قالیشویی در مهرشهر 💎 معرفی 5 بهترین قالیشویی در مهرشهر

قالیشویی در مهرشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین قالیشویی در مهرشهر کجاست ؟ فرش ها و یا قالی ها به نوعی یک زیرانداز هستند که برای تولید آن ها از پشم ، پنبه و یا ابریشم استفاده می شود. فرش ها با توجه به نوع استفاده ای که دارند ، آلوده می شوند و باید در بازه های زمانی مشخصی تمیز شوند. امروزه شستشوی فرش ها در قالیشویی ها انجام می شود و کمتر کسی فرش های خود را در خانه شستشو می دهد. به عبارتی دیگر فرآیند شستشو ، از بین بردن غبار و آلودگی از روی فرش ، لکه گیری فرش با استفاده از مواد شوینده و … در قالیشویی ها اتفاق می افتد. در صورتی که به دنبال بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج هستید ، در ادامه با ما همراه شوید.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر کرج مهرشهر

معرفی بهترین قالیشویی در مهرشهر

در محدوده مهرشهر کرج ، قالیشویی های بسیاری ارائه دهنده خدمات قالیشویی در مهرشهر هستند. اگرکه به دنبال این هستید که فرآیند شستشوی فرش های شما با رعایت اصول و قواعد خاصی صورت بگیرد و کیفیت اولیه فرش های شما حفظ شود ، توصیه می کنیم حتما به یک قالیشویی معتبر مراجعه کنید.

در ادامه یکی از بهترین قالیشویی ها در محدوده مهرشهر را برای شما عزیزان معرفی کرده‌‌ ایم.

قالیشویی خوشنام

قالیشویی در مهرشهر

  • آدرس : مهرشهر کرج
  • شماره تماس : 02634215990

مرتبط بخوانید: بهترین کلینیک زیبایی مهرشهر کرج

معایب شستشو سنتی قالی

متاسفانه امروزه افراد بسیاری در سراسر ایران ، فرش های خود را به روش سنتی در خانه شستشو می دهند. در نظر داشته باشید که نه تنها ذخایر آب در ایران ، بلکه در سراسر جهان رو به اتمام می باشد. شستن فرش در خانه و با استفاده از آب آشامیدنی از ذخایر آب در کشور کم می کند.

دلیل اصلی این کار توسط بسیاری از افراد ، این است که هزینه ای را به قالیشویی ها پرداخت نکنند و فرش ها را آنطور که می خواهند شستشو دهند تا آسیب نبیند. در حالی که این یک تصور اشتباه است.

شستشوی فرش در منزل ضمن اینکه آب آشامیدنی را هدر می دهد ، به دلیل استفاده از مواد شوینده نامناسب ، ممکن است به فرش نیز آسیب برساند. از سویی دیگر برای آسیب ندیدن فرش در طی فرآیند شستشو نیز تضمینی وجود نخواهد داشت. بنابراین برای رفع آلودگی های فرش ، بهترین کار سپردن‌ آن به بهترین قالیشویی در مهرشهر است.

با افزایش زندگی آپارتمان نشینی ، شستشوی فرش در خانه نیز خیلی کمتر شده است. به طوری که اغلب افراد فضا و زمان کافی برای شستن‌ قالی در خانه را در اختیار ندارند. بنابراین فرقی نمی کند قصد شستشوی فرش های خود اعم از ماشینی و یا دستباف را دارید ، با سپردن فرش ها به قالیشویی می توانید آن ها را در شرایط ایده‌ آل تری شامل شستشوی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ، مواد شوینده مناسب ، نیروی فنی مجرب و … شستشو دهید.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی در مهرشهر

قالیشویی در مهرشهر

پس از بررسی معایب شستشوی فرش به صورت سنتی و در خانه ، حال تصمیم داریم به مزیت های دریافت خدمات از بهترین قالیشویی در مهرشهر نیز بپردازیم.

  • شستشوی فرش ها در بهترین قالیشویی در مهرشهر به صورت تخصصی و اصولی انجام می شود. فرش ها توسط نیروی فنی مورد بررسی قرار می گیرند و به صورت نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک شستشو داده می شوند.
  • برای شستشوی فرش های مختلف در بهترین قالیشویی در مهرشهر ، از مواد شوینده استاندارد ، باکیفیت و مناسب با الیاف فرش نیز استفاده می گردد.
  • در قالیشویی هایی که به صورت اتوماتیک هستند ، از دستگاه های مدرن و با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود.
  • برای خشک کردن فرش ها در بهترین قالیشویی در مهرشهر از دستگاه های خشک کن استفاده می گردد.
  • هر دو سمت فرش با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشو داده می شوند تا هر گونه آلودگی که در تار و پود این فرش ها وجود دارد ، از بین برود.
  • در صورتی که فرش دچار آسیب دیدگی نیز باشد ، در قالیشویی ها می توان از خدمات ترمیم فرش ، بازسازی بخش های پوسیده فرش ، رفع سوختگی فرش ، لکه گیری و … استفاده کرد.
  • شستشوی فرش ها در بهترین قالیشویی در مهرشهر به صورت عمقی صورت می گیرد ، به همین دلیل طول عمر فرش ها بیشتر می شود.
  • تمامی مواد شوینده ، گرد و خاک ، شن و هر گونه آلودگی که در بافت فرش وجود دارد ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته خارج می گردد.
  • با استفاده از روش شستشو و مواد شوینده مناسب ، بوی بد فرش نیز رفع می گردد.

انواع روش‌ شستشو در بهترین قالیشویی در مهرشهر در کرج

معمولا در بهترین قالیشویی ها در مهرشهر ، از روش های مختلفی نیز برای شستن انواع فرش ها استفاده می گردد. در ادامه پیرامون انواع روش شستشو در بهترین قالیشویی در مهرشهر در کرج ، توضیحاتی را آورده ایم.

قالی شویی سنتی در مهرشهر

در روش سنتی از دستگاه های قدیمی برای شستسوی فرش ها استفاده می شود. امروزه در بهترین قالیشویی در مهرشهر ، متناسب با نوع فرش از این روش استفاده می شود. به طوری که اگر فرش دستباف باشد ، توسط نیروی ماهر به صورت سنتی و همراه با ظریف کاری انجام می شود.

قالی شویی با دستگاه‌ های تمام اتوماتیک 

در کارخانه های قالیشویی که مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک هستند ، فرآیند شستشوی قالی ها به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود. به طوری که تمامی فرآیند شستشوی قالی ها به صورت اتوماتیک و توسط دستگاه های مجهز در این زمینه شستشو داده می شوند.

در ادامه به برخی از دستگاه هایی که در فرآیند شستشوی قالی در بهترین قالیشویی در مهرشهر مورد استفاده قرار می گیرند ، اشاره کرده ایم.

  • دستگاه پرزگیر : دستگاه پرزگیر جزو دستگاه هایی است در ابتدای آغاز شستشوی فرش مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دستگاه آبگیر لوله‌ ای : این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است ، برای خشک کردن فرش‌ هایی که تراکم بالایی دارند ، کاربرد دارد.
  • شستشوی مکانیزه میزی و دیسکی : این نوع دستگاه برای شستشوی فرش ها به صورت مکانیزه و دیسکی کاربرد دارد.
  • دستگاه های گردگیر : از دستگاه های گرد گیر معمولا در قالیشویی هایی که در استان هایی که در معرض گرد و غبار قرار دارند ، استفاده می گردد.

قالی شویی با دستگاه‌ های نیمه اتوماتیک 

برخی از کارخانه های قالیشویی ، فقط برخی خطوط خود را اتوماتیک کرده اند. به همین دلیل در این قالیشویی ها از روش دستی برای شستشوی فرش ها استفاده می گردد. اما معمولا دارای خشک کن های قوی و مقرون به صرفه ای هستند تا به عمل شستشوی فرش های خود سرعت ببخشند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن در مهرشهر کرج

مراحل شستشوی فرش در بهترین قالیشویی در مهرشهر

قالیشویی در مهرشهر

شستشوی فرش در بهترین قالیشویی در مهرشهر در طی چندین مرحله صورت می گیرد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کردیم.

جمع آوری فرش و بررسی آن ها

فرش ها توسط تکنسین های ماهر جمع آوری می شوند. پس از ورود فرش ها به قالیشویی توسط کارشناسان بررسی می شوند تا میزان آسیب دیدگی ، لک و … آن ها مشخص گردد.

گرد گیری در بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج

در مرحله بعدی ، از دستگاه های مخصوص برای گردگیری فرش استفاده می شود تا خاک و گرد و غبار آن زدوده شود.

لکه گیری

در این مرحله در صورتی که فرش لکه ای داشته باشد ، توسط تکنسین های ماهر لکه گیری می شود.

غوطه ور کردن فرش

فرش در آب ولرم و مواد شوینده مناسب با نوع فرش ، غوطه ور می شود. معمولا از آب تمیز برای کاهش میزان انتقال ذرات آلوده استفاده می گردد.

آبکشی فرش در بهترین قالیشویی در مهرشهر

پس از تکمیل فرآیند شستشوی فرش ها ، مرحله آبکشی فرش انجام می شود. اینکار با فشار بالایی صورت می گیرد تا هیچ گونه مواد شوینده ای در داخل فرش باقی نمایند.

خشک کردن فرش 

در نهایت فرش ها توسط دستگاه های خشک کن مخصوص ، خشک می شوند.

لول کردن، کاور کردن و تحویل فرش

پس از خشک شدن فرش ها و بعد از جاروبرقی ، لول و کاور می شوند و سپس به مشتری تحویل داده می شوند.

سوالات متداول 

  • بهترین قالیشویی در مهرشهر کجاست ؟

بهترین قالیشویی در مهرشهر را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه شستشوی فرش و موکت در بهترین قالیشویی در مهرشهر چقدر است ؟

هزینه شستشوی فرش و موکت در بهترین قالیشویی در مهرشهر بر اساس فاکتورهای متعددی شامل متراژ فرش ، نوع فرش ، دریافت دیگر خدمات از جمله رفوگری و … متغیر است.

  • چرا باید برای شستشوی فرش به بهترین قالیشویی در مهرشهر مراجعه کنیم ؟

با دریافت خدمات از بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج ، می توانید از مزیت هایی شامل شستشوی اصولی فرش ، دریافت هزینه بر اساس نرخ اتحادیه و … برخوردار شوید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

باربری در هشتگرد

باربری در هشتگرد 💎 معرفی 5 بهترین باربری در هشتگرد

بهترین باربری در هشتگرد کجاست ؟ در زمان نقل مکان در محیط کاری و یا …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *