روانشناس در هشتگرد 💎 معرفی 5 بهترین روانشناس در هشتگرد

روانشناس در هشتگرد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین روانشناس در هشتگرد کیست ؟ روانشناس و یا تراپیست ، فردی است که رفتار ، شخصیت ، روابطی که فرد با دیگران دارد ، نحوه یادگیری ، انگیزه و … را در انسان های مختلف و به گونه ای حرفه ای ، مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند چالش هایی که افراد مختلف در زندگی خود دارند را برطرف کند. به عبارتی دیگر روانشناسی علم مطالعه رفتار و فرآیندهای ذهن انسان و دیگر موجودات بر اساس روش های علمی می باشد.

زندگی اغلب انسان ها با چالش هایی نیز همراه است ؛ به طوری که ممکن است هر یک از انسان ها در زندگی خود ، مشکلاتی داشته باشند که حل کردن آن را غیر ممکن بدانند. در شرایط مختلف شامل از دست دادن یک عزیز ، داشتن‌ احساس استرس و اضطراب ، دست و پنجه نرم کردن با اعتیاد ، ابتلا به افسردگی ، وسواس ، بر خوردن‌ به مشکلات و مسائل زوجین ، فوبیا ، مشکلات جنسی ، مشکل در برقراری ارتباط با فرزند نوجوان و … می توان از بهترین روانشناسان خدمات دریافت کرد و با دریافت مشاوره ، برای حل مشکل ، راهکاری را پیدا نمود. در ادامه برای آشنایی با بهترین روانشناس در هشتگرد و همینطور ویژگی های بهترین روانشناسان ، همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشک در هشتگرد

معرفی بهترین روانشناس در هشتگرد

در محدوده هشتگرد کرج ، روانشناسان بسیاری فعالیت دارند که تمامی آن ها در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهند. از میان روانشناسان بسیاری که در هشتگرد فعال هستند ، در ادامه یکی از بهترین آن ها را معرفی کرده‌ ایم.

مینا غفاری جم

روانشناس در هشتگرد

  • آدرس : هشتگرد ، شهرک بعثت ، خیابان نور ، مجتمع تجاری داتیس (جنب کانون فرهنگی کوثر) ، طبقه 3 ، واحد 9
  • شماره تماس : 09362441570

مرتبط بخوانید : بهترین املاک در هشتگرد

ویژگی های بهترین روانشناس در هشتگرد

روانشناس در هشتگرد

روانشناسان در زمینه های مختلفی فعالیت دارند و می توان از خدمات آن ها ، متناسب با تخصص و زمینه فعالیتی که دارند ، بهره مند شد. در ادامه به ویژگی های بهترین روانشناس در هشتگرد اشاره کرده‌ ایم. روانشناسانی که از این ویژگی ها برخوردار هستند ، برای دریافت خدمات مشاوره و درمان ، انتخاب مناسبی می باشند.

برخورداری از حس دلسوزی و همدلی

یک روانشناس خوب ، ضمن اینکه در زمینه روانشناسی ، دارای دانش کافی می باشد و می تواند برای راهنمایی و درمان بیماران ، از اطلاعات تخصصی حوزه روانشناسی استفاده کند ؛ بدون اینکه بیمار خود را قضاوت کند و یا بر روی موضوعی تعصب داشته باشد ، با درک و همدلی ، مشکل او را حل می کند.

در حقیقت میزان درک و همدلی بهترین روانشناس در هشتگرد باید به صورتی باشد که مراجع بتواند به راحتی کلمات و یا مشکلات خود را بیان نماید. بنابراین یک روانشناس خوب ، یک رابطه عمیق و سالم را با افراد برقرار می کند تا بستری مناسب فراهم شود تا بیماران ، مشکلات خود را مطرح کنند.

یک شنونده خوب

یک روانشناس خوب ، بیشتر از اینکه صحبت کند ، می شنود. برای اینکه یک روانشناس بتواند به مراجعه کنندگان خود کمک کند ، ابتدا باید بتواند مشکلاتی که دارند را درک کند. بهترین راه برای شناسایی و آگاهی نیز گوش دادن می باشد. بنابراین یک روانشناس خوب ، خیلی خوب گوش می دهد تا بتواند با تجزیه و تحلیل ، مشکل بیمار را شناسایی و رفع کند.

برخورداری از مهارت های ارتباطی قوی

یکی از دلایلی که سبب شده‌ است ، افراد با نزدیکان خود مشکلات بسیاری داشته باشند ، این است که نمی توانند به روشی صحیح با خانواده خود صحبت کنند. در برخی مواقع باید روانشناسان مداخله کنند تا رابطه ای که باید میان اعضای یک خانواده وجود داشته باشد را بهبود ببخشند. برای این موضوع ، بهترین روانشناس در هشتگرد باید از مهارت های برقراری ارتباط موثر برخوردار باشد.

برخورداری بهترین روانشناس در هشتگرد از سلامت روان

قطعا زمانی یک روانشناس قادر است تا مشکلات بیماران خود را حل کند که خود از سلامت روان برخوردار باشد. به طوری که برای مثال اگر روانشناس در کنترل خشم خود ، دچار مشکل باشد ؛ نمی تواند راهکارهای کنترل خشم را به دیگر افراد آموزش دهد.

داشتن رفتار و گفتار حرفه ای 

روانشناس خوب ، باید دارای بیان خوبی باشد و بتواند مراجعه کنندگانی که دارد را جذب کند. در صورتی که یک مراجعه کننده با روانشناس خود ، دارای احساس راحتی باشد ، قطعا روند درمانی و کیفیت جلسه مشاوره نیز بالاتر خواهد رفت.

روانشناس در هشتگرد

محرم اسرار 

رازداری قطعا یکی از ویژگی های بارز بهترین روانشناس در هشتگرد می باشد. روانشناسان هرگز نباید اسراری که مراجعه کنندگانشان با آن ها در میان می گذارند را با دیگر افراد مطرح کنند. در صورتی که از یک روانشناس آمار رضایت مندی بالایی وجود داشته باشد ، قطعا آن روانشناس اطلاعات بیماران خود را که در زمینه های مختلف از جمله خیانت همسر ، دروغ ، دورویی و … است را فاش نمی کند.

تلاش روانشناس در هشتگرد برای افزایش دانش و توانایی های خود 

علوم روانشناسی مشابه با دیگر زمینه ها ، هر روزه با تغییرات و تحولات بسیاری همراه است. به همین دلیل بهترین روانشناس در هشتگرد باید سعی کند در جهت ارتقاء توانایی ها و مهارت های خود تلاش کند تا به شکلی بهتر و کارآمدتر مشکلات مراجعین خود را تحلیل و حل کند.

انتخاب اهداف درمانی مشترک 

از دیگر ویژگی های بهترین روانشناس در هشتگرد استفاده و یا انتخاب اهداف درمانی مشترک است. به طوری که روانشناس با همکاری مراجعین خود ، سعی می کند اهداف درمانی خاصی را تعیین نماید. اینگونه هدف جلسه درمانی برای مراجعه کننده مشخص است و جلسه در جهت دستیابی به این هدف پیش می رود.

آموزش مهارت های حل مسئله به جای توصیه مستقیم 

یک روانشناس خوب ، به درمانگر خود ، مشاوره مستقیم نمی دهد. روانشناسان خوب سعی می کنند تا مهارت های حل مسئله را به بیماران خود آموزش دهند تا آن ها بتوانند خودشان مشکل ایجاد شده‌ را حل کنند. در حقیقت اینگونه روانشناس به درمانگر خود می آموزد که ابتدا مشکلات خود را تجزیه و تحلیل کند تا در نهایت یک انتخاب عالی داشته باشد.

برخورداری بهترین روانشناس در هشتگرد از صبوری و بردباری

ممکن است درمانگر نیاز داشته باشد برای بازه زمانی طولانی ، صحبت کند. در این صورت باید روانشناس صبر و بردباری داشته باشند و برای درک مشکلات مراجعه کننده ، شنونده خوبی باشد. تشخیص سریع بدون تحلیل و بررسی اختلال بیمار ، با خطا همراه است. بنابراین مهم است برای تشخیص صحیح ، روانشناس با صبر ، تمامی ابعاد مشکل را بررسی کند.

در الویت قرار دادن‌ درمان بر درآمدزایی

تمامی افراد برای اینکه بتوانند زندگی کنند ، نیاز به پول و درآمد دارند. به همین دلیل طبیعی است که روانشناسان نیز در قبال ارائه خدمات ، از مراجعین خود ، هزینه دریافت کنند. با این حال ، بهترین روانشناس در هشتگرد ، درمان بیمار را در الویت قرار می دهد و به فکر سریع تر تمام شدن زمان جلسه مشاره و دریافت هزینه نیست. قطعا روانشناس در پایان هزینه جلسه مشاوره و درمان را دریافت می کند ، اما خوب تر این است که در روند برگزاری جلسه مشاوره ، بر روی درمان بیمار تمرکز بیشتزی وجود داشته باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین باربری در هشتگرد

سوالات متداول 

  • بهترین روانشناس در هشتگرد ، کیست ؟

برای آشنایی با بهترین روانشناس در هشتگرد ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه دریافت خدمات مشاوره از بهترین روانشناس در هشتگرد ، چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین روانشناس در هشتگرد ، بر اساس نحوه مشاوره ، زمانبندی جلسه مشاوره و … تعیین می شود و مطابق با تعرفه روانشناسی اعلام شده‌ در سال است.

  • بهترین روانشناس در هشتگرد ، دارای چه ویژگی هایی است ؟

از ویژگی های بهترین روانشناس در هشتگرد می توان به صبوری ، رازداری ، دریافت هزینه مناسب و … اشاره کرد.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

قالیشویی در هشتگرد جدید

قالیشویی در هشتگرد جدید 💎 معرفی 5 بهترین قالیشویی در هشتگرد جدید

بهترین قالیشویی در هشتگرد جدید کجاست ؟ یکی از بهترین روش هایی که برای مراقبت …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *