هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ در این روش یک آسیب کنترل شده‌ به کلاژن پوست وارد می شود. برای این منظور در روش هایفوتراپی ، امواج انرژی صوتی در یک نقطه محدود می شوند. این امواج مشابه با لیزر ، به پوست آسیبی را وارد نمی کنند ، به طوری که فقط به اندازه چهار الی چهار و نیم میلی متر در زیر سطح پوست نفوذ پیدا می کنند. اینگونه با ورود لیزر به عمق پوست ، کلاژن منقبض می شود و در چندین ماه آینده تشکیل کلاژن و الاستین جدید ، تحریک می شود که نتیجه آن سفت تر شدن‌ پوست می باشد. در صورتی که به دنبال یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست صورت خود هستید ، برای آشنایی با جزئیات بیشتر در مورد هایفوتراپی و همینطور بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو با ما همراه شوید.

معرفی بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج 

در شهر کرج مراکز متعددی ارائه دهنده‌ خدمات هایفوتراپی صورت در کرج هستند ؛ در ادامه برخی از بهترین این مراکز که از دستگاه های هایفو مجهز و به روزی نیز استفاده می کنند را معرفی کرده‌ ایم.

کلینیک زیبایی نیلوفر

هایفوتراپی صورت در کرج

  • آدرس : کرج ، مهرویلا ، خیابان درختی ، سه راه تهران ، مجتمع آفتاب ، طبقه 7 ، واحد 18
  • شماره تماس : 09354095991

کلینیک زیبایی آیسان

هایفوتراپی صورت در کرج

  • آدرس : کرج ، گوهردشت ، بلوار رستا خیز ، بین نهم و دهم شرقی ، ساختمان پزشکان کسری ، مرکز لیزر آیسان
  • شماره تماس : 02634451983

دکتر شمیم ویسه

هایفوتراپی صورت در کرج

  • آدرس : کرج ، چهار راه طالقانی ، به سمت آزادگان ، خیابان مرجان (پوشاک خانواده) ، روبروی مركز جراحی پاستور ، پلاک ١٣٨
  • شماره تماس : 09199688691

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج ، دارای چه مزیت هایی است ؟

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی در حقیقت سونوگرافی متمرکز با شدت بالاست که جزو روش های غیرتهاجمی نیز به شمار می رود. در این روش از انرژی اولتراسوند برای گرم کردن‌ و همینطور انعقاد بافت استفاده می گردد. این گرما زمینه انقباض بافت را فراهم می کند و منجر به سفت تر شدن و لیفت شدن‌ پوست می شود.

هایفوتراپی صورت در کرج دارای مزیت های بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده‌ ایم :

روش ایمن و غیر تهاجمی

روش هایفوتراپی جزو روش های ایمن و غیرتهاجمی می باشد که بدون نیاز به جراحی ، بدون نیاز به برش و یا سوزن انجام می شود. در حقیقت کسانی که علاقه مند به جوانسازی و لیفت صورت خود بدون استفاده از جراحی هستند ، می توانند از مزیت های هایفوتراپی بهره مند شوند.

بهبودی سریع بعد از هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی جزو روش های خیلی سریع و آسان می باشد و در طی مدت زمان کوتاه و در حدود نیم ساعت انجام می شود. اغلب بیماران می توانند پس از دریافت خدمات هایفوتراپی صورت در کرج به فعالیت های روزانه خود بازگردند.

دارای نتایج طبیعی

نتایج حاصل از هایفوتراپی ، بسیار طبیعی است. به طوری که افراد به تدریج و به مروز زمان ، شاهد بهبود تدریجی ظاهر پوست خود خواهند بود.

برخورداری از نتایج طولانی مدت

نتایج حاصل از هایفوتراپی ، تقریبا تا دو سال باقی می ماند. به طوری که این روش بسیار مقرون به صرفه تر از روش های جراحی سنتی است. جراحی سنتی روشی تهاجمی با نتایج ماندگار تر می باشد ، با این حال در مقایسه با هایفوتراپی ، با قیمت بسیار بالاتری انجام می شود.

موثر در درمان بسیاری از بیماری ها

از هایفوتراپی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • افتادگی پوست : یکی از مزایای هایفوتراپی ، جلوگیری از افتادگی پوست است و دلیل این موضوع این است که این روش در سفت تر کردن و لیفت کردن پوست ، بسیار موثر عمل می کند.
  • رفع چین و چروک روی صورت : هایفوتراپی برای کاهش چین و چروک و خطوط ریز در صورت نیز بسیار موثر می باشد. به طوری که پس از دریافت این خدمات ، افراد شاهد از بین رفتن چین و چروک های ریز از روی صورت خود خواهند بود.
  • اسکار : هایفوتراپی صورت در کرج در بهبود اسکارهای ناشی از آکنه ، اسکار باقی مانده از جراحی و همینطور ترک های پوستی نیز موثر می باشد.
  • سلولیت : هایفوتراپی جزو خدمات زیبایی موثر در کاهش سلولیت در قسمت های مختلف از بدن نیز می باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر کرج

مضرات هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی یکی از روش های ایمن و موثر در جوانسازی صورت است ؛ با این حال روشی کاملا بدون عیب نیز نمی باشد. در ادامه به برخی از معایب احتمالی این روش اشاره کرده ایم.

  • درد : هایفوتراپی برای برخی از افراد با پوستت حساس و کسانی که دارای آستانه تحمل درد پایینی هستند ، با کمی درد همراه است.
  • کبودی : کبودی جزو عارضه های جانبی شایع هایفوتراپی می باشد و حتی ممکن است پس از اتمام هایفوتراپی ، رفع آن چند روزی به طول بکشد.
  • تورم: تورم نیز جزو عارضه های جانبی رایج هایفوتراپی است که البته خیلی زود نیز رفع می شود.
  • قرمزی : قرمزی نیز از دیگر عارضه های هایفوتراپی به شمار می رود ؛ با این حال در افراد با پوست حساس بیشتر رخ می دهد.
  • جای زخم: جای زخم در صورتی که به مراکز غیرمعتبر مراجعه کنید و این خدمات را از افرادی که در این زمینه دانش و اطلاعات کمی دارند ، دریافت کنید ، بروز پیدا می کند.
  • هزینه: هایفوتراپی در مقایسه با روش هایی از جمله جراحی ، مقرون به صرفه است اما در کل یک خدمات گران قیمت به شمار می رود.

آشنایی با هایفوتراپی صورت در کرج

در روش هایفوتراپی صورت در کرج ، لایه ای از پوست صورت مورد هدف قرار داده‌ می شود. به طوری که وقتی امواج هایفو به این لایه از پوست تابانده می شوند ، دمای پوست خیلی سریع بالاتر می رود. زمانی که دمای پوست به حد زیادی بالا رفت ، پوست دچار آسیب سلولی می گردد. شاید این رویه از هایفوتراپی ، اینطور به نظر برسد که برای پوست آسیب زا است ؛ در حالی که پس از وارد کردن‌ آسیب سلولی ، پوست اقدام به ترمیم خود با کلاژن سازی می کند. کلاژن به نوعی یک پروتئین است که به پوست ساختار می دهد و به آن یک خاصیت ارتجاعی را می بخشد.

زمانی که تولید کلاژن در پوست افزایش پیدا می کند ، پوست جوان تر و محکم تر می شود و چین و چروک های کمتری نیز بر روی پوست نمایش داده می شود. در روش هایفوتراپی امواج فراصورت فقط بر روی یک لایه خاصی از پوست متمرکز می شوند. اینگونه هیچ آسیبی به لایه های بالایی و بافت زیرین آن نیز وارد نمی شود.

در مورد روش هایفوتراپی صورت در کرج ، باید اشاره کنیم که این روش برای تمامی افراد مناسب نیست. به طوری که معمولا این روش برای کسانی که بالای 30 سال سن دارند و بر روی پوست آن ها چین و چروک های ملایم تری وجود دارد ، بیشتر جواب می دهد. بنابراین اینطور باید بگوییم این روش برای افراد با چین و چروک های جزئی که نیازی به جراحی ندارند ، روشی مناسب تر می باشد. به طوری که برای افراد مسن که دارای پوست افتاده ای هستند ، جوابگو نیست. این دسته از افراد باید از روش هایی از جمله جراحی لیفت صورت استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج

هایفوتراپی برای رفع غبغب

هایفوتراپی صورت در کرج

غبغب به پوست افتاده در زیر چانه و فک پایینی گفته می شود. غبغب افتاده و بزرگ برای بسیاری از افراد خوشایند نیست ؛ با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن ، پوست نیز خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شل و آویزان می شود. برای کسانی که غبغب خیلی زیادی ندارند و چربی کمی در این قسمت انباشته شده‌ است ، هایفوتراپی روش مناسبی می باشد. به طوری که در این دسته از افراد نیازی به استفاده از روش های تهاجمی از جمله جراحی و لیفت گردن نیست و خیلی راحت با هایفوتراپی می توانند از شر چربی های تجمع یافته‌ در این قسمت و همینطور افتادگی پوست غبغب رها شوند.

هایفوتراپی بینی چگونه است ؟

عوامل بسیاری شامل کم و یا زیاد شدن‌ وزن ، افزایش تدریجی سن ، تاثیر آقتاب و … بر روی پوست بینی و … سبب می شود در اطراف بینی برخی خطوط ایجاد شوند. معمولا خطوط و چین و چروک های ریز در بخش بینی و لب ، بیشتر دیده‌ می شوند.

در صورتی که کلاژن سازی در پوست اتفاق نیافتد ، ناحیه اطراف بینی و گونه ها به تدریج فرم اصلی خود را از دست می دهند. در تکنیک هایفوتراپی ، امواج بر پوست ناحیه بینی متمرکز می شود و اینگونه پوست سفت تر و کشیده تر به نظر می رسد. با این پروسه نیازی به انجام جراحی های سنگین ، استفاده از ابزارهای لیفت و … نیست و می توان در طی مدت زمان خیلی کوتاهی ، این خطوط و چین و چروک را از بین برد.

هایفوتراپی پیشانی چه مزیتی دارد ؟

یکی از درمان های فیزیکی برای بهبود چین و چروک های روی پیشانی ، هایفوتراپی می باشد. هایفوتراپی صورت در کرج و در ناحیه پیشانی ، به بهبود سلامت بافت پیشانی کمک می کند. به طوری که وقتی امواج فرکانس بالا به پیشانی اعمال می گردند ، ضمن اینکه کیفیت پوست در این ناحیه از صورت بهبود پیدا می کند ، در صورت وجود درد و یا التهاب در پیشانی نیز رفع خواهد شد.

همینطور پزشکان بر این باور هستند که هایفوتراپی پیشانی در بهبود عملکرد ماهیچه ها و بافت های پیشانی و همینطور درمان بیماری های مرتبط با پیشانی از جمله میگرن ، سردرد و درد گردن نیز بسیار موثر است.

هایفوتراپی برای گودی زیر چشم

هایفوتراپی صورت در کرج

در اثر افزایش سن ، پوستی که در اطراف چشم وجود دارد نیز دچار آسیب های متعددی می شود. برخی از آسیب های این ناحیه شامل گودی زیر چشم ، تیرگی در ناحیه زیر چشم ، پف زیر چشم و … می باشند. برای درمان این مشکلات نیز هایفوتراپی روشی موثر است. به طوری که امروزه این تکنیک ، یکی از بهترین تکنیک ها برای رفع گودی زیر چشم و تیرگی در اطراف چشم به شمار می رود.

ناحیه اطراف چشم ، بسیار حساس می باشد و نمی توان برای درمان گودی و یا تیرگی و یا پف در اطراف چشم ها ، به سراغ درمان های تهاجمی رفت. به همین دلیل روش هایفوتراپی برای این منظور ایمن تر و بی خطرتر است. با افزایش کلاژن سازی پوست در این ناحیه ، به مرور پوست این ناحیه روشن تر می شود و در نتیجه به دلیل افزایش جریان خون در این ناحیه و همینطور بازتر شدن عروق ، تیرگی و گودی در زیر چشم ها ، شاهد روشن تر شدن و پر تر شدن گودی زیر چشم نیز خواهید بود.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج

چه کسانی نباید هایفوتراپی صورت در کرج را انجام دهند ؟

هایفوتراپی جزو روش های ایمن و غیرتهاجمی می باشد که اغلب افراد می توانند از آن استفاده کنند. با این حال این خدمات زیبایی ایمن ، برای کسانی که دارای شرایط پزشکی خاصی هستند ، توصیه نمی شود. در ادامه به گروه هایی از افراد که نباید برای هایفوتراپی صورت در کرج اقدام کنند ، پرداخته‌ ایم. در صورتی که عضو هر یک از گروه هایی که در ادامه نام برده ایم ، هستید ؛ بهتر است برای دریافت خدمات هایفوتراپی ، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

زنان باردار

زنان باردار اصلا نباید از تکنیک هایفوتراپی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند. هایفوتراپی با برخی خطرات احتمالی برای مادر باردار و جنین او همراه است.

افراد با ایمپلنت های فلزی

هایفوتراپی از امواج اولتراسوند استفاده می کند. در صورتی که در بدن فرد ایمپلنت و یا وسایل فلزی شامل ضربان ساز ، استنت برای تعویض مفصل و … وجود داشته باشد ، ممکن است در فرآیند درمان با هایفوتراپی اختلال ایجاد شود. از سویی دیگر در صورتی که در بدن فرد ، امواج اولتراسوند وجود داشته باشد ، احتمال پراکنده شدن‌ امواج و کم شدن دقت درمان نیز وجود دارد.

افراد با عفونت ها یا زخم های پوستی

هایفوتراپی برای ناحیه هایی از صورت و بدن که در آن عفونت فعال وجود دارد ، ممنوع است. دلیل این موضوع این است که هایفوتراپی در قسمت هایی با عفونت فعال و یا با زخم باز ، منجر به تشدید عفونت می شود.

افراد با برخی شرایط پزشکی خاص

کسانی که دارای شرایط پزشکی خاصی هستند و به بیماری خاصی مبتلا می باشند ، گزینه مناسبی برای هایفوتراپی صورت در کرج نیستند. به طوری که این دسته از افراد باید دریافت خدمات درمانی برای رفع بیماری را در الویت قرار دهند.

دسترسی محدود به ناحیه هدف

هایفوتراپی برای اثرگذاری ، به یک مسیر روشن به سمت بافت مورد نظر ، نیاز دارد. در صورتی که بافت در عمق بدن و یا پشت ساختارهایی از بدن قرار داشته باشد ، این روش اثرگذاری لازم را نخواهد داشت و ممکن است درمان امکان پذیر نباشد.

مبتلایان به اختلالات خونریزی

کسانی که دچار اختلالات خونریزی هستند و یا از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنند ، بهتر است از هایفوتراپی صورت در کرج ، صرفت نظر کنند. دلیل این موضوع این است که هایفوتراپی در این دسته از افراد ، خطر خونریزی را نیز بیشتر می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج

آیا بعد از تزریق ژل ، می توان هایفوتراپی صورت در کرج را انجام داد ؟

هایفوتراپی صورت در کرج

یکی از سوالات رایج در مورد هایفوتراپی صورت در کرج ، این است که آیا کسانی که به تازگی ژل تزریق کرده‌ اند ، می توانند از هایفوتراپی استفاده کنند ؟ بهتر است در این مورد ، نظر پزشک خود را بپرسید و پس از مشورت با پزشک ، تصمیم گیری کنید.

هایفوتراپی یک روش برای سفت تر کردن و جوانسازی پوست است که منجر به تحریک تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست می شود. به طوری که پس از آن چین و چروک های روی صورت کمتر می شود. این در حالی است که ژل یا فیلر ، پر کننده پوستی می باشند که با هدف حجم و فرم دهی به نواحی خاصی از صورت از جمله گونه ، لب ، زیر چشم و … تزریق می گردند. ژل ها نیز در رفع چین و چروک های روی صورت موثر می باشند.

پیش از دریافت خدمات هایفوتراپی پس از تزریق ژل ، توصیه می کنیم ابتدا از پزشک خود مشاوره دریافت کنید که آیا این روش در تزریق ژل بر روی صورت شما تداخل ایجاد می کند یا خیر. بهتر است بر اساس نظر پزشک خود عمل کنید.

چند بار می توان هایفو در کرج را انجام داد ؟

هایفوتراپی یکی از روش هایی است که نمی توان آن را همواره تکرار کرد. تعداد دفعاتی که می توان از هایفوتراپی استفاده نمود ، وابسته به سن ، وضعیت پوست ، نتایج مورد انتظار و … متغیر می باشد. با این حال افراد باید بین جلسات هایفوتراپی ، یک الی سه ماه فاصله بیاندازند.

در ادامه به برخی از مهم ترین عواملی که در تعیین تعداد جلسات هایفوتراپی تاثیرگذار است ، اشاره کرده ایم.

سن زیباجو

در افراد جوان ، پوست دارای خاصیت ارتجاعی بالایی است ، به همین دلیل این دسته از افراد به یک جلسه درمان نیاز دارند. این در حالی که افراد مسن که پوست شل تری را دارند ، به سه جلسه درمانی نیاز دارند.

وضعیت پوست

افرادی که بر روی پوست صورت آن ها چین و چروک های شدید و یا افتادگی پوست وجود دارد ، نسبت به افرادی که افتادگی پوستشان خفیف تر است ، به درمان بیشتری نیز نیاز دارند.

انتظارات از نتایج هایفو

کسانی که به دنبال نتایج خیلی چشمگیری از هایفوتراپی هستند ، باید تعداد جلسات هایفوتراپی خود را تمدید کنند. با این حال بهتر است برای تعداد جلسات هایفوتراپی ، از پزشکانی که در این زمینه تخصص دارند ، مشاوره دریافت کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل در کرج

سوالات متداول

  • هزینه هایفوتراپی صورت در کرج ، چقدر است ؟

هزینه هایفوتراپی صورت در کرج ، بر اساس تکنولوژی دستگاه هایفوتراپی ، مرکز انتخابی و موقعیت جغرافیایی مرکز هایفوتراپی و …. متغیر است.

  • مزایای هایفوتراپی صورت در کرج چیست ؟

از مزایای هایفوتراپی می توان به ایمن و غیرتهاجمی بودن ، اثرگذاری بالا در لیفت و جوانسازی صورت و … اشاره نمود.

  • چگونه می توانیم بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج را شناسایی کنیم ؟

برای شناسایی بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *