پاکسازی پوست اسلامشهر 💎 معرفی 5 مرکز پاکسازی و فیشیال پوست در اسلامشهر + نظرات

پاکسازی پوست اسلامشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مزیت پاکسازی پوست اسلامشهر چیست ؟ پوست صورت اولین ناحیه ای می باشد که با با بالا رفتن سن و همینطور افزایش استرس های محیطی ، دچار تغییراتی می شود. به همین دلیل مراقبت از آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. امروزه یکی از پرطرفدارترین روش های مراقب از پوست ، پاکسازی است. در صورتی که در محدوده اسلامشهر به دنبال بهترین مرکز پاکسازی پوست و فیشیال صورت هستید ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید:تزریق ژل در اسلامشهر

معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست اسلامشهر

در محدوده اسلامشهر مراکز پاکسازی پوست و فیشیال صورت متعددی وجود دارد. در صورتی که شما نمی دانید برای پاکسازی صورت خود باید به کدام یک مراجعه کنید ، می توانید به سراغ مراکزی که در ادامه معرفی کرده ایم ، بروید. مراکز معرفی شده جزو بهترین مراکز پاکسازی پوست در اسلامشهر هستند ، با این حال پیش از دریافت خدمات ، از کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل نمایید.

مرتبط بخوانید : سالن ناخن اسلامشهر

مرکز فیشیال و پاکسازی پوست زیبا شو

پاکسازی پوست اسلامشهر

  • آدرس : تهران ، اسلامشهر ، بیست متری امام خمینی ،
  • شماره تماس : 0905959709

مرتبط بخوانید: دندانپزشکی باغ فیض اسلامشهر

مرکز پوست و فیشیال ماهک

پاکسازی پوست اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، بلوار بسیج مستضعفین ،
  • شماره تماس : 0215612071

کلینیک پوست و زیبایی پاکتن

پاکسازی پوست اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، خیابان امام خمینی (خیابان اصلی ) ، بین کوچه ۲۱ و ۲۳ ، کلینیک پاک تن
  • شماره تماس : 09019660844

کلینینک پوست و مو طراوت

پاکسازی پوست اسلامشهر

  • آدرس : استان تهران ، اسلامشهر ، ۷ شهید فغانی ، ایران
  • شماره تماس : 02156474587

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی در اسلامشهر

پاکسازی پوست چه فوایدی دارد ؟

پاکسازی پوست امروزه به عنوان یکی از جدیدترین روش های مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به فواید پاکسازی پوست صورت پرداخته ایم.

کاهش استرس 

از جمله مزیت های فیشیال صورت ، کاهش استرس است. یکی از اصلی ترین مراحل فیشیال صورت ، ماساژ می باشد. ماساژ منجر به فعال سازی سیستم عصبی سمپاتیک می گردد که نتیحه آن کاهش میزان استرس و اضطراب است.

پیشگیری از پیری پوست

با گذشت زمان و افزایش سن ، آثار پیری در پوست صورت نمایان می گردد. شما نمی توانید مانع افزایش سن خود شوید اما می توانید با برخی مراقبت ها روند پیری پوست خود را به تعویق بیاندازید. یکی از راهکارهای جلوگیری از پیری پوست،  فیشیال منظم و ماساژ صورت می باشد. در حقیقت با پاکسازی پوست به صورت منظم ، تولید سلول های جدید در پوست افزایش پیدا می کند و میزان کلاژن سازی در پوست بیشتر می گردد که نتیجه آن جلوگیری از پیری پوست است.

افزایش گردش خون در پوست

ماساژ صورت که یکی از اصلی ترین مراحل پاکسازی پوست صورت می باشد که منجر به بهبود و افزایش گردش خون در صورت می گردد. اینگونه سلول ها اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را از طریق خون دریافت می کنند که نتیجه آن داشتن سلول های سالم تر و مفید تر و در نهایت درخشش پوست می باشد.

درمان آکنه و جای آکنه در پاکسازی پوست اسلامشهر

پاکسازی و فیشیال صورت از بهترین روش ها برای درمان آکنه و جای آکنه است. در این روش پس از تخلیه جوش ها ، متخصصین زیبایی از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید برای درمان جوش ها استفاده می کنند. بر اساس مطالعات صورت گرفته شده در این زمینه ، لایه برداری صورت با محصولات حاوی سالیسیلیک اسید به کاهش جوش ها و همینطور درمان جوش کمک می کند.

رفع جوش‌ های سرسفید و سرسیاه

بخش مهمی از پاکسازی صورت ، تخلیه جوش های سرسیاه و سرسفید می باشد. این جوش ها در حقیقت منافذ باز پوست را مسدود می کنند و پوست مات و تیره به نظر می رسد. در نتیجه تخلیه آن ها به افزایش شفافیت پوست کمک می کند.

فیشیال صورت برای لایه برداری پوست

لایه برداری پوست ، پروسه ای می باشد که در آن سلول های مرده پوست به آرامی از روی سطح پوست برداشته می شوند. در صورتی که سلول های مرده از روی پوست پاکسازی نشوند ، ظاهر پوست خشک و گرفته به نظر می رسد ، به طوری که پس از لایه برداری پوست شفاف و سالم می گردد.

مراقبت های لازم پس از پاکسازی پوست در اسلامشهر

پاکسازی پوست اسلامشهر

برای اینکه پس از پاکسازی پوست صورت به نتایج بهتری برسید ، لازم است به برخی مراقبت ها که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم ، توجه داشته باشید.

  • پس از فیشیال صورت بهتر است که پوست خود را دستکاری نکنید و آن را ماساژ ندهید.
  • جوش های صورت خود را نکنید ، چراکه زخم می شود و احتمال اینکه جای آن باقی بماند ، وجود دارد.
  • پس از انجام فیشیال صورت به هیچ عنوان آرایش نکنید و بهتر است از محصولات مراقبت پوستی استفاده کنید. اینگونه پوست شما برای مدت زمانی استراحت می کند.
  • تا چند روز ورزش نکنید تا پوسستان عرق نکند. پوست پس از پاکسازی تا چند روز حساس است و در معرض آسیب می باشد.
  • تا حداقل سه روز از لایه بردار استفاده نکنید. چراکه در صورت لایه برداری های پی در پی ممکن است به پوست شما آسیب برسد.
  • تا چند روز پس از پاکسازی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید و همینطور حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • تا یک هفته پس از فیشیال از بند انداختن ، وکس و اپیلاسیون صورت خود اجتناب نمایید.
  • در هنگام شستشو از شوینده های ملایم استفاده کنید ، چراکه پوستتان حساس تر شده است.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در اسلامشهر

آیا فیشیال در اسلامشهر همه مشکلات پوستی را از بین میبرد؟

مرکز فیشیال پوست اسلامشهر

فیشیال به دو دسته تقسیم میشود ، گاهی فیشیال برای پاکسازی پوست از آلودگیهاست و نفس کشیدن پوست از آلودگیهایی که بر روی پوست مینشیند و سبب گردش خون بیشتر در صورت میگردد و ظاهری بشاش تر و جوان تر خواهیم داشت. ولی نمیتوانیم انتظار این را داشته باشیم که جای جوشی که بر روی صورت مانده با این روش از بین رود. گاهی فیشیال به صورت بسیار تخصصی ارائه میگردد مانند فیشیالی که در آن از دستگاه های جوان ساز جهت لیفت صورت استفاده میگردد و یا اسید تراپی و …. که در این نوع فیشیال بی شک در صورت ممارست و صرف وقت و هزینه و انجام مراقبتهای ضروری از پوست بعد از پاکسازی تخصصی ، پوست بسیار خود را بازسازی میکند و سطح کلاژن بیشتری در پوست ساخته میگردد و درصد زیادی از مشکلات پوستی از بین میرود.

بنابراین اگر کارهای تخصصی بوسیله پاکسازی پوست نزد یک فرد بسیار معتبر و با تجربه انجام شود به مرور شاهد کاهش مشکلات پوستی خواهید بود.

در کل هر دو نوع فیشیال عادی و تخصصی برای پوست صورت نیاز است و سبب میشود که آثار آلودگی هوا و مضرات نور خورشید و تاثیرات منفی بالا رفتن سن بر روی پوست تا حد زیادی برطرف گردد.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز پاکسازی پوست اسلامشهر کجاست ؟

در متن مقاله فوق ، تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست در اسلامشهر را معرفی کرده ایم.

  • مدت زمان پاکسازی پوست چقدر است ؟

باتوجه به اینکه پاکسازی پوست در چندین مرحله صورت می گیرد ، احتمالا فیشیال صورت حداکثر یک ساعت به طول می انجامد.

  • آیا با استفاده از خدمات پاکسازی پوست اسلامشهر چین و چروک برطرف می گردد ؟

در صورتی که پاکسازی پوست صورت به طور منظم انجام شود ، می تواند فرآیند پیری پوست را به تعویق بیاندازد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

لیزر در اسلامشهر

لیزر در اسلامشهر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اسلامشهر + نظرات مراجعین

بهترین مرکر لیزر در اسلامشهر کجاست ؟ امروزه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *