کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان ، به دنبال این هستند که با استفاده از یک راهکار موثر ، موهای زائدی که بر روی قسمت های مختلف از بدنشان رشد کرده‌‌ است را از بین ببرند. یکی از روش های موثری که امروزه در میان زنان و مردان برای رفع موهای زائد بدن رایج شده است ، لیزر موهای زائد می باشد. در این روش اشعه لیزر به عمق لایه ای از پوست و محل قرار گیری فولیکول ها تابانده می شود. فولیکول ها تحت تاثیر انرژی گرمایی لیزر ، آسیب می بینند و همین موضوع سبب می شود که چرخه رشد موها مختل شود. در حقیقت با استفاده از لیزر موهای زائد ، ریشه و فولیکول مو مورد هدف قرار می گیرند و همین موضوع سبب می شود که به مرور و بعد از مدت زمان خیلی کوتاهی ، رشد موها متوقف شود. در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با مزیت های لیزر موهای زائد بدن آقایان ، با بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج نیز آشنا شویم.

معرفی بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج 

با توجه به تقاضای بسیار زیادی که برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد آقایان وجود دارد ، شاهد تاسیس کلینیک های زیبایی بسیاری در سطح شهر کرج هستیم که این خدمات را به زیباجویان ارائه می دهند. در صورتی که در این زمینه به دنبال یک مرکز معتبر جهت دریافت خدمات هستید ، می توانید به کلینیک لیزری که در ادامه معرفی کرده ایم ، مراجعه کنید.

مرکز لیزر و کلینیک زیبایی نیلوفر 

کلینیک لیزر آقایان کرج

  • آدرس : کرج ، گلشهر ویلا ، خیابان درختی ، سه راه تهران ، مجتمع آفتاب ، طبقه ۷ ، واحد ۱۸
  • تلفن تماس : ۰۹۳۵۴۰۹۵۹۹

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

دریافت خدمات لیزر موهای زائد از کلینیک لیزر آقایان کرج چه مزیتی دارد ؟

کلینیک لیزر آقایان کرج

لیزر موهای زائد برای رفع موهای زائدی که در قسمت های مختلف از بدن رشد می کنند ، در مقایسه با روش های سنتی که برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده‌ قرار می گیرند ، دارای مزیت های بسیار زیادی است که در ادامه به آن ها اشاره‌ کرده‌ ایم :

کاهش رشد موهای زائد

یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد ، این است که در این روش نور لیزر منجر به تخریب بافت مو می شود. به همین دلیل پس از اتمام جلسات لیزر ، افراد شاهد کاهش رشد موهای خود می باشند. بنابراین لیزر موهای زائد یک روش برای کنترل و کاهش موهای غیرمطلوب در قسمت های مختلف از صورت و بدن است.

صرفه‌ جویی در زمان و هزینه

استفاده از دستگاه لیزری که در مراکز معتبر استفاده می شود ، در نهایت منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. شاید هزینه هر یک جلسه لیزر موهای زائد در ابتدا زیاد به نظر برسد ، اما واقعیت این است که این روش در طولانی مدت در مقایسه با دیگر روش ها به صرفه تر نیز هست. شما با یکبار هزینه کردن ، به صورت دائمی از شر موهای زائد که در قسمت های مختلف از بدن رشد می کنند ، راحت می شوید.

دارای نتایج دائمی

لیزر موهای زائد در مقایسه با دیگر روش هایی که برای از بین بردن موهای غیرمطلوب مورد استفاده قرار می گیرند ، از جمله استفاده از تیغ ، استفاده از موم و وکس و … دارای نتایج دائمی تر و ماندگار تری است.

عدم نیاز به اصلاح مکرر و مداوم

اصلاح مداوم صورت با استفاده از ماشین اصلاح و یا تیغ ، برای بسیاری از آقایان ، کاری خسته کننده به نظر می رسد. این در حالی است که با لیزر موهای زائد ، می توان تعداد دفعاتی که در طول روز و یا هفته برای اصلاح موها نیاز است را کم کرد. اینگونه افراد زمان بیشتری را برای انجام کارهای خود خواهند داشت.

به طور کلی حذف موهای زائد از قسمت های مختلف از بدن ، منجر به افزایش اعتماد به نفس و زیبایی افراد می شود. به طوری که در این روش نیاز به استفاده از روش های سنتی برای کم کردن‌ و یا حذف کردن‌ موهای زائد بدن به حداقل می رسد. با این حال برای بهره مندی از حداکثر مزیت لیزر موهای زائد ، بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت داشته باشید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آقایان در کرج را چگونه انتخاب کنیم ؟

کلینیک لیزر آقایان کرج

یکی از مهم ترین مواردی که در نتیجه نهایی لیزر موهای زائد ، تاثیرگذار است ، دستگاهی است که برای این منظور استفاده می شود. در ادامه به نکات مهمی که باید در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آقایان در کرج مورد توجه قرار بگیرد ، اشاره کرده‌ ایم :

نوع پوست و مو

دستگاه لیزر مختلف ، بر اساس ترکیبات پوستی و رنگ موها دارای تاثیرات متفاوتی نیز هست. به طوری که افراد باید سعی کنند دستگاهی که متناسب با پوست و موهایشان است را انتخاب کنند.

نوع دستگاه و طول موج دستگاه

دستگاه های لیزر بر اساس نوع و طوج موج ، دارای انواع مختلفی می باشند. به طوری که هر یک از دستگاه های لیزر بر اساس طول موج دستگاه یکی از انواع الکساندرایت ، دایود ، ان دی یاگ و … هستند. هر یک از این دستگاه ها برای طیف خاصی از رنگ و نوع موهای زائد مناسب می باشند. بنابراین افراد ابتدا باید از پزشک متخصص مشاوره دریافت کنند تا متوجه شوند کدام دستگاه لیزر برایشان مناسب تر است و بیشترین بازدهی را برای آن ها دارد.

تنظیمات قابل تنظیم

دستگاه های لیزر بر اساس شدت نور و فرکانس ، قابل تنظیم می باشند. بسیار مهم است که افراد دستگاهی را انتخاب کنند که از قابلیت تنظیم این پارامترها برخوردار باشد و با ویژگی های پوست و موی افراد تطابق داشته‌ باشد.

امکانات ایمنی و مراقبتی در کلینیک لیزر آقایان کرج

دستگاه های لیزر از نظر امکانات شامل برخورداری یا عدم برخورداری از سیسم خنک کننده پوست ، برخورداری از حسگرهای ایمنی و … دارای انواع مختلفی هستند. قطعا دریافت خدمات با دستگاه هایی که امکانات بیشتری دارند ، هزینه بیشتری را نیز دارد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد برای آقایان

لیزر موهای زائد آقایان در شش الی هشت جلسه انجام می شود تا موهای زائد به صورت کامل از بین برود. با این حال تعداد جلسات دقیق برای لیزر موهای زائد را پزشک متخصص و پس از بررسی وضعیت پوست و موی شما تعیین می کند.

در برخی قسمت ها که سرعت رشد موهای زائد خیلی بیشتر است ، احتمالا باید هر چهار الی هشت جلسه یکبار لیزر موهای زائد انجام شود. در برخی قسمت های دیگر از جمله کمر ، به تعداد جلسات لیزر کمتری نیاز است. به طوری که لیزر موهای زائد در ناحیه کمر 12 الی 16 جلسه یکبار نیاز است.

بنابراین اینطور می توان گفت در تعیین تعداد جلسات لیزر موهای زائد ، عوامل مختلفی شامل رنگ مو ، نواحی تحت درمان ، ضخامت مو ، ترکم کلی موهای رشد کرده‌ در ناحیه تحت درمان و … تاثیرگذار می باشند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تغییر رنگ چشم در کرج

سوالات متداول

  • آیا دریافت خدمات لیزر موهای زائد از بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج ، درد دارد ؟

خیر ، درد ناشی از لیزر موهای زائد قابل تحمل می باشد. البته در برخی قسمت های بدن ممکن است برای کسانی که آستانه تحمل درد پاییینی دارند ، لیزر دردناک باشد که معمولا برای کاهش درد در این دسته از افراد ، از بی حسی موضعی استفاده می شود.

  • آیا نتایج حاصل از لیزر آقایان کرج ، ماندگار است ؟

بله ، در صورتی که افراد به صورت منظم در جلسات لیزر شرکت کنند و پس از اتمام نیز در جلسات شارژ لیزر حضور داشته باشند ، نتایج حاصل از آن ماندگار خواهد بود.

  • آیا استفاده از خدمات لیزر ناحیه تناسلی آقایان در کلینیک لیزر آقایان کرج ، ضرر دارد ؟

خیر ، لیزر موهای زائد در تمامی قسمت های بدن آقایان ، از جمله ناحیه تناسلی ، روشی ایمن است و ضرری را ندارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *