تزریق مزوژل کرج 💎 معرفی 10 دکتر تزریق مزوژل در کرج

تزریق مزوژل کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مزوژل ها کلاژن ساز های بسیار قوی می باشند که در جهت جوانسازی ، آبرسانی ، سفت شدن بافت پوست ، جلوگیری از روند طبیعی پیری پوست ، رفع مشکلات پوستی شامل جای جوش و لک و … کاربرد دارند. در انواع مختلفی از مزوژل ها از درصد های مختلفی از هیالورونیک اسید استفاده شده است و هر یک دارای کارکرد و قیمت های متفاوتی می باشند. اگر می خواهید از بهترین مرکز تزریق مزوژل کرج مطلع گردید ، این مقاله برای شما عزیزان آماده شده است. در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

معرفی بهترین مرکز تزریق مزوژل کرج

اگر تصمیم خود را برای تزریق مزوژل گرفته اید ، بهتر است برای اینکار به سراغ دکتر حاذق و کار بلدی بروید که به خوبی فرآیند تزریق مزوژل را برای شما انجام دهد تا در نهایت این روش در رفع مشکلات پوستی شما مفید واقع شود.

در ادامه چند دکتر تزریق مزوژل کرج را برای شما معرفی کرده ایم. پیش از اینکه برای دریافت خدمات تزریق مزوژل به این مراکز مراجعه کنید ، ابتدا یا از طریق بررسی نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی مرتبط با آن ها و یا از طریق مراجعه حضوری به مطب و یا کلینیک انتخابی ، از میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان مطلع گردید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

دکتر شهرام شفیعی

دکتر تزریق مزوژل در کرج

  • آدرس : کرج ، چهار راه مصباح ، ساختمان پزشکان مهر
  • شماره تماس : ۰۲۶۳۲۲۲۳۳

شب بو جسری

تزریق مزوژل کرج

  • آدرس : کرج ، خیابان شهید بهشتی ،
  • شماره تماس : ۰۲۶۳۲۲۲۹۰۲

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در کرج

مزوژل چیست ؟

مزوژل یکی از روش های درمانی موثر در رفع مشکلاتی پوستی است. پزشکان زیبایی با استفاده از تزریق مزوژل ، اقدام به رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست صورت می کند. البته این روش با توجه به اینکه میزان زیادی هیالورونیک اسید را وارد پوست می کند ، به شادابی و جوانسازی پوست نیز کمک می کند.

هیالورونیک اسید یکی از مهم ترین ترکیبات طبیعی موجود در پوست انسان می باشد که از جمله کاربردهای آن ، کمک به ساخت کلاژن و همینطور حفظ حالت ارتجاعی پوست است. این ماده زمینه تحریک تولید کلاژن در پوست را ایجاد می کند. با تحریک کلاژن سازی در پوست ، مشکلات پوستی به تدریج رفع می شوند ، ضمن اینکه روند پیری پوست نیز به تعویق می افتد.

کاربرد تزریق مزوژل کرج

تزریق مزوژل دارای کاربرد های بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم.

  • رفع خطوط لبخند
  • برطرف کردن خطوط اخم در صورت
  • شادابی و جوانسازی پوست
  • برطرف کردن فرم نامتقارن چهره در قسمت های چانه و گونه ها
  • برطرف‌ کردن تیرگی و فرو رفتگی در اطراف چشم ها
  • هیدراته کردن پوست صورت و رفع خشکی در آن
  • رفع جای جوش و آکنه
  •  و …

مرتبط بخوانید: بهترین میکاپ آرتیست در کرج

ماندگاری تزریق مزوژل کرج چقدر است ؟

تزریق مزوژل کرج

یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد در مورد تزریق مزوژل کرج دارند ، سوال در مورد ماندگاری این روش می باشد. به طور کلی نتایج ابتدایی بلافاصله پس از درمان با استفاده از مزوژل قابل مشاهده می باشد. اما برای رسیدن به نتایج اصلی باید به مدت 48 ساعت صبر کنید.

مدت زمان ماندگاری مزوژل به فاکتورهای متعددی وابسته است. به طوری که ویژگی های منحصر به فرد بدن هر انسانی بر روی میزان ماندگاری مزوژل نیز تاثیر می گذارد. در حالت کلی ، ماندگاری مزوژل بین 6 تا 9 ماه متغیر است. پس از گذشت بازه زمانی عنوان شده‌ ، اثرات مزوژل به طور کامل از روی پوست ناپدید می شوند. بنابراین اگر مایل باشید که اثرات مزوژل را بر روی صورت خود مشاهده کنید ، باید اینکار را به دفعات تکرار نمایید.

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در کرج

توصیه های مراقبتی دکتر تزریق مزوژل در کرج

پزشکان زیبایی برخی توصیه های مراقبتی را برای بعد از تزریق مزوژل کرج عنوان کرده‌ اند که رعایت آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در میزان ماندگاری این روش تاثیر گذار می باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که تمامی این نکات پس از تزریق مزوژل به صورت دقیق اجرا شود. در ادامه به توصیه های مراقبتی پس از تزریق مزوژل کرج اشاره کرده‌ ایم.

  • به مدت یک هفته پس از تزریق مزوژل از خوردن‌ غذاهای چرب و شور اجتناب نمایید.
  • پس از تزریق مزوژل به مدت 72 ساعت در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. گرمای بسیار شدید برای شما مناسب نیست. در صورتی که مجبور هستید از خانه خارج شوید ، حتما از کرم ضد آفتاب و کلاه استفاده کنید.
  • از فشار دادن‌ ناحیه ای که مزوژل تزریق شده‌ است ، اجتناب نمایید.
  • تا حداقل 24 ساعت پس از تزریق مزوژل ، ورزش نکنید.
  • اگر ناحیه تزریق مزوژل متورم شده‌ است ، از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • در صورتی که پس از تزریق مزوژل دردی را احساس می کنید ، می توانید مطابق با نظر پزشک خود از داروی مسکن استفاده کنید.

در صورتی که تمامی موارد گفته‌ شده‌ را رعایت کنید ، این روش بدون عوارض خواهد بود و یا در صورت نمایان شدن‌‌ برخی عوارض شامل قرمزی ، تورم ، کبودی و … پس از مدت زمان کوتاهی رفع می شوند. ضمن اینکه رعایت موارد فوق به بیشتر شدن زمان ماندگاری مزوژل نیز کمک می کند.

مرتبط بخوانید : مرکز تخصصی رنگ و مش در کرج

نکات مهم درباره تزریق مزوژل کرج

تزریق مزوژل کرج

این مواد را به صورتمان تزریق میکنیم که بهترین نتیجه ممکن را در ظاهر صورت خود ببینیم ، بنابراین به نکاتی که در ادامه می آید توجه کنید تا سبب جوانسازی پوستتان گرددو آسیبی به پوست وارد نشود.

نزد پزشکان معتبر برای تزریق مزوژل کرج بروید

باید به دکتری برای این کار مراجعه کنید که قبلا نمونه کارهایش در این زمینه را دیده باشید و او را یک فرد متخصص و معتبر بدانید. این کا از طریق پرس و جو درباره پزشک و نمونه کارهایش امکانپذیر است.

مواظب یرندهای تقلبی باشید

وقتی برندی معتبر در بازار شناخته میشوند ، عده ای سود جو برای کسب درآمد بیشتر سریعا تقلبی آن را وارد بازر میکنند. در مورد مزوژلها هم باید تمام دقت خود را به کار ببندید که برند اورجینال برای شما تزریق شود. در این باره هم تنها راه این است که نزد پزشکی بروید که بدانید از مواد درجه دوم ویا تقلبی استفاده نمیکند. و از وی بخواهید که مزوژل را روبروی چشمان شما باز کنند و سپس تزریق انجام گیرد.

رعایت نکات بهداشتی توسط دکتر تزریق مزوژل در کرج

برای اینکه تزریق به بهترین نحو ممکن انجام گردد باید توجه کنید که خود شما و پزشک اصول بهداشتی را رعایت کنید تا آسیبی به صورتتان وارد نشود. چرا که همه تزریقها از جمله مزوژلها باید بر روی یک پوست پاکیزه انجام گیرد.

تحقیق درباره قیمت

قیمتهای مژوژلهای معروف مشخص است. و اکثرا دو نوع جالپرو و پروفایلو همگی میشناسند. هر گاه تصمیم به زدن این دو مزوژل داشتید حتما درباره آخرین قیمت بازار تحقیق کنید تا پزشکی این مواد را گرانتر به شما تزریق نکند.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز تزریق مزوژل کرج کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مرکز تزریق مزوژل کرج به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • ماندگاری مزوژل کرج چقدر است ؟

این روش جزو روش های موقتی برای جوانسازی پوست است و بین شش ماه تا یک سال ماندگاری دارد.

  • هزینه تزریق مزوژل در کرج چقدر است ؟

هزینه تزریق مزوژل در کرج با توجه به فاکتورهای مختلفی شامل برند مزوژل ، میزان مزوژل مورد نیاز ، ناحیه مورد نظر ، دستمزد پزشک و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *