برداشتن خال در اهواز 💎 لیست 10 تایی بهترین مرکز برداشتن خال در اهواز

برداشتن خال در اهواز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

برداشتن خال در اهواز به چه روش هایی انجام می شود ؟ خال ها از متداول ترین ضایعات پوستی هستند ، نوعی تومور پوستی که از سلول هایی به نام ملانوییت ساخته می شوند. در واقع دسته ای از سلول های رنگ دانه دار که به صورت نقاط تیره و کوچک در پوست ظاهر می شوند و در اندازه و رنگ های مختلفی بر روی پوست وجود دارند. عموما خال ها بر روی صورت ، دست ، پا و نیم تنه ظاهر می شوند اما می توانند در هر جایی از بدن نیز به وجود آیند. برای برداشتن خال از نقاط مختلف بدن از روش های مختلفی استفاده می شود. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در اهواز را معرفی کرده ایم :

بهترین مراکز برداشتن خال در اهواز

اغلب خال های پوستی بی ضرر هستند اما در موارد نادر نیز پیش سرطانی می شوند و لازم است با استفاده از روش های پزشکی برطرف گردند. بسیاری از افراد برای زیبایی اقدام به برداشتن خال هایشان می کنند اما در برخی موارد دیگر نیز به دلیل ابتلا به بیماری ملانوم برداشتن خال ضرورت دارد. با این حال شما می توانید با مراجعه به بهترین مراکز برداشتن خال در اهواز بی خطر و بدون عوارض این ضایعات پوستی را با روش های ایمن حذف کنید. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال را شهر اهواز را معرفی کرده ایم :

کلینیک زیبایی شیوا کیانی

برداشتن خال در اهواز

  • شماره تماس : 09131886163 _ 09167205607

کلینیک زیبایی دکتر اسکندری

برداشتن خال در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان وهابی ، بین 16 و 17 کیانپارس ، مجتمع آریا درخشش طبقه دوم ، واحد 3
  • شماره تماس :  09357771045   –   09169991175

برداشتن خال در اهواز –  کلینیک زیبایی دکتر مانا والا

برداشتن خال در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان 14 غربی ، مجتمع پزشکی غرب ، طبقه 2
  • شماره تماس : 33915659 (061)

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اهواز

کلینیک زیبایی دکتر همایون زهتاب

برداشتن خال در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، نبش 6 شرقی ، پلاک 90
  • شماره تماس : (061) 33922893

کلینیک زیبایی سونیا ابراهیمی

برداشتن خال در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، پهلوان شرقی ، جنب داروخانه دکتر صادقی ، ساختمان پزشکی آویستا ، طبقه 5
  • شماره تماس : 06133336487

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق ژل لب در اهواز

خال چیست؟

خال ها در واقع سلول هایی هستند که دارای رنگدانه می باشند که به صورت نقاط تیره و کوچک بر روی پوست به وجود می آیند. به طور معمول ، خال ها بر روی قسمت های مختلفی از بدن شامل پوست صورت ، دست و پاها ایجاد می شوند. اما ممکن است در قسمت های دیگری از بدن نیز رشد کنند. اغلب خال های موجود بر روی پوست ، مشکلی را ایجاد نمی کنند ، اما برخی خال ها دردسر ساز هستند و لازم است که با جراحی برداشته شوند.

خال های غیر طبیعی به احتمال بسیار زیاد، خال های سرطانی و کشنده می باشند که تحت عنوان ملانوما نیز شناخته می شوند. خال هایی که با گذشت زمان شکل و اندازه آن ها تغییر می کند و رنگ شان عوض می شوند ، باید حتما تحت نظر پزشک قرار بگیرند.

روش های مختلف برداشتن خال در اهواز

خال ها با توجه به محل رویش و همینطور نوع دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند و با توجه به همین موضوع نیز برای برداشتن آن ها از روش های مختلفی نیز استفاده می شود. البته فاکتور های تاثیرگذار دیگری شامل سن بیمار ، بزرگ و یا کوچک بودن خال ، عمق خال ، رنگ خال ، محل رویش خال و … نیز در انتخاب روش مناسب تاثیر گذار است.

جراحی

برداشتن خال با استفاده از روش های خارج سازی کامل تراشه ای خال ، بیوپسی پانچ و یا جراحی برشی انجام می شود. در خارج سازی کامل تراشه ای پزشک با استفاده از یک چاقوی جراحی و تیز سطح خال را برش زده و آن را با پوست مجاور همسطح می کند. اما در روش بیوپسی پانچ ، خال به صورت مکعبی شکل پانج می شود. در روش جراحی همراه با برش نیز بخیه به طور کامل برش زده می شود و سپس محل زخم ایجاد شده بخیه می گردد.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در اهواز – معرفی 10 بهترین مراکز لیزر موهای زائد در اهواز

کرایو از روش های برداشتن خال در اهواز

روش کرایو نیز برای خال برداری کارایی دارد که در این روش از گاز اکسید نیتروژن برای داشتن خال استفاده می شود. ورود گاز اکسید نیتروژن به سطح پوست ، خونرسانی به سلول های تشکیل دهنده خال را از طریق سرمای ایجاد شده مختل می کند و منجر به از بین رفتن آن می شود.

لیزر

امروزه غالبا از لیزر برای برداشتن خال استفاده می شود. لیزر از روش های مناسب برای حذف خال است که به دلیل اینکه بدون درد و خونریزی و همینطور تنها در یک جلسه انجام می شود، با استقبال بالایی نیز مواجه شده است. در این روش ابتدا عمق آسیب بافتی به طور دقیق مشخص می شود و سپس با استفاده از لیزر از بین می رود. در نظر داشته باشید که از لیزر غالبا برای رفع خال های مسطح پوستی و یا خال های جانکسنال و ریشه دار استفاده می شود. لیزر برای خال های گوشتی و مسطح و بیرون زده از پوست چندان مناسب نیست.

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در اهواز – لیست 10 تایی مراکز فیشیال صورت در اهواز

نکاتی بسیار مهم برای برداشتن خال در اهواز

برداشتن خال در اهواز

  • حتما برای برداشتن خال به پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • خال هایی که دارای تغییرات ناگهانی شامل ایجاد حاشیه های نامنظم ، رنگ غیر طبیعی ، حاشیه های غیر قرینه ، خارش ، التهاب ، خونریزی و … هستند باید زیر نظر پزشک و با استفاده از آزمایش های لازم در این زمینه برداشته شوند.
  • اغلب خال ها و لکه های پوستی خوش خیم هستند و احتمال ابتلا به سرطان پوست در آن ها بسیار کم است.
  • خال هایی که در معرض اصطکاک و یا تحریک مداوم هستند ، همانند خال هایی در ریش آقایان ، در ناحیه کمربند و یا آرنج باید حتما برداشته شوند.
  • در صورتی که پس از برداشتن خال شاهد عود کردن آن بودید حتما به پزشک مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز مزوتراپی مودر اهواز

عوامل تاثیر گذار در هزینه برداشتن خال

در هزینه برداشتن خال در اهواز عوامل مختلفی تاثیر گذار است که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

نوع ، اندازه و عمق خال

اندازه و تعداد خال ها در هزینه نهایی برداشت آن ها تاثیر گذار است. هر چه اندازه خال ها بزرگ تر باشد ، هزینه برداشت آن ها نیز بیشتر است. از سویی دیگر برداشتن هر عدد خال با هزینه مشخصی انجام می شود ، بنابراین هر چه تعداد خال ها بیشتر باشد ، هزینه آن نیز بیشتر می شود.

برخی خال ها به صورت سطحی هستند و فقط لایه ای از پوست را درگیر کرده اند. در حالی که برخی دیگر عمقی می باشند و برداشتن آن ها به مهارت بیشتری نیاز دارد. همین موضوع تعیین کننده قیمت برداشتن خال نیز می باشد.

محل قرار گیری خال

خال ها بر روی پوست و در نقاط مختلفی از جمله صورت ، دست و پاها و دیگر نقاط بدن و بیشتر در قسمت هایی که با نور آفتاب در تماس است ، ایجاد می گردند. برخی از خال ها نیازی به برداشته شدن ندارند اما برخی از آن ها که به زیبایی صورت آسیب می رسانند ، بهتر است که برداشته شوند. خال های کوچک موجود بر روی پوست صورت به دلیل تاثیر بالایی که در زیبایی صورت دارند ، به مهارت بیشتری نیز برای برداشته شدن نیاز دارند.

روش های برداشتن خال

همانطور که اشاره کردیم برای برداشتن خال از روش های مختلفی استفاده می گردد. در روش جراحی برای برداشتن خال از تیغ جراحی استفاده می شود و جای آن بخیه می گردد ، به همین دلیل احتمال بازگشت آن کم می باشد. در روش های غیر جراحی بخیه ای بر روی پوست زده نمی شود و کم تهاجمی تر می باشد. اما ممکن است خال به صورت عمقی برداشته نشود ، ضمن اینکه احتمال بازگشت آن نیز بسیار بیشتر است.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز برداشتن خال در اهواز کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در اهواز را معرفی کرده ایم.

  • آیا برای برداشتن خال در اهواز از عمل جراحی نیز استفاده می شود ؟

بله ، یکی از روش های پرکاربرد برای برداشتن خال استفاده از روش جراحی است.

  • هزینه برداشتن خال در اهواز چقدر است ؟

هزینه برداشتن خال وابسته به نوع و اندازه خال ، روش مورد استفاده برای برداشتن آن و … با یکدیگر متقاوت است. برای اطلاع از هزینه دقیق برداشتن خال با کلینیک مورد نظر خود تماس بگیرید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین ناخن کار در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز 💎 10 بهترین سالن کاشت ناخن در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز کیست ؟ ناخن به عنوان عضوی از بدن دارای ساختاری …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *