لیفت صورت با نخ در تبریز 💎 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تبریز

.لیفت صورت با نخ در تبریز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

لیفت صورت با نخ در تبریز چگونه انجام می شود ؟ با افزایش سن و آغاز دوره پیری ، پوست انسان شل می شود و چین و چروک هایی بر روی چهره نمایان می گردد. برای از بین بردن آثار پیری راه حل های مختلفی وجود دارد که از موثرترین آن ها لیفت صورت است. لیفت صورت دارای تاثیر بسیاری در جوان تر شدن صورت دارد و به از بین رفتن آثار پیری از صورت کمک می کند. برای اینکه بتوانید تجربه خوبی از لیفت صورت داشته باشید ، توصیه می کنیم بهترین مراکز را برای اینکار انتخاب کنید تا در نهابت نیز به نتایج مطلوب دست پیدا کنید. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو قصد داریم بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در تبریز را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در تبریز

لیفت صورت با نخ، از روش های غیرتهاجمی و جایگزین لیفت صورت با جراحی است که با استفاده از آن نه تنها افتادگی های پوست صورت برطرف می شود ، چین و چروک ها نیز به مرور از بین می روند. به منظور راهنمایی شما عزیزان ، در ادامه تعدادی از بهترین پزشکان در زمینه لیفت صورت با نخ را در شهر تبریز معرفی کرده ایم.

دکتر اسماعیل امامی

لیفت صورت با نخ در تبریز

  • آدرس : ولیعصر ، خیابان مخابرات ، نرسیده به کلانتری 17 ، پشت بانک شهر
  • تلفن تماس : 04133270277

دكتر مجيد دلاور

لیفت صورت با نخ در تبریز

  • آدرس : خیابان 17 شهریور جدید ، روبروی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ، مجتمع پزشکی خاتم (فاز 2) ، همکف ، واحد 5
  • تلفن تماس : ۰۴۱-۳۵۵۳۷۷۳۶

لیفت صورت با نخ در تبریز – دکتر سارا صنیعی

لیفت صورت با نخ در تبریز

  • آدرس : تبریز ، بلوار آزادی ، سه راه گلگشت ، ساختمان گلگشت ، طبقه ششم
  • تلفن تماس : 04133367497

کلینیک زیبایی ایران مهر

لیفت صورت با نخ در تبریز

  • آدرس : ایران ، تبریز ، چهار راه 17 شهریور طبقه فوقانی ، نمایندگی سامسونگ
  • تلفن تماس : 04135539595

کلینیک زیبایی الماس

لیفت صورت با نخ در تبریز

  • آدرس : وليعصر ، تقاطع شريعتی و پروين اعتصامی ، ساختمان الماس ، طبقه اول كلينيک پوست و موی الماس
  • تلفن تماس : 04133339637

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز سال 1401 + نظرات مراجعین

لیفت صورت با نخ چیست ؟

تا چندین سال گذشته ، تنها راه حل برای رفع افتادگی و شل شدن پوست ، جراحی لیفت صورت به شمار می رفت. جراحی لیفت روشی با خطرات بسیار و همینطور با دوره نقاهت طولانی است. به توجه به استفاده از بیهوشی و تیغ جراحی در این روش ، کمتر کسی مایل به استفاده از آن می باشد. ضمن اینکه جراحی لیفت صورت با هزینه هایی بالایی نیز همراه است.

امروزه به عنوان یک روش جدید برای لیفت صورت موقتی از لیفت با نخ استفاده می شود. نتایج این روش موقت است اما دارای کمترین عوارض می باشد. لیفت صورت با نخ به عنوان یک روش جوانسازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد که در آن از بخیه های موقت و یا جذبی برای لیفت و یا بالا بردن پوست صورت استفاده می گردد. به طوری که بخیه های موقت در زیر پوست کار گذاشته می شوند و پس از مدتی با جذب شدن توسط بدن ، آثار لیفت صورت نیز از بین می رود.

لیفت صورت با نخ دارای دو تاثیر جوانسازی فوق العاده چشمگیر دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

لیفت و سفت کردن پوست از نتایج لیفت صورت با نخ در تبریز

در روش لیفت صورت با نخ ، از تیغ جراحی استفاده نمی شود و هیچ برشی بر روی پوست صورت نمی گیرذ. در عوض جراح متخصص در زیر پوست تغییراتی را ایجاد می کند پوست به سمت بالا آمده و سفت شود. در واقع به جای برش بر روی پوست ، از نخ های بخیه استفاده می شود و با استفاده از آن پوست را بالا می کشد.

جراح با استفاده از نخ های بخیه، پوست را جمع و سفت می کند تا افتادگی بر روی پوست مشاهده نشود. سپس آن را بالا برده و در قسمتی فیکس می کند تا پوست جوان تر و زیباتر دیده شود.

تحریک کلاژن سازی

از دیگر کاربردهای لیفت صورت با نخ ، تحریک کلاژن سازی است. با افزایش سن ، میزان کلاژن سازی در پوست نیز کاهش پیدا می کند و همین موضوع منجر به فرآیند پیری پوست می گردد. از تاثیرات استفاده از نخ برای لیفت صورت ، تحریک کلاژن سازی است.

کلاژن پروتئینی است که در عمق پوست ما قرار دارد و ار کاربردهای فراوانی برخوردار است. به طوری که ضمن سرزنده و قوی نگه داشته پوست ، به ترمیم هر چه زودتر زخم ها نیز کمک می کند. کاهش کلاژن سازی از عوامل افتادگی و چین و چروک های پوست می باشد. در واقع کاهش حجم و قدرت پوست سبب می شود که قدرت کافی برای بالا نگه داشتن ساختارها و بافت های زیرین پوست نداشته باشد. به گونه ای که دیگر نمی تواند اثرات جاذبه زمین را خنثی کند و همین موضوع منجر به افتادگی شدید پوست می شود.

وقتی نخ های مورد استفاده در لیفت صورت با نخ در زیر پوست قرار می گیرند ، پس از جذب توسط پوست ، منجر به تحریک کلاژن سازی می شوند. تا اتمام جذب نخ های بخیه ، فرآیند ترمیم پوست نیز به صورت مداوم ادامه پیدا می کند. بنابراین لیفت صورت با نخ ، نه تنها منجر به لیفت و بالا رفتن صورت می شود ، با بهبود کیفیت پوست نیز همراه است.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در تبریز – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در تبریز

انواع لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ در تبریز

در لیفت صورت با نخ ، از نخ های بخیه در زیر پوست استفاده می شود. نخ هایی که دارای ضخامتی به اندازه یک تار مو هستند. گاهی در لیفت صورت با نخ از فلزات گران قیمت شامل پلاتینیوم ، طلا ، فیبرهای سنتتیک همانند پلی استر یا کاپرون و یا ترکیبی از پلیمرهای صناعی و دیگر مواد استفاده می شود. به طور کلی لیفت صورت با نخ ، با استفاده از سه نخ شامل موارد زیر قابل انجام است.

نخ‌ های جذبی

نخ های جذبی پس از مدتی جذب بدن می شوند. این نخ ها از مواد زیست سازگار ساخته شده اند به طوری که بدن انسان به آن ها واکنش نشان نمی دهد. سلول های پوست در مجاورت نخ های قرار گرفته در زیر پوست شکل می گیرند و در کنار نخ ها مستقر می شوند. به همین دلیل حتی پس از جذب نخ ها نیز اثرات آن ها ماندگار و قابل مشاهده است.

استفاده  ار نخ‌ های غیرقابل جذب در لیفت صورت با نخ در تبریز

نخ های ساخته شده از طلا و یا برخی از فیبرهای سنتتیک در دسته نخ های غیرقابل جذب قرار می گیرند. این نوع از نخ ها تا آخر عمر در زیر پوست باقی می مانند. از این روش معمولا برای درمان مشکلات جدی و حاد پوست استفاده می شود. به عنوان مثال برای لیفت خیلی قوی گردن کارایی دارند.

نخ‌ های ترکیبی

نخ های ترکیبی در واقع به این صورت هستند که بخشی از آن ها توسط پوست جذب می شود و بخشی از آن ها نیز به شکل تکه های ریز ریز در زیر پوست باقی می مانند. از معروف ترین نخ های ترکیبی می توان به نخ‌ های سیلهوئت اینستالیفت اشاره کرد.

ساختار این نخ ها به گونه ای است که خودشان جذب پوست می شوند. ولی در طول آن ها تکه های مخروطی قرار دارد که از طریق پوست جذب نمی شوند. به طوری که همیشه در زیر پوست باقی می مانند. البته این مخروط ها بسیار کوچک هستند و از بیرون دیده نمی شوند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در تبریز – فهرست 10 تایی مراکز تزریق ژل گونه در تبریز

لیفت نخ برای کدام قسمت های صورت کارایی دارد ؟

از مهم ترین مزیت های لیفت صورت با نخ این است که می توان از آن در قسمت های مختلف صورت استفاده کرد.

لیفت صورت با نخ در تبریز – لیفت بینی با نخ 

لیفت بینی با نخ از روش های جدید می باشد که دارای تاثیرگذاری بالایی است و نتایج آن به صورت فوری مشاهده می شود. با استفاده از لیفت بینی با نخ ، تیغه بینی و نوک بینی به سمت بالا لیفت می شوند و ظاهر نهایی بینی بدون عیب و کاملا صاف دیده می شود. از مزیت های این وش موارد زیر است:

  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون دوره نقاهت و بهبودی سریع
  • مشاهده نتایج بلافاصله پس از لیفت بینی
  • روشی موقتی و قابل برگشت در صورت عدم رضایت زیباجو
  • دارای هزینه بسیار کمتر نسبت به جراحی بینی

البته روش لیفت بینی با نخ برای کسانی که به دنبال تغییرات چشمگیر و دائمی در بینی خود هستند ، چندان موثر نیست. با این روش برخی مشکلات جزئی بینی از جمله افتادگی بینی برطرف می شود.

لیفت شقیقه با نخ

در لیفت شقیقه با نخ ، پزشک با استفاده از نخ های مخصوص ، قسمت شقیقه را به سمت بالا می کشد. در این روش ضمن کشیدگی در این ناحیه ، افتادگی پوست در ناحیه شقیقه از بین می رود. ضمن اینکه بافت پوست سفت تر و زیباتر دیده می شود. برای لیفت شقیقه با نخ ، پزشک برش کوچکی را در ناحیه گیجگاه ایجاد می کند تا بتواند نخ را عبور دهد. از مزیت های لیفت شقیقه با نخ، موارد زیر است :

  • رفع افتادگی در ناحیه شقیقه و کمک به رفع افتادگی ابرو و پلک ها
  • روشی مقرون به صرفه نسبت به جراحی لیفت شقیقه
  • از روش های موثر در لیفت و جوانسازی پوست صورت
  • تحریک کلاژن سازی در ناحیه های تحت درمان

پس از لیفت شقیقه با نخ ، برخی عوارض شامل ورم و کبودی های خفیف ، عفونت ، خونریزی ، زخم های قابل مشاهده ، بی حسی در ناحیه تحت درمان ، حساسیت به لمس و … قابل مشاهده است. در صورتی که در این روش نخ ها از جای خود تکان بخورند و یا پزشک در این زمینه تبحر کافی نداشته باشد ، منتهی به عدم تقارن در دو طرف صورت می شود.

لیفت صورت با نخ در تبریز – لیفت ابرو با نخ 

ابروها از مهم ترین اجزای صورت هستند که مدل و حالت آن ها در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار می باشد. برای فرم دهی به ابروها از روش های مختلفی استفاده می شود که از پرطرفدارترین آن ها ، لیفت با نخ است. لیفت صورت با نخ ضمن اینکه افتادگی های ابرو را برطرف می کند ، در افزایش فاضله چشم و ابرو نیز تاثیر گذار است و منجر به زیباتر شدن حالت چشم ها می شود.

افتادگی ابروها ناشی از افزایش سن ، سبک زندگی نامناسب ، شل شدن پوست ، قرار داشتن در معرض نور خورشید و … اتفاق می افتد. ابروهای افتاده سبب می شوند که چشم ها خسته و بی حال دیده شوند. وقتی ابروها به سمت بالا لیفت شوند ، چشم ها نیز جذاب تر می شوند. لازم به ذکر است که با لیفت ابرو ، چین و چروک های ریز ایجاد شده در اطراف چشم ها نیز از بین می رود.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در تبریز ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

سوالات متداول 
  • بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در تبریز کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیفت صورت با نخ را معرفی کرده ایم.

  • لیفت با نخ برای کدام ناحیه های صورت قابل استفاده است ؟

از لیفت نخ برای قسمت های مختلف صورت شامل لیفت ابرو ها ، لیفت شقیقه ، لیفت بینی ، لیفت گونه ها و … استفاده می شود.

  • هزینه لیفت صورت با نخ در تبریز چقدر است ؟

هزینه لیفت صورت با نخ به نوع نخ و تعداد نخ های مورد استفاده در این روش بستگی دارد. بهتر است برای اطلاع از هزینه دقیق با کلینیک مورد نظر خود تماس بگیرید و یک جلسه مشاوره دریافت کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز کجاست ؟ داشتن ناخن های بلند و مرتب ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *