بهترین ناخن کار در مشهد 💎 10 بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد

بهترین ناخن کار در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین ناخن کار در مشهد کیست ؟ در این مقاله تعدادی از بهترین ناخن کاران حرفه ای در شهر مشهد را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. کاشت ناخن دارای طرفداران بسیاری است و افراد می توانند با این روش ناخن هایی زیبا و خوش فرم داشته باشند. در ادامه این مقاله اطلاعات تکمیلی پیرامون کاشت ناخن را ارائه کرده ایم.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در مشهد ( بلفاروپلاستی ) 

معرفی بهترین ناخن کار در مشهد

کاشت ناخن ضمن اینکه زیبایی را به دستان بانوان هدیه می دهد ، از بهترین روش ها برای از بین بردن عیوب و مشکلات ظاهری ناخن ها نیز می باشد. با توجه به استقبال بالای خانم ها از کاشت ناخن ، در ادامه تعدادی از بهترین سالن های زیبایی که خدمات کاشت ناخن را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند را معرفی کرده ایم.

سالن زیبایی مهناز حامی

بهترین ناخن کار در مشهد

  • آدرس : مشهد ، بین وکیل آباد 26 و 28 ،
  • شماره تماس : 051386774

 زیبایی ردیمه

بهترین ناخن کار در مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار وکیل آباد ،
  • شماره تماس : 051350140 _ 091531327

سالن زیبایی پوپر –  ناخن کار در مشهد

بهترین ناخن کار در مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار سجاد ،
  • شماره تماس : 0513614559 _ 091551400

مرتبط بخوانید : برداشتن خال در مشهد لیست 10 تایی بهترین مرکز برداشتن خال در مشهد

 زیبایی بارانا

بهترین ناخن کار در مشهد

  • آدرس : مشهد ،
  • شماره تماس :

سالن زیبایی سلاطین

بهترین ناخن کار در مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار فردوسی ،
  • شماره تماس : 051376584

انواع کاشت ناخن

بهترین ناخن کار در مشهد

کاشت ناخن به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه پیرامون انواع کاشت ناخن توضیحاتی را آورده ایم.

کاشت ناخن پودری توسط بهترین ناخن کار در مشهد

از رایج ترین انواع کاشت است که در آن پودر مخصوصی برای کاشت استفاده می شود. پودر مناسب برای کاشت ناخن را با محلول مایعی به نام لیکوئید ترکیب می کنند و پس از تشکیل یک ماده خمیری ، از آن برای کاشت استفاده می کنند. به طوری که از قلم های مخصوصی برای گذاشتن مواد بر روی ناخن استفاده می کنند.

ناخن کار باید برای استفاده از این روش مهارت بالایی داشته باشد، چراکه پس از مخلوط شدن پودر با لیکوئید ، خیلی زود سفت می شود و باید به سرعت پس از قرار گیری بر روی ناخن فرم داده شود.

از مزیت های این روش ماندگاری و استحکام بالا می باشد. اما باید به صورت ماهانه برای ترمیم آن اقدام کنید. اما برخی افراد ممکن است به مواد پودری مورد استفاده در این روش حساسیت داشته باشند.

مرتبط بخوانید : پی آر پی در مشهد 

کاشت ناخن با ژل

در کاشت ناخن با ژل از ژل کامپوزیت استفاده می شود. به طوری که ناخن کار مواد کاشت را که حالت ژل دارد ، با استفاده از قلم مخصوص بر می دارد و به طور منظم بر روی ناخن ها قرار می دهد. این مواد برای مستحکم و سفت شدن در داخل دستگاه uv قرار می گیرند.

از مزیت های این روش عدم بروز حساسیت ، ایجاد ظاهر زیبا و براق ، بدن بو و با ظاهری فوق العاده ظریف ، سبک و شفاف می باشد. کاشت ناخن با ژل نسبت به دیگر روش ها قیمت بالاتری دارد اما نسبت به آن ها دوام کمتری دارد و تقریبا هر دو هفته یکبار به ترمیم نیاز دارد. ضمن اینکه ریمو و برداشتن این سبک از کاشت ناخن نسبت به دیگر روش ها سخت تر است.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد 

کاشت ناخن با فایبر گلاس توسط بهترین ناخن کار در مشهد

این روش کاشت دارای طرفداران زیادی نیست و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که در این روش رشته های پلاستیکی را بر روی نوک ناخن می چسبانند و سپس ناخن را به اندازه دلخواه کوتاه کرده و فرم می دهند و سپس برای محکم کردن آن از یک اسپری مخصوص استفاه می کنند.

از مزیت های کاشت ناخن به روش فایبر گلاس ، این است که ظاهر بسیار طبیعی دارد. ضمن اینکه بدون بو می باشد و برای افرادی که به مواد ژل و پودر کاشت ناخن حساس هستند ، مناسب است. ریمو و پاک کردن این نوع کاشت ناخن نیز بسیار آسان است.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در مشهد – 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد

کاشت ناخن به روش بی بی بومر

کاشت ناخن به روش بی بی بومر به دلیل ظاهر بسیار زیبا ، طرفداران زیادی دارد و پس از انجام آن نیازی به لاک ژل نیز نمی باشد و به تنهایی زیباست. برای کاشت ناخن به این روش ، صدف ناخن را با پودری به رنگ هلویی کار می کنند و برای قسمت بالایی نیز از پودری به رنگ سفید استفاده می کنند و نتیجه پایانی دارای حالت سایه روشن است.

کاشت ناخن به روش قالبی توسط بهترین ناخن کار در مشهد

این نوع روش کاشت ناخن جزو بی کیفیت ترین روش ها است. به طوری که مواد کاشت بر روی ناخن های مصنوعی قرار می گیرند و پس از زدن ضد قارچ بر روی ناخن ها ، ناخن مصنوعی را بر روی ناخن ها فشار می دهند. پس از خشک شدن ناخن مصنوعی در این روش جدا می شود و سوهان کشی انجام می شود.

کاشت ناخن میکس

کاشت ناخن میکس ، ترکیبی از روش کاشت ناخن با پودر و مواد ژله ای است. در این روش ابتدا کاشت با پودر انجام می شود و پس از سوهان کشی ، مواد ژل نیز بر روی ناخن ها قرار می گیرد تا پس از قرار گرفتن در دستگاه ، کاملا خشک شود.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد – سال 1401 + نظرات مراجعین

سوالات متداول

  • بهترین ناخن کار در مشهد کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین ناخن کارهای مشهد را معرفی کرده ایم.

  • انواع روش های کاشت ناخن چیست ؟

انواع کاشت ناخن شامل کاشت پودر ، کاشت ژله ای ، کاشت قالبی و … می باشد.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین ناخن کار در مشهد چقدر است ؟

برای اطلاع از هزینه بهتر است با ناخن کار مورد نظرتان در ارتباط باشید.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

کاشت ریش در مشهد

کاشت ریش در مشهد 💎 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد

بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد کجاست ؟ داشتن ریش بلند ، تاثیر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *