لیفت صورت با نخ در اصفهان 💎 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اصفهان

لیفت صورت با نخ در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

لیفت صورت با نخ در اصفهان چگونه انجام می شود ؟ با افزایش سن ، افتادگی پوست نیز به تدریج اتفاق می افتد و همین موضوع منجر به پژمرده تر شدن چهره می شود که بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر می گذارد. لیفت صورت با استفاده از نخ ، از روش های جدید جوانسازی پوست می باشد که یک روش غیرتهاجمی است و با استفاده از آن صورت به سمت بالا کشیده می شود و افتادگی پوست در کوتاه ترین زمان ممکن و به روشی ایمن ، برطرف می شود. در صورتی که شما نیز علاقه مند به روش لیفت صورت با نخ هستید ، برای دریافت جزئیات تکمیلی و همینطور آشنایی با بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در اصفهان تا انتهای این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اصفهان ( بلفاروپلاستی) 

 معرفی بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اصفهان

توصیه می کنیم برای دریافت نتایج ایده آل ، به سراغ بهترین پزشکان در زمینه لیفت صورت با نخ بروید. در ادامه سعی کرده ایم تعدادی از پزشکان معتبر در زمینه لیفت صورت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دکتر قانعی

لیفت صورت با نخ در اصفهان

  • آدرس : کلینیک لیزر اصفهان ، چهار باغ بالا ، روبروی شرکت زمزم ، مجتمع کاویان ، طبقه دوم ، واحد 211
  • شماره تماس : 03136284115

دکتر ندا ادیبی

لیفت صورت با نخ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، چهار راه توحید ، خیابان توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک ملت
  • شماره تماس : 03136264272  –  03136274746

لیفت صورت با نخ در اصفهان – دکتر مسیح شمعی

لیفت صورت با نخ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، سه راه حکیم نظامی ، ابتدای خیابان حکیم نظامی ، جنب بانک صادرات ، کوچه لطفی (55) طبقه اول
  • شماره تماس : 03136206703

دکتر احمد اصفهانی

لیفت صورت با نخ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهار راه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
  • شماره تماس : 8-36703885

دکتر فهیمه بیاتی

لیفت صورت با نخ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، شاهین شهر ، خیابان فردوسی ، فرعی 2 غربی ، ساختمان پزشکان ایرانیان ، طبقـه 3 ، واحد 32
  • شماره تماس : 03145278716

مرتبط بخوانید : پی آر پی در اصفهان

 چگونگی لیفت توسط بهترین دکتر برای نخ صورت اصفهان

بهترین دکتر برای نخ صورت اصفهان

لیفت صورت با نخ یک روش زیبایی است که در آن هدف کشیدن بافت های افتاده در صورت به سمت بالا می باشد. در این عمل زیبایی از نخ هایی استفاده می شود که در جراحی ها برای بخیه زدن و بستن زخم ها کارایی دارند. نخ های لیفت ابرو در زیر پوست کارگذاری می شوند و همین موضوع منجر به سفتی بافت و بیشتر شدن حجم در ناحیه تحت درمان می گردد.

در تکنیک لیفت صورت با نخ ، نوع نخ و تعداد نخ ها بر اساس میزان افتادگی صورت و سن فرد متغیر می باشد و این موضوع از عامل های متغیر بودن هزینه انجام اینکار نیز به شمار می رود. پس از گذشت تقریبا 9 ماه از لیفت صورت با نخ ، نخ هایی که در زیر پوست قرار داشتند ، جذب می شوند. اما نتایج برای مدت زمان طولانی تری باقی می ماند.

این روش با بی حس کننده موضعی و در کمتر از 45 دقیقه و بدون نیاز به بستری انجام می شود. فرد پس از اتمام لیفت صورت با نخ ، می تواند پس از دو روز به فعالیت های روزانه خود بازگردد.

مرتبط بخوانید :پلاسماجت در اصفهان 

انواع نخ های مورد استفاده بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اصفهان

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ دراصفهان

برای لیفت صورت با نخ از انواع نخ ها استفاده می شود که در ادامه پیرامون هریک توضیحاتی را آورده ایم :

نخ پلی دی اکسان 

از نخ های پلی دی اکسان و یا PDO  در انواع جراحی ها شامل لیفتینگ صورت ، قلب و عروق ، چشم پزشکی ، زنان و زایمان استفاده می شود. نخ هایی که کاملا بی خطر هستند و منجر به افزایش انسجام و استحکام پوست می شوند. جنس نخ های پلی دی اکسان از مونوفیلامنت سنتتیک قابل جذب می باشد که از افتادگی پوست جلوگیری می کند. پزشک از این نخ ها در لایه درم و عضلات زیرجلدی استفاده می کند.

نخ سیلوئت برای لیفت صورت

نخ سیلوئیت از نخ های کاملا استریل و بهداشتی است که تهیه شده از اسید پلی لاکتیکی می باشد ؛ ضمن اینکه قابل جذب و سازگار با بدن است. از این نخ برای اصلاح موقعیت بافت و اجزاء صورت و گردن استفاده می شود. لیفت صورت با نخ سیلوئت دارای بیش از 18 ماه ماندگاری می باشد و اثرات استفاده از این نخ بر روی پوست بلافاصله قابل مشاهده است.

در صورت جذب این نخ توسط بدن ، کلاژن جایگزین آن می شود که منجر به کشیدن پوست و سفت شدن بافت آن می گردد. از نخ سیلوئت برای از بین بردن خط اندوه ، خطوط رو به پایین گوشه های لب و … استفاده می شود.

 نخ خاردار مورد استفاده بهترین دکتر برای نخ صورت در اصفهان

نخ های خاردار نیز از دیگر نخ های مورد استفاده برای لیفت صورت با نخ هستند. از این نوع نخ ها برای از بین بردن ترک های پوستی ، لیفت باسن و شکم استفاده می شود. لیفت صورت با نخ خاردار از روش های کم تهاجمی به شمار می رود که پس از قرار گرفتن در زیر پوست منجر به تحریک کلاژن و الاستین می شود که نتیجه آن سفت شدن بافت پوست است. نخ های خاردار پس از گذشت چند ماه در درون بدن هیدرولیز می شود و به صورت کامل در بدن تجزیه می گردند.

 لیفت صورت با Tightening Thread

 Tightening Thread دارای ضخامت بسیار ناچیزی است و از پروتئین ساخته شده است. اثربخشی این نخ در لیفت صورت بسیار سریع می باشد.

 نخ امبدینگ

از نخ های ایمن و قابل جذب ، نخ امبدینگ است که معمولا برای لیفت پستان ها ، شکم و صورت استفاده می شود. اثرگذاری این نخ فوق العاده بالا است و به دلیل تحریک کلاژن سازی ، منجر به تسریع لیفت پوست می شود.

نخ های کاگ برای لیفت صورت با نخ در اصفهان

نخ های دنده ای و یا کاگ ، مشابه با نخ های مونو هستند ؛ با این تفاوت که به دلیل داشتن خار ، به زیر پوست متصل می شوند. این نوع خارج ها در واقع به دلیل پشتیبانی از ساختار پوست ، قادر به لیفت بافت های آویزان صورت هستند. معمولا از این نوع نخ ها برای ایجاد یک صورت باریک تر در خط فک استفاده می شود. از سویی دیگر بهترین گزینه برای لیفت غبغب ، لیفت ابرو و لیفت بینی نیز به شمار می روند.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در اصفهان

لیفت صورت در اصفهان برای چه قسمت هایی از صورت استفاده می شود ؟

لیفت صورت با نخ در اصفهان

از تکنیک لیفت صورت با نخ می توان برای رفع افتادگی در نواحی مختلفی شامل صورت ، غبغب ، باسن ، سینه ، گردن ، ابرو ، شقیقه ، چشم ، اطراف دهان و …. استفاده کرد. در ادامه پیرامون رایج ترین قسمت هایی که با استفاده از نخ لیفت می شوند ، توضیحاتی را آورده ایم :

لیفت ابرو با نخ در اصفهان

ابروها از زیباترین اجزای صورت به شمار می روند که با اعمال تغییرات در ساختار آن ها ، می توان ابروهایی زیبا را تجربه کرد. یکی از مشکلاتی که با افزایش سن برای ابروها ایحاد می شود ، افتادگی است. در واقع به دلیل از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست و کم شدن حالت ارتجاعی آن ، ابروها شکل افتاده ای به خود می گیرند و فشار بیشتری به چشم ها وارد می کنند.

از تکنیک های موثر در رفع افتادگی ابروها ، تکنیک لیفت با نخ می باشد. نوع و تعداد نخ مورد استفاده برای لیفت ابروها ، توسط پزشک تعیین می شود. ضمن اینکه با استفاده از این روش حتی می توان فاصله میان دو ابرو را نیز تغییر داد. با لیفت ابرو ها تا حد زیادی افتادگی پلک نیز برطرف می شود.

لیفت ابرو با نخ دارای مزیت های بسیاری است ؛ نخ های استفاده در این زوش سازگار با بدن انسان می باشند و پس از مدتی ضمن جذب توسط پوست ، منجر به تولید کلاژن و جوانسازی پوست نیز می شوند. ضمن اینکه نخ های مورد استفاده برای لیفت ابرو ، از خاصیت لیفت کردن و کشیدن پوست نیز برخوردار هستند و به دلیل داشتن خارهایی که درون آن ها وجود دارد ، منجر به کشیده شدن پوست به سمت بالا می شوند.

تکنیک لیفت ابرو با نخ ، به صورت سرپایی است و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. این روش دارای کمترین عوارض ممکن است و قرمزی و تورم های ایجاد شده نیز پس از مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

لیفت شقیقه

در تکنیک لیفت شقیقه از نخ برای بالاتر بودن دم ابروها و رفع افتادگی چوست در این ناحیه استفاده می شود. پس از پایان لیفت شقیقه با نخ ، چشم ها و ابروها نیز فرم بهتری می گیرند. به طوری که چشم ها درشت تر به نظر می رسند و فاصله ابرو ها نیز متناسب تر می شود.

با استفاده از تکنیک لیفت صورت با نخ در اصفهان در ناحیه ابروها ، ضمن لیفت ابروها، می توان تمامی چروک های پنجه کلاغی را نیز از بین برد و فرم چشم ها را زیباتر از قبل کرد. بنابراین این روش برای تمامی افراد که از چین و چروک های ایجاد شده در گوشه های چشم خود ناراضی هستند ، گزینه ای مناسب است.

معمولا در این روش پزشک از نخ PDO  استفاده می کند. نخ های بخیه قابل جذب که پس از حدود دو الی سه سال جذب پوست می شوند. اثرات لیفت شقیقه با نخ تقریبا بین دو الی سه سال ماندگار است.

پزشک پس از تعیین ناحیه مورد نظر و بی حسی موضعی ، نخ ها را با استفاده از سوزن های ظریف و باریکی وارد پوست می کند و سپس آن را به آرامی به سمت بالا می کشد. پس از اینکه کشیدگی دلخواه ایجاد شد ، سوزن را از محل مشخص شده خارج می کند.

لیفت بینی- بهترین دکتر لیفت بینی با نخ در اصفهان

بینی بخش مرکزی صورت است که شکل آن می تواند تمام ظاهر صورت را زیبا نشان دهد. از روش های غیر تهاجمی برای زیباتر کردن بینی ، تکنیک لیفت بینی با نخ است که در کمتر از یک ساعت و بدون رفتن زیرچاقو انجام می شود. این روش برگشت پذیر ، روشی ارزان و مقرون به صرفه تر از جراحی بینی می باشد.

در این روش نیز پزشک از نخ های مصنوعی و قابل جذب توسط بدن استفاده می کند که به مرور زمان توسط بدن جذب می شود. افرادی که مایل به جراحی بینی نیستند و می خواهند با شیوه ای کارآمد مشکلات ظاهری و جزئی بینی خود را برطرف کنند ، می توانند از لیفت بینی با نخ استفاده کنند.

مرتبط بخوانید :برداشتن خال در اصفهان 

هزینه لیفت صورت با نخ در اصفهان 

هزینه لیفت صورت با نخ در اصفهان

دلایل تغییر هزینه های لیفت صورت با نخ در اصفهان به قرار ذیل است:

  • سن مراجعه کننده
  • میزان افتادگی
  • ناحیه و عضو افتاده و دچار شل شدگی
  • نوع نخ
  • میزان نخ به کار گرفته شده
  • دستمزد متخصص زیبایی
  • کلینیک که به ان مراجعه میکنید.

مرتبط بخوانید : پاک کردن تتو در اصفهان 

بهبود و ترمیم پوست پس از لیفت صورت

یکی از سوالاتی که برای اغلب افراد علاقه مند به لیفت صورت با نخ وجود دارد ، این است که چه مدت زمان طول می کشد تا پوست پس از لیفت با نخ بهبود پیدا کند. معمولا پس از یک بازه زمانی سه الی هفت روزه پس از لیفت صورت با نخ ، بیمار می توان مجدد به کارهای روزانه خود باز گردد.

وجود برخی موارد بر روی پوست شامل تورم و یا کبودی پس از لیفت با نخ طبیعی است اما به تدریج و کم کم برطرف می گردد. بهتر است بیماران چند روز پس از لیفت صورت با نخ استراحت کنند تا آثار تورم و کبودی نیز برطرف گردد و مجدد کارهای روزانه خود را انجام دهند.

مرتبط بخوانید : اندولیفت در اصفهان

لیفت صورت با نخ در اصفهان چقدر دوام دارد ؟

در ماندگاری لیفت صورت با نخ ، عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشند. سبک زندگی فرد از اصلی ترین موارد در تعیین ماندگاری لیفت صورت با نخ می باشد. ماندگاری این روش تقریبا بین 12 تا 18 ماه است که البته با رعایت برخی مراقبت ها می توان این بازه زمانی را افزایش داد.

برخی موارد از جمله عادات تغذیه ای در ماندگاری لیفت صورت با نخ ، تاثیر گذار می باشد. به طوری که افراد باید سعی کنند از سبزیجات و میوه ها بیشتر استفاده کنند و در مقابل از چربی ، شکر و نمک ، فست فود و … کمتر استفاده نمایند. ورزش منظم نیز می تواند در افزایش ماندگاری لیفت صورت با نخ موثر باشد.

برخی عادات مخرب شامل مصرف الکل ، دخانیات و … می تواند نتایج لیفت صورت با نخ را تحت تاثیر قرار دهد و ماندگاری آن را کم کند. نور خورشید نیز سببی برای پایین آمدن دوام نخ خواهد بود.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در اصفهان 

عوارض لیفت صورت با نخ چیست؟

ممکن است بعد از اتمام لیفت صورت با نخ شاهد عوارض ذیل باشید ، بهتر است از این عوارض معطلع باشید و با علم و اطلاع از این عوارض احتمالی که ممکن است برای اشخاصی پیش آید و البته امر صد در صدی هم نیست آگاهی داشته باشید.

تورم و کبودی

در اکثر کارهای زیبایی بعد از اتمام کار شاهد تورم و کبودیخواهیم بود و موضوع نگران کننده ای نیست و خیلی زود این تورم و کبودی از بین میرود و یک امر طبیعی محسوب میشود.

بی حسی پوست

پوست صورت از سیستم عصبی گسترده ای تشکیل یافته است و وقتی از روش لیفت صورت با نخ استفاده میکنید احتمال آسیب به این رشته اعصاب وجود دارد، ممکن است بر اثر این آسیب احساس بی حسی کنید ، در صورت تداوم با پزشک خود تماس بگیرید.

عفونت

چنانچه مراقبتهای بهداشتی لازم انجام نشود و یا موادی که استفاده میشود اورجینال و با کیفیت نباشد،امکان بروز عفونت است.

عدم تقارن در صورت

این موضوع ممکن است پس از اتمام کار و پس از دوره پایان تورم صورت هم همچنان باشد که به کاملا به مهارت پزشک برمیگردد و قبل از مراجعه باید تمامی تحقیقات لازم را راجع به پزشک و مهارتش انجام دهید.

ایجاد حساسیت

ممکن است بدن شما با ورود این نخ ها دچار حساسیت گردد و اثراتش در ظاهر شما پدیدار گردد، در این زمان به احتمال زیاد با مشاوره پزشک مجبور به خارج کردن نخها خواهید شد.

توضیحات بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اصفهان درباره مزایای این روش

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اصفهان

راهکارهای مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد ، اما یکی از روشهای بسیار خوب برای لیفت صورت استفاده از نخ برای لیفت و جوانسازی است، چراکه به تدریج که این نخها جذب میگردند ، الاستین و کلاژن هم بیشتر تحریک شده و پوست را جوانتر و شادابتر میکنند ، به همین علت راهکار مناسبی در جهت جوانسازی پوست هستند.

اما عده ای برای جوانسازی به سراغ جراحی و روشهای تهاجمی میروند که بسیار ریسک بالایی دارند و به دلیل اینکه برگشت پذیر نیستند ، ممکن است مدل دلخواهتان ایجاد نشود و بعد از آن نتوان کار خاصی انجام داد.

در صورتیکه روش لیفت با نخ موقتی است و برای ماندگاری باید دوباره تکرار شود . دوره نقاهت مانند جراحی لیفت را ندارد  ، در جراحی لیفت مقدار زیادی از پوست شما بریده میشود ، و دوره نقاهت طولانی مدتی خواهد داشت.

و عوارض کارهای جراحی زیبایی که تهاجمی هستند از روشهای غیر تهاجمی مانند لیفت با نخ بیشتر خواهد بود. در روش جراحی لیفت صورت شما بیهوشی خواهید داشت ولی در روش لیفت صورت با نخ بی حسی موضعی را تجربه میکنید.

و همچنین در روش لیفت صورت با نخ شما هزینه کمتری نسبت به روش جراحی لیفت پرداخت خواهید کرد.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیفت صورت با نخ چقدر است ؟

هزینه لیفت صورت با نخ با توجه به میزان افتادگی های صورت فرد ، میزان و نوع نخ مورد استفاده ، تبحر پزشک ، موقعیت جغرافیایی مطب و … متفاوت است.

  • لیفت صورت با نخ در اصفهان برای کدام عضو ها قابل انجام است ؟

لیفت صورت با نخ در اصفهان برای اجزای مختلف صورت شامل شقیقه ، بینی ، ابروها ، گونه ها و … قابل استفاده است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *