کاشت ریش در اهواز 💎 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در اهواز

کاشت ریش در اهواز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 کاشت ریش در اهواز چیست؟ بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در اهواز کجاست ؟ یکی از چالش ها و مشکلاتی که برخی از آقایان با آن مواجه هستند ، کم پشتی موی سر ، موی ریش و سبیل می باشد. گاهی برای برطرف کردن مشکل ریزش ریش و سبیل و یا پرحجم تر کردن آن ، از برخی روش های درمانی استفاده می شود اما هیچ یک دائمی نیستند. از روش های دائمی برای داشتن ریش و سبیل پرحجم و پرپشت ، کاشت ریش است که ضمن داشتن نتایج ماندگار و دائمی ، بسیار طبیعی نیز می باشد. به طوری که موهای کاشته شده در ناحیه ریش و سبیل ، دارای رشد طبیعی خواهند بود و می توانند به افزایش زیبایی و جذابیت چهره آقایان کمک کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین کلینیک های کاشت ریش در اهواز آشنا شویم.

معرفی بهترین کلینیک های کاشت ریش در اهواز

کاشت ریش و سبیل که طی سال های اخیر با استقبال بالایی مواجه شده است ، از بهترین روش ها برای داشتن ریش و سبیل طبیعی است و با آمار موفقیت بالایی همراه می باشد.

در روش های جدیدی که برای کاشت ریش و سبیل استفاده می شود ، بدون خونریزی هستند و هیچ بخیه ای وجود ندارد. به طوری که زیباجویان پس از تجربه کمی قرمزی و تورم در ناحیه گیرنده ، به مرور و در زمان کوتاهی می توانند به فعالیت های روزانه خود باز گردند. در ادامه تعدادی از بهترین پزشکان در زمینه کاشت ریش و سبیل در اهواز را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در زمینه کاشت ریش ، پزشکان حاذقی را می شناسید ، ایشان را در بخش نظرات معرفی کنید.

مرتبط بخوانید : اندولیفت در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز اندولیفت اهواز

دکتر سید آرش ایوبی

کاشت ریش در اهواز

  • آدرس : کیانپارس ، نبش خیابان 5 غربی ، مجتمع پزشکی فارابی ، طبقه 4
  • تلفن تماس : 7- 33378806

دکتر مریم علی عبدی

کاشت ریش در اهواز

  • آدرس : اهواز ، دزفول ، خیابان منتظری ، نبش یا زهرا
  • تلفن تماس : ۰۶۱-۴۲۲۵۴۶۹۵

دکتر مریم فروزان

کاشت ریش در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان پهلوان شرقی ، خیابان اردیبهشت ، مجتمع اویستا ، طبقه دوم ، کلینیک پوست و مو دکتر امیدیان (اویستا) دکتر مریم فروزان
  • تلفن تماس : –

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اهواز ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

دکتر محمد امیدیان

کاشت ریش در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان پهلوان شرقی ، نبش خیابان اردیبهشت ، مجتمع آویستا ، طبقه 2
  • تلفن تماس : 06133333021

مرکز زیبایی شیرزادگان

کاشت ریش در اهواز

  • آدرس :اهواز ، زیتون کارمندی ، خیابان زاویه ، نبش خیابان کمیل ، درمانگاه پوست و مو اطهر ، طبقه اول ، کلینیک دکتر شیرزادگان
  • تلفن تماس : 09390564806

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در اهواز سال 1401 + نظرات مراجعین

روش های کاشت ریش در اهواز

در کاشت ریش معمولا گرافت ها را به روش های مختلفی از پشت سر برداشت می کنند و سپس عمل کاشت را انجام می دهند. در ادامه به رایج ترین روش های مورد استفاده برای کاشت ریش در اهواز اشاره کرده ایم :

  •  روش کاشت ریش و سبیل FIT : از روش های قدیمی که به دلیل برش نواری بانک مو ، امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  روش کاشت ریش و سبیل FUE : روشی با دقت و سرعت بالا که در آن برداشت گرافت ها با استفاده از دستگاه برقی صورت می گیرذ.
  • روش کاشت ریش و سبیل SUT : این روش مشابه روش FUE است که دقت بالاتری دارد.
  • روش کاشت ریش و سبیل super FUE : روشی مشابه با FUE که در آن ، گرافت ها پس از برداشت ، مرتب و دسته بندی می شوند و سپس در ناحیه گیرنده قرار می گیرند. دسته بندی گرافت ها بر اساس ضخامت و نوع آن ها انجام می شود.

در تمامی روش ها ، خط رویش ریش ها به سلیقه بیمار طراحی می شود. پس از طراحی ، شکاف های ظریفی بر روی پوست بیمار در ناحیه گیرنده ایجاد می شود و سپس گرافت ها به تناسب زاویه خواب موها در عمق مشخصی قرار می گیرند. تراکم مورد نیاز تعیین کننده تعداد شکاف های ایجاد شده بر روی پوست است.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز – سال 1401 + نظرات مراجعین

سن مناسب کاشت ریش در اهواز

برای بسیاری از افراد ، این سوال وجود دارد که آیا برای کاشت ریش سن مشخصی تعیین شده است یا خیر. برای کاشت ریش و سبیل هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و افراد مختلف می توانند از این روش بهره مند شوند.

در واقع تمامی افراد حتی از ابتدای سن بلوغ و شروع رشد موی ریش و سبیل خود نیز می توانند عمل کاشت ریش را انجام دهند. اما پزشکان توصیه می کنند که آقایان تا سن 26 و یا 27 سالگی صبر کنند. چراکه در این دوره سنی امکان رشد و رویش طبیعی موهای سر و صورت وجود دارد. اما اگر به هر دلیلی پس از این بازه زمانی ، موهای صورت رشد نکند افراد می توانند اقدام به کاشت ریش نمایند.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در اهواز – 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اهواز

سوالات متداول

  • بهترین مرکز کاشت ریش در اهواز کجاست ؟

در متن مقاله فوق از سایت دانتل ، بهترین مراکز کاشت ریش در اهواز را معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت ریش در اهواز چقدر است ؟

هزینه کاشت ریش وابسته به عوامل مختلفی از جمله تعداد موها و تراکم آن ها در ناحیه ریش و سبیل ، تجربه و مهارت پزشک ، کادر درمانی ، روش مورد استفاده برای کاشت و … است و برای افراد مختلف متفاوت می باشد.

  • سن مناسب برای کاشت ریش در اهواز چه سنی است ؟

برای کاشت ریش محدودیت سنی وجود ندارد. اما بهتر است افراد تا سن 26 و یا 27 سالگی صبر کنند. تا در صورت عدم رویش کامل ریش و سبیل اقدام به کاشت کنند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

10 بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز 💎 سال 1401 + نظرات مراجعین

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز کیست ؟ برای پر کردن صورت می توان از …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *