کافه در مهرشهر کرج 💎 معرفی 5 بهترین کافه در مهرشهر کرج

کافه در مهرشهر کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کافه در مهرشهر کرج کجاست ؟ اگر برای رفتن به یک قرار عاشقانه و یا برگزاری یک قرار کاری و دوستانه و یا حتی برای گذراندن زمان در کنار دوستان و خانواده خود ، به دنبال یک کافی شاپ خوب هستید ، این مقاله برای شما آماده‌ شده‌ است. در یک کافی شاپ خوب ، موزیک ملایم ، فضای زیبا و روح نواز ، یک منوی کامل و باکیفیت و … می تواند احساس خستگی را از شما دور کند. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین کافه در مهرشهر کرج با انواع نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه در این کافی شاپ ها آماده و ارائه می شوند نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن در مهرشهر کرج

معرفی بهترین کافه در مهرشهر کرج

در مهرشهر کرج کافه های بسیاری وجود دارند که هر یک دارای فضای منحصر به فرد و خاصی می باشند. در ادامه یکی از بهترین این کافی شاپ ها را برای شما معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید: باشگاه در مهرشهر 

کافه لامیراژ 

کافه در مهرشهر کرج

  • آدرس : کرج ، مهرشهر ، بلوار شهرداری ، نبش خیابان یک صدم شرقی
  • تلفن : ۲۶۳۳۴۱۹ ۰۴۱

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی مهرشهر کرج

قهوه ها بر پایه‌ اسپرسو در کافه در مهرشهر کرج

کافه در مهرشهر کرج

بیشترین سهم از منوی بهترین کافه در مهرشهر کرج به قهوه هایی بر پایه اسپرسو اختصاص دارد. این نوع قهوه با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز و با استفاده از برخی تکنیک های خاص آماده می شود. در ادامه به برخی از قهوه های پرطرفدار که بر پایه اسپرسو تهیه می شوند ، اشاره کرده ایم.

ریسترتو

این نوع قهوه ترکیبی از قهوه اسپرسو و قهوه لاته است. قهوه ریسترتو متشکل از دو برابر قهوه اسپرسو و دو برابر شیر گرم می باشد. به همین دلیل با چشیدن مزه ریسترتو به خوبی طعم شیر احساس می شود. روش تهیه این نوع قهوه با قهوه معمولی کمی متفاوت می باشد و در فنجان های خیلی کوچک نیز سرو می شود و دارای طرفداران زیادی است.

اسپرسو سینگل

اسپرسو سینگل یک نوع قهوه اسپرسو است که برای تهیه آن از یک اسپرسو ساز استفاده می گردد. این نوع قهوه متشکل از قهوه و آب سرد است و هیچ خوراکی دیگری در آن شامل شکر و یا شیر وجود ندارد. سینگل اسپرسو دارای طعم و عطر قوی و تلخی متعادلی می باشد.

اسپرسو دبل (دوپیو)

اسپرسو دبل همانطور که از نامش نیز مشخص می باشد ، به معنی استفاده از مقدار دو برابری از اسپرسو است. در این روش به جای یک شات از دو شات قهوه استفاده می شود. اینگونه میزان قهوه در فنجان اسپرسو نیز دو برابر می شود و دارای طعم و قوام بهتری است.

آمریکانو در کافه در مهرشهر کرج

نوشیدنی آمریکانو ترکیبی از آب جوش و اسپرسو است. آمریکانو یک نوشیدنی بر پایه قهوه می باشد که در حقیقت در این روش اسپرسو با مقداری آب جوش ترکیب می شود و طعم ملایم تر و کمتری در مقایسه به اسپرسو دارد.

رومانو

رومانو ترکیبی از اسپرسو و برش و جوهر لیمو است. این نوع قهوه در کشورهای عربی بسیار محبوب است. برای تهیه این نوشیدنی از یک شات اسپرسوی قوی استفاده می شود و به آن شیر و مقداری شکر نیز اضافه می گردد.

لاته ماکیاتو

لاته ماکیاتو ترکیبی از شیر و فوم به اضافه اسپرسو می باشد. در این نوشیدنی نسبت قهوه به شیر در مقایسه با دیگر نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه تهیه می شوند ، کمتر می باشد و معمولا به صورت دو لایه نیز تهیه می شود.

موکا در کافه در مهرشهر کرج

موکا ترکیبی از شکلات ، اسپرسو و شیر و فوم می باشد. برای تهیه موکا معمولا نسبت به دیگر نوشیدنی ها ، از قهوه بیشتری نیز استفاده می شود.

یوآن یانگ

یوآن یانگ ترکیبی از چای ، اسپرسو و شیر و فوم می باشد. این نوع قهوه دارای طعم ملایم و خوشمزه ای است و در بهترین کافه در مهرشهر کرج طرفداران خاص خود را دارد.

اسپرسو چیلی

ترکیبی از اسپرسو و یک پینچ فلفل قرمز ، اسپرسو چیلی است که ترکیبی از طعم قهوه و طعم فلفل می باشد.

انواع قهوه‌ های دمی در بهترین کافه در مهرشهر کرج

کافه در مهرشهر کرج

برای تهیه قهوه های دمی ، از روش های مختلفی نیز استفاده می شود. در ادامه پیرامون برخی از پرطرفدارترین قهوه های دمی در بهترین کافه در مهرشهر کرج توضیحاتی را آورده ایم. در مورد دستگاه هایی که برای تهیه قهوه دمی استفاده می شود ، توضیح داده ایم.

سایفون

سایفون یکی از وسایل مناسب برای استخراج قهوه است که با استفاده از این وسیله می توان به قهوه ای با کیفیت ، عطر و طعم بهتری دست یافت. با استفاده از این وسیله ، قهوه به شکلی علمی تر و دقیق تر آماده می شود و با استفاده از آن می توان طعمی ملایم و متفاوت از قهوه را تجربه نمود. برای دستیابی به طعمی جذاب از قهوه ، بهتر است که نسبت آب و قهوه در این دستگاه به درستی رعایت شود.

کمکس (Chemex) در کافه در مهرشهر کرج

کمکس نیز برای تهیه قهوه دمی استفاده می شود. در این روش قهوه تازه آسیاب شده در فیلتر کاغذی قرار داده می شود و سپس بر روی آن آب جوش می ریزند. در نهایت قهوه به آرامی از طریق فیلتر پایین می ریزد.

اروپرس (Aerpress)

اروپرس از دیگر دستگاه هایی است که برای تهیه قهوه دمی کاربرد دارد. در این روش تولید قهوه با استفاده از فشار صورت می گیرد. طعم قهوه ای که به روش اروپرس تهیه می شود ، بسیار غنی و متفاوت است. در این روش قهوه مخلوط بر روی یک فیلتر کاغذی و در درون یک ابزار به نام اروپرس قرار داده می شود و سپس کم کم آب گرم به قهوه اضافه می گردد. در نهایت و با اعمال فشار به میله اروپرس ، قهوه به فنجان منتقل می گردد. با این روش یک طعم قوی و مطلوب از قهوه ایجاد می شود.

فرانسه (French press)

برای تهیه قهوه فرانسه از دستگاهی تحت عنوان قهوه فرانسه استفاده می شود. به طوری که ابتدا قهوه در داخل فرنچ پرس ریخته می شود و سپس آب جوش بر روی قهوه ریخته می شود. در نهایت و بعد از کامل شدن فرآیند دم آوری ، می توان فرنچ پرس را به آرامی به سمت پایین فشرد تا به قهوه با غلظت بالاتری رسید.

ترک (Turkish) در کافه در مهرشهر کرج

این نوشیدنی بسیار محبوب است و در اغلب کافه ها در مهرشهر کرج ارائه می شود. در این روش برای تهیه قهوه از دانه های ریز قهوه و آب جوش استفاده می شود. قهوه ترک را در داخل یک قوری سنتی و کوچک تحت عنوان ساحل آماده می کنند.

این نوع قهوه بدون شکر سرو می شود، با این حال برخی از افراد به آن شیر و یا شکر نیز اضافه می کنند. در برخی کافه ها نیز به آن گلاب ، زعفران و یا اسانس های دیگر اضافه می گردد.

وی شصت 

از دیگر نوشیدنی های محبوب در بهترین کافه در مهرشهر کرج می توان به وی شصت اشاره کرد. وی شصت نام یک دستگاه است که در کناره های داخلی آن برخی برجستگی ها وجود دارد که به ورود هوا در طی دم آوری قهوه کمک می کند.

مرتبط بخوانید : مرکز تزریق بوتاکس در مهرشهر کرج 

سوالات متداول 

  • بهترین کافه در مهرشهر کرج کجاست ؟

بهترین کافه در مهرشهر کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • در بهترین کافه در مهرشهر کرج چه نوشیدنی های ارائه می شود ؟

در بهترین کافه در مهرشهر کرج انواع نوشیدنی های سرد و گرم بر پایه قهوه ارائه می شود.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین کافه در مهرشهر کرج چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین کافه در مهرشهر کرج بر اساس غذایی که سفارش می دهید ، متغیر است. برخی کافه ها به عنوان ورودی نیز یک هزینه جداگانه را دریافت می کنند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

باربری در هشتگرد

باربری در هشتگرد 💎 معرفی 5 بهترین باربری در هشتگرد

بهترین باربری در هشتگرد کجاست ؟ در زمان نقل مکان در محیط کاری و یا …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *