تزریق ژل لب در مارلیک کرج 💎 معرفی 5 مرکز تزریق ژل لب در مارلیک کرج + نظرات

تزریق ژل لب در مارلیک کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر می خواهید بدانید که بهترین مرکز تزریق ژل لب در مارلیک کرج کجاست ، در این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما بمانید. با توجه به تاثیر لبان زیبا و برجسته در زیبایی صورت ، امروزه افرادی زیادی به تزریق ژل لب علاقه مند شده اند. در صورتی که شما نیز مایل هستید به لب های خود ژل بزنید ، در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با مراکز تزریق ژل لب در مارلیک کرج ، با جزئیات بیشتری از این خدمات زیبایی نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در کرج 

معرفی بهترین مرکز تزریق ژل لب در مارلیک کرج

در شهر کرج و در محدوده مارلیک ، مراکز و کلینیک های بسیاری وجود دارد که می توانید برای دریافت خدمات تزریق ژل لب به آن ها مراجعه کنید. در صورتی که به دنبال یک مرکز معتبر هستید ، در این قسمت همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین مراکز تزریق ژل لب در مارلیک کرج آشنا شویم.

مطب پوست زیبایی لیزر مانلی (دکتردهقان) 
تزریق ژل لب در مارلیک کرج
  • آدرس : مارلیک ، خیابان دکتر حسابی ، نبش امام خمینی ، جنب داروخانه شبانه روزی ، مطب دکنر مصطفی دهقان
  • شماره تماس : 65122163

برترین برندهای ژل لب

از مهم ترین مواردی که در تزریق ژل لب بسیار مهم است ، انتخاب برند ژل می باشد. در صورتی که از ژل نامرغوبی برای تزریق به لب ها استفاده شود ، ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. در تعیین برند ژل مورد استفاده برای تزریق به لب ها ، مواردی شامل سن فرد ، فرم لب و همینطور نتایج مورد انتظار تاثیر گذار می باشد.

لازمه شناخت برندهای مورد استفاده برای تزریق به لب ها ، شناسایی ژل های مورد استفاده در این زمینه است. به همین دلیل در ادامه پیرامون بهترین و رایج ترین ژل هایی که برای تزریق به لب ها مورد استفاده قرار می گیرند ، توضیحاتی را آورده ایم.

ژل لب رستیلن

ژل لب رستیلن از برندهای معتبر است که دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید است. این ژل در مقایسه با دیگر ژل های لب دارای قیمت بالایی می باشد. ژل لب رستیلن از جمله ژل لب های مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA ) می باشد که دارای ماندگاری بسیار بالایی است.

ژل لب تئوسیال

این ژل لب ساخت کشور سوئیس می باشد که منشاء غیرحیوانی دارد و بر پایه هیالورونیک اسید می باشد. اثرات این ژل لب تقریبا چند ماه و وابسته به پوست و سبک زندگی فرد باقی می ماند.

ژل لب استایلج

ژل لب استایلج از ژل های لب تولید شده توسط یک برند فرانسوی می باشد که در ترکیب آن هیالورونیک اسید و بی حس کننده لیدوکائین وجود دارد که یک حجم طبیعی را به لب ها می دهد. ماندگاری این برند بر روی لب ها نیز بین 6 ماه تا 24 ماه متغیر می باشد. این برند ژل لب هیچ گونه عوارضی ندارد.

ژل لب بلوترو

ژل لب بلوترو توسط شرکت Merz آلمان ساخته شده است. این ژل نیز مشابه با دیگر برندها بر پایه ترکیب هیالورونیک اسید می باشد و در آن مقادیری لیدوکائین نیز استفاده شده است که از میزان درد در زمان تزریق کم می کند. این برند مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA ) است که بین شش ماه تا دوازده ماه نیز ماندگاری دارد.

ژل لب پرفکتا

ژل لب پرفکتا از بهترین ژل های حجم دهنده به لب ها می باشد که نتایج آن بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است. این برند ژل لب هیچ گونه عوارضی را به همراه ندارد.

ژل لب رووفیل

ژل لب رووفیل یک ژل لب کره ی می باشد که به دلیل داشتن هیالورونیک اسید در آن ، دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و اثرات ناشی از آن نیز معمولا تا دوازده ماه ماندگار می باشد. البته میزان جذب آن توسط پوست ، وابسته به متغیرهایی شامل نوع پوست ، نوع و میزان حجم تزریق و … متفاوت می باشد. اگر به دنبال تغییرات محسوس بر روی لب های خود هستید ، می توانید برای لیفت لب هایتان به سمت بالا ، از این ژل لب استفاده کنید.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز لیزر در کرج

ماندگاری ژل لب چقدر است ؟

تزریق ژل لب در مارلیک کرج

از جمله سوالات رایج افرد که علاقه مند به تزریق ژل لب هستند ، ماندگاری این ژل ها است. بدیهی است که ژل لب دارای نتایج دائمی نیست و به مرور از حجم ژل لب ها کم می شود. برخی از افراد هر چند ماه یکبار اقدام به تزریق ژل لب می کنند تا اینگونه بتوانند به فرم و حجم دلخواه خود برسند. ماندگاری ژل لب از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد و وابسته به فاکتورهایی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم، متغیر است.

نوع ژل 

ژل هایی که بر پایه هیالورونیک اسید هستند ، بین شش الی نه ماه ماندگاری دارند. این در حالی است که ژل های نیمه دائمی بین یک الی دو سال ماندگار هستند و ژل های دائمی نیز مدت زمان بیشتر ماندگاری دارند.

برند ژل لب

ژل های لب توسط شرکت های مختلف و با فرمولاسیون های مختلفی تولید می شوند. برند ژل در میزان ماندگاری آن بر روی لب ها تاثیرگذار می باشد.

انتظارات زیباجو و میزان میزان حجم‌دهی به لب 

هر چه حجم بیشتری ژل به لب ها تزریق شود ، ماندگاری آن بیشتر است و ترمیم دیرتری نیاز دارد.

متابولیسم بدن و شرایط فیزیولوژیک پوست زیباجو

متابولیسم بدن برخی از افراد سریع تر است ، به همین دلیل هیالورورنیک اسید تزریق شده‌ به لب هایشان نیز سریع تر جذب می گردد.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در کرج

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز تزریق ژل لب در مارلیک کرج کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز تزریق ژل لب در مارلیک کرج را معرفی کرده ایم.

  • هزینه تزریق ژل لب در مارلیک کرج چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل لب وابسته‌ به برند ژل مورد استفاده ، میزان حجم مورد نیاز ، دستمزد پزشک و .. متغیر است.

  • ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است ؟

ماندگاری ژل لب وابسته‌ به فاکتورهای مختلفی شامل سن فرد ، برند ژل و … بین 6 ماه تا دو سال متغیر می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *