بوتاکس در اسلامشهر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز بوتاکس در اسلامشهر + نظرات مراجعین

بوتاکس در اسلامشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مراکز بوتاکس در اسلامشهر کجاست ؟ تزریق بوتاکس با هدف از بین بردن چین و چروک در نواحی مختلف صورت انجام می شود. با توجه به کاربردی که تزریق بوتاکس دارد ، از آن برای رفع خط خنده ، رفع خط اخم و … استفاده می شود. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین مراکز بوتاکس در اسلامشهر آشنا شویم.

مرتبط بخوانید :بهترین آرایشگاه اسلامشهر 

معرفی بهترین مرکز بوتاکس در اسلامشهر

امروزه در کلینیک های زیبایی ، خدمات متنوعی در جهت جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها به زیباجویان ارائه می شود. اما تزریق بوتاکس از روش هایی است که از گذشته تا به امروز بسیار مورد توجه بوده است و افراد از آن استقبال زیادی کرده اند.

اما یکی از چالش هایی که برای زیباجویان وجود دارد ، پیدا کردن بهترین مرکز تزریق بوتاکس در شهر محل زندگی شان می باشد. در این مقاله تصمیم داریم بهترین مراکز بوتاکس در اسلامشهر از شهرستان های استان تهران را معرفی کنیم. اگر شما نیز تجربه خوبی در زمینه تزریق بوتاکس در اسلامشهر دارید ، حتما کلینیک مورد نظر و یا پزشک خود را در بخش نظرات معرفی کنید.

تزریق بوتاکس در کلینیک و پوست و مو نیکان

بوتاکس اسلامشهر

 این کلینیک با استفاده از بروزترین دستگاه ها و به روزترین تکنیک ها در تزریق های زیبایی با کادری مجرب شما را در هر مرحله از درمان راهنمایی میکند.

لیست خدمات پوستی:
لیزر موهای زائد آقایان و بانوان
زاویه سازی و کانتورینگ صورت، بوکال فت
دستگاه جوانساز co2 فرکشنال،مزوتراپی و prp مو و صورت
میکرودرم، حجامت۔ فصد خون ۔ جراحی سرپایی،خالبرداری
جراحی بلفاروپلاستی
میکرودرم،فیشیال تخصصی،هایفوتراپی

شماره تماس :

واتساپ :

اینستاگرام :

آدرس : اسلامشهر   لوکیشن :

 مرکز بوتاکس اسلامشهر- کلینیک زیبایی مای رونیکا 

بوتاکس در اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، میدان باغ فیض
  • شماره تماس : 5669312 021

بوتاکس چیست ؟

از زمان تولید ، این اعصاب صورت هستند که منجر به حرکت عضلات در اطراف چشم ، اطراف لب ، گوشه های دهان و … می شوند. با گذشت زمان حرکات عضلانی منجر به ایجاد خطوط ریزی مانند خطوط پنجه کلاغی ، خط اخم و … می شوند. زمانی که این خطوط در چهره ایجاد شود ، در صورت عدم رسیدگی به آن ها ، ممکن است عمیق تر و بیشتر شوند.

برای از بین بردن چین و چروک های خفیف و عمقی پوست ، روش های مختلف بسیاری وجود دارد. یکی از جدیدترین روش هایی که برای از بین بردن چین و چروک های صورت کارایی دارد و طی سال های اخیر بسیار مورد توجه بوده است ، تزریق بوتاکس می باشد.

بوتاکس در واقع همان سم بوتولونیوم است که در مقادیر بالا منجر به بروز مسمومیت غذایی می شود. اما تزریق آن در مقادیر ناچیز به عنوان بوتاکس ، تاثیر فوق العاده ای را در کاهش انقباض عضلات در صورت دارد.

تزریق بوتاکس در اسلامشهر چگونه انجام می شود ؟ 

تزریق بوتاکس در اسلامشهر

تزریق بوتاکس تنها در چند دقیقه کوتاه انجام می شود. حتی در برخی موارد پزشک بدون نیاز به بی حسی اقدام به تزریق بوتاکس می کند. در اغلب موارد به منظور جلوگیری از بروز درد و ناراحتی برای فرد ، تزریق بوتاکس با استفاده از بی حسی انجام می شود.

پزشک از سوزن ریزی برای تزریق بوتاکس به عضلات خاصی از صورت در برخی نواحی تعریف شده استفاده می کند. بهتر است نواحی مورد نظر برای تزریق بوتاکس ابتدا از هر گونه مواد آرایشی تمیز شود. سپس با پد الکلی استریل گردد. پزشک متخصص پوست نواحی مناسب برای تزریق بوتاکس را مشخص کرده و سپس اقدام به تزریق بوتاکس می نماید.

نقاط تزریق بوتاکس کدام نواحی میباشد؟

بوتاکس اسلامشهر

بوتاکس سیگنال عصب به عضلات را مسدود می کند. اینگونه عضله ای که به آن بوتاکس تزریق شده است ، قادر به منقبض شدن نیست و همین موضوع سبب می شود که چین و چروک ها به مرور از بین بروند و پوست صورت جوان تر شود. بنابراین در واقع وقتی سم بوتولونیوم به عضله ای از صورت تزریق می شود ، با فلج کردن عضلات زیر پوستی ، منجر به صاف تر شدن و رفع چین و چروک های ریز  و  عمیق می گردد.

با استفاده از تزریق بوتاکس می توان چین و چروک های صورت را در نواحی مختلف صورت از بین برد. در ادامه به نقاط تزریق بوتاکس در اسلامشهر اشاره کرده ایم :

  • خط اخم میان دو ابرو
  • خطوط عمیق ایجاد شده بر روی پیشانی
  • چین و چروک های روی گردن
  • خطوط ریز ایجاد شده در اطراف بینی و قسمت چانه
  • خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ها
  • چین و چروک های اطراف لب ها
  • کاربرد به عنوان پوشش لثه ها در هنگام خندیدن

بوتاکس ضمن اینکه دارای کاربرد پزشکی است ، در برخی موارد برای درمان برخی موارد شامل تعرق بیش از اندازه در کف دست ها و یا زیربغل ، درمان برخی بیماری ها شامل میگرن و یا لوچی نیز کارایی دارد.

 چه سنی میتواند از بوتاکس اسلامشهر استفاده کند؟

بوتاکس برای برطرف کردن چین و چروک و خطوط اضافه ای است که بر چهره پدیدار میگردد. و این خطوط به طور طبیعی با بالاتر رفتن سن در صورت ایجاد میشود ، ولی در مواردی دیده شده است که به دلیل سبک غلط زندگی یعنی زیر نور خورشید بودن بدون ضدآفتاب و یا میمیکهایی که برخی افراد بر روی صورت خود ایجاد میکنند مانند بالا انداختن پیشانی در هر امری و یا دلایل ژنتیکی افراد قبل از سن پیری دارای خطوط اضافی بر روی صورت خود میشوند، در این صورت این افراد هم میتوانند از بوتاکس در جهت رفع این خطوط اقدام کنند.

همچنین عده ای از بوتاکس برای پیشگیری از خطوط استفاده میکنند  که این کار هم امر درستی است و میتوانند از 26 سال به بعد این کار را انجام دهند.

به طور کلی به دلیل بی خطر بودن بوتاکس استفاده از ان سن خاصی ندارد و هر شخصی که به آن نیاز مبرم دارد میتواند از آن استفاده کند، منتها افراد ریر سن 18 سال باید دلیل علمی و قابل درکی از سوی پزشک داشته باشند تا بتوانند از بوتاکس استفاده کنند ، چرا که استفاده از بوتاکس برای جنبه پیشگیری هم برای این سن بسیار زود است.

هزینه بوتاکس در اسلامشهر چقدر میباشد؟

بوتاکس در اسلامشهر

قیمت و هزینه بوتاکس به عوامل زیر بستگی دارد ، باید برای پیدا کردن هزینه بوتاکس به پزشک مراجعه کنیدو با مشاوره ای که به شما میدهد قیمت دقیق به شما داده شود.

سازنده بوتاکس

اینکه سازنده بوتاکس چه کشوری است و برند معروفی است یا خیر در هزینه تاثیرگذار خواهد بود.

دستمزد پزشک برای بوتاکس در اسلامشهر

همه پزشکان یک تعرفه برای انجام بوتاکس ندارند و هر کدام قیمتهای متفاوتی را بیان میکنند.

میزان نیاز

هر چه شما خطوط بیشتر و عمیقتری داشته باشید ، میزان نیازتان به بوتاکس بیشتر میشود و بوتاکس بیشتری باید تزریق گردد ، بنابراین هزینه بیشتری خواهید داشت.

توصیه های دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر

دکتر تزریق بوتاکس در اسلامشهر

شما بعد از اینکه کاری در ارتباط با زیبایی خود انجام میدهید 50 درصد یک مسیر را رفته اید و بعد از آن مراقبت و نگهداری از امر زیبایی که انجام شده است 50 درصد دیگر را شامل میشود. این مطلب را گفتیم تا بدانید مراقبته های بعد از تزریق بوتاکس چقدر میتواند مهم باشد.

این نکات مراقبتی مشتمل بر موارد ذیل است:

  • بعد از بوتاکس رانندگی طولانی مدت نداشته باشید.
  • سر خود را برای غذا خوردن و مطالعه و یا کارهای دیگر پایین نیندازید که بوتاکس از محل تزریق به سایر عضوهاغی صورت نشتی ندهد.
  • از یک بالشت بلند برای خواب استفاده کنید و بر روی صورت خود نخوابید.
  • از تست کردن بوتاکس در روزهای اولیه تزریق و بالا انداختن پیشانی در جهت همین کار جدا خودداری کنید.
  • در زیر تابش نور خورشید نباشید.
  • به مکانهای هایی که درجه دما بسیار بالا است نروید.
  • پرش نداشته باشید و از ورزش سنگین به خصوص حرکاتی که در آن پرش دارد و یا صورتتان را به زیر می اندازد پرهیز کنید.
  • بلافاصله حمام به خصوص استحمام گرم نداشته باشید.
  • از خارش موضعی که بوتاکس به ان تزریق شده خودداری کنید.

سوالات متداول 

  • بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اسلامشهر کجاست ؟

در متن مقاله فوق از سایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اسلامشهر را معرفی کرده ایم.

  • آیا تزریق بوتاکس دارای عوارض جانبی است ؟

تزریق بوتاکس از روش های غیر تهاجمی است و با برخی عوارض ساده شامل کبودی موقتی ، تورم در ناحیه تزریق بوتاکس و … همراه است که پس از مدت زمان کوتاهی به تدریج از بین می رود.

  • ماندگاری بوتاکس چقدر است ؟

معمولا اثرات بوتاکس بین سه تا شش ماه بر روی صورت باقی می ماند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

تزریق ژل در اسلامشهر

تزریق ژل در اسلامشهر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز تزریق ژل در اسلامشهر + نظرات مراجعین

بهترین مرکز تزریق ژل در اسلامشهر کجاست ؟ ژل صورت جزو دسته ای از محصولات …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *