مرکز لیزر جردن 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر جردن + نظرات مراجعین

مرکز لیزر جردن

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر جردن کجاست ؟ لیزر جزو پرطرفدارترین روش های رفع موهای زائد بدن می باشد که در طی سال های گذشته ، میزان تقاضا برای آن بسیار افزایش پیدا کرده است. برای دریافت این خدمات زیبایی ، نیاز است که به کلینیک های زیبایی و تخصصی پوست و مو مراجعه کنید. خوشبختانه در جردن تهران ، کلینیک های تخصصی بسیاری برای رفع موهای زائد بدن وجود دارد ، اما اغلب افراد به دنبال بهترین مرکز لیزر هستند تا بتوانند از خدماتی که دریافت می کنند ، اطمینان داشته باشند. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ، قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز لیزر جردن را معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست جردن

معرفی بهترین مرکز لیزر جردن

یکی از موضوعاتی که تبدیل به یک دغدغه برای خانم ها و حتی برای آقایان شده است ، رفع موهای زائد بدن می باشد. موهای زائد پس از رسیدن به سن بلوغ در قسمت های مختلف بدن رشد می کنند. برای رفع موقتی آن ها ، روش های بسیار زیادی وجود دارد اما تنها روش دائمی رفع موهای زائد بدن لیزر می باشد.

در ادامه تعدادی از مراکز باکیفیت برای رفع موهای زائد بدن را معرفی کرده ایم. بهتر است قبل از مراجعه به این مراکز از کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل کنید. چنانچه شما نیز مرکز لیزر معتبری را در محدوده جردن می شناسید در بخش نظرات معرفی کنید.

مرکز لیزر جردن -کلینیک رویش سبز

مرکز لیزر جردن

  • آدرس : تهران ، جردن ، بالاتر از پل میرداماد ،
  • شماره تماس :

مرکز لیزر پوست مو و زیبایی آی گل

مرکز لیزر جردن

  • آدرس : تهران ، جردن ، بلوار نلسون ماندلا ،
  • شماره تماس : 0212623049

 بهترین مرکز لیزر جردن -کلینیک دکتر رادمنش

مرکز لیزر جردن

  • آدرس : تهران ، جردن ،
  • شماره تماس : 0212265500

 لیزر نگین- کلینیک لیزر جردن

مرکز لیزر جردن

  • آدرس : خیابان آفریقا (جردن) ،
  • شماره تماس :2205888 -021  –  220195- 021

کلینیک زیبایی گالریا

مرکز لیزر جردن

  • آدرس : خیابان جردن ، خیابان ظفر ،
  • شماره تماس : 0219100101

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی جردن

ویژگی های مرکز لیزر جردن

لیزر جردن

توصیه می کنیم زمانی که قصد انتخاب بهترین مرکز لیزر برای رفع موهای زائد در جردن تهران را دارید ، به برخی ویژگی هایی مهم که باید کلینیک انتخابی شما از آن ها برخوردار باشد ، توجه داشته باشید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز لیزر جردن پرداخته ایم.

برخورداری مرکز لیزر جردن از مجوزهای لازم

از مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن ، داشتن مجوز رسمی برای انجام این فعالیت می باشد. زمانی مراکز لیزر و کلینیک های زیبایی می توانند این مجوز را دریافت کنند که از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن استفاده کنند. همینطور پزشکان و کادر درمانی که در مراکز لیزر در حال فعالیت هستند ، برای این منظور دوره های لازم را گذرانده باشند و گواهی پایان دوره لیزر درمانی را اخذ نموده باشند.

برگزاری جلسه مشاوره

معمولا بهترین مراکز لیزر در جردن ، در کادر درمانی خود دارای پزشک متخصص هستند. زیباجویان قبل از اینکه اقدام به دریافت خدمات از مراکز لیزر کنند ، ابتدا در یک جلسه مشاوره با پزشک شرکت می کنند.  اینگونه پزشک با بررسی نوع پوست و موی زیباجو ، تعداد جلسات درمانی با لیزر و همینطور دستگاه مورد استفاده برای بیمار را مشخص می کند.

همینطور پزشک در تمامی جلسات لیزر نیز حضور پیدا می کند تا در صورتی که عوارض جانبی این روش در یکی از بیماران مشاهده شد ، سریعا اقدامات لازم برای رفع این عوارض صورت بگیرید. بنابراین در برگزار جلسات مشاوره ، حضور پزشک متخصص تاثیر بسیار زیادی دارد.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

استفاده از دستگاه های مختلف در مرکز لیزر جردن

پیشرفت تکنولوژی در علم پزشکی سبب شده است که دستگاه های پیشرفته و با حداقل عوارض برای لیزر درمانی روانه بازار شوند. بهتر است به سراغ مجموعه هایی بروید که از بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد بدن استفاده می کنند. انواع دستگاه هایی که برای لیزر موهای زائد بدن کاریی دارد ، شامل موارد زیر است :

  • لیزر الکساندریت
  • لیزر دایود
  • لیزر ان دی یاگ
  • لیزر روبی

هر یک از دستگاه هایی که نام برده ایم دارای مزیت ها و معایبی می باشند و برای پوست های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال لیزر الکساندرایت برای پوست های روشن و لیزر دایود برای پوست های تیره کارایی دارند. بسیار مهم است که یک مرکز لیزر ، تمامی این دستگاه ها را داشته باشد تا بتوانند پاسخگوی تمامی بیماران با نوع و رنگ و پوست مختلف شود.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر ونک 

نکات مراقبتی بعد ار لیزر در مرکز لیزر جردن

لیزر موهای زائد جردن

بعد از اینکه لیزر میکنید باید یک سری توجهات لازم را نسبت به موضع لیزر داشته باشید تا آسیبی به آن وارد نگردد. این نکات شامل موارد ذیل است که به آن میپرداریم:

اجتناب از اعمال زیبایی بعد از لیزر 

در حین لیزر به بافت پوست به دلیل از بین بردن فولیکول مو و پیاز مو به طوز عمدی اسیب وارد میکنیم تا با تضعیف پیاز مو سبب این شویم که مو رشد نکند ، اما به دلیل حساسیت پوست در این دوران شما نمیتوانید از اعمال زیبایی مانند هایفو تراپی ، اندولیفت، وکس و ….. در موضعی که لیزر انجام دادید استفاده کنید ، چرا که یقینا با دستکاری عمدی که در فولیکول صورت گرفته پوست در حساس ترین حالت ممکن خود است و باید تا مدتی برای انجام چنین اعمالی صبر کنید.

آفتاب نگیرید

نه آفتاب بگیرید و نه با سولاریوم برنره کنید ؛ چرا که همانطور که در سطور بالا گفته شد ، پوست بعد از لیزر حساس شده است، و نباید اشعه فرابنفش تا مدتی که پرشکتان میگوید به آن برسد، نواحی لیزر شده را با لباس بپوشانید و نواحی که بیرون میماند را با کرم ضد آفتاب محافظت کنید.

پوستتان نباید گرم شود

تا مدت مشخصی که پزشک در کلینیک لیزر جردن میگوید از گرم شدن پوستتان جلوگیری کنید و بنابراین از ورزشهای سنگین و رفتن به سونا و جکوری گرم خودداری کنید.

عدم تحریک پوست

پوست ناحیه لیزر شده را نخرانید و در صورت پوسته پوسته شدن و یا تاول از تحریک و دستکاری آن خودداری کنید ، اگر این موضوع آزار دهنده بود با کلینیک تماس بگیرید تا داروی خاصی را برای التیام آن به شما پیشنهاد دهند

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر جردن کجاست ؟

در این مقاله از وبسایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن در جردن را معرفی کرده ایم.

  • بهترین مرکز لیزر جردن دارای چه ویژگی هایی است ؟

بهترین مرکز لیزر جردن دارای برخی ویژگی ها شامل کادر مجرب ، پزشک متخصص ، اپراتور حرفه ای ، برخورداری از محوز رسمی ، استفاده از دستگاه های لیزر مختلف و … می باشد.

  • در مراکز‌ لیزر جردن از چه دستگاه های استفاده می شود ؟

در بهترین مراکز لیزر جردن از دستگاه های مختلفی شامل  لیزر الکساندریت ، لیزر دایود ، لیزر ان دی یاگ ، لیزر روبی و … استفاده می گردد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *