آموزشگاه رانندگی اقدسیه 💎 معرفی 7 بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه

آموزشگاه رانندگی اقدسیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آموزش رانندگی یکی از خواسته های فراگیر در میان انسان هاست. به طوری که تمامی افراد اعم از زنان و مردان ، به دنبال این هستند که با دریافت گواهینامه ، با خودروی شخصی خود رانندگی نمایند. امرزه آموزشگاه های بسیاری در زمینه آموزش مهارت های رانندگی به افراد فعالیت دارند و انواع کلاس های عملی و تئوری رانندگی را برای افراد برگزار می کنند. قطعا در صورتی که افراد به آموزشگاه های خوب مراجعه کنند و زیر نظر مربیان باتجربه ، کلاس های تئوری رانندگی را به پایان برسانند ، قطعا می توانند نتیجه بهتری را نیز به دست آورند. در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه با جزئیات برگزاری کلاس های رانندگی در این مراکز نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : آموزشگاه رانندگی گاندی 

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه

در محدوده اقدسیه شاهد فعالیت آموزشگاه های رانندگی متعددی هستیم. در صورتی که در این زمینه نیاز دارید از یک آموزشگاه خوب خدمات دریافت کنید ، در ادامه همراه باشید.

آموزشگاه رانندگی اقدسیه

آموزشگاه رانندگی اقدسیه

  • آدرس : اقدسیه ، بازار صدف ، طبقه دوم و سوم ، آموزشگاه رانندگی اقدسیه
  • شماره تماس : –

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی در اقدسیه

مشکلات آموزش رانندگی در ایران به چه صورت می باشند؟

آموزشگاه رانندگی اقدسیه

آموزش رانندگی در کشورمان چندان بی عیب و نقص نیز نمی باشد و دارای برخی مشکلات است که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

عدم پیگیری آموزش از سنین پایین 

کودکان دارای حافظه بسیار قوی و خلاقی هستند و اشتیاق بسیاری برای یادگیری چیزهای مختلف را دارند. به همین دلیل می باشد که آموزش بسیاری از موارد از سنین کودکی آغاز می شود. کودکان در تکرار و تمرین خسته نمی شوند و می توانند موضوعی را آنقدر تکرار کنند که ملکه ذهن آن ها شود ؛ به طوری که تا آخر عمرشان با آن ها همراه باشد. یکی از مشکلات آموزش رانندگی در کشورمان این است که به این موضوع توجه زیادی نمی شود و افراد به ترویج فرهنگ صحیح رانندگی به کودکان اهمیتی نمی دهند.

همینطور مطابق با تجاربی که دیگر کشورها در این زمینه داشته اند ، وقتی آموزش رانندگی به شیوه صحیح از سنین خردسالی به کودکان آغاز گردد ، زمینه ای فراهم می شود که این دسته از افراد در سنین بزرگسالی ، رانندگانی اصولی و باتجربه باشند. اینگونه قطعا از بروز هر گونه حوادث غیرمترقبه جلوگیری می شود.

عدم آموزش با خودروی دنده اتوماتیک

از دیگر معضلاتی که آموزش رانندگی در کشور ایران با آن مواجه است ، عدم ارائه آموزش های مدرن به متقاضیانی است که مایل هستند رانندگی را بیاموزند و مدرک دریافت کنند. در اغلب آموزشگاه رانندگی اقدسیه از خودروهای با دنده دستی برای آموزش رانندگی به افراد استفاده می شود و غالبا نیز خودروهای آموزش رانندگی ، پراید هستند.

این درحالی است که در دنیای امروز ، بهتر است رانندگی با استفاده از دنده اتوماتیک نیز به افراد آموزش داده شود. این موضوع در طی سالیان گذشته به یک معضل تبدیل شده است. چراکه تعداد کسانی که از خودروهای دنده اتومات استفاده می کنند ، افزایش پیدا کرده است و کسانی که از این خودروها استفاده می کنند ، تمایل دارند با این نوع خودرو نیز رانندگی را یاد بگیرند.

بنابراین بهتر است بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه را انتخاب کنید که در آن رانندگی با استفاده از خودروهای مجهز به دنده اتوماتیک نیز به افراد آموزش داده می شود. به طوری که بهتر است آموزشگاه تعلیم رانندگی هم خودروی دنده اتوماتیک و هم خودروی معمولی را در اختیار داشته باشد و هنرجویان بتوانند با هر دو نوع خودرو رانندگی را تجربه کنند و با چالش های آن آشنا شوند.

عدم استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در آموزش رانندگی

در طی سال های اخیر و با توسعه کشورهای مختلف در سراسر دنیا ، بخشی از آموزش رانندگی به واسطه دستگاه های شبیه سازی شده صورت می گیرد. دستگاه هایی که دارای دقت بسیار بالایی هستند و قادرند شرایط حقیقی رانندگی را شبیه سازی و اجرا نمایند.

با توجه به مشکلاتی که در کشورمان حاکم است ، واردات این نوع از دستگاه ها غیر ممکن به نظر می رسد. با این حال استفاده از این تکنولوژی به خصوص برای کسانی که در رانندگی بسیار مبتدی هستند ، از قرار گرفتن‌ آن ها در شرایط خطرناک جلوگیری می کند.

عدم آموزش در مورد برخی امکانات جدید خودروها

در طی سال های اخیر ، اغلب خودروها به انواع و اقسام آپشن های ایمنی و رفاهی مجهز شده‌ اند. به طوری که استفاده از این آپشن ها به آموزش و مهارت نیاز دارد. آموزش امکانات خودرو در کم تر آموزشگاه رانندگی اقدسیه به چشم می خورد. اهمیت آموزش امکانات خودروها در این است که استفاده اشتباه از آن ها ممکن است خطرناک باشد. به عنوان مثال مهم است نحوه استفاده از دکمه های روشن و خاموش سیستم کنترل پایداری و ایربگ به رانندگان آموزش داده‌ شود. این در حالی است که در کلاس های تئوری رانندگی در کشورمان ، صرفا به موضوعات ابتدایی و ساده در این زمینه پرداخته‌ می شود.

اختصاص ساعات کم برای آموزش رانندگی

در اغلب آموزشگاه های رانندگی اقدسیه ، افراد برای دریافت گواهینامه رانندگی ، ابتدا باید 24 ساعت آموزش عملی را در 12 جلسه 2 ساعته طی کنند. 24 ساعت برای یک فرد مبتدی برای اینکه تبدیل به یک راننده ماهر و قابل اطمینان شود ، اصلا کافی نیست.

به صورت کلی رانندگی دارای جنبه های گوناگون بسیار زیادی است و ممکن است افراد در طول رانندگی با چالش های زیادی نیز مواجه شوند. به همین دلیل شاید بهتر بود ساعات آموزش رانندگی کمی بیشتر بود تا هنرجویان بتوانند در تمامی موارد ، به تسلط کافی برسند.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی منطقه فرشته تهران

انواع مختلف گواهینامه رانندگی در ایران

آموزشگاه رانندگی اقدسیه

گواهینامه مدرکی است که نشان می دهد فردی که آن را داراست ، صلاحیت رانندگی با چه وسیله نقلیه ای از جمله خودروی سواری ، موتور ، اتوبوس و … را دارد. افراد برای دریافت هر یک از گواهینامه هایی که در ایران صادر می شود ، باید در کلاس های تئوری و عملی رانندگی شرکت کنند و موفق به قبولی در آزمون برگزار شده‌ شوند.

در ادامه پیرامون 5 گواهینامه رانندگی که در ایران صادر می شود ، توضیحاتی را آورده‌ ایم :

گواهینامه پایه یک راهنمایی و رانندگی

گواهینامه پایه یک برای رانندگی با خودروهایی که دارای بیش از 6 تن وزن هستند و همینطور خودروهای مسافربری که دارای بیش از 26 مسافر می باشند ، صادر می گردد. از شرایط دریافت این گواهینامه می توان به گذشتن‌ دو سال از اخذ گواهینامه پایه دو و همینطور داشتن حداقل 25 سال اشاره نمود.

گواهینامه پایه دو راهنمایی و رانندگی

گواهینامه پایه دو برای رانندگی با خودروهای باربری تا حداکثر 6 تن و همینطور وسایل نقلیه مسافربری با حداکثر تعداد 26 نفر و همینطور رانندگی با خودروهای سواری صادر می گردد. از شرایط دریافت این گواهینامه می توان به گذشتن‌ دو سال از صدور گواهینامه پایه سه و داشتن حداقل 23 سال اشاره نمود.

گواهینامه پایه سوم راهنمایی رانندگی

گواهینامه پایه سه برای رانندگی با خودروهای سواری تا حداکثر 9 نفر ، رانندگی با وانت تا سه و نیم تن صادر می شود. شرط دریافت این گواهینامه داشتن حداقل 18 سال تمام است.

گواهینامه موتورسیکلت

گواهینامه موتور سیکلت برای رانندگی با موتورسیکلت با حجم موتور تا حداکثر 200 سی‌ سی است. داشتن حداقل 23 سال برای دریافت این گواهینامه ضرورت دارد.

گواهینامه ویژه

این گواهینامه برای رانندگی در شرایط ویژه است. گواهینامه ویژه برای کسانی که قصد رانندگی با خودروهای صنعتی ، عمرانی ، کشاورزی و کارگاهی را دارند ، صادر می گردد. داشتن حداقل 20 سال برای دریافت این گواهینامه ضرورت دارد.

مرتبط بخوانید : آموزشگاه رانندگی سعادت آباد 

سوالات متداول

  • بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه را از کجا پیدا کنیم ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه ، برای تعلیم رانندگی چه کلاس هایی برگزار می شود ؟

در بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه برای تعلیم رانندگی ، کلاس های آموزش تئوری و عملی اصول رانندگی برگزار می شوند.

  • هزینه شرکت در کلاس های آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه چقدر است ؟

هزینه شرکت در کلاس های آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اقدسیه بر اساس تعداد جلسات ، مربیان ، آموزشگاه انتخابی و … متغیر است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی سعادت آباد

آموزشگاه رانندگی سعادت آباد 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی سعادت آباد

گواهینامه رانندگی جزو مدارک هویتی می باشد که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *