تزریق ژل در اسلامشهر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز تزریق ژل در اسلامشهر + نظرات مراجعین

تزریق ژل در اسلامشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز تزریق ژل در اسلامشهر کجاست ؟ ژل صورت جزو دسته ای از محصولات می باشد که در ترکیبات آن کلاژن ، اسید هیالورونیک یا هیدروکسی‌ آپاتیت کلسیم به کار رفته است.  از طریق تزریق وارد پوست می شوند و اینگونه منجر به جوانسازی پوست صورت و بدن می گردند. این مواد با قرار گرفتن در زیر پوست ، چین و چروک و خطوط ریز موجود بر روی پوست را از بین می برند ، ضمن اینکه فرو رفتگی ها و جای زخم موجود در صورت را نیز پر می کنند. از ژل ها برای حجم دهی به لب ها ، گونه ها و چانه نیز استفاده می گردد. در صورتی که شما نیز مایل به تزریق ژل هستید و به دنبال یک کلینیک معتبر برای انجام اینکار می باشید ، در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین مراکز تزریق ژل در اسلامشهر آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بوتاکس در اسلامشهر 

معرفی بهترین مرکز تزریق ژل در اسلامشهر

افزایش تدریجی سن و همینطور قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حرکات طولانی عضلات شامل جویدن ، خندیدن ، اخم کردن و … به تدریج منجر به تحلیل رفتن بافت پوست می گردد. فیلر و یا ژل ها راه حل های موقتی برای از بین بردن چین و چروک های ریز موجود بر روی پوست هستند.

فیلرها ضمن برخورداری از خاصیت پر کنندگی ، به دلیل داشتن هیالورونیک اسید و کلاژن ، منجر به جوانسازی صورت نیز می شوند.  در ادامه تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی در اسلامشهر از شهرستان های استان تهران را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه تجربه ای دارید و یا کلینیک معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات معرفی کنید.

تزریق ژل در کلینیک و پوست و مو نیکانتزریق ژل اسلامشهر

 این کلینیک با استفاده از بروزترین دستگاه ها و به روزترین تکنیک ها در تزریق های زیبایی با کادری مجرب شما را در هر مرحله از درمان راهنمایی میکند.

لیست خدمات پوستی:
لیزر موهای زائد آقایان و بانوان
زاویه سازی و کانتورینگ صورت، بوکال فت
دستگاه جوانساز co2 فرکشنال،مزوتراپی و prp مو و صورت
میکرودرم، حجامت۔ فصد خون ۔ جراحی سرپایی،خالبرداری
جراحی بلفاروپلاستی
میکرودرم،فیشیال تخصصی،هایفوتراپی

شماره تماس :

واتساپ :

اینستاگرام :

آدرس : اسلامشهر ،  لوکیشن :

زیبایی لیانا – ژل اسلامشهر

تزریق ژل در اسلامشهر

  • آدرس : اسلامشهر ، بعد از خیابان مطهری ،
  • شماره تماس : 02561179

مرتبط بخوانید:  کلینیک زیبایی در اسلامشهر

تزریق ژل در اسلامشهر برای کدام نواحی انجام می شود ؟

مرکز تزریق ژل در اسلامشهر

در صورتی که به دنبال لیفت غیر جراحی هستید و یا فقط می خواهید خطوط ریز و چین و چروک های صورت خود را صاف کنید ، ژل بهترین انتخاب برای شماست. روزانه میلیون ها نفر از فیلرهای پوستی استفاده می کنند تا به این شیوه ظاهر جوان تری را داشته باشند. در صورتی که شما نیز علاقه به جوانسازی صورت خود به روشی غیرتهاجمی و زود بازده هستید ، می توانید اقدام به تزریق ژل نمایید. تزریق ژل برای نواحی مختلفی از بدن قابل انجام است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

چروک زیر چشم

ایجاد چروک زیر چشم ، منجر به ایجاد ظاهری خسته می شود. از بین رفتن حالت کشسانی بافت پوست و همینطور کاهش حجم بافت در زیر چشم ها ، منجر به ایجاد خطوط و چروک های ریزی در این ناحیه می شود. فیلر ها و تزریق ژل در اسلامشهر  در از بین بردن چروک های زیر چشم کارایی مناسبی دارند و به چشم ها حالتی جوان تر می دهند.

برطرف کردن چین‌ های دور لب و بینی

به چین های دور لب و بینی ، خطوط خنده نیز گفته می شود. چین هایی که در دو طرف بینی شکل می گیرند و تا گوشه های لب پایین می آیند. در صورتی که خط لبخند دارید ، می توانید با تزریق ژل این خط را پر کنید.

افزایش حجم گونه‌ ها

با افزایش سن ، مقداری از چربی زیر پوست نیز از بین می رود. این موضوع منجر به کاهش حجم و همینطور از بین رفتن حالت کشسانی پوست و کاهش حجم گونه ها و ایجاد ظاهری افتاده می گرد. افتادگی گونه ها ظاهر صورت را خسته نشان می دهد. با تزریق ژل ضمن برطرف کردن حالت افتادگی در ناحیه گونه ها ، می توان حجم آن را نیز افزایش داد.

حجیم تر کردن لب‌ ها در تزریق ژل لب اسلامشهر 

تزریق ژل به لب ها ، با هدف حجیم کردن آن ها صورت می گیرد. در این صورت فیلر پوستی درون لب تزریق می شود و به آن ظاهری پر تر می دهد. در برخی موارد نیز فیلر به دور لب ها تزریق می گردد تا مرز آن از پوست جدا شود. معمولا تزریق ژل لب برای لب های نازک کارایی دارد.

افزایش حجم چانه در مرکز تزریق ژل در اسلامشهر

اگر مایل به افزایش حجم چانه بدون استفاده از ایمپلنت چانه هستید ، می توانید تزریق ژل چانه را انجام دهید. با استفاده از فیلرها می توان خطوط فک را برجسته تر کند. اما در نظر داشته باشید که ایمپلنت چانه روشی دائمی است اما تزریق ژل برای فرم دهی به چانه ، موقتی است و اثرات آن پس از مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

اصلاح فرم بینی با تزریق ژل در اسلامشهر

از انواع ژل های تزریقی برای صاف کردن و اصلاح برجستگی های روی بینی استفاده می شود. در این صورت بدون نیاز به عمل جراجی ایرادات ظاهری بینی شامل کجی و یا افتادگی آن برطرف می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه اسلامشهر 

مراحل تزریق ژل در مرکز تزریق ژل در اسلامشهر

مرکز تزریق ژل در اسلامشهر

تزریق ژل یا فیلر به نقاط مختلفی از بدن انجام میشود ، اما مراحل انجام آن یکی است . حتما توصیه میشود برای انجام هرگونه تزریق فیلر و ژل در اسلامشهر به کلینیک های مجاز زیر نظر پزشک و یا مطب های زیبایی پزشکان مراجعه نمایید. مراحل انجام تزریق ژل عبارتند از:

مشاوره قبل از تزریق ژل

در این مرحله ظاهر ، نوع پوست ، رنگ پوست و نواحی مد نظر برای درمان توسط پزشک مورد معاینه قرار میگیرد . همچنین بر اساس تجربه پزشک تعداد جلسات و میزان ژل مورد نیاز را برای شما تخمین میزند و پیشنهاد های زیبایی را برای حصول نتیجه بهتر به شما ارائه میکند.

آماده سازی ناحیه تزریق و بی حسی موضعی

در این مرحله پس از دریافت توصیه های لازم ، محل مورد نظر برای تزریق ضدعفونی شده و با مواد بیحسی تزریقی یا موضعی بی حس میگردد. پس از گذشت حدود 20 دقیقه ناحیه مورد نظر آماده تزریق خواهد بود.

تزریق ژل توسط  دکتر تزریق ژل در اسلامشهر

در مرحله آخر تزریق ژل یا فیلر در ناحیه مد نظر توسط پزشک انجام خواهد گرفت ، این مرحله چند دقیقه بیشتر به طول نمی انجامد و شما بعد از آن با دریافت کمپرس سرد و توصیه های بعد از تزریق میتوانید به منزل برگردید.

مرتبط بخوانید : لیزر در اسلامشهر 

قیمت تزریق ژل لب در اسلامشهر

تزریق ژل لب در اسلامشهر

هزینه تزریق ژل لب به دلیل موارد متعددی که به بیان آن میپردازیم بسیار گوناگون است و ارائه یک قیمت ثابت بسیار سخت میباشد. دلیل این سختی آیتم های گوناگون و متعددی است که در این زمینه بوجود می آید که به شرح آن میپردازیم.

سلایق مختلف

افراد سلایق متفاوت دارند و برای تزریق ژل هم همیگونه است ،برخی یک چهره با ظاهری نچرال میخواهند و برخی این موضوع را نمیپسندند و میخواهند تزریق بیشتری در ناحیه مورد نظر داشته باشد. و همین سلایق مختلف سبب تفاوت در ارائه قیمت درباره ژل میگردد. به طور مثال یک نفر برای تزریق ژل لب یک سی سی دوست دارد و فرد دیگر بیش از این میزان میخواهند که هزینه ژل بالا میرود.

تزریق به نواحی مختلف در مرکز تزریق ژل در اسلامشهر

تزریق ژل به نواحی مختلف صورت قیمتهای گوناگونی دارد. به دلیل اینکه تزریق در ناحیه لب ممکن است ژل کمتری استفاده شود. و در نواحی دیگر ژل بیشتری برای فرم دهی نیاز باشد. و این مورد هم سبب تلون در قیمت میشود.

برند ژل 

یکی از مواردی که در تعیین قیمت نقش اساسی دارد مارک ژلی است که به شما تزریق میشود، ژلهای گرانقیمت ، هزینه تزریق را برای شما بالا میبرد ، که عمدتا هم کیفیتهای فوق العاده ای دارند.

مرتبط بخوانید: پاکسازی پوست اسلامشهر

سوالات متداول

  • بهترین مراکز تزریق ژل در اسلامشهر کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز تزریق ژل در اسلامشهر را معرفی کرده ایم.

  • از چه برندهایی در تزریق ژل در اسلامشهر استفاده می شود ؟

برای تزریق ژل صورت از انواع برندها شامل ژوویدرم (Juvedeerm) ، رستیلن (Restylane)، ریوانس (Revanesse)، اسکالپترا (Sculptra)، رادیس (Radiesse) و … استفاده می شود.

  • هزینه  تزریق ژل در اسلامشهر چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل در اسلامشهر وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل برند ژل انتخابی ، ناحیه تحت تزریق ، میزان ژل مورد نیاز و … متفاوت می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

لیزر در اسلامشهر

لیزر در اسلامشهر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اسلامشهر + نظرات مراجعین

بهترین مرکر لیزر در اسلامشهر کجاست ؟ امروزه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *