پروتئین تراپی مو در گوهردشت 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو گوهردشت

پروتئین تراپی مو در گوهردشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن زیبایی برای دریافت خدمات پروتئین تراپی مو در گوهردشت کجاست ؟ تغییر شیوه زندگی ، مصرف کم پروتئین ، عدم مراقبت صحیح از موها ، آسیب دیدن مو به دلیل رنگ کردن‌ های مکرر ، آلودگی و … مواردی هستند که منجر به تجزیه کراتین مو می گردند. پروتئین تراپی یکی از درمان هایی است که در آن تمامی پروتئین های ضروری و ترکیبی از اسیدهای آمینه برای موها فراهم می گردد تا ضمن جلوگیری از بروز مشکلات متعدد برای مو ، شادابی و نرمی موها نیز حفظ گردد. درمان های پروتئینی برای کسانی که علاقه مند به بازسازی پیوندهای مو می باشند ، یک گزینه عالی به شمار می رود. در ادامه برای آشنایی با بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در گوهردشت و همینطور جزئیات تکمیلی در مورد پروتئین تراپی ، همراه ما باشید.

معرفی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در گوهردشت

در محدوده گوهردشت ، سالن های زیبایی متعددی وجود دارند که خدمات پروتئین تراپی را به افراد ارائه می دهند. در صورتی که در این زمینه به دنبال بهترین مرکز برای دریافت خدمات پروتئین تراپی هستید ، می توانید به مرکزی که در ادامه معرفی کرده‌ ایم ، مراجعه کنید.

سالن زیبایی کاتو

پروتئین تراپی مو در گوهردشت

  • آدرس : کرج ، گوهر دشت ، بلوار یادگار امام ، نبش بلال 7 ، ساختمان نور هشتم ، طبقه اول ، واحد 6
  • شماره تماس : 02634238210

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی گوهردشت

چه زمانی به خدمات پروتئین تراپی مو نیاز است ؟

بسیاری از افراد خشکی مو را دلیلی بر نیاز به خدمات پروتئین تراپی می دانند. اما حقیقت این است که صرفا خشکی موها دلیلی بر نیاز به پروتئین تراپی نیست و نشانه اصلی کمبود پروتئین نمی باشد.

در ادامه به مهم ترین دلایلی که نشان می دهد ، مو دارای کمبود پروتئین است و نیاز به خدمات پروتئین تراپی مو در گوهردشت می باشد ، پرداخته‌‌ ایم :

از بین رفتن‌ خاصیت ارتجاعی موها

یکی از اصلی ترین نشانه های کمبود پروتئین در موها ، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی در آن هاست. برای کنترل خاصیت ارتجاعی موها ، کافی است بخش کوچکی از موها را بکشید. در صورتی که موها در هنگام کشیده‌‌ شدن‌ بشکنند و یا خرد شوند ، دارای کمبود پروتئین می باشند.

خشک و وز شدن موها

افرادی که دارای موهای خیلی خشک و وز هستند ، نیاز به پروتئین تراپی دارند. معمولا موهای خشک و وز به دلیل رنگ کردن‌ زیاد به وجود می آیند. پروتئین تراپی در رفع این حالت در موها ، بسیار موثر است.

شکستگی و ریزش موها

در برخی موارد ، ریزش شدید موها ناشی از کمبود پروتئین در موها می باشد. البته در نظر داشته باشید که ریزش حدود صد تار مو در طول روز ، تا حدودی طبیعی می باشد و جای نگرانی ندارد. با این حال در صورتی که افراد احساس کنند موهایشان بیش از اندازه می ریزد ، می توانند از پروتئین تراپی به عنوان یک درمان مکمل استفاده کنند. به خصوص اگر ریزش موها از ریشه نباشد و به راحتی بشکند ، حتما می توان از این روش برای تقویت موها استفاده نمود.

تخلخل زیاد مو

تخلخل مو به توانایی مو برای جذب و حفظ رطوبت ، روغن و دیگر محصولات مراقبت از موها گفته می شود. در صورتی که در بافت موهای فرد تخلخل زیادی وجود داشته باشد ، احتمال بروز شکستگی در مو و همینطور ایجاد موخوره در موها وجود خواهد داشت. تمامی این عوامل احتمال بروز آسیب در موها را نیز بیشتر می کند. موهایی که این مشکلات را دارند ، یعنی به آب بیشتری نیز نیاز دارند. پروتئین تراپی در درمان موهای متخلخل، تاثیر بسیار زیادی را دارد. یکی از نشانه های تخلخل زیاد در موها ، گره خوردن مو ، وز شدن‌ مو و … می باشد.

نرم و نازک شدن موها

یکی دیگر از نشانه های کمبود پروتئین در مو ، نرم و نازک شدن‌‌ است. پروتئین در احیای بافت رشته های مو بسیار موثر است و از نرمی بیش از اندازه موها نیز جلوگیری می کند.

ماندگاری پروتئین تراپی مو در گوهردشت چقدر است ؟

پروتئین تراپی مو در گوهردشت

از سوالات رایجی که در مورد پروتئین تراپی مو در گوهردشت وجود دارد ، سوال در مورد میزان ماندگاری این روش می باشد. مدت زمان ماندگاری پروتئین تراپی با توجه به فاکتورهایی شامل روش های نگهداری از موها و … متفاوت می باشد. در حقیقت شیوه مراقبت از موها پس از پروتئین تراپی با مدت زمان ماندگاری این مواد بر روی موها ، دارای یک رابطه مستقیم می باشد.

پروتئین تراپی مو برای درمان موهای آسیب دیده‌‌ ، شکننده و خشک کارایی دارد. در این روش مواد مورد نیاز برای تارهای مو تامین می گردد. در صورتی که افراد به مراقبت های بعد از پروتئین تراپی توجه داشته باشند ، مدت زمان ماندگاری این روش نیز بیشتر می شود. معمولا اثرات پروتئین تراپی در صورتی که افراد به مراقبت های بعد از پروتئین تراپی نیز دقت داشته باشند ، تا چهار ماه باقی می ماند.

اگر از روش های خانگی برای پروتئین تراپی موها استفاد می کنید ، برای مشاهده اثربخشی آن و افزایش ماندگاری این روش ، باید سعی کنید مداوم آن را تکرار کنید. معمولا اثرات پروتئین تراپی در خانه ، برای دو هفته باقی می ماند و پس از این مدت ، باید مجدد از ماسک های حاوی پروتئین بر روی موهای خود استفاده کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست در کرج

پروتئین تراپی مو در گوهردشت برای چه افرادی مناسب است ؟

پروتئین جزو عناصر ضروری برای داشتن‌ موهایی سالم و زیبا می باشد. هر چه ویتامین کمتری به موها برسد ، موها خشک ، کدر ، آسیب دیده‌ و مستعد شکستن خواهند بود. در ادامه به کسانی که بهتر است از پروتئین تراپی استفاده کنند ، اشاره کرده‌ ایم.

افرادی که موهایشان ، موخوره دارند.

با ایجاد شکاف و یا سوراخ در کوتیکول های مو ، پروتئین تراپی برای موها نیز تبدیل به یک امر واجب می شود. به طوری که در این روش ، تمامی شکاف هایی که در کوتیکول ها ایجاد شده اند ، پر می شوند و رطوبت در مو نگهداری می شود. موها با این روش قوی و سالم می مانند و میزان موخوره نیز کمتر می شود. به همین دلیل پروتئین تراپی جزو بهترین روش های درمانی برای موهایی با تخلخل زیاد می باشد.

کسانی که دچار ریزش مو هستند.

از دست دادن پروتئین بیش از اندازه ، منجر به ریزش مو می گردد. کسانی که از طریق رژیم غذایی خود پروتئین کافی دریافت کنند ، موهایی صاف و تغذیه شده را خواهند داشت. رژیم غذایی نامناسب ، تغییرات شرایط آب و هوایی و کمبود پروتئین در ریزش مو تاثیرگذار است که می توان از طریق پروتئین تراپی آن را برطرف کرد.

افرادی که دائما از رنگ مو استفاده می کنند.

از دیگر دلایل کمبود پروتئین در مو ، حالت دهی مکرر به موها ، رنگ کردن مو و همینطور دکلره است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته‌ ، استفاده از مواد شیمیایی بر روی موها ، منجر به کاهش پروتئین مو می شود. به همین دلیل بهتر است افرادی که دائما موهای خود را رنگ می کنند ، از پروتئین تراپی نیز استفاده کنند.

آیا پروتئین تراپی ، مو را صاف می کند ؟

پروتئین تراپی مو در گوهردشت

یکی از سوالات رایج در مورد پروتئین تراپی موها ، این است که آیا پروتئین تراپی موها را صاف می کند یا خیر. در نظر داشته‌ باشید هدف اصلی در پروتئین تراپی ، تامین پروتئین های ضروری برای موهاست و قصد نداریم در این روش ، بافت طبیعی مو را تغییر دهیم. فقط قصد داریم سلامت و شادابی موها را به آن ها بازگردانیم.

به همین دلیل پروتئین تراپی در کم شدن‌ موخوره ، ترمیم پیوندهای شکسته مو و … موثر است اما برای صافی موها کاربردی نیست. در صورتی که به دنبال یک راه حل برای صاف کردن دائمی موهای خود می باشید ، بهتر است به سراغ تکنیک هایی شامل کراتینه مو باشید که به صورت خاص و برای این هدف طراحی شده‌ اند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در گوهردشت ، کجاست ؟

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در گوهردشت را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه پروتئین تراپی مو در گوهردشت ، چقدر است ؟

هزینه پروتئین تراپی مو در گوهردشت بر اساس قد و حجم موهای زیباجو ، برند و مقدار مواد مورد استفاده برای موهای زیباجو و … متغیر است.

  • خدمات پروتئین تراپی مو در گوهردشت ، برای چه کسانی مناسب است ؟

پروتئین تراپی مو در گوهردشت برای افراد با مشکلات موهای کم پشت ، نازک ، خشک و وز و … مناسب است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *