بهترین ناخن کار در اهواز 💎 10 بهترین سالن کاشت ناخن در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین ناخن کار در اهواز کیست ؟ ناخن به عنوان عضوی از بدن دارای ساختاری از جنس کراتین می باشد. امروزه اعمال هنرهای پرظرافت بر روی ناخن ها ، به یکی از وجوه زیبایی بانوان تبدیل شده است. با توجه به استقبال بالا از کاشت ناخن توسط خانم ها ، در ادامه تعدادی از بهترین ناخن کارها در اهواز را معرفی کرده ایم.

بهترین ناخن کار در اهواز

کاشت ناخن در کشور ما رواج زیادی پیدا کرده است. کسانی که اقدام به کاشت ناخن می کنند برای این عمل دلایل مختلفی دارند. این روش ضمن اینکه برای زیبایی و آراسته تر شدن ناخن ها کارایی دارد ، برای کسانی که به دنبال روشی برای پوشش ظاهر نامناسب ناخن های خود هستند نیز گزینه مناسبی است.

در ادامه تعدادی از بهترین ناخن کاران در شهر اهواز را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه تجربه دارید ، می توانید ناخن کار مجربی را که می شناسید ، در بخش نظرات معرفی کنید.

پریسا صادق پور

بهترین ناخن کار در اهواز

  • آدرس : اهواز ، خیابان اصلی ، کیان آباد
  • شماره تماس : ٠٦١٣٣٧٣٦٤٧٤

مائده رستمی

بهترین ناخن کار در اهواز

  • آدرس : اهواز ، كیانپارس ، خیابان ١٣ غربی ، ابتدای فاز ٢ ، پلاک  ١/١٩ ، سالن سین
  • شماره تماس : ٠٩٠١٤٤٤٦٤٨١

مرتبط بخوانید : اندولیفت در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز اندولیفت اهواز

مارال فخاری نی – بهترین ناخن کار در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز

  • آدرس : کیانپارس ، خیابان 11 غربی ، انتهای فاز 2 ، سالن زیبایی عروس سرا
  • شماره تماس : 09373067800

مریم جعفرى زاده

بهترین ناخن کار در اهواز

  • آدرس  : کیانپارس
  • شماره تماس : 09356233390

ماندنی زاده

بهترین ناخن کار در اهواز

  • آدرس : اهواز ، زیتون کارمندی ، فلکه سنگر ، خیابان فردوسی ، بین زیتون و زهره ، پلاک 126
  • شماره تماس : 09364876366

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اهواز ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

کاشت ناخن چیست ؟

کاشت ناخن به دلایل مختلفی انجام می شود. برخی خانم ها صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلایل مشکلاتی که ناخن هایشان دارند ، اقدام به کاشت ناخن می کنند. برخی افراد دارای ناخن هایی ضعیف و شکننده هستند ، کاشت ناخن برای این دسته از افراد بهترین گزینه است.

ارائه خدمات کاشت ناخن به زیباجویان بر اساس نیاز و سلیقه آن ها انجام می شود. امکان کاشت ناخن در اندازه های گوناگون و در رنگ های طبیعی و مصنوعی وجود دارد. در نظر داشته باشید که برای کاشت ناخن باید موارد زیادی رعایت شود و ناخن کار از ابزار به روز و همینطور مواد باکیفیت برای کاشت استفاده کند. به همین دلیل حتما سعی کنید برای دریافت خدمات کاشت ناخن به سراغ بهترین ناخن کار در اهواز بروید.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در اهواز سال 1401 + نظرات مراجعین

انواع روش کاشت ناخن توسط بهترین ناخن کار در اهواز

کاشت ناخن به روش های مختلفی انجام می شود که هر یک دارای مزیت ها و معایبی هستند و هزینه هر کدام نیز متفاوت است. در ادامه پیرامون انواع روش کاشت ناخن توضیحاتی را آورده ایم.

کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن قالبی در واقع بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن به شمار می رود. در این نوع کاشت ناخن در واقع ناخن کار مواد را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده و مطابق با آن شکل می دهد. ناخن های قالبی و شکل گرفته شده پس از ضد قارچ بر روی ناخن زیباجویان قرار داده می شود. این ناخن در معرض اصطلاحا هوا گرفتن است ، به همین دلیل چندان توصیه نمی شود.

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اهواز

کاشت ناخن پودری توسط بهترین ناخن کار در اهواز

از نظر زیبایی کار و همینطور مقاومت و استحکام ، کاشت ناخن پودری بهترین روش است. در کاشت ناخن پودری از مواد پودری به همراه لیکوئید استفاده می شود. ناخن کار پس از قرار دادن مواد بر روی ناخن می تواند آن را در اندازه دلخواه کوتاه کرده و فرم دهد.

پس از اتمام کاشت ناخن ، برای رسیدن به نتیجه مطلوب سوهان کاری صورت می گیرد. کاشت ناخن پودری با توجه به ظرافت کاری هایی که نیاز دارد ، در بازه زمانی طولانی تری انجام می شود.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در اهواز – 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اهواز

کاشت ناخن ژله ای

بهترین ناخن کار در اهواز

در کاشت ناخن ژله ای ، از مواد ژله ای بدون نیاز به ترکیب کردن با مواد دیگری برای کاشت ناخن استفاده می شود. در‌ این روش پس از ضد قارچ ، مواد ژله ای بر روی ناخن قرار گرفته و شکل داده می شوند. در این روش برای خشک شدن مواد بر روی ناخن ، دست ها باید در دستگاه UV قرار بگیرند.

کاشت ناخن میکس توسط بهترین ناخن کار در اهواز

کاشت ناخن میکس و یا ترکیبی ، ترکیب دو روش کاشت ناخن پودری و ژله ای است. در این روش پس از اینکه ناخن کار بر روی ناخن های زیباجو ، ضد قارچ می زند ، کاشت به روش پودری را انجام می دهد.

سپس در مرحله بعدی اقدام به سوهان کشی می کند و لایه ای از ژل را بر روی ناخن می گذارد. با استفاده از این روش ، ناخن ها زیباتر ، محکم تر و طبیعی تر به نظر می رسند. اما کاشت ناخن میکس نسبت به دیگر روش ها گران تر است.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز – سال 1401 + نظرات مراجعین

هزینه کاشت ناخن چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن توسط بهترین ناخن کار در اهواز با توجه به فاکتورهای مختلفی متغیر است.

  • مهارت ناخن کار : هر چه یک ناخن کار مهارت بیشتری در این زمینه داشته باشد ، بی شک به دلیل ارائه کار باکیفیت تر ، هزینه بیشتری را نیز دریافت می کند.
  • مکان قرار گیری سالن : از دیگر عواملی که در قیمت کاشت ناخن تاثیر می گذارد ، مکان سالن است. هزینه کاشت ناخن در محل های مختلف یک شهر متفاوت می باشد. هزینه کاشت در سالن های لوکس به مراتب بیشتر می باشد.
  • مواد و متریال مصرفی : از دیگر مواردی که در تعیین قیمت کشت ناخن تاثیر می گذارد ، مواد و متریال مصرفی است. برای کاشت ناخن از ژل و یا پودر استفاده می شود.

ویژگی های بهترین ناخن کار در اهواز

هر فردی که در یک حرفه کار می کند ، باید دارای برخی خصوصیات باشد که بتواند به واسطه همان خصوصیات ، مشتریان زیادی را جذب کند. ویژگی هایی که بر روی کار و جذب مشتریان تاثیر زیادی دارد. در ادامه قصد داریم به ویژگی های بهترین ناخن کار در شهر اهواز بپردازیم.

  • بهترین ناخن کار وقت شناس است و برای وقت مشتریان خود احترام قائل است. به طوری که وقت حضور آن ها در سالن ها را به گونه ای تعیین می کند که بدون اتلاف وقت و انرژی ، کار خود را انجام دهند.
  • یک ناخن کار ، به مشتریان خود توجه دارد. به طوری که با آن ها در ارتباط است و در طول کاشت و یا ترمیم ناخن نیز با مشتریان خود وارد مکالمه می شود.
  • بدون حواس پرتی ، کار مشتریان خود را انجام می دهد.
  • خود برتر بینی ندارد و رفتار مناسبی با مشتریان خود دارد. بسیاری از افراد به دلیل محبوبیت در اینستاگرام ، نگاه بالا به پایینی دارند و این موضوع بر روی رفتار آن ها تاثیر می گذارد. مطمئنا هیچ فردی در چنین فضایی احساس راحتی و صمیمیت ندارد.
  • از مهم ترین ویژگی بهترین ناخن کار ، مسئولیت پذیری است. در واقع ناخن کار باید به گونه ای کار کند که مشتری از او رضایت داشته باشد.
  • بهترین ناخن کاران برای کاشت ناخن ، از محصولات با کیفیت استفاده می کنند ، چراکه سلامتی مشتریانشان برای آن ها مهم است.

سوالات متداول

  • بهترین ناخن کار در اهواز کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین ناخن کاران در شهر اهواز را معرفی کرده ایم.

  • بهترین ناخن کار در اهواز دارای چه ویژگی هایی است ؟

بهترین ناخن کار باید ضمن داشتن مدرک معتبر از مهارت ، خلاقیت و سلیقه کافی در این زمینه نیز برخوردار باشد.

  • کدام روش کاشت ناخن بهتر است ؟

هر کدام از روش های کاشت ناخن دارای مزیت ها و معایبی هستند که متناسب با نیاز و بودجه افراد انجام می شوند.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

10 بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز 💎 سال 1401 + نظرات مراجعین

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز کیست ؟ برای پر کردن صورت می توان از …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *