آموزشگاه رانندگی کرج 💎 معرفی 7 بهترین آموزشگاه رانندگی کرج

آموزشگاه رانندگی کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اغلب افراد پس از رسیدن‌ به سن هجده سالگی و پشت سر گذاشتن کنکور سراسری ، به این فکر هستند که در کلاس های آموزش رانندگی شرکت کنند و گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنند. دریافت گواهینامه نیازمند این است که افراد در کلاس های آیین نامه و همینطور کلاس های عملی آموزش رانندگی شرکت کنند تا بتوانند با قبولی در آزمون ها ، گواهینامه خود را دریافت کنند. اگر قصد دریافت گواهینامه رانندگی خودروی سواری خود را دارید و به دنبال بهترین آموزشگاه رانندگی کرج هستید ، در ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی کرج

امروزه اغلب افراد تمایل دارند تا تمامی امور خود را به صورت مستقل و به تنهایی انجام دهند. برای این منظور برخورداری از مهارت رانندگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی افراد برای نشان دادن صلاحیت خود در زمینه رانندگی ، باید گواهینامه دریافت کنند. دریافت گواهینامه نیز نیازمند این است افراد به بهترین آموزشگاه های تعلیم رانندگی مراجعه کنند و آموزش های تئوری و عملی در این زمینه را پشت سر بگذارند.

آموزشگاه های بسیاری در زمینه تعلیم رانندگی در شهر کرج فعالیت دارند که در ادامه یکی از بهترین آن ها را معرفی کرده ایم.

آموزشگاه رانندگی نیکو کرج

آموزشگاه رانندگی کرج

  • آدرس : کرج ، خیابان شهید بهشتی ، روبروی پاساژ آزادی ، نبش خیابان کمالی
  • شماره تماس : 02632222502

مرتبط بخوانید : بهترین صرافی عظیمیه کرج

کلاس‌ های آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی کرج

آموزشگاه رانندگی کرج

کلاس های آموزش رانندگی در دو بخش شامل کلاس های آموزش تئوری رانندگی و کلاس های آموزش شهری رانندگی برگزار می شوند. در ادامه پیرامون جزئیات هر یک از این کلاس ها توضیحاتی را آورده‌ ایم:

کلاس‌ های تئوری آموزش رانندگی

کلاس های تئوری آموزش رانندگی معمولا در پنج الی شش جلسه برگزار می گردد. در این کلاس ها مواردی که در ادامه آورده‌ ایم ، به هنرجویان آموزش داده‌ می شود :

  • تمامی علائم و تابلوهای رانندگی در این کلاس ها مورد بررسی قرار می گیرد. میزان آمادگی هنرجویان در زمینه تابلوهای راهنمایی رانندگی با برگزاری آزمون داخلی در بهترین آموزشگاه رانندگی کرج مورد بررسی قرار می گیرد.
  • مسائل فنی خودرو از جمله زمان مناسب برای تعویض روغن موتور خودرو ، مراقبت‌ های رادیاتور خودرو ، زمان تعویض تسمه تایمر ، زمان مناسب تعویض لاستیک‌ ها و … نیز در این بخش از آموزش رانندگی مورد بررسی قرار می گیرد و به هنرجویان آموزش داده‌ می شود.

کلاس‌ های شهری آموزش رانندگی در آموزشگاه رانندگی کرج

بخش دوم از تعلیم رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی کرج به کلاس های شهری اختصاص دارد. کلاس های شهری آموزش رانندگی در این آموزشگاه ها در 10 الی 12 جلسه برگزار می گردد. در این جلسات مربی ، رانندگی به صورت ایمن در سطح شهر را به افراد آموزش می دهد.

در طی این جلسات مواردی که در ادامه آورده ایم ، به هنرجویان و متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی خودروی سواری آموزش داده می شود :

  • نحوه سوار شدن و روشن کردن خودرو
  • آموزش پارک دوبل
  • دنده عقب
  • رانندگی در شب
  • و …

پس از اتمام جلسات آموزش شهری و عملی رانندگی ، مربی از هنرجو یک تست را می گیرد. در صورتی که هنرجویان در این مرحله دارای اطلاعات و مهارت لازم باشند ، باید خود را برای شرکت در آزمون آماده کنند. در غیراینصورت جلسات آموزشی هنرجویان ادامه خواهد داشت تا آزمون اصلی توسط افسر راهنمایی و رانندگی از آن ها گرفته شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست در کرج

نحوه برگزاری آزمون آیین نامه چگونه است ؟

آموزشگاه رانندگی کرج

آزمون آیین نامه یک آزمون دو مرحله ای می باشد که مرحله اول آن در آموزشگاه رانندگی کرج برگزار می شود. به طوری که پس از شرکت در جلسات تئوری که در خود آموزشگاه برگزار می شود ، افراد در آزمون آیین نامه که به صورت داخلی برگزار می شود ، شرکت می کنند.

قبولی در آزمون آیین نامه داخلی ، نیازمند این است که هنرجویان از قبل سوالات آیین نامه را مطالعه و بررسی کنند و به آن تسلط کاملی داشته باشند. در نظر داشته باشید در اغلب موارد سوالات آزمون آیین نامه دارای نکات انحرافی می باشد و ممکن است افراد را به اشتباه بیاندازد. بنابراین مهم است در این مرحله به دقت سوالات را بخوانید و به آن ها پاسخ بدهید. همینطور مهم است افراد برای پاسخگویی به سوالات این آزمون استرس و اضطراب نداشته باشند و پس از بررسی سوالات ، به دقت و آرامش به آن ها پاسخ دهند.

پس از اتمام جلسه برگزاری آزمون آیین نامه ، مربی پاسخ نامه هنرجویان را جمع آوری می کند و سپس آن ها را تصحیح می کند. معمولا نتیجه آزمون در همان جلسه نیز به داوطلبان اعلام می گردد. متقاضیانی که موفق شوند نمره بیشتری از 26 را به دست آورند ، می توانند وارد مرحله دوم از آزمون آیین نامه شوند.

مرحله دوم از آزمون آیین نامه توسط افسر راهنمایی رانندگی و در محل آموزشگاه برگزار می گردد. این مرحله حساسیت بالاتری دارد و نتیجه آن در قبولی شما تاثیرگذار می باشد. به طوری که در این آزمون نیز حداکثر نمره قبولی برابر با 26 است. قبولی در این آزمون نشان دهنده تسلط هنرجویان به آیین نامه و همینطور مسائل فنی خودرو می باشد.

امکان تقلب در آزمون آیین نامه وجود ندارد ؛ دلیل این موضوع این است که ترتیب سوالات برای هنرجویان با یکدیگر متفاوت است. بنابراین تنها راهکار برای قبولی در آزمون آیین نامه این است که متقاضیان کتاب آیین نامه را به دقت مطالعه کنند.

مدت زمان امتحان آیین نامه چقدر است ؟

مدت زمانی که داوطلبان می توانند به سوالات آیین نامه پاسخ دهند ، برابر با 20 دقیقه می باشد. هنرجویان باید در آزمون آیین نامه ، موفق شوند به 26 سوال از 30 سوالی که مطرح شده است ، پاسخ دهند. در آزمون آیین نامه سوالاتی از علائم و تابلوها ، سوالات فنی در مورد خودرو و … مطرح می شود.

مدت زمانی که داوطلبان برای پاسخ به سوالات در اختیار دارند ، 20 دقیقه است. هنرجویان در این مدت باید به 26 سوال از 30 سوال آزمون آیین نامه پاسخ درست بدهند. سوالات ممکن است مربوط به علائم و تابلوها ، سوالات فنی و نکات مهم کتاب آیین نامه باشند.

در نظر داشته باشید که اگر افراد در این زمینه مطالعه نداشته باشند و با سبک سوالات آشنایی نداشته باشند ، در نهایت در آزمون آیین نامه مردود می شوند. یکی از نقاط ضعف اساسی که هنرجویان دارند ، مرتبط با بخش سوالات فنی می باشد. پاسخگویی به سوالات این قسمت فقط با مطالعه دقیق کتاب امکان پذیر خواهد بود.

توصیه می کنیم پس از تکمیل پاسخ نامه ، حتما کد اختصاصی مرتبط با دفترچه سوال را همراه با نام و نام خانوادگی و با خط خوانا یادداشت کنید تا تصحیح برگه شما نیز بدون مشکل انجام شود.

اگر افراد در آزمون آیین نامه شرکت نکنند ، چه اتفاقی می افتد ؟

در صورتی که متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی خودروی سواری ، در تمامی جلسات کلاس های تئوری و عملی شرکت کنند اما به هر دلیلی موفق به شرکت در آزمون آیین نامه نشوند ، باید این موضوع را به آموزشگاه اطلاع دهند و شرکت کردن در آزمون آیین نامه را به زمان دیگری موکول نمایند.

همینطور کسانی که پس از شرکت در آزمون آیین نامه ، مردود شوند ؛ باید دوباره در این آزمون شرکت داشته باشند و با این تفاوت که باید هزینه شرکت در آزمون را مجدد پرداخت کنند. آزمون آیین نامه معمولا به صورت هفتگی برگزار می شود و افراد می توانند در صورت مردود شدن ، در آزمون هفته بعد شرکت کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین املاک در گوهردشت کرج

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه رانندگی کرج کدام است ؟

بهترین آموزشگاه رانندگی کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • در بهترین آموزشگاه رانندگی کرج چه کلاس هایی برگزار می شود ؟

کلاس های آموزش آیین نامه و مسائل فنی خودرو و همینطور کلاس های عملی تعلیم رانندگی در آموزشگاه رانندگی کرج برگزار می شود.

  • کلاس عملی آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی کرج ، چند جلسه است ؟

کلاس عملی آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی کرج ، بین 10 الی 12 جلسه می باشد.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

قالیشویی در هشتگرد جدید

قالیشویی در هشتگرد جدید 💎 معرفی 5 بهترین قالیشویی در هشتگرد جدید

بهترین قالیشویی در هشتگرد جدید کجاست ؟ یکی از بهترین روش هایی که برای مراقبت …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *