10 بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز 💎 سال 1401 + نظرات مراجعین

بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز کجاست ؟ ریزش مو از مشکلات رایج برای زنان و مردان است که در میان آقایان شایع تر است. در شهر تبریز افراد بسیاری به دنبال کاشت مو هستند تا بتوانند اینگونه موهایی زیبا و پرپشت را به صورت دائمی تجربه کنند. با توجه به اینکه میزان تقاضا برای کاشت مو بسیار است ، این مقاله از سایت پاسخ تو را به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز اختصاص دادیم.

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

ریزش مو در میان تمامی مردم سراسر جهان وجود دارد. دلیل ریزش مو برای افراد مختلف متفاوت می باشد. اما موضوعی که وجود دارد این است که افراد با این مشکل ، می توانند از طریق مشاوره و ویزیت توسط بهترین پزشکان و متخصصان در این زمینه ، مشکل خود را برطرف کنند.

برای درمان ریزش مو روش های موقتی همچون استفاده از داروها و قرص های ضد ریزش وجود دارد اما در بسیاری از موارد با نتایج موقتی همراه است. اما کاشت مو به عنوان یک روش دائمی معرفی شده است که دارای نتایج ماندگاری است. به این شیوه می توان موهایی پرپشت و جذاب داشت. در تمامی روش های کاشت مو ، ابتدا فولیکول های سالم از قسمت بانک مو برداشت و پس از بررسی در زیر میکروسکوپ ، در محل مورد نظر پیوند داده می شود.

امروزه در جدیدترین روش های مورد استفاده برای کاشت مو از دستگاه های اتوماتیک و یا پانچ های دستی برای برداشت فولیکول های مو استفاده می شود. قرار دادن فولیکول ها در محل جدید نیز ببا استفاده از نگهدارنده مخصوص انجام می شود.

در ادامه تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی که در زمینه کاشت مو معتبر هستند را معرفی کردیم. شما عزیزان می توانید نظرات و تجربیات خود را در انتهای این مقاله با مار و دیگر کاربران در میان بگذارید. تا اینگونه ما را در معرفی بهترین کلینیک های زیبایی در تبریز یاری نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو و لیزر نیک سیما

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

  • آدرس : تبریز ، سر بالایی ولیعصر ، نبش خیابان عارف ، ساختمان عارف ، طبقه اول ، کلینیک تخصصی کاشت موی نیک سیم
  • تلفن تماس : 09141095682 _ 04151021

دکتر مجید دلاور

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

  • آدرس : خیابان 17 شهریور جدید ، روبروی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ، مجتمع پزشکی خاتم (فاز 2) ، همکف ، واحد 5
  • تلفن تماس : ۳۵۵۳۷۷۳۶

دکتر سارا صنیعی

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

  • آدرس : تبریز ، بلوار آزادی ، سه راه گلگشت ، ساختمان گلگشت ، طبقه ششم
  • تلفن تماس : 04133367497

مرتبط بخوانید :مراحل کاشت مو – کاشت موی طبیعی چه مراحلی دارد ؟

کلینیک زیبایی ایرانیان – بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

  • آدرس : تبریز ، ولیعصر ، خیابان رودکی ، کلینیک زیبایی ایرانیان
  • تلفن تماس : 04133335622

کلینیک زیبایی دکتر منیری

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

  • آدرس : تبریز ، خیابان ولیعصر ، فلکه همافر ، خیابان نگین پارک ، نبش کوچه نسیم 2 ، طبقه 3 ، واحد 3
  • تلفن تماس : 04133204317

مرتبط بخوانید : جدیدترین روش کاشت مو – معرفی انواع روش ها کاشت مو

کاشت مو به چه روش هایی صورت می گیرد ؟

برای انجام کاشت مو ، روش های مختلفی وجود دارد که در هر یک نیز شرایط خاصی جهت انجام این عمل زیبایی وجود دارد. برخی از روش های کاشت مو منسوخ شده اند و کاربردی ندارند و برخی دیگر نیز به دلیل دوره نقاهت کوتاه و عوارض کم با اسقبال بالایی از سوی بیماران و پزشکان مواجه شده اند. در ادامه پیرامون بهترین روش های کاشت مو توضیحاتی را ارائه کرده ایم.

روش FUT – بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

در کاشت مو به روش FUT ، دکتر برش هایی را در پشت سر ایجاد می کند تا یک برشی را به صورت نواری از پوست بردارد و سپس از آن فولیکول ها را به صورت دانه به دانه به محل مورد نظر انتقال می دهد. در گذشته این روش بی رقیب بود و به عنوان بهترین روش در نظر گرفته می شد اما امروزه روش های جدید و بدون دوره نقاهت و بدون درد و خوتریزی به عنوان جایگزینی برای آن استفاده می شوند.

روش FIT

کاشت مو به روش FIT از دیگر روش های محبوب برای کاشت مو در جهان است که تحت عنوان FUE  نیز شناخته می شود. در این روش ها فولیکول های مو به صورت تک تک استخراج می شوند و سپس آن ها را به صورت دانه ای به قسمت هایی که نیاز است انتقال می دهند.

روش SUT – بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

در روش کاشت مو به شیوه SUT  نیز روش دیگری نیز برای کاشت مو استفاده می شود. در این روش برای استخراج گرافت ها از دستگاه خودکار استفاده می شود. این روش مشابه با روش FIT  است اما به دلیل استفاده از دستگاه اتوماتیک ، کار با سرعت بالاتری اجرا می شود.

روش BHT

در این روش از کاشت مو ، فولیکول های مو از موهای بدن شامل سینه و ریزش و پشت برداشت می شود. پایه این روش FIT می باشد اما می توان در آن از تکنیک های SUT و MFIT نیز استفاده کرد. این روش به منظور افزایش تراکم و بهبود نتایح کاشت مو استفاده می گردد ؛ چراکه تعداد گرافت هایی که در این روش از بدن برداشت می شود ، بسیار محدود است. به همین دلیل معمولا به عنوان روش اصلی کاشت مو مورد استفاده قرار نمی گیرد.

روش Micro FIT

در روش کاشت مو Micro FIT ابتدا پزشک واحدهای فولیکولی را با استفاده از ایمپلنتر مینیاتوری بر می دارد. مشابه با روش SUT ، ایمپلینتر مینیاتوری مورد استفاده در این روش دارای پانچ چرخشی می باشد و امکان تنظیم قطر پانچ در اندازه دلخواه وجود دارد. با استفاده از قابلیت تغییر ضخامت پانچ ، می توان واحهای فولیکولی کوچتری را برداشت و در نتیجه به نتایج طبیعی تری رسید.

دستگاه هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند ، مجهز به قابلیت مکش و یا ساکشن می باشند ، بنابراین پزشک از پنس و یا انبرک استفاده نمی کند. مزیت این قابلیت این است که فولیکول ها در معرض کمتری با ابزار های پزشکی قرار می گیرند و آسیب کمتری می بینند. در نهایت نیز پس از آماده سازی گرافت ها ، مشابه با دیگر روش ها کاشت مو انجام می شود.

کاندیدای مناسب کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

افرادی که کاندیدای مناسبی برای این روش هستند ، نتایج بهتری را از روش های مختلف کاشت مو می گیرند. کسانی که دارای یکی از شرایط زیر هستند ، بهترین کاندید کاشت مو می باشند :

  • افرادی که دارای حداقل 25 سال سن می باشند.
  • مردانی که بیش از پنج سال است که از مشکل ریزش مو رنج می برند.
  • دسته ای از افراد که دارای انتظارات واقع بینانه ای از کاشت مو هستند و به این موضوع واقف هستند که احتمال دارد پس از عمل در بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز دچار ریزش مو شوند.
  • دسته از از زنان و مردان که به دلایل مختلفی از جمله سوختگی موهای خود را از دست داده اند.
  • زمان و مردانی که به دلیل برخی عمل های جراحی همچون لیفت صورت ، در یک ناحیه دچار طاسی شده اند.

هزینه کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

در تعیین هزینه کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز موارد بسیاری تاثیر گذار می باشد. از مهم ترین پارامترهای تاثیر گذار در قیمت نهایی کاشت مو ، موارد زیر است :

  • میزان طاسی مو
  • روش مورد استفاده برای کاشت مو
  • محل انجام کاشت مو
  • کلینیک انتخابی
  • و …

در صورتی که می خواهید از هزینه دقیق کاشت مو مطلع شوید ، با کلینیک مدنظر خود تماس بگیرید و وقت مشاوره دریافت کنید. اینگونه می توانید با بیان انتظارات خود و مشورت با پزشک از قیمت نیز مطلع گردید.

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تبریز را معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز چقدر است ؟

برای کاشت مو روش های مختلفی وجود دارد. روش استفاده در کاشت مو در تبریز در نتیجه نهایی تاثیرگذار است.

  • آیا کاشت مو در تبریز دارای عوارضی است ؟

در برخی موارد کاشت مو دارای برخی عوارض شامل عفونت ، خارش ، التهاب ، سرفه ، احساس درد ، کیست های زیر پوستی ، التهاب فولیکول ها و … می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز کجاست ؟ داشتن ناخن های بلند و مرتب ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *