه ها شامل دستمزد پزشک با توجه به تخصص و تجربه او در این زمینه ، موقعیت قرار گیری کلینیک ، هزینه های کلینیک و … متغیر می باشند. بهتر است برای اطلاع از هزینه دقیق جراحی پلک در اصفهان با پزشک مورد نظر خود در ارتباط باشید. اما به طور کلی این موضوع را در نظر بگیرید که هزینه بلفاروپلاستی بین 6 تا 10 میلیون تومان وابسته به عوامل گفته شده و همینطور میزان افتادگی پلک بیمار متغیر است.

پیشنهاد میکنیم با یک تماس تلفنی علاوه بر دریافت مشاوره رایگان قبل از عمل ، هزینه جراحی بلفاروپلاستی را از یکی از بهترین کلینیک های تخصصی زیبایی اصفهان جویا شوید:

جراحی پلک اصفهان

چگونه بهترین دکتر برای عمل افتادگی پلک اصفهان را انتخاب کنیم؟

فوق تخصص جراحی پلک در اصفهان

حتما برای شما نیز انتخاب بهترین دکتر برای عمل افتادگی پلک در اصفهان و عمل جراحی بلفاروپلاستی به موضوعی چالش برانگیز تبدیل شده است. برای انتخاب بهترین دکتر بلفاروپلاستی در اصفهان کافی است که مراحل زیر را انجام دهید :

  • جستجوی خود را از گوگل آغاز کنید. همینطور می توانید در این زمینه از تجربه دوستان و آشنایان خود نیز استفاده کنید.
  • پس از اینکه بهترین جراح پلک در اصفهان را شناسایی کردید ، برای بررسی سوابق پزشک و همینطور دیدن نمونه کارهای او به وبسایت ، پیچ اینستاگرام و یا حتی مطب او مراجعه کنید.
  • در صورتی که از نمونه کارهای پزشک مورد نظر رضایت داشتید ، بهتر است یک وقت مشاوره دریافت کنید تا با چگونگی کار او و رفتار ایشان آشنا شوید و متوجه شوید چه نظری پیرامون مشکل شما دارند.
  • در پایان در صورتی که از تمامی جنبه ها پزشک انتخابی را برای عمل جراحی پلک مناسب دیدید ، می توانید با دریافت وقت ، جراحی بلفاروپلاستی خود را انجام دهید.

مرتبط بخوانید : مراکز پاک کردن تتو در اصفهان

ویژگی های بهترین دکتر جراحی پلک در اصفهان

بهترین دکتر جراح پلک در اصفهان

در انتخاب بهترین جراح پلک در اصفهان لازم است به ویژگی های بهترین جراح پلک توجه داشته باشید تا در نهایت نیز نتیجه مطلوب واقع شود:

  • تجربه و سابقه موفق در زمینه جراحی بلفاروپلاستی
  • دارای مدرک معتبر از دانشگاه های معتبر
  • دسترسی به تجهیزات و ابزارهای بروز و انجام عمل بلفاروپلاستی با جدیدترین تکنیک ها
  • رفتار و برخورد مناسب با زیباجویان و پاسخگویی به تمام سوالات مراجعه کنندگان
  • انجام عمل باکیفیت با قیمت مناسب

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک های لاغری اصفهان

توصیه های بهترین دکتر بلفاروپلاستی در اصفهان 

اسامی پزشکان فوق تخصص جراحی پلک در اصفهان

قبل و بعد از انجام جراحی پلک در اصفهان باید به نکات مهمی باید دقت ورزید که سبب گردد ، بهترین نتیجه ممکن از یک عمل حاصل گردد ؛ در ذیل به این موارد اشاره خواهیم داشت.بهتر است قبل از انجام هر عمل زیبایی درباره نکات مراقبتی قبل و بعد از آن عمل خاص تحقیق کنید.

مراقبت های قبل و بعد به گفته فوق تخصص جراحی پلک در اصفهان

  • قبل و بعد از انجام عمل از حرکات ورزشی سنگین اجتناب کنید.
  • قبل و بعد از انجام عمل از آشامیدن مشروبات الکلی پرهیز کنید.
  • در روز عمل یک نفر همراه با خود ببرید.
  • سر خود را بعد از عمل پایین نیندازید.
  • تا چند روز طبق دستور پزشک استحمام نکنید.
  • از رفتن به مکانهای آلوده و دارای گردو غبار پرهیز کنید.
  • از مسکنهای ضد درد که پزشک تجویز میکند استفاده کنید.
  • از دستکاری موضع عمل به شدت پرهیز کنید.
  • داروهای تجویزی پزشک را سر موقع بخورید و دستورات پزشک را به درستی انجام دهید.
  • در زمانهای مشخص شده که توسط پزشک تعیین میشود ، برای چکاپ مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر فیلر بینی اصفهان

دلایل افتادگی پلک از زبان بهترین دکتر برای عمل افتادگی پلک در اصفهان

بهترین دکتر جراحی پلک در اصفهان

 بهترین دکتر برای عمل افتادگی پلک اصفهان میگوید: دلایل متعددی وجود دارد که بعضا سبب افتادگی پلک میگردد ،که بر اساس  گفته های جراح بلفاروپلاستی در ذیل میتواند موارد ذیل باشد:

افزایش سن

با بالا رفتن سن ، شاهد این هستیم که عصب بالابرنده پلک ضعیف میشود ، و به دلیل نقص در کارکردش ، پلک افتاده میگردد. البته این ضعف عصب بالانگاه دارنده پلک ممکن است در جوانی حتی در نوزادان بوجود آید.

تنش های عصبی

برخی اوقات به دلیل تنش های عصبی شاهد افتادگی پلک هستیم که عمدتا به صورت موقتی است ، که در صورت اینکه بهبود پیدا نکرد باید به جراحان بلفاروپلاستی پلک مراجعه کنید.

التهابات چشمی

برخی التهابات چشمی سبب ایجاد این عارضه میگردند که احتمالا موقتی است و با پایان یافتن التهابات این حالت از بین میرود.

آیا عمل جراحی پلک برگشت پذیر است؟

این سوال و نگرانی درباره برگشت پذیر بودن افتادگی پلک وجود دارد و فوق تخصص جراحی پلک در اصفهان در جواب به این سوال می گوید: که بله امکان برگشتن افتادگی پلک وجود دارد ، ولی در افراد مختلف متفاوت است و زمان دقیقی برای این برگشت پذیری نمیتوان اعلام کرد ، البته این موضوعی است که برای همگان مصداق ندارد و عده ای ممکن است این برگشت پذیری را تجربه کنند.

به هر حال سن عامل مهمی در افتادگی پلک محسوب میشود به خصوص که با مرور زمان پوست پیشانی و پلک میل بیشتری به پایینتر کشیده شدن دارند، اگر جراحی پلک بر اثر بالا رفتن سن انجام شده باشد عموما 5 تا 7 سال دوام دارد .جراحی پلک پایین عموما ماندگاری خیلی بیشتری دارد ، عده ای معتقدند که برگشت پذیر نیست.

به طورکلی افتادگی پلک بر اثر بالا رفتن پلک و لایف استایل زندگی هر فرد رقم میخورد و هر چه سبک زندگی سالمتری داشته باشیم و از مشروبات الکلی و دود سیگار و قلیان و حضور مستقیم زیر نور خورشید  و غذاهای پرچرب ناسالم پرهیز کنیم ، آثار پیری کمتر در چهره و صورت ما خاصه پلک های ما بروز و ظهور میکند.

سوالات متداول

  • بهترین جراح پلک در اصفهان کیست ؟

در متن مقاله فوق بهترین جراح‌پلک در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • بهترین جراحان پلک در اصفهان دارای چه ویژگی هایی هستند ؟

برخورداری از تجربه و تخصص در این زمینه ، داشتن مدرک معتبر ، رفتار مناسب با مراجعه کنندگان و … از ویژگی های بهترین جراحان پلک در اصفهان می باشد.

  • هزینه جراحی بلفاروپلاستی نزد بهترین جراحان پلک در اصفهان چقدر است ؟

هزینه جراحی بلفاروپلاستی توسط بهترین جراحان پلک در اصفهان با توجه به عوامل مختلفی متغیر است. برای اطلاع از هزینه دقیق با کلینیک مورد نظرتان تماس بگیرید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *