کاشت ریش در مشهد 💎 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد

کاشت ریش در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد کجاست ؟ داشتن ریش بلند ، تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت و زیبایی چهره آقایان دارد. برخی از آقای به دلایل مختلفی ، از نحوه روش ریش و سبیل خود رضایت ندارند و به همین دلیل به فکر کاشت ریش هستند. کاشت ریش از روش های بسیار موثر برای داشتن ریش پرحجم و بلند می باشد. با اینکه این روش با هزینه بالایی همراه است اما جزو روش های دائمی و موثر است. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین مراکز کاشت ریش در مشهد آشنا شویم.

معرفی بهترین کلینیک های کاشت ریش در مشهد

ریش و سبیل دارای تاثیر بسیاری در افزایش زیبایی و جذابیت چهره آقایان می باشند. با در نظر گرفتن این موضوع ریزش موهای ریش و سبیل و یا کم پشت و کم حجم بودن آن ، برای آقایان چندان خوشایند نیست و دارای تاثیر منفی بر روی اعتماد به نفس آن ها است. یکی از روش های موثر در داشتن ریش و سبیل بلند و پرحجم ، کاشت ریش است.

با مراجعه به بهترین پزشکان متخصص و همینطور کلینیک های معتبر برای کاشت ریش و سبیل ، می توانید ضمن داشتن ریش های بلند و زیبا ، از عوارض پس از کاشت ریش نیز جلوگیری کنید.

سعی کنید برای اینکار بهترین پزشک را انتخاب کنید که از روش مناسب متناسب با شرایط بیمار استفاده کند. همینطور با صبر و حوصله به سوالات بیماران و مراجعه کنندگان پاسخ دهد و در جلسات مشاوره قبل از کاشت ریش و سبیل در مشهد ، ضمن اطلاع شدن از شرایط بیمار ، نحوه کاشت را نیز برای او شرح دهد تا نگرانی های بیمار را برطرف کند.

در ادامه تعدادی از بهترین پزشکان در زمینه کاشت ریش در مشهد را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه پزشک متخصص و کاربلدی را می شناسید ، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دکتر مهدیار سعیدیان

کاشت ریش در مشهد

  • آدرس : مشهد ، خیابان احمدآباد ، خیابان ابوذر غفاری ، بین 23 و 25 ، پلاک 215
  • شماره تماس : 05138406818

دکتر لیلا صالحی

کاشت ریش در مشهد

  • آدرس : مشهد ، خیابان خیام دهم ، ساختمان بهزاد ، طبقه سوم ، واحد 13
  • شماره تماس : 05137668672

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد – سال 1401 + نظرات مراجعین

دکتر آرش بیرقی طوسی – کاشت ریش در مشهد

کاشت ریش در مشهد

  • آدرس : مشهد ، حاشیه بلوار سجاد ، بین سجاد دوم و چهارم ، ساختمان 74
  • شماره تماس : 05137603572

دکتر کامران کاویانی فر

کاشت ریش در مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار فردوسی ، بین مهدی و ثمانه ، پلاک 189 ، ساختمان پزشکان سلامت
  • شماره تماس : 05137632335

دکتر صادق وهابی

کاشت ریش در مشهد

  • آدرس : مشهد ، خیابان احمدآباد ، خیابان پاستور یکم ، ساختمان پزشکان دکتر منوری ، طبقه دوم
  • شماره تماس : 05138437356 _ 09981429535

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در مشهد – 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد

انواع روش های کاشت ریش در مشهد

از مزیت های کاشت ریش این است که با توجه به سلیقه بیمار به مدل ها و سبک های مختلفی قابل اجرا است. ضمن اینکه در این روش بیماران دردی را احساس نمی کنند و نتیجه بسیار طبیعی است.

برای کاشت ریش و سبیل از روش های مختلفی استفاده می شود که با توجه به روش انتخابی ، کاشت ریش بین 4 الی 8 ساعت به طول می انجامد. در ادامه پیرامون رایج ترین روش های کاشت ریش ، توضیحاتی را آورده ایم.

روش FIT

در این روش پزشک ابتدا بانک مو را مشخص می کند. سپس به طور همزمان فولیکول ها را با دستگاه مخصوصی و با ظرافت بالا بر می دارد و سپس در محل گیرنده قرار می دهد. در این روش برداشتن فولیکول ها از پشت سر به صورت رندوم است. این روش به دلیل عدم جراحت و خونریزی در بانک مو و همینطور دارای نتایج طبیعی ، طرفداران زیادی دارد.

مرتبط بخوانید :10 بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد سال 1401 + نظرات مراجعین

روش FUT از روش های کاشت ریش در مشهد

در این روش که امروزه در حال منسوخ شدن است ، ابتدا قیمتی از پوست را از ناحیه بانک مو جدا می کنند. سپس فولیکول ها را بر اساس ضخامت در زیر میکروسکوپ دسته بندی کرده و با برش پوست در ناحیه گیرنده ، فولیکول ها را در ناحیه ریش و سبیل بیمار می کارند.

از معایب این روش این است که جای اسکار در ناحیه بانک مو برای مدت زمان طولانی باقی می ماند. به همین دلیل امروزه کمتر مورد استقاده قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : برداشتن خال در مشهد لیست 10 تایی بهترین مرکز برداشتن خال در مشهد

روش BHT

در صورتی که بانک موی سر از تراکم بالا و لازم برای کاشت ریش و سبیل برخوردار نباشد ، پزشک اقدام به برداشتن فولیکول ها از دیگر قسمت های بدن شامل دست و پا می کند. در نظر داشته باشید برداشتن فولیکول های مو ممکن است با اسکار همراه باشد. بنابراین بهتر است از قسمت هایی برداشته شود که در معرض دید نیست.

روش SUT از روش های کاشت ریش در مشهد

از رایج ترین روش ها برای کاشت ریش و سبیل ، روش SUT است. در این روش فولیکول های مو بدون دخالت پزشک و با استفاده از دستگاه از ناحیه پشت سر برداشته می شوند و سپس در قسمت ریش و سبیل قرار می گیرند. به دلیل ظرافت بالای کار در این روش ، جای هیچ زخم و اسکاری ناشی از آن بر روی پوست باقی نمی ماند.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در مشهد ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

سوالات متداول

  • بهترین مراکز کاشت ریش در مشهد کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز کاشت ریش در مشهد را معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت ریش در مشهد‌ چقدر است ؟

هزینه کاشت ریش با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله روش مورد استفاده متقاوت می باشد.

  • مراحل کاشت ریش در مشهد چیست ؟

به طور کلی پزشک پس از بی حسی بانک مو و ناحیه گیرنده ، کاشت ریش را در سه مرحله شامل برداشت گرافت ها ، جداسازی گرافت ها و کاشت آن ها در ناحیه مورد نظر انجام می دهد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین ناخن کار در مشهد

بهترین ناخن کار در مشهد 💎 10 بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد

بهترین ناخن کار در مشهد کیست ؟ در این مقاله تعدادی از بهترین ناخن کاران …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *