آرایشگاه زنانه در کرج – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی کرج

آرایشگاه زنانه در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی در کرج کدام هستند ؟ امروزه با توجه بیشتر خانم ها به زیبایی و آراستگی خود ، شاهد افتتاح آرایشگاه های بسیاری در سطح شهر کرج نیز می باشیم. به طوری که اغلب خانم ها برای رسیدگی به امور زیبایی خود حداقل ماهی یک بار به آرایشگاه مراجعه می کنند ضمن اینکه ممکن است در طول سال برای انجام میکاپ ، شینیون و … نیز نیاز به آرایشگاه خوب داشته باشند.

اغلب افراد تمایل دارند پس از اتمام کار ، از نتیجه رضایت داشته باشند به همین دلیل مایل هستند برای دریافت خدمات زیبایی به بهترین و معتبر ترین آرایشگاه های زنانه در کرج مراجعه کنند. در صورتی که شما نیز مایل هستید از بهترین آرایشگاه های زنانه کرج مطلع شوید که ضمن دریافت خدمات با کیفیت بالا ، هزینه و قیمت های به صرفه ای نیز داشته باشد ؛ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 مرتبط بخوانید: بهترین ناخن کار در کرج

 معرفی سالن زیبایی در کرج

برای اینکه بدانید کدام آرایشگاه زنانه در کرج جزو بهترین سالن های زیبایی شهر شما می باشد ، لازم است حتما به سابقه و اعتبار آرایشگاه و همینطور آمار رضایت مندی مشتریان آن توجه داشته باشید. با توجه به میزان رضایت مندی مشتریان از سالن های زیبایی در شهر کرج ، در این قسمت از مقاله ، تعدادی از بهترین آرایشگاه های زنانه در کرج را به همراه خدمات حرفه ای که ارائه می دهد ، معرفی کرده ایم. (لازم به ذکر است که عکس ها تزئینی می باشد.)

سالن آرایشی یگانه

آرایشگاه زنانه در کرج

این سالن در سال 1360 با مدیریت خانم پروانه دانش شروع به کار کرده است که جهت ارائه خدمات از پرسنل مجرب و حرفه ای استفاده می کند.  این سالن آرایشی  مجهز به تجهیزات بروز است و از معتبر ترین برندهای لوازم آرایشی استفاده می کند. انوع خدمات شامل خدمات اکستنشن مو ، خدمات اکستنشن مژه ، خدمات انواع بافت با مو های طبیعی یا مصنوعی ، خدمات تخصصی مو ، خدمات ناخن ، خدمات اصلاح صورت و بدن با مواد یکبار مصرف ، خدمات شینیون ، کلیه خدمات گریم تخصصی عروس با به روزترین تجهیزات ، خدمات پوستی و ماساژ و اجرای گریم کودکان در سالن آرایشی تک کرج ارائه می گردد.

  • آدرس شعبه 1 : کرج ، عظیمیه ، میدان طالقانی ، کوی بنفشه ،
  • آدرس شعبه 2 : عظیمیه ، بلوار استقلال ،
  • آدرس شعبه 3 : مجمتع تجاری مهستان
  • شماره تماس آرایشگاه تک شعبه 1 : 0263255673_0263255674
  • شماره تماس آرایشگاه تک شعبه 2 : 0263254254_0263250604
  • شماره تماس آرایشگاه تک شعبه 3 : 0263252084
  • شماره تماس پروانه دانش : 0912164051

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در کرج

سایر سالنهای زیبایی در کرج عبارتند از :

سالن آرایشی بانو  در کرج

آرایشگاه زنانه در کرج

این سالن از محبوبیت بالایی در کرج برخوردار می باشد که برخی این آرایشگاه زنانه را با عنوان ماه صنم نیز می شناسند. شما می توانید انواع خدمات شامل پکیج کامل عروس ، خدمات مو مانند رنگ و هایلایت و کوتاهی ، خدمات ابرو و مژه مانند میکروپیگمنتیشن و اکستنشن ، خدمات اصلاح صورت و بدن ، خدمات شینیون ، خدمات ناخن و … را در این سالن و در محیطی آرام دریافت کنید.

  • آدرس : کرج ، فاز 4 مهرشهر ، چهار راه بانک ملی ،
  • شماره تلفن : 0263350141 – 0912895964

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در کرج 

سالن زیبایی و اپیلاسیون تیوا

آرایشگاه زنانه در کرج

سالن زیبایی با مدیریت خانم کمالی  از تجهیزات بروز و مواد مرغوب برای ارائه انواع خدمات میکاپ ، شینیون ، اپیلاسیون ، خدمات مرتبط با ناخن و مژه و … استفاده می کنند.  تمامی خدمات آرایشگاه زنانه تیوا در کرج شامل خدمات کامل گریم و عروس ، خدمات میکاپ و شینیون ، حدمات مو ، خدمات اپیلاسیون ، خدمات ناخن ، خدمات اکستنشن مژه ، خدمات اصلاح صورت ، خدمات تخصصی تراپی مو و … بر اساس تعرفه های اعلام شده از سوی اتحادیه و منصفانه است.

  • آدرس : کرج ، گوهر دشت ،
  • شماره تلفن : 0938510891 – 0263441081

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه مریم بانو در کرج

آرایشگاه زنانه در کرج

سالن زیبایی با مدیریت خانم نصیروند دایر است که جهت ارائه خدمات به مشتریان ، از تجهیزات مدرن و لوازم آرایشی برند استفاده می کند. از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط پرسنل خوش اخلاق و حرفه ای این مجموعه می توان به خدمات تخصصی مو مانند رنگ، هایلایت و کوتاهی مو ، خدمات تخصصی شینیون ، ارائه پکیج‌ های درمانی برای پوست و مو های آسیب دیده ، خدمات تخصصی ناخن مانند پدیکور و مانیکور ، درمان بیماری‌ های ناخن و ناخن و پوست دست و پا ، پکیج کامل عروس به همراه مشاوره رایگان ، خدمات تخصصی اصلاح صورت و ابرو و … اشاره کرد.

  • آدرس : کرج ، چهار راه هفت تیر ،
  • شماره تلفن : 0263225263

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در کرج 

چگونه سالن زیبایی در کرج را انتخاب کنیم ؟

آرایشگاه زنانه در کرج

به خاطر داشته باشید ، که هر گاه دنبال بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی هستید ، یک سری آیتمهای مهم را در ادامه توضیح خواهیم داد را در نظر بگیرید تا بهترین سالن زیبایی ممکن را پیدا کرده باشید و در نهایت وقت و هزینه و زیبایی خود را از دست نداده باشید.

این ویزگی ها به قرار ذیل است:

نظافت و رعایت اصول بهداشتی

یک سالن آرایشی باید نکات بهداشتی را رعایت کند و اگر چنین وظیفه ای را برای خود متصور نشود ، آن سالن محلی برای شیوع انواع بیماریهای پوستی و قارچها و ویروس واگیر دار خواهد بود.بنابراین این نکته را به شدت در نظر بگیرید.

دارا بودن تیم حرفه ای در بهترین سالن زیبایی کرج

وقتی میتوانیم عنوان بهترین سالن زیبایی را به آرایشگاهی اطلاق کنیم که بهترین تیم حرفه ای و یک پرسنل متخصص آرایشگاه را ساپورت کنند . یعنی تیمی که در زمینه کاری خود بسیار دوره های تخصصی دیده باشد و پر از تجربه کاری باشند. افراد تازه کار نباید کارهای مختلف آرایشگاهی را انجام دهند و تنها باید وظیفه کارآموزی را به عهده بگیرند. تا تجربه کسب کنند.

ارائه قیمتهای منصفانه در سالن زیبایی در کرج

سالن زیبایی در کرج

هر چقدر کار خوبی ارائه گردد ولی قیمتها سر به فلک بکشد ، آن سالن زیبایی نمیتواند ، انتخاب خوبی باشد. مگر در یک سری لاینهایی مانند رنگ و مش و کراتین که گاهی اوقات قیمتهای گران به دلیل استفاده از مواد گران و درجه یک است.

استفاده از مواد با کیفیت در سالنهای زیبایی در کرج

به سالن زیبایی مراجعه کنید که مطمئن باشید بهترین مواد بازار را استفاده میکند و از رفتن به سالنهایی که مواد تقلبی و بی کیفیت استفاده میکنند برای اینکه کار ارزانتری را ارائه کنند جدا پرهیز کنید.

 دارا بودن مجوز تاسیس

یک آرایشگاه معتبر قبل از هر چیز دارای پروانه و مجور تاسیس از مراجع ذیصلاح است و به خاطر داشته باشید به سالن های زیبایی مراجعه کنید که مجوز داشته باشند ، چرا که هر مجموعه ای که مجوز دارد باید یکسری فیلترهای قانونی را گذرانده باشد و همواره زیر نظر یک مرجع قانونی است ، و در صورت بروز مشکل شما میتوانید از آن واحد صنفی شکایت کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج

چه خدماتی در سالنهایی زیبایی در کرج ارائه میگردد؟

سالنهایی زیبایی در کرج

امروزه خدمات متنوعی در سالنهایی زیبایی ارائه میشود که ما به آنها اشاره میکنیم و شما در صورت نیاز به آن خدمات میتوانید به آرایشگاه های معتبر مراجعه کنید.

این خدمات عبارتند از :

  • رنگ و لایت که از مهمترین خدمات هر سالن زیبایی خواهد بود.
  • خدمات مربوط به ناخن ، مانیکور ، پدیکور ، طراحی تخصصی ناخن
  • لاینهایی چون کاشت و اکستنشن مژه که یک سالن برتر حتما این لاین را دارد .به دلیل اینکه طرفداران بیشماری دارد.
  • پاکسازی و فیشیال پوست، از امور محبوب بانوان است که اکثرا در سالنهای زیبایی دیده میشود.
  • شینیون و استایل کردن مو
  • براشینگ یکی از مهمترین خدمات سالنهای زیبایی در کرج محسوب میشود.
  • هز کات و کوتاهی مو که باید یک فرد توانا و ماهر در این زمینه فعالیت کند.
  • خدماتی مانند فیبروز و میکروبلیدینگ و هاشور ابرو که برخی سالن ها این لاین را دارند و به دلیل تخصصی بودن هر آرایشگاهی این لاین را ندارد.
  • خدمات آرایش و میکاپ
  • آرایش و میکاپ عروس که به دلیل تخصصی بودن در همه آرایشگاه ها این مورد وجود ندارد.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در کرج

سوالات متداول

  • بهترین آرایشگاه زنانه در کرج کدام است ؟

جهت اطلاع از بهترین آرایشگاه های زنانه در کرج ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در آرایشگاه زنانه در کرج چه خدماتی ارائه می شود ؟

در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی کرج خدمات مرتبط با گریم ، میکاپ و شینیون عروس ، خدمات مرتبط با مانیکور و پدیکور ناخن ، خدمات اکستنشن مژه ، اصلاح ابرو و صورت و … ارائه می گردد.

  • هزینه دریافت خدمات در آرایشگاه زنانه در کرج چقدر است ؟

بدهی است هر کدام از خدمات در آرایشگاه های مختلف دارای هزینه متفاوتی هستند که توصیه می شود جهت اطلاع از آن ها با آرایشگاه مورد نظر تماس حاصل بفرمایید.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

تزریق بوتاکس زیربغل در کرج

تزریق بوتاکس زیربغل در کرج 💎 فهرست 10 تایی مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در کرج

تزریق بوتاکس زیربغل در کرج را در بهترین مراکز و کلینیک ها انجام دهید. امروزه …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *