لیفت صورت با نخ در مشهد 💎 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد

لیفت صورت با نخ در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

لیفت صورت با نخ در مشهد چگونه انجام می شود ؟ اگر علاقه مند به شیوه های جوانسازی پوست باشید ، احتمالا می دانید که لیفت صورت با نخ ، یکی از روش های بدون نیاز به عمل جراحی است. در این روش پزشک از نخ های جذبی استفاده می کند تا ضمن بالا بردن برخی از اجزای صورت ، چین و چروک های روی آن نیز از بین برود. با توجه به اینکه لیفت صورت نسبت به عمل های جراحی ، عوارضی ندارد و دوره نقاهت آن کوتاه است ، طرفداران بسیاری دارد.  افراد بلافاصله پس از لیفت صورت با نخ می توانند به فعالیت های روزانه خود باز گردند. در ادامه همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین پزشکان لیفت صورت با نخ در مشهد آشنا شویم.

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد

افتادگی پوست با افزایش سن امری طبیعی است اما ضمن اینکه تاثیر منفی در ظاهر افراد می گذارد ، منجر به کاهش اعتماد به نفس نیز می شود. به همین دلیل افراد مایل هستند از طریق روشی غیرتهاجمی و ایمن ، نسبت به رفع افتادگی های صورت خود اقدام کنند. یکی از این روش ها با کم ترین عوارض و بدون دوره نقاهت ، لیفت صورت با نخ است. برای دریافت نتایج ایده آل از این روش توصیه می کنیم که بهترین پزشکان را انتخاب کنید تا بتوانید به نتایج رضایت بخشی دست پیدا کنید.

در ادامه به تعدادی از پزشکان فعال در زمینه لیفت صورت با نخ اشاره کرده ایم که می توانید برای لیفت اجزای صورت خود شامل لیفت ابرو ، لیفت شقیقه ، لیفت بینی ، لیفت گونه ، لیفت گردن و … از آن ها خدمات دریافت کنید.

دکتر فرحناز ثمره محمدیان

لیفت صورت با نخ در مشهد

  • آدرس : مشهد ، احمد آباد ، خیابان عارف ۲ ، ساختمان ۱/۳۰
  • تلفن تماس : 05138409651 – 05138444163

دکتر مهرناز تولایی

لیفت صورت با نخ در مشهد

  • آدرس : مشهد ، خیابان احمد آباد ، محتشمی ، ساختمان 33
  • شماره تماس : 05138450156

لیفت صورت با نخ در مشهد  – دکتر محمدرضا علاوی طوسی

لیفت صورت با نخ در مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار احمد آباد ، بین خیابان بهشت و پاستور ، ساختمان بهزاد ، طبقه پنجم
  • تلفن تماس : 2- 05138461990

مرتبط بخوانید :10 بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد سال 1401 + نظرات مراجعین

دکتر زهرا خانی

لیفت صورت با نخ در مشهد

  • آدرس : مشهد ، احمد آباد ، خیابان عارف ، عارف 3 ، پلاک 26
  • تلفن تماس : 38463883- 051

دکتر مهدیار سعیدیان

لیفت صورت با نخ در مشهد

  • آدرس : مشهد ، خیابان احمد آباد ، خیابان ابوذر غفاری ، بین ۲۳ و ۲۵، پلاک ۲۱۵
  • تلفن تماس : 051-38406818

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در مشهد ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

لیفت با نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ از روش های جدید برای از بین بردن چین و چروک های صورت می باشد. در این روش پزشک نخ مخصوصی را در زیر پوست قرار می دهد و از آن برای بالا کشیدن قسمت های افتاده پوست استفاده می کند. لیفت صورت با نخ دارای مزیت های بسیاری نسبت به عمل جراحی لیفت صورت می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

نامحسوس بودن نخ ها در زیر پوست زیباجویان

در این روش پس از قرار گرفتن نخ ها در زیر پوست ، هیچ برشی در سطح پوست ایجاد نمی شود. پس از اتمام کار صرفا با استفاده از نخ های نامحسوسی پوست به سمت بالا لیفت می شود. ضمن اینکه تمامی قسمت های افتاده و شل صورت نیز برطرف می گردد.

لیفت صورت با نخ در مشهد روشی غیرتهاجمی 

لیفت صورت با نخ یک روش بدون نیاز به عمل جراحی است. در این روش نخ هایی که در داخل پوست قرار می گیرد ، پس از مدت زمان کوتاهی توسط پوست جذب می شوند. افراد در این روش حداقل عوارض جانبی را تجربه می کنند.

کلاژن سازی

در روش لیفت صورت با نخ ، متخصص زیبایی از نخ هایی استفاده می کند که پس از اینکه به طور کامل در جای خود قرار می گیرند ، می توانند با تحریک کلاژن سازی به جوانسازی پوست کمک کنند.

سفت شدن ، ضخیم شدن و صافی پوست از نتایج لیفت صورت با نخ در مشهد 

تحریک کلاژن سازی در پوست پس از لیفت صورت با نخ ، سبب می شود که پوست سفت تر شود و ضخامت بافت زیرین آن بیشتر گردد. همین موضوع خود به لیفت بهتر صورت کمک می کند. لازم به ذکر است که با انجام مکرر لیفت صورت ، پوست به مرور صاف ، زیبا و جوان می شود.

مرتبط بخوانید :برداشتن خال در مشهد لیست 10 تایی بهترین مرکز برداشتن خال در مشهد

کاربرد لیفت صورت با نخ در مشهد

لیفت صورت با نخ در مشهد

لیفت صورت با نخ ، از روش های درمانی کوتاه مدت می باشد که در آن علائم پیری و افتادگی پوست برای یک بازه زمانی موقتی از بین می رود. در این روش نخ های مخصوصی را در زیر پوست قرار می دهند که برای کشیدن و بالا بردن نواحی مشخصی از صورت کارایی دارد.

از جمله کاربردهای لیفت صورت با نخ برای بالا بردن ابروها و رفع افتادگی گونه ها می باشد که نقش مهمی را در بخش میانی و انتهای صورت از جمله غبغب و گردن ایجاد می کند.

در یک جلسه لیفت صورت می توان قسمت های مختلفی از صورت را مورد هدف قرار داد. لیفت صورت دارای انواع گوناگونی می باشد که شما می توانید به صلاح دید پزشک خود از آن در بخش های مختلف صورت خود استفاده کنید. در ادامه به رایج ترین کاربردهای لیفت صورت با نخ در مشهد پرداخته ایم :

مرتبط بخوانید :پی آر پی در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مرکز پی آر پی در مشهد

لیفت بینی با نخ

از لیفت با نخ برای اصلاح فرم بینی استفاده می شود. جراحی بینی روشی با دوره نقاهت طولانی برای رفع عیوب ظاهری بینی است. ضمن اینکه با هزینه زیادی نیز همراه می باشد. از روش هایی که امروزه برای رفع غیر تهاجمی عیوب ظاهری بینی استفاده می شود ، لیفت با نخ می باشد. لیفت با نخ دارای عوارض و خطرات جانبی کمی است. در این روش به دلیل استفاده از کانولا و سوزن های مخصوص ، نیازی به ایجاد برش های بسیار بزرگ در سطح پوست نیست. در واقع این روش با حداقل عوارض جانبی همراه است. از مزیت های لیفت بینی با نخ موارد زیر است :

  • بدون بیهوشی عمومی
  • عدم نیاز به شکستن استخوان بینی
  • موثر در رفع مشکلات ظاهری و جزئی بینی
  • تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست
  • روشی ایمن و بدون عوارض جانبی
  • رفع حالت خمیدگی بر روی بینی و ایجاد ظاهری صاف و زیبا
  • بدون دوره نقاهت
  • نتایج طبیعی و پایدار پس از لیفت بینی با نخ
  • بدون درد و خونریزی
  • و …

ماندگاری لیفت بینی با نخ

نتایج حاصل از لیفت بینی با نخ دائمی نیست و ماندگاری بالایی ندارد. نخ ها به طوری طراحی شده اند که توسط بدن جذب می شوند. در اغلب موارد ماندگاری لیفت بینی با نخ ، 18 ماه می باشد.

اما گاهی تاثیر لیفت بینی با نخ ، ممکن است کمی بیشتر نیز شود. دلیل این موضوع این است که نخ های به کار رفته برای لیفت بینی ، تولید کلاژن را تحریک می کنند. بدن با تولید فیبروپلاست به تزریق نخ جواب می دهد. در گذر زمان کلاژن های تولید شده ، به محکم تر شدن ناحیه ای که در آن نخ قرار دارد ، کمک می کنند تا بینی فرم جدید خود را حفظ کند.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مرکز فیلر بینی در مشهد

لیفت صورت با نخ در مشهد  – لیفت ابرو با نخ

عوامل مختلفی شامل افزایس سن ، کم تر شدن خاصیت کشسانی پوست ، انقباض مکرر ماهیچه های موجود در ناحیه ابرو  در کنار جاذبه زمین منجر به افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت از جمله ابرو ها می شود. افتادگی ابرو ها منجر به افتاده تر دیدن شده پلک پایینی نیز می شود. از بهترین روش ها برای رفع این مشکل ، لیفت ابرو با نخ می باشد.

در لیفت ابرو با نخ، می توان به شیوه ای طبیعی ، ابروها را به سمت بالا برد. در این روش ، امکان برقراری تقارن میان دو ابرو نیز وجود دارد، ضمن اینکه چشم ها نیز حال زیباتری را به خود می گیرند.

از مزیت های لیفت ابرو با نخ ، این است که بدون نیاز به بی هوشی عمومی انجام می شود. این روش کم تهاجم بوده و با حداقل عوارض همراه می باشد. لیفت ابرو با نخ که روشی برای جوانسازی پیشانی است ، در کمتر از یک ساعت توسط پزشک انجام می شود. ضمن اینکه زمان ریکاوری با این عمل نیز کوتاه است. به طوری که زیباجویان می توانند پس از گذشت چند روز به فعالیت های روزانه خود باز گردند.

این روش عوارض جانبی خاصی ندارد. ممکن است جای سوزن های ریز برای لیفت نخ در برخی نواخی دیده شود که پس از گذشت چند روز به طور کامل از بین می رود. همینطور وجود قرمزی و تورم نیز در برخی قسمت ها طبیعی است که پس از چند روز از بین خواهد رفت.

مرتبط بخوانید : آر اف در مشهد –  لیست 10 تایی بهترین مرکز آر اف در مشهد

عوامل موثر بر قیمت لیفت صورت با نخ در مشهد

از مهم ترین موارد برای زیباجویان و علاقه مندان به لیفت صورت با نخ ، هزینه است. هزینه لیفت صورت با نخ در مشهد ، وابسته به عوامل مختلفی شامل موارد زیر متغیر است :

  • نوع نخ : در لیفت صورت از نخ های مختلفی استفاده می شود که هر یک ماندگاری و قابلیت های متفاوتی در لیفت صورت دارند.
  • تعداد نخ های مورد استفاده : هر چه تعداد نخ های مورد استفاده برای لیفت صورت بیشتر باشد ، هزینه نهایی نیز بیشتر می شود.
  • تجربه پزشک : پزشکانی که دارای تجربه و مهارت بیشتری هستند ، هزینه بیشتری را نیز دریافت می کنند.
  • ناحیه تحت درمان : از لیفت با نخ برای قسمت های مختلف شامل گردن ، غبغب ، پیشانی ، شکم ، باسن ، بازوها ، کشاله ران ، بالای سینه ، شانه و … استفاده می گردد. وابسته به ناحیه تحت رمان ، هزینه لیفت با نخ نیز متفاوت می باشد.

عوارض لیفت صورت با نخ در مشهد چیست؟

لیفت صورت با نخ در کنار مزیت های بسیاری که دارد ، در صورتی که توسط پزشک متخصص انجام نشود ، با برخی عوارض به شرح موارد زیر همراه است:

  • نامتقارن بودن قسمت های مختلف صورت
  • قابل لمس بودن نخ در زیر پوست
  • ایجاد برآمدگی توسط نخ
  • پر از خون شدن پوست
  • بی حس شدن پوست ناحیه مورد نظر
  • گزگز شدن پوست
  • ورم و برآمدگی پوست
  • عفونت

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین پزشکان برای لیفت صورت در مشهد را معرفی کرده ایم.

  • مزیت های لیفت صورت با نخ چه می باشد ؟

لیفت صورت با نخ دارای مزیت های بسیاری است. از مهم ترین آن ها دوره نقاهت کوتاه ، روشی غیرتهاجمی و بدون عوارض ، نامحسوس بودن نخ ها در زیر پوست ، تحریک کلاژن سازی پوست و … می باشد.

  • کاربرد لیفت صورت با نخ چیست ؟

از لیفت صورت با نخ برای جوانسازی و از بین بردن افتادگی پوست در قسمت های مختلف صورت شامل ابرو ها ، شقیقه ، گونه ها ، غبغب ، گردن و … استفاده می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کاشت ریش در مشهد

کاشت ریش در مشهد 💎 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد

بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد کجاست ؟ داشتن ریش بلند ، تاثیر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *