بهترین جراح بینی در تهران 💎 معرفی 10 جراح و مرکز معتبر جراحی بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

احتمالا شما هم که تصمیم به جراحی زیبایی بینی را دارید ، سوالات زیادی در ذهنتان شکل گرفته است و اگر بدون پاسخ به این سوالات و بدون تحقیق کردن برای جراحی اقدام کنید ، قطعا نتیجه دلخواه را به دست نمی آورید. سوالاتی مثل پیش کدام دکتر بینی خود را عمل کنم ، دکتر خوب برای جراحی بینی گوشتی یا استخوانی کدام دکتر است ، تقاوت جراحی بینی به روش باز و بسته چیست ، بهترین جراح بینی در تهران کدام دکتر است ، جراح خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا به او اعتماد کنیم و …. از سوالاتی هستند که در این مطلب پاسخ انها را خواهید یافت.

شناخت بهترین جراح بینی در تهران

جراحی بینی این روزها جزو پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی است که پیر و جوان و خانم و آقا در همه جای جهان مخصوصا در کشور خودمان ، برای از بین بردن نقص بینی خود و صد البته زیباتر شدن ، بینی خود را عمل می کنند. هدف بیشتر مراجعان به کلینیک های جراحی بینی، ایجاد زیبایی است اما برخی دیگر از افراد برای رفع مشکلات عملکردی و تنفسی و کنار آن زیبایی بیشتر برای جراحی بینی هزینه می کنند.

مرتبط پیشنهاد میشود : بهترین جراح بینی در کرج – بهترین جراح بینی در مشهد

پس انتخاب بهترین جراح بینی بسیار حائز اهمیت است و حتما باید قبل از هزینه کردن ، تحقیقات کاملی انجام دهید. این تحقیقات در شهرهای کوچک تر ایران راحت تر است اما شناخت و انتخاب بهترین جراح بینی در کلان شهرهایی مانند تهران کار دشواری به نظر می رسد علی الخصوص که اکثر جراحان زیبایی تهران تخصص و مهارت کافی را دارند و همین موضوع باعث سخت تر شدن انتخاب می شود.

لیست بهترین و معتبرترین جراحان بینی در تهران

برای آشنایی شما با بهترین پزشکان جراح بینی در تهران ، در ادامه 10 جراح برتر با نمونه کارهای مورد رضایت را معرفی کرده ایم و شما می توانید با مطب پزشکان معرفی شده تماس بگیرید و وقت مشاوره قبل از عمل بینی را رزرو کنید.

جراحی بینی دکتر اميرحسين محمدي مفرد

بهترین جراح بینی در تهران

  • آدرس کلینیک : تهران ، فلکه دوم صادقیه ، بلوار آیت اله کاشانی ، بعد از اباذر ، نرسیده به مهران ، پلاک 77، ساختمان آرمیتا ، واحد 1
  • شماره همراه : 09215256755

دکتر خسرو مقتدر

بهترین جراح بینی در تهران

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، ميدان كاج ، مركز تجاری سروستان ، طبقه ٣ ، واحد ٣٠٢
  • شماره تماس : 09051488460

دکتر عطاالله حیدری

بهترین جراح بینی در تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، نبش بلوار بخشندگان ، ساختمان مدیکوسنتر ، طبقه سوم ، واحد 304
  • تلفن : 02186081769

پزشک شاهین کریمیان

بهترین جراح بینی در تهران

  • آدرس : تهران ، میدان ونک ، کوچه صانعی ، پلاک 19
  • تلفن تماس : 09123083979

جراح بینی داود محمدیان روشن

بهترین جراح بینی در تهران

  • آدرس : فلكه 2 صادقيه ، بلوار آيت اله كاشانی ، بلوار اباذر ، پايين تر از پرديس زندگی
  • شماره تماس : 09377737145

مرتبط بخوانید : بهترین جراح زیبایی سینه در تهران 

انواع جراحی بینی

نوع جراحی بینی به تشخیص پزشک جراح تعیین می شود و روشی که پزشک انتخاب می کند، یکی از دو روش باز یا بسته است.

در روش عمل بینی به روش باز ، برشی در قسمت کلوملا (کلوملا تیغه بین دو سوراخ بینی) ایجاد می شود و پره های بینی کامل بالا می رود و بدین ترتیب جراح به نوک بینی و پشت آن دسترسی پیدا می کند.

مزینی که روش جراحی بینی به روش باز دارد، فضای کار بیشتری برای پزشک فراهم می شود و نتیجه راحت تر می تواند عیوب بینی را رفع کند و احتمال عدم قرینگی نیز نزدیک به صفر است.

در روش جراحی بینی به روش بسته، در بخش کلوملا هیج برشی ایجاد نمی شود و پزشک به کمک ابزاری پوست بینی را به مقدار بسیار کمی بالا نگه می دارد و سپس تغییرات لازم را اعمال می کند. با این روش تورم نوک بینی کمتر است و بخیه ها روی بینی نیز کمتر است. ضمن اینکه مدت زمان جراحی بینی به روش بسته کمتر است.

بهترین جراح بینی در تهران

مراحل جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی از بیهوش کردن آغاز می شود و مراحل زیر طی 1/5 الی 2 ساعت انجام می گیرد.

  • بیهوشی عمومی از طریق تنفسی یا تزریق وریدی
  • ایجاد برش های لازم برای جراحی بر روی
  • ایجاد تغییرات لازم بر روی ساختار بینی (اضافه کردن غضروف در صورت لزوم)
  • اصلاح فرم بینی و رفع عیوب آن (رفع کجی بینی و انحراف، اصلاح نوک بینی و ..)
  • بخیه زدن برش های ایجاد شده
  • قرار دادن اسپیلینت
  • ریکاوری و مراقبت های لازم بعد از عمل
  • ترخیص بیمار

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر پیکرتراشی 

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی استخوانی

امروزه با پیشرفت بسیاری که در شبکه های اجتماعی شاهد آن هستیم ، به راحتی می توان درباره هر موضوعی از جمله حوزه پزشکی و جراحی زییایی بینی به تحقیق پرداخت.

بخشی از تحقیقات شما باید از طریق اینترنت مخصوصا پیج اینستاگرام پزشک جراح انجام گیرد و بخشی دیگر از تحقیقات خود را می توانید با مراجعه به کلینیک ، پرس و جو کردن از دوستان و آشنایانی که تجربه عمل زیبایی بینی موفق داشته اند و …. انجام دهید.

  • در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، پیج یا سایت دکتر مد نظر خود را پیدا کنید و نمونه کار ها را ببینید.
  • نظرات کاربران را مخصوصا کاربرانی که تجربه عمل بینی را پیش آن دکتر دارند ،بخوانید.
  • نمونه کار پزشکان را با دقت ببیند.
  • با نحوه کار پزشک جراح آشنا شوید آیا پزشک به صورت بسته عمل جراحی کند یا روش عمل جراحی باز را انجام می دهد.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح بینی در اصفهان بهترین جراح بینی در شیراز

توصیه می شود برای دیدن نمونه کار های بهترین جراح های زیبایی بینی در تهران حتما حضوری مراجعه کنید تا بیشتر اطمینان نمایید.

معمولا کسانی که قبلا بینی خود را پیش یک پزشک عمل کرده اند ، برای مراقبت های بعد از عمل به کلینیک مراجعه می کنند و شما با حضور در کلینیک می توانید بهتر نمونه کارها را ببینید و تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

معیارهای مهم در انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران

 زمانی که به کلینیک یک جراح زیبایی بینی مراجعه می کنید ، این شما هستید که باید مطب را زیر نظر داشته باشید. رضایت زیباجویان قبلی ، نحوه برخورد با مراجعان ، خصوصیات اخلاقی پزشک و موارد زیر از عواملی هستند که باید برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران مد نظر قرار دهید :

  • میزان تخصص جراح
  • مدارک علمی و تحصیلی پزشک
  • میزان مهارت و تجربه
  • میزان موفقیت های او در جراحی
  • اخلاق حرفه ای (صبوری و حوصله و آرامش در معاینه و پاسخگویی به سوالات بیمار)
  • انجام جراحی در کلینیک و یا مرکز جراحی پیشرفته و مجهز

مرتبط بخوانید : مزوتراپی بینی

انواع مدل های بینی در جراحی

مدل های بینی را می توان در دو دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی دسته بندی کرد که هر کدام ویژگی هایی دارند و عمل جراجی این دو مدل بینی متفاوت است.

  • بینی گوشتی : بینی های گوشتی پوست ضخیم و اغلب چربی دارند و غضروف این مدل بینی ها نازک و ضعیف تر است. نوک بینی های گوشتی معمولا پهن است و جراحی این مدل بینی ها ،  یکی از جراحی­های سخت و مهم تلقی می­ شود. موفقیت عمل بینی گوشتی به تخصص و تجربه پزشک بستگی دارد اگر عمل بینی گوشتی نزد بهترین جراح ینی در تهران انجام بگیرد ، احتمال برگشت پذیری بینی بسیار کم و صفر خواهد بود.
  • بینی استخوانی : بینی استخوانی با مشخصه داشتن پوستی نازک و غضروف قوی شناخته می شود ، این مدل بیننی معمولا دارای قوز است و به بینی عقابی نیز معروف است. بهترین جراح بینی استخوانی در تهران ضمن رفع ایرادات بینی ، قوز بینی را نیز به خوبی جراحی می کند.

نوع مدل های جراحی زیبایی بینی

انتخاب مدل بینی باید با توجه به اجزای دیگر صورت انجام بگیرد و پزشک خوب با در نظر گرفتن جنبه های زیبایی شناختی ، بهترین مدل را به فرد مراجعه کننده پیشنهاد می کند. مدل طبیعی ، پر طرفدار ترین مدل بینی است که هم خانم ها و هم آقایان آن را می پسندند. این مدل بینی بیشتر با هدف رفع نواقص و عیوب بینی انجام می گیرد ، تیغه بینی در این روش صاف است و قوسی بر روی آن ایجاد نخواهد شد

مدل بینی فانتزی که به بینی عروسکی هم شناخته می شود ، با مشخصه داشتن قوس زیاد و نوک سربالا قابل تشخیص است. این مدل بینی تیغه کوچکی دارد و بینی بیش از حد استاندارد کوچک می شود به دلیل کوچک شدن بیش از حد بینی ، اکثر جراحان این مدل را توصیه نمی کنند تا مشکلات تنفسی به جود نیاید.

بینی نیمه فانتزی نیز بیشتر در میان خانم ها پرطرفدار است و یغه بینی در این مدل دارای قوس کمی است از نظر تنفسی این بینی مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما نسبت به بینی طبیعی عملکرد ضعیف تری دارد.

عوارض جراحی بینی توسط پزشک غیر متخصص

همانطور که خودتان هم به خوبی می دانید ، جراحی زییایی بینی حتما باید توسط پزشکی متخصص و با تجربه انجام بگیرد تا پس از عمل کردن شاهد عوارض ناشی از بی تجربگی پزشک نباشید. برخی از مشکلاتی که قطعا پس از عمل کردن بینی توسط پزشک غیرمتخصص با آنها روبرو خواهید شد ، مشکلات زیر هستند :

  1. مشکل در تنفس
  2. از بین رفتن تمام یا قسمتی از حس بویایی
  3. عدم تقارن سوراخ های بینی
  4. بالا بردن بیش از حد بینی و نافرم بودن بینی
  5. کوچک شدن بیش از اندازه سوراخ های بینی و مشکل در تنفس
  6. کمبود اکسیژن به دلیل مشکلات تنفسی و عوارض پس از آن مثل سر درد
  7. مشکلات خواب و وقفه تنفسی
  8. آسیب رساندن به غضروف بینی و بافت آن

عوارض جبران ناپذیر پس از جراحی بینی

گاهی عوارض ناشی از عمل بینی توسط پزشکی غیر متخصص قابل جبران کردن نیستند و حتی پس از عمل های ترمیمی نیز مشکل رفع نمی شود.

همچنین بیشتر جراحان مشهور و متخصص زیبایی بینی از ترمیم عمل بینی همکاران خود امتناع می کنند. پس حتما با تحقیق کردن در مورد جراحان متخصص و به نام بینی در تهران ، بهترین جراح را انتخاب کنید.

سوالات متداول

  • بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین جراحان زیبایی بینی در تهران را معرفی کرده ایم.

  • آیا جراحی زیبایی بینی توسط پزشکان غیر متخصص دارای عوارضی نیز می باشد ؟

بله ، ایجاد مشکلات تنفسی ، عدم تقارن در سوراخ های بینی ، بالا بردن بیش از حد بینی ، کوچک شدن بیش از حد سوراخ های بینی ، مشکلات خواب و … همگی از عوارض عمل جراحی زیبایی بینی توسط پزشکان غیر متخصص می باشد.

  • هزینه جراحی زیبایی بینی در تهران چقدر است ؟

هزینه جراحی زیبایی بینی وابسته به عوامل مختلفی شامل مشکل بینی ، دستمزد پزشک و هزینه کلینیک و … متغیر است که بهتر است جهت اطلاع از آن با کلینیک مورد نظر تماس بگیرید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در سعادت آباد

پروتئین تراپی مو در سعادت آباد 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو سعادت آباد

بهترین سالن پروتئین تراپی مو در سعادت آباد کجاست ؟ موهای انسان به صورت عادی و طبیعی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *