دندانپزشکی کودکان مشهد 💎 معرفی 10 بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد + نظرات مراجعین

دندانپزشکی کودکان مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد کجاست ؟ بسیاری از خانواده های ایرانی به سلامت دهان و دندان کودکان توجهی ندارند و یا برای رفع مشکلات مرتبط با دندان کودکان خود به سراغ دندانپزشکان عمومی و دندانپزشکان بزرگسالان می روند. بهتر است والدین برای تامین سلامت دندان های کودک خود ، به دندانپزشکی که در زمینه دندانپزشکی کودکان تخصص دارد ، مراجعه کنند. دندانپزشکان کودک ضمن گذراندن دوره های لازم برای درمان مشکلات دندان کودکان ، از مهارت های ارتباطی برای برقراری ارتباط با کودکان نیز برخوردار هستند. برای اطلاع از بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : دندانپزشکی شبانه روزی مشهد

معرفی بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد

لیستی از بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد در ادامه آورده شده است. پیش از دریافت نوبت از دندانپزشک های معرفی شده ، به سایت یا شبکه اجتماعی پزشک مورد نظر مراجعه کنید و از کیفیت خدمات ارائه شده در مطب و یا کلینیک انتخابی اطمینان حاصل کنید.

دکتر کتایون صفری 

بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان در مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار هاشميه ، نبش هاشميه ١٣ ، ساختمان سايروس ،  واحد ٤٠٤
  • شماره تماس : ۰۵۱۳۸۸۴۷۸۳۹

مرتبط بخوانید: سونوگرافی مشهد

دکتر‌ سارا رجایی 

دندانپزشکی اطفال ارزان در مشهد

  • آدرس : مشهد ، احمد آباد ، عارف ۴ ، ساختمان ابن سینا ، طبقه دوم
  • شماره تماس :۰۵۱۳۸۴۶۴۳۰۴

دکتر سحر غفارپور 

کلینیک دندانپزشکی کودکان مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار وکیل آباد ، کوثر شمالی ۴ ، ساختمان پزشکان کوثر ، طبقه اول
  • شماره تماس :۰۵۱۳۸۷۰۵۰۲۲

دکتر‌ فاطمه کرمانی

دندانپزشکی کودکان مشهد

  • آدرس : خراسان رضوی ، مشهد بین سجاد ۲ و ۴ پلاک ۵۸ (ساختمان۵۸) ،  طبقه چهارم
  • شماره تماس : ۰۵۱۳۷۶۷۵۱۴۳

دکتر وجیهه کامل 

دندانپزشکی کودکان مشهد

  • آدرس : مشهد ، فلسطین ۲۲ ، پلاک ۱۴ ، مجتمع باران ، طبقه دوم
  • شماره تماس :۰۵۱۳۷۶۰۱۷۳۴

مرتبط بخوانید : کامپوزیت ونیر در مشهد

خدمات ارائه شده در دندانپزشکی کودکان مشهد

دندانپزشکی کودکان (اطفال) به عنوان یکی از شاخه های علم پزشکی شناخته شده است که در آن دندانپزشکان متناسب با شرایط سنی کودکان خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهند. از سویی دیگر اغلب کودکان از دریافت خدمات دندانپزشکی هراس دارند و وقتی در مطب دندانپزشک حضور دارند ، به خصوص در زمان دریافت خدمات بی قراری می کنند.

دندانپزشکان کودکان صبوری بیشتری دارند و می توانند رفتارهای کودکان و گریه آن ها را در زمان درمان تحمل کنند. ضمن اینکه از مهارت های ارتباطی بهتری برای برقراری ارتباط با کودک برخوردار هستند. در دندانپزشکی کودکان مشهد‌ خدمات متنوعی ارائه می شود که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم.

انجام معاینات در دندانپزشکی کودکان مشهد

در مطب های دندانپزشک کودکان ، متناسب با شرایط کودکان و نوزادان ، معاینات دندانپزشکی انجام می شود. اینگونه در صورت وجود پوسیدگی و یا خرابی ، فرآیند درمانی دندان ها آغاز می گردد.

توصیه و مراقبت های پیشگیرانه

دندانپزشک کودکان پس از بررسی دندان های کودک ، در مورد نوغ تغذیه کودک و روش هایی که والدین می توانند برای بهبود دندان های فرزند خود استفاده کنند ، صحبت می کند.

معاینه دقیق برای اصلاح دندان های کودک

در برخی از کودکان دندان ها از همان ابتدا رشد نامناسبی دارند. به همین دلیل به اصلاح نیاز دارند. از شاخه های دندانپزشکی برای اصلاح دندان ها ، ارتودنسی است که البته باید در سنین خاصی انجام شود.

ترمیم و پر کردن دندان های کودک

اگر دندان های کودک دچار خرابی و پوسیدگی شده باشد ، در دندانپزشکی کودکان مشهد درمان می گردد و دردی که کودک تحمل می کند از بین می رود.

تشخیص بیماری های دندانی ناشی از با بیماری های دیگر

در برخی موارد وجود برخی بیماری ها شامل دیابت ، بیش فعالی کودکان ، آسم ، بیماری های قلبی و … منجر به بروز بیماری های دندانی در کودکان می گردد. از جمله اقداماتی که در دندانپزشکی کودکان مشهد‌ صورت می گیرد، بررسی بیماری های پیش زمینه ای که منجر به بروز مشکلات دندان در کودک شده است ، می باشد.

مدیریت بیماری های لثه در دندانپزشکی کودکان مشهد

بیماری های لثه شامل عفونت لثه ، پریودنتال ، موکوسل و … نیز بر روی سلامت دندان های کودک تاثیر منفی می گذارد. دندانپزشک کودک با استفاده از روش های درمانی مناسب ، سعی می کند این بیماری ها را کنترل و درمان کند تا در نهایت از بروز مشکلاتی برای دندان های کودک جلوگیری گردد.

مراقبت از دندان های آسیب دیده

برخی دندان های کودک ممکن است شکسته شده باشند و یا به هر نحوی آسیب دیده باشند. در این شرایط دندانپزشک کودکان از روش مناسبی برای ترمیم دندان های کودک استفاده می کند.

مرتبط بخوانید : مرکز لازک چشم در مشهد

ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان مشهد 

دندانپزشکی کودکان مشهد

بهترین دندانپزشکی کودکان در مشهد دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر دندانپزشکی های کودکان متمایز می کند. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های کلینیک های دندانپزشکی کودکان در مشهد اشاره کرده ایم:

دارای محیط مناسب و شاد برای کودکان

اغلب کودکان از دندانپزشکی و دریافت خدمات مرتبط با دندان هراس دارند. برخورداری از محیطی شاد و مناسب برای کودکان می تواند از ترس آن ها کم کند. به طوری که بهتر است در دندانپزشکی کودکان مشهد از انواع عروسک ها ، استیکرهای خاص و شاد و … برای ایجاد محیطی مناسب و شاد برای کودکان استفاده گردد.

فراهم کردن شرایط بازی و سرگرمی کودکان

بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد شرایطی را برای بازی کودکان در زمان انتظار فراهم می کنند. اینگونه تا زمانی که نوبت معاینه کودک شود ، بهانه گیری نمی کند.

دارای دندانپزشکان مجرب برای درمان دندان های کودکان

در بهترین کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی کودکان مشهد‌ ، متخصصین با تجربه و خوش برخورد به کودکان خدمات ارائه می دهند و به نوعی خدمات دندانپزشکی را با بازی ترکیب می کنند تا کودک همکاری لازم را داشته باشد.

مجهز به بروزترین تجهیزات 

برای ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان ، به تجهیزات مناسب در این زمینه نیز نیاز است. به طوری که بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد مجهز به یونیت دندانپزشکی و یا صندلی مختص به کودکان است. همینطور از دیگر تجهیزات نیز برای ارائه خدمات دندانپزشکی کودکان استفاده می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشک زیبایی در مشهد

سوالات متداول

  • بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد کجاست؟

برای اطلاع از بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • چرا باید برای درمان مشکلات دندان کودکان به بهترین دندانپزشکی کودکان مشهد مراجعه کنیم؟

دندانپزشک کودکان نسبت به دیگر دندانپزشکان صبوری بیشتری دارند و می توانند برای افزایش روحیه همکاری در کودک با او ارتباط برقرار کنند.

  • هزینه دریافت خدمات دندانپزشکی کودکان در مشهد‌ چقدر است؟

هزینه خدمات دندانپزشکی کودکان وابسته به نوع خدمات متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *