تزریق بوتاکس زیربغل در تهران 💎 فهرست 10 تایی مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در تهران

تزریق بوتاکس زیربغل در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

تزریق بوتاکس زیربغل در تهران در کدام کلینیک ها انجام می شود ؟ امروزه بوتاکس به یکی از روش های درمانی و زیبایی محبوب در میان افراد تبدیل شده است. یکی از کاربردهای این روش ، کاهش میزان تعریق در ناحیه زیربغل می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در تهران آشنا شویم.

تزریق بوتاکس زیربغل

بوتاکس از روش های غیرتهاجمی است که کاربردهای مختلفی دارد. یکی از کاربردهای مهم این روش ، در حوزه درمانی می باشد که برای جلوگیری از تعریق در ناحیه های مختلف بدن همچون زیربغل و کف دست تزریق می شود.

برخی از افراد در تمام فصول سال به خصوص در فصل گرما ، تعریق بیش از حدی را تجربه می کنند. خیس شدن لباس همراه با بوی بد ، ضمن اینکه می تواند در اعتماد به نفس افراد تاثیرات منفی داشته باشد ، بسیار آزار دهنده نیز هست. یکی از روش هایی که برای درمان افراد مبتلا به تعریق بیش از حد استفاده می شود ، بوتاکس زیربغل می باشد.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو – کرایولیپولیز

تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه انجام می شود ؟

برای تزریق بوتاکس در ناحیه زیر بغل از سمی با عنوان سم بوتولونیوم استفاده می شود. افرادی که مبتلا به هایپرهیدروز یا همان تعریق بیش از حد هستند ، می توانند برای رفع این مشکل از تزریق بوتاکس استفاده کنند.

پزشک ابتدا ناحیه مورد نظر را علامت می زند و برای اینکه مراجعه کننده هیچ گونه دردی را احساس نکند ، از بی حس کننده موضعی استفاده می کند. در نهایت با استفاده از سوزن های ریز و ظریف ، سم بوتولونیوم را به محل مورد نظر تزریق می کند. پس از تزریق بوتاکس به ناحیه زیربغل مراجعه کننده ، عضلات آن قسمت از از کار می افتند و میزان تعریق کاهش پیدا می کند. ماندگاری بوتاکس زیربغل معمولا بین سه تا شش ماه است و پس از این مدت فرد باید مجدد برای تزریق بوتاکس به پزشک مراجعه کند.

مرتبط بخوانید : بوتاکس پیشانی در تهران – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس پیشانی در تهران

بهترین مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در تهران

بدیهی است زمانی افراد می توانند بهترین نتیجه را دریافت کنند که به افراد ماهر و پزشکان کاربلد در این زمینه مراجعه کنند. به همین منظور در ادامه لیستی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در تهران را برایتان آورده ایم :

مطب زیبایی بلومون

تزریق بوتاکس زیربغل در تهران

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، پایین تر از میدان کاج
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۶۸۱۰۷۷ – ۰۲۱۸۸۶۸۳۰۰۱

دکتر ژانت زرگری

تزریق بوتاکس زیربغل در تهران

  • آدرس : خیابان سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، بین خیابان پنجم و سوم ، پلاک ۱۴۶، طبقه اول
  • شماره تماس : 22142134 -09912516417

دکتر عبدالرضا شریفی

تزریق بوتاکس زیربغل در تهران

  • آدرس : بالاتر از میرداماد ، روبروی مترو شریعتی ، ابتدای خیابان زیبا ، پلاک 65 ، روبروی داروخانه بیهقی ، طبقه اول
  • شماره تماس : 02126135197

دکتر آذر محمدی

تزریق بوتاکس زیربغل در تهران

  • آدرس : مترو قطريه ، ابتدای بلوار صبا ، برج كبير ، طبقه دوم ، واحد ٢٠٦
  • شماره تماس : ٠٩٣٦٨٠٨٧٠٤٨

دکتر آرش نجف بیگی

تزریق بوتاکس زیربغل در تهران

  • آدرس کلینیک جردن : تهران ، جردن ، بالاتر از تقاطع حقانی ، خیابان کیش ، پلاک 45 ، طبقه چهارم شرقی ، زنگ 7
  • تلفن کلینیک جردن : 02188856836 -09120124677
  • آدرس کلینیک سعادت‌آباد : تهران ، سعادت آباد ، خیابان سرو شرقی ، نرسیده به میدان فرهنگ ، پلاک ۹، طبقه سوم
  • تلفن کلینیک سعادت‌آباد : 02126740064

مرتبط بخوانید : بوتاکس ابرو در تهران – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس ابرو در تهران

هزینه تزریق بوتاکس زیربغل در تهران چقدر است ؟

روش هایی که برای زیبایی پوست و مو استفاده می شود وابسه به عوامل مختلفی دارای قیمت های متفاوتی هستند. در ادامه به این عوامل اشاره کرده ایم :

  • میزان بوتاکس مورد استفاده که در افراد مختلف متناسب با ناحیه مورد نظر ممکن است مقادیر متفاوتی داشته باشد.
  • نوع و برند ماده بوتاکس که دارای رنج های قیمتی مختلفی هستند.
  • دستمزد پزشک که با توجه به عوامل مختلفی همچون مهارت و سابقه کاری او می تواند مقادیر متفاوتی باشد.

اگر نسبت به تزریق بوتاکس زیربغل اطمینان دارید ، می توانید کلینیک و پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای اطلاع از هزینه دقیق از مشاوره حضوری و آنلاین استفاده کنید.

مرتبط بخوانید : مراکز بوتاکس مو در تهرانبهترین مراکز بوتاکس تهران

آیا بوتاکس زیر بغل مؤثر است؟

انجام بوتاکس زیر بغل طی چند دقیقه انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. پزشک از یک سوزن ریز برای تزریق بوتاکس به برخی عضلات خاص کمک می گیرد و طی مدت زمان کوتاهی تزریق بیمار به پایان می رسد. بوتاکس زیربغل پس از مدت زمان کوتاهی و طی 7 الی 14 روز تاثیر خود را می گذارد.

توصیه پزشکان این است که به منظور تاثیرگذاری بیشتر بوتاکس زیربغل ، بهتر است که دو هفته قبل از درمان ، از داورهای ضد التهابی و آسپرین استفاده نشود و همینطور کبودی های پس از تزریق بوتاکس زیربغل نیز کاهش پیدا کند. بسیاری از افراد پس از تزریق بوتاکس زیربغل از موثر بودن این روش تردید دارند ، اما بوتاکس به دلیل مسدود کردن اعصاب غدد عرق در کاهش تعریق تاثیر گذار می باشد.

با افزایش دمای بدن ، غدد تعریق فعالیت خود را آغاز می کنند و اینگونه به خنک شدن بدن کمک می کنند. اما این عمل در بیمارانی که مبتلا به تعریق شدید و هایپرهیدروز هستند ، کمی متفاوت است ؛ چراکه در این دسته افراد اعصابی که ارسال کننده سیگنال به غدد تعریق هستند ، بیش فعال می باشند. بوتاکس زیربغل منجر به فلج شدن این اعصاب می شود و به همین دلیل در نهایت میزان تعریق کاهش پیدا می کند.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس زیربغل چیست؟

بوتاکس از روش های ایمن و غیرتهاجمی است که دارای کمترین عوارض ممکن می باشد. از جمله عوارض احتمالی بوتاکس می توان به احساس درد یا کبودی در محل تزریق ، سردرد ، نشانه های آنفولانزا ، افتادگی پلک ، خشکی چشم و … اشاره کرد. تمامی موارد نامبرده به تدریج از بین می روند اما در صورتی که ادامه دار شدند ، بهتر است پزشک خود را در جریان بگذارید.

تزریق بوتاکس با برخی عوارض جانبی نادر شامل احساس ضعف عضلانی در کل بدن ، مشکل بینایی ، دشواری تنفس و … نیز همراه می باشد که البته بسیار نادر است و درصد ناچیزی از افراد این عوارض را تجربه می کنند.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق بهترین مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در تهران را معرفی کرده ایم.

  • آیا تزریق بوتاکس زیربغل درد دارد ؟

خیر ، معمولا پزشکان برای تزریق بوتاکس زیربغل از بی حسی موضعی استفاده می کنند و افراد هیچ گونه دردی را حس نمی کنند.

  • آیا تزریق بوتاکس زیربغل با عوارض جانبی نیز همراه است ؟

ممکن است تزریق زیربغل در برخی از افراد با برخی عوارض جانبی همچون تورم در ناحیه مورد نظر ، عفونت ، ضعف عضلانی ، خونریزی و کبودی و …. همراه باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *