بهترین مرکز کراتینه مو در کرج 💎 معرفی 10 مرکز کراتینه مو در کرج + نظرات

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج کجاست ؟ داشتن موهای لخت و براق از خواسته های بسیاری از خانم ها است. به همین دلیل امروزه از کراتین مو که جزو روش های موثر برای لختی و صافی دائمی موها است ، بسیار استقبال شده است. در مورد کراتینه کردن‌ موها بسیار مهم است که شما برای دریافت این خدمات زیبایی به مراکز و سالن های زیبایی معتبر مراجعه کنید و از افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند و خدمات با کیفیت ارائه می دهند ، خدمات دریافت نمایید. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز کراتینه مو در کرج را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در کرج

معرفی بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

کراتینه کردن مو ها از روش های متداول و رایج برای صاف کردن‌ مو و برطرف کردن حالت وزی در آن ها است. امروزه از کراتینه به عنوان یک متد طبیعی برای صاف تر کردن موها استفاده می شود. این روش برای کسانی که موهای آن ها ناشی از سوختگی با مواد شیمیایی ، دمیج و بد حالت شده است نیز موثر می باشد و می تواند منجر به احیا و ترمیم موهای آن ها شود.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز کراتینه مو در کرج را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. توصیه می کنیم پیش از دریافت نوبت ، به صورت حضوری به مرکز مورد نظرتان مراجعه کنید و از کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می شود ، اطمینان حاصل نمایید.

سالن شقایق یوسفیان

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

  • آدرس : کرج ، فلکه اول گوهر دشت ، ساختمان یاس ، طبقه 6 ، واحد 24
  • شماره تماس : 09382097688

مرتبط بخوانید: بهترین میکاپ آرتیست در کرج

سالن زیبایی سودا

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

  • آدرس : کرج ، گوهر دشت ، جنب شیرینی روما ، ساختمان یاس ، طبقه 4
  • شماره تماس : 09122763964

مرتبط بخوانید : لیزر موهای زائد مردان کرج

مرکز تخصصی کراتین خانم لیلی مهدوی

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

  • آدرس : کرج
  • شماره تماس : 09388684114

مرتبط بخوانید: تزریق مزوژل کرج

نگار شاه محمدی 

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

  • آدرس : کرج ، فردیس ، فلکه پنجم قریشی ، جنوبی نبش خیابان هفتم غربی ، ساختمان ارین ، سالن زیبایی رزنگار ، طبقه اول ، واحد 2
  • شماره تماس : 02636519539

بهاره خوانساری قاسم آبادی

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

  • آدرس : کرج ، فردیس ، انتهای بلوار امام رضا ، روبروی فرهنگسرا
  • شماره تماس : –

فواید کراتینه کردن موها در بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

کراتین کردن موها دارای فواید بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم.

حالت‌ دهی آسان

از جمله مزیت های کراتینه کردن موها ، حالت دهی آسان موها است. به طوری که پس از کراتینه کردن موها ، نیاز نیست زمان زیادی را به حالت دهی به موهای خود اختصاص دهید ، فقط کافی است با باد سشوار موهای خود را خشک کنید. همین موضوع سبب می شود که موهای شما به دلیل استفاده کمتر از لوازم حرارتی ، کمتر نیز دچار آسیب شود.

مناسب برای انواع مو

فرقی نمی کند موهای شما چقدر فر است و یا موهایتان وز است یا یا صاف می باشد. کراتینه موها ، بهترین روش برای صافی موهایتان خواهد بود. پس از کراتین موهایی نرم و صاف خواهید داشت و ظاهر جذابی که برای موهایتان ایجاد می شود تا ماه ها ماندگار است.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو در کرج

مراقبت های کمتر پس از کراتینه در بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

از دیگر مزیت های کراتینه مو این است که پس از دریافت این خدمات نیاز به مراقبت های کمتری می باشد. در حقیقت پس از کراتینه مو  ، نیازی نیست که از محصولاتی شامل اسپری مو ، موس و یا کرم های تقویت کننده استفاده کنید. فقط کافی است موهای خود را پس از شست و شو خشک کنید.

بهبود کیفیت ساختار مو

یکی دیگر از مزیت های کراتینه مو ، این است که حفره های ایجاد شده بر روی ساقه مو با مواد کراتین پر می شود و ساختار مو نرم تر و براق تر می گردد. به همین دلیل است که پس از کراتین ، میزان وز بودن موها کم می شود.

ماندگاری طولانی مدت

از دیگر مزیت های قابل توجه کراتین ، ماندگاری طولانی مدت این روش است. در حقیقت اینگونه نیاز نیست پس از چند هفته مجدد موهای خود را درمان نمایید. به طوری که اثرات ناشی از کراتین حداقل تا 4 ماه باقی می ماند. دلیل این موضوع این است که کراتین در فولیکول های مو نفوذ می کند و آسیب هایی که از ریشه تا نوک مو وجود دارد را برطرف می کند. با کراتینه می توان برای بازه زمانی طولانی تری ، موهایی براق و جذاب را داشت.

شانه کردن راحت ‌تر مو پس از کراتینه مو در بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

اگر برای کراتینه کردن موهای خود به بهترین مرکز کراتینه مو در کرج مراجعه کنید و کراتین موهای شما با استفاده از مواد با کیفیت و در بالاترین سطح کیفی صورت بگیرد ، شانه کردن موهایتان نیز راحت تر خواهد بود. در حقیقت تا وقتی اثرات کراتین بر روی موهای شما وجود دارد ، نیاز نیست از محصولات نرم کننده استفاده کنید.

 داشتن موهای براق و لخت

از دیگر فواید کراتینه کردن موها ، افزایش نرمی و درخشانی موها است. در نتیجه با کراتینه ، موها براق تر می شوند و با براق تر شدن موها ، ظاهر زیباتری در افراد ایجاد می شود و اعتماد به نفس آن ها را بالا می برد. از سویی دیگر نیاز نیست هر روز برای صاف کردن موهای خود زمان زیادی را اختصاص دهید.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز لیزر کرج

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز کراتینه مو در کرج کجاست ؟

بهترین مرکز کراتینه مو در کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • بهترین مرکز کراتینه مو در کرج چه ویژگی هایی دارد ؟

برخورداری از کراتین کار حرفه ای ، استفاده از مواد کراتین باکیفیت ، دریافت هزینه مناسب و … از ویژگی های بهترین مرکز کراتینه مو در کرج است.

  • کراتینه کردن مو چه مزیت هایی دارد ؟

لخت و نرم تر شدن موها ، ماندگاری طولانی مدت ، شانه کردن آسان و … از مزیت های کراتینه کردن‌ موها می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *