جراح سينه خانم در کرج 💎 معرفی 10 جراح سينه خانم در کرج

جراح سينه خانم در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین جراح سينه خانم در کرج کیست ؟ بسیاری از افراد در شهر کرج ، به دنبال روشی برای جراحی سینه خود می باشند تا بتوانند اقدام به جراحی سینه تحت روشی ایمن و مطمئن نمایند. در صورتی که شما نیز مایل هستید ، یکی از روش های جراحی سینه را انجام دهید ، در ادامه همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین جراح سينه خانم در کرج آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : مرکز ام ار ای کرج

معرفی بهترین جراح سينه خانم در کرج

امروزه تمایل به زیبایی در میان بانوان ، بسیار بیشتر از گذشته شده است و اغلب افراد مایل هستند از طریق یکی از روش های زیبایی ، فرم سینه های خود را بهبود ببخشند. با توجه به میزان تقاضایی که برای عمل زیبایی سینه در شهر کرج وجود دارد ، جراحان بسیاری نیز این خدمات زیبایی را به زیبا جویان ارائه می دهند. اگر شما نیز مایل هستید به بهترین جراح سينه خانم در کرج مراجعه کنید و از خدمات جراحی سینه بهره مند شوید ، می توانید به پزشکانی که در ادامه معرفی می کنیم ، مراجعه نمایید.

پیش از دریافت خدمات از هر یک از پزشکان جراح سينه خانم در کرج ، سعی کنید به صورت حضوری به مطب پزشک انتخابی خود مراجعه کنید و از نظرات مراجعه کنندگانی که دارند ، مطلع گردید.

دکتر رویا سیفی

جراح سينه خانم در کرج

  • آدرس : کرج ، خیابان شهید بهشتی ، بین جهانشهر و کسری ، ساختمان نگین البرز ، طبقه دوم ، واحد چهارم
  • شماره تماس : 02634219195

مرتبط بخوانید: آزمایشگاه گوهردشت کرج

دکتر میترا قدسی

جراح سينه خانم در کرج

  • آدرس: کرج ، میدان شهدا ، به سمت چهار راه طالقانی ، ساختمان پزشکان نیلوفر ، طبقه ۶
  • شماره تماس : ۰۲۶۳۲۲۶۱۰۳۴

مرتبط بخوانید : مرکز سونوگرافی کرج

انواع جراحی سينه در کرج

هر فردی که به سمت جراحی سینه می رود ، از این عمل زیبایی انتظارات متفاوتی دارد. هدف برخی از افراد از جراحی سینه ، بزرگ تر کردن سینه می باشد ، در حالی که برخی دیگر مایل هستند با جراحی سینه ، سینه های خود را کوچک تر کنند. در ادامه پیرامون رایج ترین عمل های جراحی سینه ، توضیحاتی را آورده‌‌ ایم.

جراحی پروتز سینه 

دسته ای از افراد که مایل هستند جراحی پروتز سینه انجام دهند ، معمولا برای این عمل دلایل مختلفی دارند و اصلی ترین آن کوچک بودن سینه هایشان است. سینه های برخی از افراد پس از بارداری کوچک می شود که می توان با استفاده از پروتز آن ها را برجسته تر کرد. یا اگر به هر دلیلی سینه ها کوچک و یا نامتقارن باشند ، می توان با استفاده از پروتز سینه ، ظاهر آن ها را بهبود بخشید.

برای اینکه حجم سینه ها افزایش پیدا کند ، بهترین جراح سينه خانم در کرج ، ایمپلنت سیلیکونی را را با ایجاد برش در ناحیه زیر بغل و یا ناحیه نوک سینه و یا چین پایین سینه ، در زیر عضله سینه و یا بر روی عضله سینه قرار می دهد. داخل ایمپلنت ها ، آب نمک و یا ژل سیلیکون قرار دارد که منجر به افزایش حجم سینه ها می شود.

کوچک کردن سینه خانم ها

برخی دیگر از خانم ها دارای سینه های بزرگی هستند و به همین دلیل نیز گردن درد و کمر درد زیادی را تحمل می کنند. بهترین جراح سينه خانم در کرج با عمل جراحی ، چربی های اضافه ای که در اطراف سینه و بافت غده ای و پوست روی سینه وجود دارد را بر می دارد و اینگونه سینه ها کوچک تر می شوند و به فرم دلخواه در می آید.

لیفت سینه ها

از دیگر انواع جراحی سینه ، لیفت سینه است که معمولا پس از جراحی کوچک کردن سینه انجام می شود. ممکن است که نواحی اطراف سینه پس از کوچک کردن ، کمی شل و آویزان شوند. در این صورت با لیفت سینه ، می توان پوست های اضافی آن را برداشت و اطراف سینه را کمی کشید تا در نهایت سینه به صورت لیفت و کشیده به سمت بالا به نظر برسد. از مزیت های این روش جراحی ، تغییر فرم و جوانسازی سینه ها است.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز لیزر در کرج

ویژگی های بهترین جراح سينه خانم در کرج

جراح سينه خانم در کرج

بهترین دكتر خانم جراح سينه در کرج دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • داشتن تخصص در زمینه جراحی سینه و دارای مدرک مرتبط با جراحی پلاستیک
  • داشتن اطلاع و دانش کافی پیرامون انواع روش های جراحی سینه
  • دارای تجربه و سابقه بسیار بالا در زمینه جراحی سینه و داشتن تعداد عمل های موفق بالا
  • انجام جراحی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه
  • داشتن مطب در موقعیت مناسب
  • رفتار مناسب با تمامی بیماران
  • تسلط بر تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای جراحی سینه
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین جراح پلک در کرج

هزینه جراحی سینه توسط بهترین جراح سينه خانم در کرج

مقدار هزینه ای که باید برای جراحی سینه به بهترین جراح سينه خانم در کرج پرداخت کنید ، تحت تاثیر عوامل مختلفی شامل نوع جراحی سینه ، جراح انتخابی ، کلینیک انتخابی و … متغیر است.

در تعیین هزینه نهایی برای جراحی سینه ، فاکتور سابقه و تجربه جراح بسیار تاثیرگذار می باشد. هر چه تجربه و تخصص جراح بالاتر باشد ، احتمال موفقیت آمیز بودن عمل نیز بیشتر است. معمولا هزینه جراحی سینه توسط بهترین جراح سينه خانم در کرج که تجربه بالایی دارد ، بالاتر است.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح زیبایی گوش در کرج

سوالات متداول 

  • بهترین جراح سينه خانم در کرج‌ کیست ؟

بهترین جراح سينه خانم در کرج‌ را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه جراحی سینه توسط بهترین جراح سينه خانم در کرج‌ چقدر است ؟

هزینه جراحی سینه توسط بهترین جراح سينه خانم در کرج‌ وابسته به شرایط بیمار و نوع جراحی سینه متغیر خواهد بود.

  • جراح سينه خانم در کرج کدام عمل های جراحی سینه را انجام می دهد ؟

بهترین جراح سينه خانم در کرج انواع جراحی های سینه شامل پروتز سینه ، کوچک کردن سینه و … را انجام می دهد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *