بهترین دکتر پیکر تراشی – 💎 10 دکتر و مرکز برتر پیکر تراشی (لیپوماتیک)

بهترین دکتر پیکر تراشی

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

عمل لیپوماتیک یا پیکر تراشی یک عمل زیبایی برای خلاص شدن از چربی های اضافه بدن مخصوصا چربی های شکم و پهلو است. این عمل زیبایی در کلینیک های دارای مجوز و توسط پزشک جراح به صورت سرپایی انجام می گیرد و مقدار زیادی چربی از بدن خارج می شود. کسانی که قبلا عمل لیپوماتیک انجام داده اند ادعا می کنند که کاهش سایز برای مدت طولانی ادامه دارد و سلولیت های بدن نیز از بین می رود. اگر شما هم نمی توانید با رژیم غذایی و ورزش لاغر کنید و به دنبال عمل لیپوماتیک هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین دکتر پیکر تراشی تهران را خدمتتان معرفی کنیم.

بهترین دکتر پیکر تراشی

پیکر تراشی برای تمام اندام های بدن استفاده می شود اما عموما برای پهلو ، شکم و بازو کاربردی تر است. پیکرتراشی فقط برای کسانی که اضافه وزن دارند مناسب نیست و افراد چاق ابتدا باید با هماهنگی پزشک وزن خود را تا اندازه ای کاهش دهند تا برای این عمل آماده شوند. بیشتر کسانی که برای پیکر تراشی اقدام می کنند به دنبال بهترین دکتر هستند تا با عوارض کمتری این عمل زیبایی را انجام دهند به همین دلیل در ادامه چند دکتر پیکر تراش را که از بهترین های تهران و ایران هستند ، معرفی می کنیم:

قسمت هایی که می توان از عمل لیپوماتیک استفاده کرد

عمل پیکر تراشی را نمی توان در همه قسمت های بدن انجام داد و بهترین دکتر پیکر تراشی نیز فقط می تواند در بخش هایی که چربی تجمع کرده است و امکان خارج کردن آنها با لیپوماتیک وجود دارد ، این کار را انجام دهد.

مرتبط ببینید: معرفی 10 جراح پلاستیک صورتبهترین جراح بینی در تهرانبهترین جراح بینی در کرجبهترین جراح بینی در مشهد

  • شکم
  • کمر
  • باسن
  • قفسه سینه
  • داخل زانوها
  • لگن
  • پهلوها
  • خط گردن
  • قسمت پایین چانه ران ها (بیرون و داخل ران ها)
  • بازوها

عوراض پیکر تراشی با لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک عوارض زیادی دارد که گاهی این عوارض تا چندین هفته باقی می مانند. کبودی شدید بدن ، تورن ، تشکیل لخته خون درون یک رگ ، عدم تقارن در فرم دهی بدن و در مواردی بسیار نادر سوراخ شدن ارگان های داخلی بدن از عوارض عمل پیکر تراشی است. همچنین با توجه به اینکه در این عمل زیبایی مایعات به بدن تزریق شده یا از آن ساکشن می شود ، تغییراتی در سطح مایعات بدن پدید می آید که می تواند منجر به مشکلات کلیوی یا قلبی شود.

هزینه پیکر تراشی توسط بهترین دکتر 

قیمت عمل لیپوماتیک با توجه به عوامل مختلفی از فردی به فرد دیگر متغیر است. دستمزد پزشک جراح ، هزینه پرسنل بیهوشی ، هزینه بیمارستان یا کلینیک ، منطقه جغرافیایی ، ناحیه ای از بدن که عمل خواهد شد ، فرم درخواستی ، حجم چربی هایی که باید از بدن خارج شوند و … همگی در تعیین قیمت پیکر تراشی توسط بهترین دکتر ، تاثیر گذار هستند.

اما به صورت میانگین هزینه پیکر تراشی در تهران از 5 میلیون تومان الی 20 میلیون توامن متغیر است. این قیمت حدودی می باشد و توصیه می شود برای اطلاع از قیمت دقیق حتما با کلینیک مربوطه تماس بگیرید و در جلسات مشاوره که قبل از عمل برگزار می شود قیمت جراحی را بپرسید.

سوالات متداول

  • چگونه می توانیم از بهترین دکتر پیکر تراشی مطلع شویم ؟

برای اطلاع از بهترین دکتر پیکر تراشی به متن مقاله فوق از سایت پاسخ تو مراجعه کنید.

  • آیا عمل پیکر تراشی دارای عوارض خاصی می باشد ؟

بله ، زیبا جویانی که این عمل را انجام داده اند ، پس از عمل دچار عوارضی شامل کبودی ، تورم ، ایجاد لخته خون ، عدم تقارن در فرم دهی بدن و … شده اتد که البته به مرور از بین می رود.

  • هزینه عمل پیکر تراشی چقدر است ؟

هزینه پیکرتراشی تحت تاثیر فاکتور های مختلفی شامل دستمزد پزشک جراح ، هزینه پرسنل بیهوشی ، منطقه جغرافیایی محل تاسیس بیمارستان ، ناحیه تحت عمل بیمار و … از 5 الی 20 میلیون تومان متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام دستمزد و هزینه بهترین دکتر پیکرتراشی چقدره ؟

  2. سلام هزینه عمل پیش یک دکتر پیکرتراشی خوب چقدره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *