کلینیک زیبایی در اسلامشهر 💎 معرفی 5 کلینیک زیبایی برتر اسلامشهر + نظرات

کلینیک زیبایی در اسلامشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر هستید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو به شما کمک می کند تا با بهترین کلینیک های زیبایی در این منطقه آشنا شوید. با توجه به جمعیت اسلامشهر که یکی از شهرستان های استان تهران می باشد ، کلینیک های زیبایی متعددی نیز در آن وجود دارد که هر یک به تناسب تخصص پزشکان فعال در آن و همینطور تجهیزات پزشکی که در اختیار دارند ، خدمات زیبایی متنوعی را به زیباجوبان ارائه می دهند. در ادامه فهرستی از بهترین کلینیک های زیبایی در اسلامشهر را برای شما عزیزان آورده ایم.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل در اسلامشهر

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر

فهرستی از بهترین کلینیک های زیبایی در اسلامشهر را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. توصیه می کنیم پیش از مراجعه به هر یک از کلینیک های معرفی شده ، خود از کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می گردد ، اطمینان حاصل کنید.

کلینیک زیبایی رومینا

کلینیک زیبایی در اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، باغ فیض ، کوچه ۱ ، پلاک ۶۵
  • موبایل : ۰۹۳۸۵۲۷۰۲۸۳

کلینیک‌ زیبایی پروا

کلینیک زیبایی در اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، خیابان کاشانی ، نبش کوچه 21 ، پلاک 379
  • شماره تماس : 09190618600

کلینیک زیبایی دکتر میعاد عمویی

کلینیک زیبایی در اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، شهرک واوان ، بلوار رجایی
  • شماره تماس : 021561650

کلینیک‌ زیبایی رزنیل

کلینیک زیبایی در اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، میدان نماز ، خیابان صیاد شیرازی (دادگستری) ،
  • شماره تماس : 0912064997

کلینیک زیبایی تریتا

کلینیک زیبایی در اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، میدان باغ فیض ،  کوچه 5
  • شماره تماس : 02156370526

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه اسلامشهر – معرفی معتبر ترین آرایشگاه های زنانه اسلامشهر

خدمات بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر

رسیدگی به زیبایی و سلامت پوست و مو به یکی از دغدغه های افراد فارغ از سن و جنسیت تبدیل شده است. به همین دلیل و در پی افزایش تقاضا برای دریافت خدمات زیبایی ، کلینیک ها نیز خدمات متنوعی را به زیباجویان ارائه می دهند. در ادامه پیرامون مهم ترین خدماتی که در بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر به افراد ارائه می شود ، توضیحاتی را آورده ایم.

لیزر موهای زائد

لیزر‌ از روش های مطمئن برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف بدن می باشد. لیزر فولیکول های مو را در معرض پالس نور قرار می دهد و از رشد کردن مجدد آن ها جلوگیری می کند. با شرکت در جلسات درمانی لیزر موهای زائد ، می توانید برای همیشه با موهای زائد بدن خود خداحافظی کنید.

مرتبط بخوانید : لیزر در اسلامشهر – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اسلامهشر + نظرات مراجعین

بوتاکس

بوتاکس نوعی سم می باشد که در علم پزشکی با استفاده صحیح از آن و همینطور استفاده در دوز مناسب ، در کاربردهای پزشکی و درمانی کارایی دارد. در زمینه زیبایی از بوتاکس برای دور چشم ، خط لبخند ، از بین بردن خطوط پیشانی ، رفع افتادگی بینی و … استفاده می شود. ضمن اینکه بوتاکس برای درمان میگرن ، درمان تعریق زیر بغل و دستان و… نیز کارایی دارد.

مرتبط بخوانید : بوتاکس در اسلامشهر – معرفی 10 بهترین مرکز بوتاکس در اسلامشهر + نظرات مراجعین

 تزریق چربی صورت

تزریق چربی نیز از دیگر خدمات کلینیک های زیبایی در اسلامشهر می باشد. در این روش پزشک ابتدا از قسمت هایی از بدن بیمار شامل کنار ران ها و یا شکم چربی می گیرد و سپس بعد از تصفیه آن ، اقدام به تزریق آن به دیگر قسمت ها شامل صورت می نماید.

برای تزریق چربی از سوزن های بسیار ریزی استفاده می شود و سلول های چربی به سرعت از طریق خون جذب پوست صورت می شوند و امکان مشاهده نتایج آنی این روش وجود دارد.

هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی از روش های غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست می باشد که امروزه به عنوان یکی از موفق ترین درمان های ضد پیری مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش بدون انجام عمل جراحی ، صورت لیفت می شود. ضمن اینکه این روش دارای دوره نقاهت کوتاهی نسبت به جراحی لیفت صورت می باشد اما نتایج ناشی از آن موقتی است.

در روش هایفوتراپی از سونوگرافی برای ایجاد گرما در سطح پوست استفاده می گردد. گرمای وارد شده به سلول های پوست آسیب می رسانند و بدن سعی می کند این آسیب ها را ترمیم نماید. به طور کلی هایفوتراپی به دلیل تاثیری که در کلاژن سازی دارد ، به رشد مجدد سلول ها کمک می کند. کلاژن ماده ای در پوست می باشد که به ایجاد ساختار ارتجاعی در پوست کمک می کند.

لازم است اشاره کنیم که سونوگرافی مورد استفاده در این روش با سونوگرافی که پزشکان از آن برای تصویر برداری پزشکی استفاده می کنند ، متفاوت می باشد. در این روش از امواج پرانرژی برای ایجاد گرما در مناطق خاصی از صورت استفاده می گردد.

کلینیک زیبایی در اسلامشهر

درمان ضایعات عروقی

ضایعات عروقی یا از بدو تولد با انسان همراه هستند و یا به تدریج ایجاد می شوند. در برخی موارد این ضایعات عروقی به صورت خود به خود از بین می روند اما در برخی موارد برای رفع آن ها به درمان با لیزر نیاز است.

این بیماری به دلیل گشاد شدن بیش از اندازه عروق ایجاد می گردد و از روی پوست به رنگ های قرمز ، آبی و بنفش قابل مشاهده است. یکی از خدمات کلینیک های زیبایی در اسلامشهر از بین بردن این ضایعات با استفاده از نور لیزر می باشد.

فیس آپ ( face up)

فیس آپ یکی از جدیدترین روش های پاکسازی مدرن و جدید صورت می باشد. در طی این روش موتور محرک به صورت همزمان پوست را ماساژ می دهد و اینگونه سلول های مرده را از بین می برد.

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر کدام مرکز است ؟

در متن مقاله فوق بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر را معرفی کرده ایم.

  • در بهترین کلینیک‌ های زیبایی در اسلامشهر چه خدماتی ارائه می گردد ؟

در بهترین کلینیک های زیبایی در اسلامشهر خدمات زیبایی متنوعی شامل تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، تزریق ژل و فیلر و … ارائه می گردد.

  • هزینه تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک زیبایی در اسلامشهر چقدر است ؟ 

هزینه تزریق بوتاکس وابسته به ناحیه مورد تزریق و همینطور دوز مورد نیاز متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

لیزر در اسلامشهر

لیزر در اسلامشهر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اسلامشهر + نظرات مراجعین

بهترین مرکر لیزر در اسلامشهر کجاست ؟ امروزه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *