آرایشگاه زنانه در رشت 💎 لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی رشت

آرایشگاه زنانه در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 آرایشگاه زنانه در رشت چه خدماتی ارائه میکنند.؟ اگر از ساکنین شهر رشت هستید و به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه در رشت می باشید ، می توانید با استفاده از این مقاله از سایت پاسخ تو ، بهترین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی در این شهر را بشناسید. همه خانم ها تمایل دارند وقتی برای دریافت خدمات زیبایی به آرایشگاه های زنانه مراجعه می کنند ، پس از اتمام کار از نتیجه رضایت داشته باشند و همینطور هزینه به صرفه ای را نیز برای اینکار پرداخت کنند. اما به دلیل تعداد بالای آرایشگاه های زنانه در شهر رشت ، شاید شناسایی بهترین آرایشگاه کاری سخت و چالش برانگیز باشد. اما در این مقاله از سایت پاسخ تو لیستی از بهترین ارایشگاه های زنانه در رشت را همراه با آدرس و شماره تماس ، جهت آشنایی شما عزیزان آورده ایم.

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در رشت – بهترین کلینیک زیبایی در رشت

بهترین آرایشگاه های زنانه در رشت

اگر می خواهید خدمات زیبایی متنوعی شامل رنگ مو ، اکستنشن مو و مژه ، مش و هایلات ، کوپ و کوتاهی ، صافی و کراتین ، خدمات مرتبط با ناخن و … را از افراد حرفه ای دریافت کنید ؛ حتما باید به سراغ بهترین آرایشگاه های زنانه در رشت بروید. چراکه هر کدام از خدمات های زیبایی با عضوهای حساسی از سر و صورت در ارتباط باشد و جدا از هزینه ای که برای دریافت خدمات پرداخت می کنید ، حتما باید آرایشگر حرفه ای را نیز برای اینکار انتخاب کنید تا بدون آسیب زدن به پوست ، مو ، ناخن ، مژه و … برایتان خدمات ارائه دهد.

در ادامه سعی کردیم بهترین آرایشگاه های زنانه در شهر رشت را برای شما عزیزان معرفی کنیم :

آرایشگاه زنانه نشمیل

آرایشگاه زنانه در رشت

آموزشگاه و مرکز مراقبت و زیبایی پوست نشیمل یکی از بهترین سالن های زیبایی در رشت است که توسط خانم نشیمل خزلی تاسیس شده است. از خدمات این سالن می توان به آرژنین تراپی مو شامل اسپا ، پروتیین تراپی ، اویل تراپی ، خاویار تراپی ، کراتین گرم و سرد ، فیشیال پوست ، رفع لک و جوانسازی پوست ، رفع تیرگی دور جشم ، لیفت و لمینت و اکستنشن مژه ، اکستنشن مو ، گریم های استخری ، گریم و میکاپ عروس و … اشاره کرد.

  • آدرس : رشت ، گلسار ، خیابان 130 ، توحید 8
  • شماره تماس : 09114671857

آرایشگاه زنانه بانوی بهشت

آرایشگاه زنانه در رشت

در سالن زیبایی، آموزشکاه و آرایشگاه بانوی بهشت در رشد کلیه خدمات مرتبط با آرایش، زیبایی و آموزش تخصصی به بانوان ارائه می شود. از خدمات این مجموعه زیبایی می توان به آرایش و پیرایش ، پاکسازی پوست ، کار با مواد شیمیایی ، کوتاهی تخصصی مو ، گریم تخصصی عروس ، شنیون مو ، بافت مو ، اکستنشن مو ، اکستنشن مژه ، لیفت و لمینت مژه ، کاشت ناخن و پلی ژل ، مو زدایی ، اصلاح صورت ، کراتین و تراپی مو ، میکروپگمنیشن و میکرو بلیدینگ و … اشاره کرد.

  • آدرس : بیستون صفاری ،  آموزشگاه و ارایشگاه بانوی بهشت
  • شماره تماس : 09118889345

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در رشت – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در رشت

آرایشگاه زنانه یوکا در رشت 

آرایشگاه زنانه در رشت

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه یوکا در رشت ، با مدیریت خانم فرزانه حسن زاده می باشد که خدمات آن در بردارنده تمامی لاین ها است. از مهم ترین خدمات این مجموعه می توان به گریم تخصصی عروس ، میکاپ و شینیون ، انواع رنگ مو ، دکلره ، لایت ، هایلایت ، آمبره ، بالیاژ ، سامبره ، کار با فویل ، سوئیت مش ، کلاه ، کار با مواد شامل کراتین مو ، بوتاکس مو ، ریباندینگ مو ، پروتئین تراپی ، ابریشم سازی ، انواع خدمات ابرو شامل قرینه سازی و اصلاح ابرو ، تاتو ، سایه ، میکروبلیدینگ ، هاشورر ، فیبروز ، شیدینگ ، لیفت و لمینت ابرو ، لیفت و لمینت مژه ، کاشت مژه ، اکستنشن مژه ، کلیه خدمات ناخن شامل کاشت پودر ، کاشت ژل ، پلی ژل ، ژلیش ، مونیکور دست ، پدیکور پا ، ترمیم ناخن ، اپیلاسیون با وکس ، اپیلاسیون با موم دائم و … اشاره کرد.

  • آدرس : رشت ، فلکه توشیبا به طرف جاده تهران (خیابان امام) ، روبروی رستوران خانواده ، کوچه آهکی ، رسالت 7 ، روبروی ساختمان کیوان
  • شماره تماس : 09303031699

آرایشگاه زنانه مینا

آرایشگاه زنانه در رشت

از دیگر آرایشگاه های زنانه در رشت، سالن زیبایی مینا است که خدمات آرایش و زیبایی را مطابق با جدیدترین و به روز ترین مدل ها به بانوان ساکن این شهر ارائه می دهد. از مهم ترین خدمات سالن می توان به بروزترین میکاپ های عروس ، انواع پاکسازی و خدمات فیشیال با برترین برندها و جدیدترین متدها ، انواع شینیون های ژورنالی ، انواع رنگ و لایت ها و احیای مو با بهترین مواد ، انواع کوتاهی های ژورنالی مو ، میکروبلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن ، خدمات کاشت ، اکستنشن ، لیفت ، لمینت مژه و ابرو و … اشاره کرد.

  • آدرس : رشت گلسار ، خیابان 96 ، اولین چهار راه ، سمت راست نبش ، کوچه 94 ،، ساختمان مینا
  • شماره تماس : 01332115893

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در رشت – فهرست 10 تایی مراکز میکرونیدلینگ در رشت

آرایشگاه زنانه نسترن شاد در رشت

آرایشگاه زنانه در رشت

از دیگر مجموعه های حرفه ای در شهر رشت، سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه نسترن شاد است که این مجموعه نیز خدمات میکاپ و شنیون و خدمات عروس ، رنگ و لایت ، تمامی خدمات مرتبط با ناخن ، فشیال پوست ، تراپی و احیا مو ، بافت مو ، خدمات مرتبط با مژه ، و … را به مشتریان خود ارائه می دهد.

  • آدرس : خیابان معلم ، بعد از استانداری ، نبش کوچه دانش 2 ، ساختمان کاسپین ، واحد 5
  • شماره تماس :

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در رشت – لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری رشت

ویژگی بهترین آرایشگاه های زنانه در رشت چیست ؟

آرایشگاه زنانه در رشت

برای شناسایی بهترین آرایشگاه های زنانه در رشت ، حتما باید به ویژگی های بهترین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی توجه داشته باشید که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم :

  • توصیه می شود سالن زیبایی را برای دریافت خدمات انتخاب کنید که دارای فضا و کادری تمیز و مرتب باشد.
  • سالن های زیبایی که از به روز ترین و بهترین تجهیزات برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کنند ، قطعات خدمات بی نقصی را نیز به آن ها ارائه خواهند داد.
  • به منظور کاهش هزینه ها ، به سراغ آرایشگاه هایی بروید که در نزدیکی محل زندگی تان قرار دارد.
  • آرایشگاه زیبایی را انتخاب کنید که از افراد و نیروهای حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده نماید.
  • می توانید با انتخاب سالن هایی که ارائه دهنده خدمات متنوع هستند، با یکبار مراجعه به آرایشگاه چندین خدمات را به صورت همزمان دریافت کنید.
  • بهترین سالن های زیبایی ، نسبت به خدماتی که ارائه می دهند هزینه های معقول و به صرفه ای را دریافت می کنند.
  • در بهترین آرایشگاه های زنانه در رشت ، میزان رضایت مشتریان بسیار مهم است به همین دلیل از آمار رضایت مندی بالایی برخوردار هستند.
  • قطعا سابقه در کنار دیگر فاکتورها می تواند تضمین کیفیت خدمات زیبایی باشد ، بنابراین به سراغ سالن هایی بروید که نیروهای آن سابقه بالایی داشته باشند.

مرتبط بخوانید : بهترین ناخن کار در رشت

سوالات متداول

  • بهترین آرایشگاه های زنانه در رشت کدام هستند ؟

جهت اطلاع از بهترین آرایشگاه های زنانه در رشت ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • چگونه می توان بهترین سالن های زیبایی در رشت را شناسایی کرد ؟

سعی کنید به سالن های زیبایی مراجعه کنید که ضمن ارائه خدمات متنوع توسط آرایشگرهای حرفه ای ، قیمت به صرفه و مناسبی را نیز از شما دریافت کنند.

  • هزینه خدمات میکاپ و شینیون در بهترین آرایشگاه های زنانه در رشت چقدر است ؟

این هزینه در آرایشگاه های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و توصیه می کنیم برای اطلاع از آن ها حتما با ارایشگاه مورد نظر تماس حاصل بفرمایید

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت 💎 لیست 5 تایی + نظرات مراجعین

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت کیست ؟ امروزه انجام جراحی های زیبایی ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *