آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت 💎 معرفی 10 آموزشگاه آرایشگری زنانه + نظرات مراجعین

آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آیا به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت هستید ؟ بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری شغل آرایشگری و کسب درآمد از این طریق می باشند. اما نمی دانند برای یادگیری مهارت های مورد نیاز برای آرایشگری زنانه به کدام آرایشگاه باید مراجعه کنند. این مقاله از سایت پاسخ تو ، با هدف معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت آماده شده است. جهت آشنایی با بهترین مراکز فعال در این زمینه ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : آموزش لیزر موهای زائد در رشت – 10 مرکز برتر آموزش لیزر در رشت

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت

در زمینه آموزش آرایشگری ، آموزشگاه های بسیاری در شهر رشت در حال فعالیت هستند. اما هر یک دوره های آموزش آرایشگری را با سطح های متفاوتی برگزار می کنند. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان برخی از آموزشگاه های معتبر در زمینه آموزش آرایشگری زنانه در رشت را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه آموزشگاه معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات با ما و کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

آموزشگاه آرایشگری عارفه

آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت

آموزشگاه عارفه از آموزشگاه های محبوب در شهر رشت است که خدمات آموزش آرایشگری در آن ، توسط مربیان و مدرسین متخصص ارائه می شود. این مجموعه تمامی خدمات آرایشی و بهداشتی مرتبط به بانوان را به صورت صفر تا صد به هنرجویان آموزش می دهد.

این آموزشگاه با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور ، پس از اتمام دوره ، به هنرجویان مدرک معتبری را ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند. از مهم ترین خدمات این مجموعه آموزش پاک سازی پوست به صورت حرفه‌ ای ، آموزش کار با مواد شیمیایی ، آموزش انواع بافت ‌های مو ، آموزش شینیون ‌های کلاسیک ، آموزش انواع میکاپ ،آموزش آرایش دائم و موقت مانند تاتو ، هاشور ، آموزش کوتاهی و صاف کردن مو می باشد.

  • آدرس : رشت ، گلسار ، بلوار سمیه ، جنب ساختمان‌ های کاکتوس ، خیابان 130
  • شماره تماس : 01333729298

مرتبط بخوانید : آموزش پاکسازی صورت در رشت – لیست 10 تایی آموزش فیشیال + نظرات مراجعین

آموزشگاه آرایشگری دریای نور 

آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت

آموزشگاه دریای نور دارای سابقه ای 20 ساله در زمینه برگزاری دوره های آموزشی آرایشگری زنانه می باشد. به طوری که به دلیل داشته هنرجویان بسیار ، در حال حاضر با دو شعبه در حال فعالیت است.

این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است و پس از اتمام دوره نیز به هنرجویان مدرک بین المللی می دهد. به طوری که می توانند در هر کجای جهان که باشند از این مدرک برای کار استفاده کنند.

این مجموعه خدمات متنوعی شامل  آموزش بافت و شینیون ژورنالی ، آموزش کار با مواد شیمیایی ، آموزش هیرکات تخصصی ، آموزش میکاپ حرفه ای ، آموزش اصلاح صورت و بدن ، آموزش قرینه‌ سازی و تاتو ابرو ، آموزش پاک سازی پوست را به هنرجویان ارائه می دهد.

  • آدرس شعبه یک : رشت ، خیابان رشتیان ، خیابان 29 ، چهار راه وحدت ، کوچه احمد رمضانی
  • شماره تماس شعبه یک : 01333559354
  • آدرس شعبه دو : لاهیجان ، خیابان شقایق ، شقایق 7 ، جنب دانشگاه منابع طبیعی
  • شماره تماس شعبه دو : 01342224477

مرتبط بخوانید : آموزش میکروبلیدینگ در رشت – 10 بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت + نظرات مراجعین

آموزشگاه آرایشگری ماهک 

آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت

آموزشگاه ماهک از دیگر آموزشگاه های آرایشگری زنانه در رشت است که زمینه ای را فراهم کرده است تا تمامی علاقه مندان بتوانند در کلاس های آموزشی شرکت کنند و مهارت های مورد نیاز برای آرایشگری را بیاموزند و بتوانند به درآمد برسند. از مزیت های این آموزشگاه ، فراهم کردن شرایط پرداخت اقساطی شهریه است تا تمامی افراد بتوانند با توجه به شرایطی که دارند ، در کلاس های آموزش آرایشگری شرکت کنند.

مربیان و اساتید این مجموعه همگی مجرب و حرفه ای هستند و به روز ترین روش ها را برای آموزش به افراد استفاده می کنند. این آموزشگاه با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ایی در حال فعالیت است و پس از اتمام دوره ها نیز به هنرجویان خود مدرک بین المللی ارائه می دهد.

از مهم ترین خدمات این مجموعه آموزش گریم و میکاپ حرفه‌ ای و تخصصی عروس ، آموزش گریم سه بعدی و سینمایی ، آموزش قرینه‌ سازی و هاشور ابرو ، آموزش خدمات ناخن ، آموزش تخصصی پاک سازی صورت ، آموزش کار با مواد شیمیایی ، آموزش تخصصی شینیون ، آموزش تخصصی انواع بافت مو ، آموزش کراتینه و ویتامینه کردن مو و …. می باشد.

  • آدرس : رشت ، بلوار معلم ، چهار راه صفاری ، ساختمان ایران‌ مهر
  • شماره تماس : 01333543900

آموزشگاه آرایشگری زنانه آئینه رشت

آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت

آموزشگاه آئینه زیر نظر خانم عامری مدیریت می شود و دارای سابقه ای بیش از 30 سال در زمینه آموزش آرایشگری است. این آموزشگاه با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای در حال فعالیت است و مدرک معتبر و بین المللی را به متقاضیان ارائه می هد. به طوری که پس از پایان دوره می توانند در هر کجای دنیا ، به فعالیت بپردازند.

از خدمات این آموزشگاه می توان به آموزش شینیون موی زنانه ژورنالی ، آموزش خدمات ناخن ، آموزش متعادل سازی چهره زنانه ، آموزش کاربر مواد و محصولات شیمیایی ، آموزش کلاه گیس بافت با موی طبیعی ، آموزش آرایش دائم صورت ، آموزش پاکسازی پوست صورت زنانه ، آموزش خودآرایی زنانه ، آموزش اپیلاسیون و اصلاح مو های زاید ، آموزش بافت مو ، آموزش رنگ کردن موی زنانه ، آموزش چهره پردازی کودک و عروس ، آموزش اصلاح ابرو و صورت  و … اشاره کرد.

  • آدرس : رشت ، خیابان مطهری ، بالاتر از گذر فرخ ، پلاک 45
  • شماره تماس : 01333330771

مرتبط بخوانید : آموزشگاه کاشت ناخن در رشت – معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در رشت

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت کجاست ؟

در متن مقاله فوق ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در رشت‌ را معرفی کرده ایم.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزش آرایشگری زنانه در رشت چقدر است ؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش آرایشگری‌ در شهر رشت وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل اساتید دوره ، سرفصل های دوره و … متغیر می باشد.

  • در بهترین آموزشگاه‌ های آرایشگری زنانه در رشت چه مهارت هایی به هنرجویان آموزش داده می شود ؟

در بهترین آموزشگاه های آموزش آرایشگری زنانه مهارت هایی شامل اصلاح ابرو و صورت ، میکاپ و شینیون ، اپیلاسیون و … به هنرجویان آموزش داده می شود. 

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

آموزشگاه کاشت مژه در رشت

آموزشگاه کاشت مژه در رشت 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت و اکستنشن مژه در رشت

‌بهترین آموزشگاه کاشت مژه در رشت کجاست ؟ یکی ار راهکار هایی که امروزه بسیار …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *