آموزشگاه کاشت مژه در تبریز 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت و اکستنشن مژه در تبریز

آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تبریز کجاست ؟ چشم ها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند و به عنوان یکی از معیارهای زیبایی برای هر فرد در نظر گرفته می شوند. از هزاران سال گذشته تا به امروز افراد از روش های مختلفی برای افزایش زیبایی چشمان خود استفاده می کرده اند که هر یک با معایب و مزیت هایی همراه بودند. یکی از روش هایی که طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، اکستنشن مژه و یا کاشت مژه می باشد. با توجه به استقبال بالایی که از این خدمات زیبایی در سالن های زیبایی صورت گرفته است ، امروزه بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا با یادگیری آن کسب در آمد کنند. در صورتی که شما نیز مایل هستید در دوره های آموزش کاشت مژه شرکت کنید ، برای آشنایی با بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تبریز در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

کاشت مژه در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و افراد پس از شرکت در یک جلسه درمانی می توانند برای مدت زمان طولانی مژه هایی بلند و پرپشت داشته باشند. با برخورداری از مژه های بلند ، چهره با هر آرایش و لباسی زیبا به نظر می رسد. به همین دلیل است که اغلب خانم ها مایل هستند از خدمات کاشت مژه برای افزایش زیبایی چشمان خود استفاده کنند. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز و آموزشگاه های کاشت مژه در تبریز را معرفی کنیم. شما می توانید با شرکت در هر یک از دوره های آموزشی کاشت مژه ، خود مهارت و تجربه لازم را به دست آورده و به راحتی وارد بازار کار شوید و کسب در آمد کنید. در صورتی که در زمینه کاشت مژه ، آموزشگاه معتبری را می شناسید ، حتما در بخش نظرات معرفی کنید.

آموزشگاه بانوان پویا

آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

  • آدرس :  تبریز ، اول جاده ایل گلی ، بالاتر از تالار معین دربار ، نرسیده به فلکه خیام ، شهریار 2 ، آموزشگاه و آرایشگاه بانوان پویا
  • تلفن تماس:  041333330

آموزشگاه چهره آفرین – آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

  • آدرس : تبریز ، چهار راه نصف راه ، جنب بانک سپه ، کوچه رضوی ، پلاک ۵۴
  • تلفن تماس : 041344390

مرکز آنگاران نو

آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

  •  آدرس : تبریز ، ولیعصر ، 20 متری پروین اعتصامی ، پایین تر از مسجد ولیعصر ، نبش شش متری سوم ، پلاک 21 ، آموزشگاه نگاران
  • تلفن تماس : 3382738-041

مرتبط بخوانید : بهترین ناخن کار در تبریز

آموزشگاه کاشت مژه در تبریز – آموزشگاه نازآفرین تبریز 

آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

  • آدرس : تبریز ، خیابان عباسی ، مابین طاق و شهدا ، جنب دبیرستان دخترانه کلکتچی
  •  تلفن تماس : ۰۴۱۳۶۵۵۸۹

مرکز آموزش کاشت مژه ثمین

آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

  • آدرس : تبریز ، آبرسان ، بالاتر از بیمارستان شمس ، جنب کوی محمدی
  • تلفن تماس : ۳۶۵۷۴۹

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق چربی در تبریز 

آموزش انواع کاشت مژه در آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

برای کاشت مژه روش های مختلفی به هنرجویان آموزش داده می شود. در ادامه پیرامون رایج ترین روش هایی که برای کاشت مژه کاربرد دارد ، توضیحاتی را آورده ایم.

آموزش اکستنشن مژه والیوم

کاشت مژه والیوم و یا کاشت مژه روسی یکی از روش های کاشت مژه پرپشت و حجمی است. در این روش مژه های نازک و سبک در میان مژه های طبیعی فرد قرار می گیرند. بهتر است کاشت مژه والیوم برای افرادی که به طور طبیعی مژه های کمی دارند ، انجام شود.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

آموزش اکستنشن مژه نچرال

مژه های طبیعی و یا نچرال ، دارای ظاهر طبیعی و در عین حال بسیار زیباست. در این نوع اکستنشن از مژه های کلاسیک استفاده می شود چراکه مژه های هیبریدی برای این روش بسیار صخیم هستند و چشمان را از حالت طبیعی خارج می کنند. در کاشت مژه طبیعی برای اینکه مژه ها از حالت طبیعی خارج نشوند ، بیشتر در وسط پلک قرار می گیرند.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در تبریز 

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک در آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

اکستنشن مژه های کلاسیک برای افرادی که به دنبال اکستنشن مژه با ظاهری طبیعی هستند ، گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. در این روش ضمن اینکه طول مژه افزایش پیدا می کند ، پرپشت تر نیز می شود و ضخامت آن بیشتر می گردد. تارهای مورد استفاده در مژه های کلاسیک، از مواد مختلفی شامل موی ابریشم و یا الیاف مصنوعی ساخته می شود. کاشت مژه کلاسیک با نسبت 1.1 اعمال می گردد. به طوری که هر مژه بر روی یک پلک قرار می گیرد و همین موضوع است که منجر به ایجاد ظاهری طبیعی می شود.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در تبریز 

آموزش اکستنشن مژه چشم گربه‌ ای

کاشت مژه به روش عروسکی اینگونه است که مژه های بلند در گوشه خارجی چشم قرار می گیرند. همین موضوع زمینه ای را ایجاد می کند که چشمان حالتی مشابه به چشم گربه داشته باشند. این نوع کاشت مژه برای کسانی که دارای چشمان گرد و نزدیک به هم هستند ، مناسب است.

آموزش اکستنشن مژه عروسکی در آموزشگاه کاشت مژه در تبریز

اکستنشن مژه عروسی از دیگر روش های کاشت مژه پرطرفدار است. معمولا در این روش از مژه های والیوم و یا هیبریدی استفاده می گردد. به طوری که مژه های بلند به جای قرار گرفتن در گوشه پلک ، در وسط پلک قرار می گیرند. برای افرادی که دارای پلک های افتاده هستند ، این روش بسیار عالی است.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در تبریز 

سوالات متداول

  • بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تبریز کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین آموزشگاه های کاشت مژه در تبریز را معرفی کرده ایم.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزش کاشت مژه در تبریز چقدر است ؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش کاشت مژه در تبریز وابسته به اینکه نحوه برگزاری دوره چگونه است ، متغیر می باشد.

  • در دوره های آموزش کاشت مژه در تبریز چه سبک هایی از کاشت مژه آموزش داده می شود ؟

در دوره های آموزش کاشت مژه در تبریز ، انواع سبک های گربه ای ، عروسکی ، کلاسیک ، والیوم و … آموزش داده می شود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *