تزریق ژل گونه در کرج 💎 فهرست 10 تایی مراکز تزریق ژل گونه در کرج + نمونه کار

تزریق ژل گونه در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

تزریق ژل گونه در کرج مناسب تمام افرادی می باشد که به دلیل افزایش سن افتادگی پوست صورت را تجربه می کنند و یا دارای صورت استخوانی هستند و تمایل دارند کمی صورت خود را برجسته تر کنند. از تزریق ژل در ناحیه گونه ها به منظور افزایش حجم صورت و برجسته سازی گونه ها ، رفع تمامی چین و چروک ها ، حجم دهی به کل صورت و … استفاده می شود. اگر شما نیز علاقه مند به تزریق ژل گونه در کرج می باشید ؛ برای اطلاع از بهترین مراکز و کلینیک ها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : ژل لب کرج

بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج

توصیه ما به شما این است که برای دریافت خدمات تزریق ژل گونه در کرج ، حتما سراغ بهترین ها بروید تا بعدا دچار عوارض خطرناک این عمل زیبایی قرار نگیرید. به منظور راهنمایی شما زیباجویان گرامی در ادامه به بهترین مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه دهنده خدمات تزریق ژل در ناحیه گونه ها در شهر کرج اشاره کرده ایم :

مطب زیبایی دکتر سودابه نخعی و دکتر صادق میرزایی

تزریق ژل گونه در کرج

در این مطب زیبایی به مدد پزشکان متبحری که دارد ، میتوانید تزریق ژل گونه به طبیعی ترین حالت ممکن را داشته باشید. و علاوه بر تزریق فیلر گونه در کرج خدمات زیبایی دیگری که در ادامه بیان شده است را انجام میدهند. علاوه بر این با مشاهده تعداد زیادی نمونه کار در پیج اینستاگرام ایشان، میتوانید از انتخاب پزشک خود مطمئن شوید.

خدمات این مرکز :

  • تزریق بوتاکس ، اصلاح لبخند لثه ای
  • تزریق تخصصی فیلر زیرچشم – تزریق فیلرگونه
  • کانتورینگ طبیعی صورت
  • تزریق چربی صورت و دست
  • لیفت صورت و ابرو با نخ
  • لیزر موهای زائد – کربوکسی تراپی
  • مزوتراپی صورت و مو
  • پی آر پی – جوانسازی صورت
  • پلکسر بینی و پلک – برداشت خال

اینستاگرام : lotus_aesthetic_clinic@

مشاوره و نوبت دهی :   ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴  –   واتساپ :

آدرس : کرج ، بلوار مؤذن ، نبش خیابان اشتراکی شمالی ، جنب املاک آداک    لوکیشن : مسیریابی

تزریق ژل گونه چه نتایجی را به دنبال دارد ؟

با افزایش تدریجی سن انسان ، بدن او نیز دستخوش تغییراتی می شود که ممکن است در اعتماد به نفس او تاثیرات منفی را به جای بگذارد. یکی از این تغییرات کم شدن عضلات صورت انسان و شل شدن پوست در ناحیه های مختلف صورت است که منجر به نمایان شدن علائم پیری می گردد.

هر چه حجم و عضلات صورت کم تر شوند ، خطوط ریز و درشتی در ناحیه های مختلف صورت همچون چشم ها ، دهان و اطراف گونه نمایان می گردد. امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن این خط و خطوط و جوانسازی پوست صورت وجود دارد. یکی از روش های محبوب زیباجویان تزریق ژل در ناحیه گونه ها می باشد که موجب افزایش حجم صورت در این ناحیه ، متقارن سازی گونه ها و از بین رفتن چین و چروک و همینطور جوانسازی می گردد. تزریق ژل در ناحیه گونه ها به دلیل اینکه بسیار مقرون به صرفه است ؛ طرفداران بسیاری دارد و از سویی دیگر عوارضی را برای زیبا جویان گرامی به دنبال ندارد.

مرتبط بخوانید : رفع غبغب در کرج

تزریق ژل گونه در کرج براي چه افرادی مناسب است ؟

تزریق ژل گونه در کرج

افرادی که تصمیم به تزریق ژل به گونه گرفته اند در قدم اول باید به پزشک مراجعه کنند و یک جلسه مشاوره دریافت کنند تا متوجه شوند آیا تزریق ژل گونه برای آن ها مناسب می باشد یا خیر. در ادامه به مواردی اشاره کرده ایم که با تزریق ژل در ناحیه گونه های خود می توانند احساس بهتری داشته باشند :

  • کسانی که دارای گونه های تختی هستند.
  • افرادی که گونه های آن ها نامتقارن و یا بدون حالت است.
  • دسته ای از افراد که مایل هستند با برجسته کردن گونه هایشان چهره ای زیباتر داشته باشند.
  • کسانی که به دلیل داشتن گونه های افتاده ، صورتشان خسته و پیر دیده می شود.
  • و …

مرتبط بخوانید : مرکز بوتاکس در کرج 

چه افرادی نباید تزریق ژل گونه داشته باشند؟

 تزریق ژل گونه

از بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج پرسش شد که آیا همگان میتوانند از تزریق ژل گونه استفاده کنند، در جواب این پرسش گفته شد که یک سری از اشخاص نمیتوانند این کار را انجام دهند ، و با انجام این امر به سلامتی آنان آسیب وارد میشود.

این اشخاص تزریق ژل گونه نکنند:

  • افرادی که سابقه بیماری قلبی دارند.
  • افرادی که عملهای تهاجمی بر روی صورت انجام داده اند و زمان زیادی از این عمل نمیگذرد.
  • زنان باردار
  • افرادی که به بیماریهای باکتریایی پوستی دچارند.
  • افرادی که تبخال میزنند.
  • افرادی که  آلرژی دارند.

اشخاصی که به بیماریهای پوستی دچارند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در تهران

تزریق ژل گونه در کرج چه خطرات و عوارضی به دنبال دارد ؟

دکتر تزریق ژل گونه کرج

 

معمولا تزریق ژل گونه عوارض و خطراتی را به دنبال ندارد اما برخی از افراد مواردی که در ادامه آورده ایم را تجربه کرده اند :

  • اسكار در محل تزریق
  • خونريزی
  • بی حس شدن گونه ها
  • عفونت ناحیه مورد نظر
  • و …

البته در برخی موارد نادر ، افرادی تجمع خون و یا مایعات در ناحیه ای که تزریق ژل انجام داده اند نیز تجربه کرده اند.

مرتبط بخوانید:بهترین مرکز فیشیال صورت در کرج

دوام تزریق فیلر گونه توسط بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج 

مرکز تزریق ژل گونه در کرج

از دکتر تزریق ژل گونه در کرج پرسیدیم که تزریق فیلر در گونه چقدر دوام دارد؟

در پاسخ گفت ، ماندگاری ژلها به موارد مختلفی بستگی دارد که عمدتا به لایف استایل زندگی هر شخصی برمیگردد ، ولی عموما و به طور نرمال بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد و اگر به طور کامل از بین رفت امکان تزریق مجدد وجود دارد .

البته برای اینکه در این مدت ژل گونه خوب بماند برای برخی افراد تزریق ترمیمی هم پیشنهاد میگردد.

در ذیل عواملی که تزریق ژل گونه در کرج را ماندگارتر خواهد کرد را بیان میکنیم.

عوامل ماندگاری ژل گونه در کرج:

عدم انجام ورزشهای سنگین

باید از ورزشهای سنگین به خصوص چند روز پس از تزریق اجتناب کنید ، تا ژل تزریق شده جابه جا نشود و چهره بد فرمی را به وجود نیاورد.

استراحت کافی پس از تزریق ژل گونه در کرج

تا چند روز پس از تزریق ژل گونه حتما استراحت کنید و از جابه جا شدن بی مورد و انداختن سر به پایین اجتناب کنید و در هنگام خواب یا استراحت از بالش های بلندتر استفاده کنید.

از خوردن مشروبات الکلی و سیگار پرهیز کنید

دوام و ماندگاری ژلها خصوصا ژل گونه به لایف استایل ما بستگی زیاد دارد ، اگر از سیگار و مشروبات الکلی استفاده کنید عمر ژلها را کوتاهتر میکنید.

از ضد آفتاب استفاده کنید

ضد آفتاب ها همیشه برای ما ضروری هستند و لی بعد از تزریق فیلر گونه نیز وجوب آنها بیش از پیش احساس خواهد شد.

از رفتن به مکانهای گرم پرهیز کنید.

این امر به خصوص در چند روز ابتدایی تزریق ژل گونه بیشتر اهمیت دارد و حتما به این نکته عمل کنید.

عمل به چند نکته بالا دوام و شکل صحیح ژل را تضمین خواهد کرد ، بنابراین حتما به آن عمل کنید.

هزینه تزریق فیلر گونه چقدر میباشد؟

بهترین مرکز تزریق ژل گونه در کرج

برای محاسبه دقیق هزینه فیلر گونه در کرج باید به موارد ذیل توجه داشته باشید ، چرا که هزینه تزریق ژل گونه بسته به عواملی است که توضیح خواهیم داد.

میزان مورد نیاز ژل به تشخیص بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج

صورت هر شخصی شکلی متفاوت است و هر چهره ای تنها یک مقدار مورد نیاز ژل نیاز دارد که این میزان با بقیه افراد متفاوت است و بنابراین هر چه قدر میزان بیشتری ژل مصرف شود قیمت تزریق ژل گونه در کرج تفاوت خواهد کرد.

برند ژل تزریق ژل گونه در کرج

اگر برند ژل جزئ برندهای معروف و مشهور باشد هزینه تزریق ژل را بالا میبرد و هر چه ژل نامرغوبتر هزینه تزریق فیلر گونه در کرج پایینتر میشود.و البته بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج عموما از بهترین ژلهای موجود در بازار بهره میبرند.

دستمزد پزشک

دستمزد پزشکانی که کارهای زیبایی انجام میدهند متفاوت هستند و بالطبع درباره تزریق ژل گونه در کرج نیز هریک قیمت خاص خود را ارئه میکنند که به هزینه ژل مصرفی اضافه میگردد.

انواع ژلهای تزریقی توسط دکتر تزریق ژل گونه در کرج

تزریق ژل گونه در کرج

در بازار همه گونه ژل تزریقی برای صورت و نواحی مختلف آن وجود دارد ، از برندهای معروف تا برندهای معمولی و یا ژلهای بی کیفیت بی نام و نشان ، البته در هنگامی که تصمیم میگیرید ، که تزریق ژل گونه داشته باشید درباره برند و مارک برند تزریقی پرس و جو کنید و بهترین  آن را انتخاب کنید و برای کم شدن هزرینه تزریق ژل گونه از مواد بی نام و نشان و بی کیفیت استفاده نکنید، و به بهترین مرکز تزریق ژل گونه در کرج بروید.

برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با برندهای مطرح ، در این مقاله آنها را بیان میکنیم و درباره هر یک به اختصار توضیح خواهیم داد.

برندهای مختلف تزریق ژل گونه:

ژل تئوسیال

این برند بسیار مرغوب بوده و از جمله ژلهایی میباشد که برای صورت به خصوص در ناحیه گونه توسط بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج به کار میرود.

به مانند اکثر ژلهای تزریقی بر پایه هیالورنیک اسید است و با دارا بودن اندوتوکسین‌های باکتریایی ، آلرژی و حساسیت را تا حد زیادی کاهش میدهد.

ژل پرفکتا

این ژل فرانسوی ، یکی از بهترینهای بازار است و بر پایه مواد طبیعی و هیالورنیک اسید است و علاوه بر فرمدهی گونه ، خطوط اضافی صورت را نیز از بین میبرد.

ژل رووفیل در تزریق ژل گونه در کرج

این ژل به ماندگاری بالا مشهور است و خواص ضد التهابی آن سبب میشود که افرادی که  بدنشان به ژل واکنش نشان میدهد . با استفاده از این ژل کمتر دچار واکنش التهابی گردند.در هر صورت اگر با تزریق ژل دچار حساسیت و واکنش التهابی میشوید قبل از تزریق پزشک خود را مطلع کنید.

ویژگی های بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج

بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج

برای اینکه بهترین نتیجه را از تزریق فیلر گونه در کرج داشته باشید در مرحله نخست باید یک پزشک معتبر را بیابید و در جلسه مشاوره با او از انتظاراتی که درباره این روش دارید صحبت کنید و دکتر هم متقابلا باید دارای خصوصیات ذیل باشد تا از تزریق ژل گونه راضی باشید.

  • دکتر باید تحصیلات مناسبی در عرصه زیبایی داشته باشد.
  • پزشک باید دوره های مختلف برای زیبایی را شرکت کرده باشد تا تمامی آموزه هایش به روز باشد.
  • دکتری که برای تزریق ژل گونه انتخاب میکنید باید با تجربه بوده و نمونه کارهایش گویای تبحرش باشد.
  • باید از ژلهای مرغوب و با کیفیت استفاده کند.
  • با حوصله و دقت تمامی اقدامات پس از تزریق را توضیح دهد.
  • قیمتهای منصفانه ارائه دهد.
  • رعایت نکات بهداشتی را نیز به طور کامل در دستور کار خود قرار دهد.

هر چند وقت یکبار تزریق ژل گونه باید اتفاق بیافتد؟

بهترین مرکز تزریق ژل گونه در کرج

هر امر زیبایی که تزریقی باشد به مرور از بین میروند ، ژلها دائمی نیستند و به خصوص آنها که مانند ژویدرم و رستیلن بر پایه هیالورنیک اسید هستند ،ماندگاری شش تا هشت ماه دارند و کم کم توسط بدن جذب میشوند.

شما میتوانید اثرات جذب و از بین رفتن را در ناحیه ای که تزریق را انجام داده اید مشاهده کنید.

به طور کلی هر شش ماه باید ژل تزریقی در ناحیه گونه را تجدید کنید و البته بسته به سبک زندگی و شرایط فیزیکی این مدت کم و بیش میشود، ولی در مجموع نباید انتظار داشته باشید که ژلی که تزریق میکنید دائمی باشد ، اگر به دنبال روشهای دائمی برای برجسته کردن گونه های خود هستی باید از روشهای جراحی استفاده کنید که آن نیز دردسرهای خاص خود را دارد.

درباره تخلیه ژل گونه

تزریق ژل گونه در کرج

همیشه همه کارهای زیبایی خوب پیش نمیرود ، و بارها اتفاق افتاده است افراد از کارهای زیبایی به خصوص کارهای زیبایی تزریقی رضایت ندارند. که در این مواقع یا فرد بسیار ایراد گیر است. و از انجام تزریق پشیمان شده است .و یا ژلهای تزریقی به دلیل تقلبی بودن در صورت فرد تولید عفونت کرده اند. و یا اینکه زیبا سازی از طریق تزریق ژل بر گونه موفقیت آمیز نبود به طوری که گونه برابر نیستند.

در همه این موارد چاره ای جز خارج کردن ژلها باقی نمیماند .

در این صورت قبل از خارج کردن باید به این توجه داشته باشیم که ژلها از چه نوعی هستند. و این مورد برای این است که جنس ژلها تعیین کننده نحوه خروج  ژلها از روی صورت هستند.

اگر ژلها سیلیکونی باشند به سهولت از صورت خارج نمیشوند باید صبر داشت تا تجزیه گردند. و اگر بخواهید به سرعت کار تخلیه صورت گیرد باید پیش یک جراح روید تا طی یک عملیات جراحی ژل تخلیه گردد.

ولی اگر ژل بر پایه هیالورونیک اسید باشد .برای خروج فیلر  به دو کار بالا نیازی نیست و به راحتی تخلیه  ژل انجام میشود.

حتما در هر تزریقی سعی کنید که از فیلرهای بر پایه اسید هسالورونیک استفاده کنید ، چرا که خروجشان کار ساده ای است و هم برای بدن مفید هستند.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز تزریق ژل گونه در کرج کجاست ؟

در متن مقاله فوق به تعدادی از بهترین مراکز تزریق ژل گونه در کرح اشاره کرده ایم.

  • تزریق ژل گونه برای چه کسانی مناسب است ؟

افرادی که گونه های افتاده دارند و یا تمایل دارند گونه های متقارن و زیباتری داشته باشند ، کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل گونه هستند.

  • آیا تزریق ژل گونه در کرج دارای عوارض جانبی نیز هست ؟

معمولا تزریق ژل گونه دارای عوارض جانبی نمی باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *