آموزشگاه رانندگی مهرشهر 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر

آموزشگاه رانندگی مهرشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

با پیشرفت جوامع ، مهارت رانندگی تبدیل به یکی از مهم ترین ضروریات در زندگی افراد شده‌‌ است. حتی اگر افراد با قوانین رانندگی آشنایی داشته باشند و یک راننده ماهر نیز باشند ، مهم است که ابتدا در کلاس های تئوری و عملی رانندگی شرکت کنند و گواهینامه رانندگی خود را دریافت نمایند. بنابراین اگر تصمیم دارید گواهینامه خود را دریافت کنید ، ابتدا باید در کلاس های رانندگی شرکت کنید و سپس با تمرین و تکرار ، در رانندگی و قوانین جاده ای به تسلط بالایی برسید. بهتر است در انتخاب آموزشگاه رانندگی دقت کافی را داشته باشید، چراکه مربیان یک آموزشگاه در یادگیری بهتر تاثیر بسیار زیادی را دارند. برای آشنایی با بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر و همینطور جزئیات تکمیلی در مورد نحوه برگزاری کلاس های تعلیم رانندگی در این آموزشگاه ها ، در ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر

از میان آموزشگاه های متعددی که در شهر مهرشهر فعالیت دارند ، سعی کنید به سراغ آموزشگاه هایی که از ویژگی هایی شامل نزدیک بودن‌ به محل زندگی ، برخورداری از مربیان باتجربه ، دارای ماشین مناسب برای آموزش ، دریافت هزینه مناسب و … برخوردار هستند ، بروید.

در ادامه یکی از بهترین آموزشگاه های تعلیم رانندگی در مهرشهر را برای شما معرفی کرده‌ ایم :

آموزشگاه نیلوفر

آموزشگاه رانندگی مهرشهر

  • آدرس : کرج ، فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، بین خیابان معظمی و بابایی
  • شماره تماس : 02633524799

مرتبط بخوانید : بهترین قالیشویی در مهرشهر

مدارک لازم برای شرکت در کلاس‌ های آموزش رانندگی

برای اینکه بتوانید در کلاس های رانندگی شرکت کنید ، در اولین قدم باید برخی مدارک را به بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر تحویل دهید. اینگونه این موسسات آموزشی از نظر قانونی ، صلاحیت شما را برای دریافت گواهینامه تائید خواهند کرد. لازم به ذکر است که افرادی که دارای 18 سال تمام و بیشتر هستند ، می توانند در کلاس های رانندگی شرکت کنند.

از مهم ترین مدارک مورد نیاز در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر موارد زیر هستند :

  • 8 قطعه عکس به صورت تمام رخ و با زمینه سفید برای شرکت در کلاس های رانندگی نیاز است.
  • ارائه برخی مدارک شامل کارت شناسایی و کپی آن ها، از جمله شناسنامه ، کارت ملی ، کپی شناسامه و کپی کارت ملی برای ثبت نام در کلاس های رانندگی نیاز است.
  • داشتن تابعیت ایران برای شرکت در آموزشگاه های رانندگی مورد توجه است.
  • ارائه کد ده رقمی مربوط به صندوق پست محل سکونت ضرورت دارد.
  • برای ثبت نام در کلاس رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر‌ ، نیاز است افراد هزینه لازم را نیز پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که در گذشته برای شرکت در کلاس های دریافت گواهینامه رانندگی ، آقایان باید کارت پایان خدمت خود را ارائه می کردند ؛ امروزه به این مدرک نیازی نیست.

مراحل دریافت گواهینامه در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر

آموزشگاه رانندگی مهرشهر

دریافت گواهینامه در اغلب آموزشگاه های رانندگی ، دارای مراحل یکسانی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مرحله اول : شرکت در کلاس های تئوری رانندگی

در اولین قدم متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی ، باید در کلاس های تئوری رانندگی شرکت کنند. این کلاس ها شامل 6 جلسه دو ساعته می باشد.

در 6 جلسه که مربوط به آیین نامه است ، در چهار جلسه ابتدایی کتاب آیین نامه مرتبط به قوانین رانندگی مورد بررسی قرار می گیرد. دو جلسه پایانی نیز به بررسی موارد فنی خودرو می پردازد.

مرحله دوم : کلاس های عملی رانندگی

کلاس های عملی رانندگی شامل 12 جلسه هستند که در جلسات دو ساعته و توسط مربیان برگزار می شوند. حداقل دو جلسه از کلاس های عملی رانندگی در شب آموزش داده می شود. اینگونه افراد می توانند با میدان دید در تاریکی و همینطور نحوه رانندگی در تاریکی و با نور چراغ نیز آشنا شوند.

در صورتی که هنرجویان نتوانند در طی مدت زمانی که مقرر شده‌ است ، در کلاس های عملی حاضر شوند ، مربیان وظیفه دارند از ابتدا تا انتهای ساعت آموزشی را حاضر شوند. خسارت غیبت نیز بر عهده هنرجو است. به طوری که هنرجویان موظف هستند به ازای هر جلسه غیبت ، هزینه را پرداخت کنند و در یک جلسه دیگر شرکت کنند.

مرحله سوم :  شرکت در آزمون رانندگی و دریافت گواهینامه

پس از اینکه کلاس های رانندگی برگزار می شود ، افراد باید خود را برای شرکت در آزمون راهنمایی و رانندگی آماده کنند. در مرحله پایانی افراد در کنار یک افسر راهنمایی و رانندگی می نشینند و تمامی هر آنچه که آموزش دیده‌ اند را به صورت عملی نشان می دهند.

برای موفقیت در این مرحله ، داشتن‌ آرامش از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که افراد باید هر گونه استرس و اضطراب را از خود دور کنند و بر رانندگی تمرکز نمایند.

برای هنرجویانی که در آزمون آیین نامه و آزمون شهری موفق به قبولی شده اند ، معمولا پس از 40 روز گواهینامه رانندگی صادر می شود. این گواهینامه از طریق اداره پست به آدرس پستی که فرد در گواهینامه خود درج کرده است ، ارسال می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین باشگاه در مهرشهر

ماشین آموزش رانندگی در آموزشگاه رانندگی مهرشهر

این سوال برای بسیاری از افراد وجود دارد که در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر از چه ماشینی برای آموزش رانندگی به افراد استفاده می شود. معمولا در اغلب آموزشگاه ها از ماشین های دنده ای معمولی و ترجیحا پراید استفاده می شود.

یک پدال کلاچ و یک پدال ترمز در سمت راست خودرو و در زیر پای مربیان قرار دارد و در صورت نیاز از آن ها برای کنترل بهتر خودرو استفاده می کنند. همینطور بر روی سپر جلو و عقب ماشین نیز از تابلوی مثلث شکل احتیاط استفاده شده است تا رانندگان دیگر متوجه شوند فردی که در پشت فرمان قرار دارد ، تحت آموزش و تعلیم می باشد.

ارائه گواهینامه هوشمند در آموزشگاه رانندگی مهرشهر

آموزشگاه رانندگی مهرشهر

گواهینامه ای که برای داوطلبان صادر می گردد ، یک گواهینامه هوشمند است. در این نوع گواهینامه اطلاعاتی شامل نوع وسیله رانندگی ، مشخصات فردی راننده ، محدودیت های جسمی راننده ، گروه خونی راننده و همینطور بیماری های خاص فرد در داخل یک چیپ الکترونیکی قرار دارد.

چیپ های هوشمند این گواهینامه ها تمامی مشخصات فردی راننده شامل گروه خونی ، بیماری خاص ، تخلفات ، نمرات منفی و … را ثبت می کنند. بنابراین اینطور می توان گفت که تمامی سوابق راننده در گواهینامه او ثبت می شود و افسران راهنمایی و رانندگی می توانند با بررسی این گواهینامه به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

قوانین کلاس‌ های آیین‌ نامه رانندگی

بهتر است پیش از شرکت در کلاس های آیین نامه رانندگی با برخی قوانین این کلاس ها آشنایی داشته باشید:

  • شرکت در تمامی کلاس های رانندگی ضرورت دارد. در صورتی که افراد در جلسه اول کلاس های رانندگی شرکت نکنند ، کلا از دوره حذف می شوند.
  • برای شرکت در آزمون آیین نامه ، مهم است افراد حداقل پنج کلاس را در این زمینه پشت سر گذاشته‌‌ باشند. در غیراینصورت نمی توانند در آزمون رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر شرکت کنند.
  • کلاس های عملی 10 الی 12 جلسه می باشند و در هر یک از این کلاس ها ، مباحث ضروری مطرح می گردد.
  • برای شرکت در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر لازم است افراد حتما پوشه مدارک لازم را تهیه کرده و به مسئول مربوطه تحویل دهند.
  • غیبت تنها در صورت داشتن‌ دلیل موجه قابل قبول است و افراد باید تایم کلاس بعدی خود را 24 ساعت قبل با مسئول مربوطه هماهنگ کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین کافه در مهرشهر کرج

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر کجاست ؟

برای آشنایی با بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه شرکت در کلاس های آیین نامه در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر چقدر است ؟

هزینه شرکت در کلاس های آیین نامه در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر بر اساس تعداد جلسات فرد تعیین می شود و معمولا در تمامی آموزشگاه ها مقدار ثابتی است.

  • کلاس های عملی آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر در چند جلسه برگزار می شود ؟

معمولا کلاس های عملی آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی مهرشهر در 12 جلسه برگزار می شود.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

قالیشویی در هشتگرد جدید

قالیشویی در هشتگرد جدید 💎 معرفی 5 بهترین قالیشویی در هشتگرد جدید

بهترین قالیشویی در هشتگرد جدید کجاست ؟ یکی از بهترین روش هایی که برای مراقبت …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *