تزریق ژل گونه در تبریز 💎 فهرست 10 تایی مراکز تزریق ژل گونه در تبریز

تزریق ژل گونه در تبریز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

تزریق ژل گونه در تبریز را در بهترین مراکز و توسط پزشکان و متخصصان با تجربه انجام دهید. با بالا رفتن سن ، کم کم علائم پیری در صورت نمایان می شود و از حجم عضلات صورت کم می گردد. کم شدن عضلات صورت منجر به نازک شدن پوست صورت و نمایان شدن چین و چروک ها در قسمت های مختلف همچون اطراف دهان ، گونه و … می گردد. در چنین حالتی به منظور حجیم تر کردن صورت و از بین بردن چین و چروک های ایجاد شده ، پزشکان تزریق ژل را پیشنهاد می کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین مراکز تزریق ژل گونه در تبریز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید: دندانپزشکی کودکان در تبریز

بهترین مرکز تزریق ژل گونه در تبریز

یکی از نکاتی که زیباجویان باید آن را در نظر داشته باشند ، این است که برای تزریق ژل گونه در تبریز ، حتما بهترین مراکز را انتخاب کنند. دریافت خدمات تزریق ژل در مراکز نامعتبر سبب می شود که افراد ضمن نرسیدن به نتیجه مطلوب ، دچار عوارض جانبی تزریق ژل به گونه نیز شوند. به همین منظور سعی کرده ایم در ادامه بهترین مراکز تزریق ژل گونه در تبریز را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

کلینیک زیبایی ایران مهر

تزریق ژل گونه در تبریز

  • آدرس : ایران ، تبریز ، چهار راه 17 شهریور ، طبقه فوقانی نمایندگی سامسونگ
  • تلفن تماس : 04135539595

مطب زیبایی دکتر منیری

تزریق ژل گونه در تبریز

  • آدرس : تبریز ، خیابان ولیعصر ، فلکه همافر ، خیابان نگین پارک ، نبش کوچه نسیم 2 ، طبقه 3 ، واحد 3
  • تلفن تماس : 04133204317

 کلینیک زیبایی ایرانیان

تزریق ژل گونه در تبریز

  • آدرس : تبریز ، ولیعصر ، خیابان رودکی ، کلینیک زیبایی ایرانیان
  • تلفن تماس : 04133335622

دکتر اسماعیل امامی

تزریق ژل گونه در تبریز

  • آدرس : ولیعصر ، خیابان مخابرات ، نرسیده به کلانتری 17 ، پشت بانک شهر
  • تلفن تماس : 04133270277

دکتر سارا صنیعی

تزریق ژل گونه در تبریز

  • آدرس : تبریز ، بلوار آزادی ، سه راه گل گشت ، ساختمان گل گشت ، طبقه ششم
  • تلفن تماس : 04133367497

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در تبریز – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در تبریز

تزریق ژل گونه به چه معناست ؟

به منظور حجم دادن به صورت و قرینه سازی و زیباتر کردن گونه ها ، از تزریق ژل استفاده می شود. ژل ها همان فیلرهای پرکننده و یا حجم دهنده ای هستند که دارای ساختاری همچون ژل می باشند و می توانند منجر به جوانسازی پوست صورت گردند. افرادی که به صورت ارثی دارای صورتی استخوانی هستند و یا به دلیل پیری بخشی از عضلات صورت خود را از دست داده اند و گونه های افتاده سبب پیرتر به نظر آمدن چهره شان می گردد ، می توانند از تزریق ژل گونه استفاده کنند.

تمامی زیباجویان پس از تزریق ژل توسط متخصصان کاربلد ضمن اینکه می توانند عضلات و حجم از دست رفته صورت خود را پر کنند ، می توانند با استفاده از تزریق ژل چین و چروک های صورت خود را نیز از بین ببرند و پوستی جوان و صورتی متقارن را تجربه کنند. تزریق ژل گونه به دلیل اینکه به صورت سرپایی و در کم ترین زمان انجام می شود و نیازمند هیچ گونه عمل جراحی و یا بیهوشی نیست ؛ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کاربرد تزریق ژل گونه در تبریز چیست ؟

گونه ها بخشی مهم از صورت انسان می باشند که با قرار گرفتن در بخش میانی صورت ، نقش مهمی را در زیبایی و جذاب به نظر رسیدن صورت دارند. به همین دلیل می باشد که بسیاری از افراد تمایل دارند ، گونه های برجسته و زیبایی داشته باشند. بنابراین یکی از ناحیه هایی که در صورت انسان بسیار مورد توجه قرار می گیرد ، گونه ها هستند و تزریق ژل در این ناحیه در افرادی با صورت استخوانی و یا افرادی که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی پوست صورت شده اند ، نتیجه مطلوبی دارد.

ژل های حجم دهنده صورت از خدمات پوست و زیبایی می باشند که شامل مواد هیالورونیک اسید هستند. این ماده از مواد طبیعی موجود در پوست انسان است و به همین دلیل هیچ گونه ناسازگاری با پوست صورت ندارد. به همین دلیل برای حجم دادن به قسمت های مختلف صورت مناسب می باشند. ژل هایی که برای تزریق به پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای بافتی سفت هستند که چسبندگی مناسبی را ایجاد می کنند به همین دلیل پس از تزریق به بافت زیرجلدی ، به صورت یکدست پخش می شوند.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر بوتاکس در تبریز

عوامل موثر در هزینه تزریق ژل گونه

ژل گونه ها حاوی سه ماده طبیعی با نام های کلاژن ، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت می باشند که ضمن حجم دادن به گونه ، وظیفه آبرسانی و جوانسازی پوست را نیز برعهده دارند. در صورتی که می خواهید بدانید هزینه تزریق ژل گونه چقدر است ، لازم است اشاره کنیم که در تعیین قیمت تزریق ژل گونه ، عوامل مختلفی تاثیرگذار است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

  • نوع ژل تزریقی به گونه شامل ژل رستیلن ، ژوویدرم ، اسکالپترا ، هیلافرم ، رادیس و کاپتیک ، اینکه کدام یک به گونه تزریق شود، در تعیین هزینه نهایی بسیار تاثیرگذار می باشد.
  • مقدار ژل مصرفی برای حجم دهی به گونه ها نیز در تعیین هزینه نهایی آن ها تاثیرگذار می باشد. بدیهی است هرچه ژل بیشتری به ناحیه گونه ها در صورت تزریق شود ، هزینه نهایی تزریق ژل گونه نیز بیشتر می شود.
  • دستمزد پزشک متخصص نیز در هزینه نهایی تزریق ژل گونه تاثیر می گذارد. برخی از پزشکان با توجه به مهارت و تجربه بالای خود ، هزینه بیشتری را نیز دریافت می کنند.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز تزریق ژل گونه در تبریز کجاست ؟

برای اطلاع از بهترین مراکز تزریق ژل گونه در تبریز به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • تزریق ژل گونه دارای چه کاربردهایی است ؟

از تزریق ژل گونه به منظور حجیم سازی گونه ها استفاده می گردد.

  • آیا با تزریق ژل گونه ، افتادگی صورت نیز برطرف می گردد ؟

بله ، یکی از کاربردهای تزریق ژل در ناحیه گونه ها این است که افتادگی صورت اصلاح گردد و لیفت شده به نظر برسد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *