پی آر پی در مشهد 💎 لیست 10 تایی بهترین مرکز پی آر پی در مشهد

پی آر پی در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز پی آر پی در مشهد کجاست ؟ زنان و مردان به دلایل مختلفی از جمله اختلالات هورمونی ، وراثت ، بیماری ، کمبود برخی ویتامین ها ، عوارض مصرف برخی دارو ها ، استرس و اضطراب ، مصرف سیگار و … دچار ریزش مو می شوند. این مشکل ممکن است برای افراد مختلف و در سنین مختلف ایجاد شود.  امروزه برای درمان ریزش مو از روش های مختلفی استفاده می شود که یکی از آن ها پی آر پی می باشد. پی آر پی به عنوان روشی جدید و مدرن از روش های کم تهاجمی برای درمان ریزش مو می باشد که نتیجه آن ضمن افزایش تراکم موهای سر ، شامل ترمیم موها نیز می شود. در ادامه همراه ما در وبسایت پاسخ تو بمانید تا با بهترین مراکز پی آر پی در مشهد آشنا شویم.

بهترین مراکز پی آر پی در مشهد

در روش درمانی پی آر پی از پلاسمای غنی از پلاکت استفاده می شود. پلاسما در واقع جزئی از خون انسان است ؛ در این روش از پلاسمای خون خود فرد استفاده می شود تا میزان زیادی از پروتئین هایی که حاوی سلول های رشد هستند را به ناحیه تحت درمان وارد کنند. تولید پی آر پی با گرفتن خون از بیمار و تلغیط آن انجام می شود.

تزریق پی آر پی به ناحیه های آسیب دیده از پوست و یا جهت بهبود و ترمیم موهای آسیب دیده و درمان ریزش مو ، سبب رشد سلول های جدید و سالم می شود. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز پی آر پی در مشهد را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم :

پی آر پی در مشهد در مجموعه زیبایی نورا

بهترین مرکز پی آر پی زانو در مشهد

دکتر الهه مولوی پزشک زیبایی برجسته با تخصص در پی‌آرپی مو و صورت در مشهد می باشد. تجربه فراگیر این مرکز پی آر پی با این پزشک معتبر و حرفه‌ای، به شما فرصتی می‌دهد تا بهبود زیبایی و اعتماد به نفس خود را تجربه کنید و از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های پزشکی زیبایی بهره‌مند شوید، ایشان با اخلاق و تعهد به جلب رضایت شما متعهد است.

سایر خدمات این مرکز :

  • تزریق ژل لب – تزریق ژل خط خنده
  • هایفوتراپی با دستگاه ۷ بعدی
  • بوتاکس صورت – بوتاکس زیر بغل
  • لیزر لاغری اسکالپشور(جدیدترین و موثرترین لیزر لاغری روز دنیا)
  • پی ار پی موی سر – صورت
  • مزوتراپی لاغری  – مزوتراپی صورت
  • لاغری موضعی

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوارصیاد شیرازی،بین صیاد ۱۲ و ۱۴ ساختمان آرام، طبقه دوم

تلفن مشاوره و نوبت دهی : 09381801003   واتساپ :

اینستاگرام : noorabeautyteam@

وبسایت : noorabeauti.com

درمانگاه تخصصی پوست و مو آرتا

پی آر پی در مشهد

  • آدرس : مشهد ،
  • شماره تماس :   0513602005

پی آر پی در مشهد – كلينيک نوآوران زيبایی

پی آر پی در مشهد

  • آدرس : مشهد ،
  • شماره تماس : 0513766663

كلينيک زيبا آفرين

پی آر پی در مشهد

  • آدرس : مشهد ،
  • تلفن تماس : 051380701

مرتبط بخوانید : بهترین جراح بینی در مشهد – 10 جراح برتر بینی در مشهد 

پی آر پی در مشهد – كلينيک رازی

پی آر پی در مشهد

  • آدرس : خراسان رضوی ، مشهد ، مطهری شمالی ، بعد از چهارراه 35 متری
  • شماره تماس : 0513731757

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در مشهد

پی آر پی چیست ؟

پلاسما در واقع قسمت مایع خون می باشد که متشکل از آب و پروتئین است که وظیفه آن این است که به گلبول های قرمز ، گلبول های سفید و پلاکت ها اجازه حرکت کردن در جریان خون را می دهد. می توان گفت که پلاکت ها نوعی سلول خونی هستند که به لخته شدن خون کمک می کند و نقش اساسی را در بهبودی دارند.

پلاسمایی که غنی از پلاکت باشد ، تاثیر قابل توجهی در بهبود آسیب هایی که در تاندون ها ، ماهیچه ها، مفاصل و حتی پوست و مو ایجاد می شود ؛ خواهد داشت. به همین دلیل وقتی پلاکت ها در ناحیه درمان قرار می گیرند ، برخی فاکتورهای رشد را آزاد می کنند که منجر به ترمیم و رشد سلولی می گردد. نتیجه تمامی این اتفاقات تحریک بدن برای بهبودی با سرعت بالا می باشد.

بنابراین باید بگوییم که پی آر پی یک روش درمانی بالینی می باشد که طی آن از پلاسمای غنی شده از پلاکت برای درمان مشکلات پوستی و یا درمان ریزش مو استفاده می گردد.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در مشهد – لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری مشهد

موارد مصرف پی آر پی در مشهد

پی آر پی در مشهد دارای کاربردهای مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • ریزش مو : پی آر پی به منظور تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو به پوست سر تزریق می گردد. این روش از روش های موثر برای رفع ریزش مو می باشد.
  • مشکلات تاندونی : تاندون ها نوارهایی سفت و ضخیم از بافت می باشند که کارکرد آن ها اتصال ماهیچه به استخوان است. در صورتی که تاندون ها آسیب ببینند به سختی بهبود پیدا می کنند. یکی از روش هایی که سرعت بهبودی تاندون ها را افزایش می دهد ، تزریق پی آر پی می باشد و از این روش برای درمان مشکلات مزمن تاندون شامل آرنج تنس بازان ، تاندونیت آشیل در مچ و همینطور زانوی جامپر که منجر به ایجاد درد در تاندون کشکک زانو می گردد ، استفاده می شود.
  • استفاده از پی آر پی برای درمان آسیب های حاد ورزشی : پی آر پی در بهبود و درمان مشکلات حاد ورزشی شامل رگ به رگ شدن زانو نیز استفاده می شود.
  • ترمیم بعد از انجام عمل جراحی : در برخی موارد پزشکان پس از جراحی ، از تزریق پی آر پی برای ترمیم تاندون پاره شده استفاده می کنند.
  • درمان آرتروز : پی آر پی از روش های درمانی برای آرتروز نیز می باشد.
  • و …

مرتبط بخوانید : بوتاکس پیشانی در مشهد – فهرست مراکز بوتاکس پیشانی در مشهد

نحوه انجام پی آر پی در مشهد

پزشک متخصص ابتدا میزان مشخصی خون با توجه به ناحیه تحت درمان از بیمار می گیرد ؛ خون گرفته شده در یک سانتریفیوژ قرار می گیرد. دستگاه به سرعت به اطراف می چرخد و این فرآیند منجر به جدا شدن اجزای خون از یکدیگر می شود. فرآیند جداسازی اجزای خون با دستگاه سانتریفیوژ تقریبا 20 دقیقه به طول می انجامد.

خود پزشک و یا تکنسین آموزش دیده برای تزریق پی آر پی ، پلاسمایی که طی این فرآیند از خون جدا می شود را می گیرد و سپس آن را به ناحیه آسیب دیده تزریق می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشک زیبایی در مشهد – معرفی 10 دندانپزشک زیبایی برتر در مشهد

عوارض پی آر پی در مشهد

پی آر پی در مشهد

از آنجایی که در روش پی آر پی از خون خود فرد استفاده می شود ، این روش دارای عوارض جانبی نمی باشد و کم ترین خطرات را دارد. اما با این حال ممکن است افراد پس از تزریق پی آر پی عوارضی شامل عفونت در ناحیه تحت تزریق ، آسیب های عصبی ، درد در محل تزریق ، آسیب بافتی و … را تجربه کنند.

ذر صورتی که هر یک از این عوارض را تجربه کردید ، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید تا اقداماتی که منجر به حداقل رسیدن این خطرات می شود ، در زمان کوتاهی برای شما صورت گیرد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست مشهد – معرفی 10 بهترین متخصصین پوست در مشهد

دوره درمان پی آر پی در مشهد

معمولا پس از تزریق پی آر پی ، پزشک از بیمار می خواهد که به ناحیه آسیب دیده که تحت تزریق پی آر پی بوده است ، کمی استراحت بدهد. این توصیه ها به جهت کمتر شدن آسیب های پس از درمان و دریافت نتیجه ایده آل انجام می شود و افراد پس از پی آر پی می توانند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود بازگردند.

موضوعی که وجود دارد این است که پی آر پی از روش های درمانی می باشد که بلافاصله پس از تزریق نتایج آن قابل مشاهده نیست و ممکن است چند هفته و یا چند ماه زمان دهید تا بتوانید اثرگذاری آن را مشاهده کنید.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در مشهد – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی مشهد

پی آر پی در مشهد برای چه کسانی مناسب نیست؟

مرکز پی آر پی در مشهد

با اینکه پی آر پی از روش های کم تهاجم می باشد که اغلب افراد می توانند از آن استفاده کنند ، اما به تمامی افراد پیشنهاد نمی شود. افرادی که در یکی از دسته بندی های زیر قرار دارند ، بهتر است از پی آر پی اجتناب نمایند :

  • کسانی که دارای سابقه مصرف مواد مخدر هستند.
  • افرادی که دارای سابقه مصرف الکل هستند.
  • کسانی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند.
  • افرادی که به صورت مداوم سیگار و دخانیات مصرف می کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در مشهد – لیست 10 تایی کلینیک های زیبایی مشهد 1401

سوالات متداول

  • بهترین مراکز پی آر پی در مشهد کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز پی آر پی در مشهد را معرفی کرده ایم.

  • برای درمان ریزش مو با پی آر پی به چند جلسه نیاز است ؟

تعداد جلسات پس از معاینه بیمار توسط پزشک مشخص می شود اما معمولا به سه الی پنج جلسه نیاز است.

  • هزینه پی آر پی در مشهد چقدر است ؟

برای اطلاع از هزینه پی آر پی در مشهد با کلینیک مورد نظر تماس حاصل بفرمایید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کاشت ریش در مشهد

کاشت ریش در مشهد 💎 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد

بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد کجاست ؟ داشتن ریش بلند ، تاثیر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *