لیفت صورت با نخ در رشت 💎 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در رشت

لیفت صورت با نخ در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 لیفت صورت با نخ در رشت چگونه است؟ بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در رشت کیست ؟ لیفت صورت با نخ از روش های درمانی برای رفع افتادگی در نواحی مختلف پوست به شمار می رود که در این روش چین و چروک های موجود در پوست به مرور از بین می روند و منجر به جوانسازی صورت می شوند. لیفت صورت با نخ جزو روش های آسان و کم هزینه است و زیباجویان پس از آن عوارض جانبی خاصی را تجربه نمی کنند.

با گذشت زمان و ورود به عرصه میانسالی و پیری ، به مرور کلاژن و الاستین موجود در زیر پوست تحلیل می روند و منجر به افتادگی صورت می شوند. در گذشته برای از بین بردن این افتادگی ها و جوانسازی صورت ، از عمل جراحی استفاده می شود. اما امروزه از روش بی دردسر تر و غیرتهاجمی تری از جمله لیفت صورت با استفاده از نخ استفاده می شود. در لیفت صورت با نخ پزشک در کمتر از نیم ساعت به زیباجویان کمک می کند تا با انجام لیفتینگ ، پوستی شاداب و جوان را تجربه کنند.

در این روش ضمن اینکه قسمت های افتاده صورت به بخش بالا لیفت می شود ، چین و چروک و خطوط کم عمق نیز به مرور از بین می روند. این روش برای افرادی که قبل عمل جراحی لیفت انجام داده اما مجدد با افتادگی پوست مواجه شده اند نیز گزینه مناسبی است. برای دریافت نتایج رضایت بخش ، توصیه می کنیم که برای انجام لیفت صورت با نخ در رشت به سراغ بهترین پزشکان در این زمینه بروید. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در رشت آشنا شویم.

لیفت صورت با نخ در رشت

لیفت صورت با نخ از روش های غیرتهاجمی با حداقل عوارض است که تمامی خانم ها و آقایان بالای 18 سال مجاز به انجام آن می باشند. با این حال بهترین پزشکان در این زمینه توصیه می کنند که افراد بین سنین 30 الی 45 سال از لیفت صورت با نخ برای جوانسازی صورت خود بهره ببرند. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در رشت را معرفی کرده ایم

دکتر امامی سیگارودی

لیفت صورت با نخ در رشت

  • آدرس : رشت ، چهار راه گلسار به سمت بوسار ، کوچه عسگری ، بن بست یاسمن ، ساختمان پارسا ، طبقه اول
  • تلفن تماس : 01332111257

کلینیک الماس 

لیفت صورت با نخ در رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار ، خيابان ٨٠ ، پلاک ٧
  • تلفن تماس : 01323125293

اهورا بیوتی

لیفت صورت با نخ در رشت

  • آدرس : رشت ، بلوار حمیدیان
  • تلفن تماس : 01333550854

کلینیک زیبایی دکتر نینا کارگر

لیفت صورت با نخ در رشت

  • آدرس : رشت ، بلوار گلسار ، خیابان نواب
  • تلفن تماس : 09114343442

لیفت صورت با نخ چیست ؟

در سال های گذشته تنها راه و روش درمانی برای از بین بردن افتادگی های روی پوست ، جراحی لیفت بود. خوشبختانه امروزه از روش های غیرتهاجمی تری همچون لیفت صورت با نخ می توان برای از بین بردن افتادگی های پوست استفاده کرد. با توجه به اینکه لیفت صورت با نخ روشی غیرتهاجمی است ، نسبت به روش جراحی لیفت صورت ، طرفداران بسیار بیشتری دارد. لیفت صورت با نخ عوارض بسیار کمی دارد ، ضمن اینکه دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه مدت می باشد. همینطور افراد پس از مدت زمان کوتاهی می توانند نتایج لیفت صورت با نخ را مشاهده کنند.

در لیفت صورت با نخ ، پزشک از نخ های جذبی استفاده می کند که به صورت شبکه های متصل به هم در زیر پوست قرار می گیرد و منجر به کشیدگی و سفت شدن بافت پوست می گردد. کشیدگی پوست توسط نخ ها ، منجر به افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود که به مرور منجر به حوانسازی پوست می گردد. نخ های مورد استفاده در روش لیفت صورت با نخ ، با بدن انسان سازگار هستند و به مرور در بدن جذب و تجزیه می شوند.

مزایای روش درمان لیفت با نخ

از مزیت های روش لیفت صورت با نخ ، کوتاه بودن پروسه عمل و لیفت صورت به سمت بالا می باشد. ضمن اینکه دوره نقاهت پس از لیفت صورت بسیار کوتاه است و افراد می توانند پس از سه الی پنج روز استراحت و عدم انجام فعالیت های سنگین ، به فعالیت های روزانه خود بازگردند. در این روش نتایج بلافاصله بعد از انجام قابل رویت است و نخ ها هیچ ردی را از خود به جای نمی گذارند.

مراحل لیفت صورت با نخ

پس از اینکه زیباجویان به کلینیک های تخصصی لیفت صورت با نخ مراجعه کنند ، میزان افتادگی صورت آن ها و همینطور چین و چروک های سطحی که بر روی پوست آن ها قرار می گیرد ، توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد. پس از بی حسی پوست نیز نقاطی برای قرار گیری نخاع در زیر پوست قرار می گیرد.

نخ ها توسط سوزن های مخصوص در زیر پوست قرار می گیرند و با کشیدن آن ها پوست صاف تر و یکدست تر می گردد. در ابتدا پزشک متخصص ابتدا نواحی مشخص شده که محل درمان است را با استفاده از بی حسی موضعی بی حس می کند تا زیباجویان دردی را احساس نکنند. سپس در محل های مشخص شده ، سوراخ های کوچکی را ایجاد می کنند و با استفاده از سوزن های خیلی ریز مخصوص لیفتینگ ، نخ را از طریق بافت های نرم صورت وارد بافت زیر پوست می کنند و پوست را به سمت بالا می کشند و شکل می دهند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که بهتر است این کار در کلینیک ها و مراکز معتبر و توسط پزشکان متخصص و دوره دیده انجام شود تا میزان عوارض آن به حداقل برسد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در رشت – لیست 10 تایی کلینیک های زیبایی رشت 1401

کاربرد های لیفت صورت با نخ در رشت

از مهم ترین کاربردهای لیفت صورت با نخ از بین بردن خطوط اخم میان ابرو ها و خطوط پیشانی ، رفع افتادگی پوست ، رفع غبغب ، رفع خط خنده ، رفع خطوط گردن ، لیفت بینی ، لیفت گونه و ابرو ، رفع برآمدگی و پف زیر چشم می باشد.

لیفت با نخ بینی

در رابطه با استفاده از این روش باید بگوییم که از لیفت بینی با نخ برای از بین بردن نواقص ظاهری بینی استفاده می شود. بسیاری از زیباجویان به دلیل ترس و یا عوارض جانبی ناشی از جراحی بینی ، مایل به انجام عمل جراحی زیبایی بینی نیستند. این دسته از افراد می توانند برای از بین بردن نواقص ظاهری بینی بود از روش لیفت با نخ استفاده کنند.

لیفت ابرو با نخ

افتادگی در ناحیه ابرو ها ، منجر به ایجاد حالت افتادگی در حالت پلک ها نیز می شود. افرادی که به دلایل مختلفی افتادگی در ناحیه ابروها را تجربه می کنند ، بهتر است از روش لیفت ابرو با نخ برای ایجاد ظاهر زیباتر استفاده کنند.

لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ نیز برای لیفت و بالا بردن افتادگی در ناحیه شقیقه کارایی دارد. لیفت شقیقه جذابیت چهره را دو چندان می کند و منجر به ایجاد چشمانی با حالت کشیده و زیبا می گردد.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در رشت – لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری رشت

عملکرد نخ لیفتینگ در زیر پوست چگونه است ؟

لیفت صورت با نخ در رشت

برخی از افراد در رابطه لیفت صورت با نخ در رشت ، نگران این موضوع هستند که نخ ها در زیر پوست آن ها باقی بماند. اما جای نگرانی نیست چراکه جنس نخ های مورد استفاده در این روش از پلی دیوکسانون است و به گونه ای طراحی شده اند که پس از شش الی دوازده ماه توسط بدن جذب می شوند.

ضمن اینکه این نخ ها با تشکیل رشته های فیبری جدید ، منجر به ترمیم بافت های زیر پوست و همینطور تحریک ساخت کلاژن در مناطق تحت درمان اثر خود می گردند. پس از لیفت صورت با نخ ، به مرور متوجه تغییرات بسیار بر روی پوست خود خواهید شد. نخ های مورد استفاده در این روش با اینکه بسیار ظریف هستند ، اما قدرت و استحکام بسیاری در بالا کشیدن پوست دارند. البته نوع دیگری از نخ ها نیز برای لیفت کارایی دارد که برای موارد بسیار حاد همانند لیفت شدید گردن کارایی دارد که توسط بدن جذب نمی شود و تا همیشه زیر پوست باقی می ماند.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در رشت – معرفی 10 بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

بهترین کاندیدای لیفت صورت با نخ در رشت

بهترین کاندیدای لیفت صورت با نخ در رشت شامل موارد زیر است :

  • افراد با صورت افتاده و خسته که به دلیل افتادگی پوست ، پیرتر دیده می شوند.
  • کسانی که به دنبال نتایج سریع و موثر هستند.
  • افرادی که نمی خواهند برای لیفت از جراحی استفاده کنند.
  • افرادی که نسبت به داروهای بی حسی و نخ های تزریقی حساسیت دارند.
  • کسانی که درگیر بیماری خاصی نمی باشند و از سلامت جسمانی برخوردارند.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در رشت – فهرست 10 تایی مراکز میکرونیدلینگ در رشت

 عوارض لیفت صورت با نخ در رشت

در صورتی که برای لیفت صورت با نخ به پزشک متخصص مراجعه کنید و پزشک جایگذاری نخ ها را در زیر پوست به صورت حرفه ای انجام دهد ، عوارض خاصی را تجربه نخواهید کرد. در لیفت صورت با نخ ممکن است کمی احساس سوزش ، کشیدگی پوست و التهاب ، قرمزی و تورم و همینطور کبودی را تجربه کنید که در مدت زمان کوتاهی نیز برطرف می گردد.

در صورتی که برای این فرآیند زیبایی به مکان های غیرتخصصی مراجعه کنید ، با مشکلاتی شامل عفونت ، درد ، جا به جایی ، پارگی نخ ها و همینطور نامتقارن شدن صورتتان مواجه خواهید شد.

ماندگاری روش لیفت با نخ

برای علاقه مندان به لیفت صورت با نخ ، ماندگاری این روش سوال است. ماندگاری لیفت صورت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت بسیار کمتر است. ماندگاری جراحی های لیفت صورت از 5 الی 10 سال است و این در حالی است که لیفت صورت با نخ های جذبی بین یک الی دو سال ماندگاری دارد و بایستی که به صورت مجدد تکرار شود.

اما در نظر داشته باشید که در این روش نیازی به بیهوشی نیست و ضمن اینکه دوره نقاهت بسیار کوتاهی نیز دارد و با هزینه بسیار کمتری نیز انجام می شود.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در رشت – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی رشت

هزینه لیفت صورت با نخ در رشت

هزینه لیفت صورت با نخ برای افراد مختلف متفاوت می باشد. به طور کلی هزینه لیفت صورت با توجه به میزان افتادگی های صورت فرد و همینطور تعداد و نوع نخ های مورد استفاده برای لیفت آن تعیین می گردد. هزینه دقیق لیفت صورت با نخ پس از مراجعه به پزشک و دریافت مشاوره اعلام خواهد شد.

مرتبط بخوانید : کامپوزیت ونیر در رشت – فهرست 10 تایی مراکز کامپوزیت ونیر در رشت

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در رشت کیست ؟ 

در متن مقاله فوق از سایت پاسخ تو ، بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در رشت را معرفی کرده ایم.

  • تعداد جلسات مورد نیاز برای لیفت صورت با نخ در رشت چند جلسه است ؟

لیفت صورت با نخ برای نواحی مختلف صورت تنها در یک جلسه انجام می شود. مدت زمان جلسه لیفت صورت نیز وابسته به تعداد نخ های جایگذاری شده در زیر پوست و همینطور مهارت پزشک بستگی دارد.

  • دوره نقاهت پس از لیفت صورت با نخ در رشت چقدر است ؟

لیفت صورت از روش های غیر تهاجمی است که دوره نقاهت آن کوتاه می شود. افراد پس از سه الی پنج روز استراحت می توانند به فعالیت های روزمره خود بازگردند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت 💎 لیست 5 تایی + نظرات مراجعین

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت کیست ؟ امروزه انجام جراحی های زیبایی ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *