آموزشگاه کاشت مژه در رشت 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت و اکستنشن مژه در رشت

آموزشگاه کاشت مژه در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

‌بهترین آموزشگاه کاشت مژه در رشت کجاست ؟ یکی ار راهکار هایی که امروزه بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است تا به این شیوه مشکل کم پشتی و یا کوتاه بودن مژه های خود را برطرف کنند ، اکستنشن مژه می باشد. به این روش خانم ها می توانند مژه هایی بلند و حالت دار را تجربه کنند. روشی که در آن  مژه ها به صورت تک به تک به مژه های طبیعی چسبانده می شود تا اینگونه ضخامت ، طول و رنگ مژه ها بهبود پیدا کند. مژه های مورد استفاده در این روش معمولا از مواد مصنوعی شامل موی سمور ، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می شوند. اگر شما علاقه مند به یادگیری این حرفه و کسب درآمد از طریق آن می باشید ، برای آشنایی با بهترین آموزشگاه کاشت مژه در رشت همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید :آموزشگاه کاشت ناخن در رشت – معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در رشت

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت مژه در رشت

بسیاری از خانم ها علاقه مند به داشتن مژه های پرپشت و زیبا هستند. به همین دلیل است که برای آرایش کردن چشمان خود وقت زیادی را در مقابل آینه می گذرانند. اما بسیاری از افراد از ریمل زدن روزانه خسته می شوند ، به همین دلیل به سراغ روش های دائمی تری همچون کاشت مژه می روند.

کاشت مژه و یا اکستنشن مژه روش مناسبی برای داشتن مژه های پرپشت و زیبا است. به همین دلیل نیز امروزه طرفداران زیادی دارد. این روش ضمن اینکه نتایج طبیعی تری نسبت به مژه مصنوعی دارد ، دارای نتایج ماندگار تری نیز می باشد. با در نظر گرفتن میزان علاقه مندی خانم ها به کاشت مژه ، امروزه این حرفه تبدیل به یکی از لاین های زیبایی پردرآمد شده است. در صورتی که شما نیز علاقه مند به یادگیری کاشت مژه هستید ، در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین آموزشگاه کاشت مژه در رشت آشنا شویم.

سالن زیبایی فاطمه قربانی 

آموزشگاه کاشت مژه در رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار
  • شماره تماس : ۰۹۳۶۰۸۲۹۸۷

آموزشگاه  و سالن زیبایی نشیمل – آموزشگاه کاشت مژه در رشت

آموزشگاه کاشت مژه در رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار
  • شماره تماس : 0133375416

مرتبط بخوانید : بهترین ناخن کار در رشت 

 زیبایی مهان 

آموزشگاه کاشت مژه در رشت

  • آدرس : رشت ، بلوار مطهری
  • شماره تماس : 0133333729

 زیبایی مه سیما 

آموزشگاه کاشت مژه در رشت

  • آدرس : رشت ، شهرک گل ها ،
  • شماره تماس : 0133375836

سالن زیبایی گلدیس 

آموزشگاه کاشت مژه در رشت

  • آدرس : –
  • شماره تماس : 0133375416

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در رشت 

اکستنشن مژه چیست ؟

روش پرطرفدار اکستنشن مژه که مدت زیادی است در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، میتواند با اضافه کردن تارهای مژه های مصنوعی و حتی طبیعی به مژه واقعی ، شمایل زیبایی به چشمان فرد زیباجو دهد.

این روش با روش مژه مصنوعی گذاردن که روش آسانی است و همه تقریبا میتوانند بدون آموزش این کار را انجام دهند متفاوت است.

و شمای نهایی اکستنشن مژه بسیار طبیعی است و به سختی با مژه های خود فرد فرق میکند و در یک نگاه نمیتوان متوجه اضافه شدن تارهای غیر به مژه های فرد گردید.

البته در روشهای بسیار طبیعی تنیتوان تشخیص داد که اکستنشن انجام شده است ، و برخی مدلاهای اکستنشن مژه بسیار اغراق آمیز است و کاملا مصنوعی میباشد. ولیبرحسب تمایل و سلیقه مشتری گذارده میشود.

این روش اندکی وقت گیر است و امروزه تقریبا هزینه زیادی را شامل میشود.

البته هزینه این کار هم به مواد درجه یک برمیگردد و چنانچه آرایشگران از مواد درجه دوم و بی کیفیت استفاده کنند احتمالا شاهد قیمت ارزانتری خواهید بود که البته این موضوع همیشه عمومیت ندارد. و ممکن است عده ای قیمتهای منصفانه ای ارائه دهند.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در رشت

آموزش انواع اکستنشن مژه در آموزشگاه کاشت مژه در رشت

آموزشگاه کاشت مژه در رشت

در بهترین آموزشگاه کاشت مژه در رشت ، رایج ترین روش های مورد استفاده برای اکستنشن مژه به هنرجویان آموزش داده می شود. در ادامه پیرامون این روش ها توضیحاتی را آورده ایم.

اکستنشن مژه والیوم

در روش والیوم ، در میان هر دو مژه طبیعی ، بین دو الی سه مژه مصنوعی قرار می گیرد. این روش دارای حجم زیادی است. ضخامت مزه در این روش 0.5 است که دارای تاثیر بسیاری در افزایش حجم مژه های می باشد.

آموزش اکستنشن مژه مگا والیوم در آموزشگاه کاشت مژه در رشت

مگا والیوم نیز از روش های پرپشت کردن مژه ها با مژه مصنوعی به ضخامت 0.3 الی 0.5 می باشد. این روش دارای حجم دهی مناسبی است و برای مژه های کم پشت مناسب می باشد.

اکستنشن مژه اسپایکی

در کاشت مژه به روش اسپایکی ، تارهای مژه به صورت تک به تک به تارهای طبیعی مژه ها وصل می گردند. اینگونه مژه ها پررنگ تر جلوه می دهند.

آموزش اکستنشن مژه گربه‌ ای در آموزش کاشت مژه در رشت

اضافه کردن تارهای مو در این روش به صورت یکسان صورت نمی گیرد. در بخش کناری چشم ها ، میزان تحمع مژه ها بیشتر است و چشم ها حالت کشیده تری به خود می گیرند. این روش به روش حالت گربه ای معروف می باشد.

اکستنشن مژه سنجابی

روش کاشت مژه سنجابی برای افرادی که دارای چشم های افتاده و یا به اصطلاح بی حالی هستند ، بسیار مناسب است. اندازه مژه ها در بخش میانی بلندتر می باشد اما حجم و تارهای مژه در تمامی نقاط به صورت یکسان است.

اکستنشن مژه کلاسیک

در روش اکستنشن کلاسیک ، میان هر تار دو تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوعی با ضخامت 0.4 قرار می گیرد. اینگونه حجم مژه ها به صورت طبیعی افزایش پیدا می کند.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در رشت – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی رشت

هزینه دورهای آموزش کاشت مژه در رشت

آموزش کاشت مژه در رشت

قیمتهای آموزش همواره در حال تغییر میباشد، و این تغییر به عوامل مختلفی بستگی دارد ، که ما در ذیل به شرح آن میپردازیم .

برخی آموزشگاه ها همه سرفصل های مربوط به آموزش کاشت و اکستنشن مژه را یکجا در یک دوره می آورند و این سبب افزایش قیمت خواهد بود .

اما برخی دیگر این گونه عمل نمیکنند و دوره ها را خرد کرده و یکجا تدریس نمیکنند ، به همین خاطر قیمت دوره های و پکیج آموزشی ارزانتر خواهد بود.

قیمت دوره ها در صورتیکه آموزشگاه مواد و ادوات کار را به شما دهد و یا خودتان تهیه کنید نیز متفاوت خواهد بود.

البته معروفیت فرد تدریس کننده نیز در قیمت نهایی دوره ها موثر خواهد ، چرا که وقتی یک استاد به نام و مشهور یک پکیج آموزشی را درس میدهد به مراتب گرانتر از استاید کمتر معروف میباشد.

اگر شما مجبور باشید برای یادگیری به شهر دیگری بروید هزینه شخصی را بر هزینه های کلاس باید بیفزایید.

البته شهر رشت دارای آموزشگاه های متعدد و سالنهای آرایشی است که به طور حرفه ای امر آموزش را برعهده دارند و نیاز به رفتن به شهر های دیگر نیست.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق ژل لب در رشت

سوالات متداول

  • بهترین آموزشگاه‌ کاشت مژه در رشت کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین آموزشگاه های کاشت مژه در رشت را معرفی کرده ایم.

  • آیا تمامی روشهای مربوط به کاشت مژه در آموزشگاه های رشت تدریس میگردد؟

رایج ترین روشهای کاشت و اکستنشن مژه تدریس میگردد.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزش کاشت مژه در رشت چقدر است ؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش کاشت مژه در رشت ،  به نحوه برگزاری کلاس ها بر میگردد و متفاوت است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

آموزش پاکسازی صورت در رشت

آموزش پاکسازی صورت در رشت 💎 لیست 10 تایی آموزش فیشیال + نظرات مراجعین

بهترین آموزشگاه آموزش پاکسازی صورت در رشت کجاست ؟ از مهم ترین مواردی که متخصصین …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *