مرکز لیزر پاسداران 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر پاسداران + نظرات مراجعین

.مرکز لیزر پاسداران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مراکز لیزر پاسداران کجا هستند و چگونه بهترین مرکز لیزر پاسداران را پیدا کنیم ؟ در منطقه پاسداران تهران مراکز زیبایی و لیزر موهای زائد بدن تحت نظر پزشک فعالیت می کنند که شما می توانید با خیالی راحت به یکی از این مراکز مراجعه کرده و از خدمات زیبایی بهره مند شوید. لیزر ، روشی دائمی برای حذف موهای زائد بدن است و بسته به جنس پوست و موی هر شخص ، نیاز است که 6 تا 12 جلسه طی شود و پس از آن در دوره های زمانی یک ماهه ، دو ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و سپس یکساله ، برای شارژ لیزر اقدام کرد. مجموعه پاسخ تو مثل همیشه پس از تحقیق و بررسی های فراوان ، بهترین مراکز لیزر پاسداران را شناسایی کرده است و در ادامه این مطلب می خواهد به شما معرفی کند. خوشحال می شویم در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید: مرکز لیزر نارمک

معرفی مرکز لیزر پاسداران

مراکز لیزر معتبر تحت نظر پزشک فعالیت می کنند و اپراتورها با طی کردن دوره های آموزشی کار با دستگاه لیزر و همچنین آشنایی با انواع تایپ پوستی و جنس مو ، خدمات زیبایی را ارائه می کنند. اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر پاسداران هستید ، می توانید یکی از 5 کلینیک زیر را انتخاب کنید :

کلینیک لیزر موهای زائد تسنیم

مرکز لیزر پاسداران

این مجموعه از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در پاسداران است که با داشتن تیمی حرفه ای و متخصص، با کیفیت ترین خدمات را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه می نماید. لیزر موهای زائد تنها یکی از خدمات زیبایی این کلینیک است و شما با مراجعه به این مرکز می توانید از سایر خدمات زیبایی همچون کاشت مو، تزریق چربی، تزریق ژل و … نیز استفاده کنید.
  • آدرس : تهران، پاسداران، بوستان دوم، رو به رو فرخی یزدی،
  • شماره تماس : 0212276458

مرتبط بخوانید : کدام لیزر برای کدام پوست ؟

معرفی سایر مراکز لیزر 

کلینیک زیبایی آریا

مرکز لیزر پاسداران

برای لیزر موهای زائد در پاسداران می توانید این کلینیک زیبایی را انتخاب کنید که از وزارت بهداشت مجوز دریافت کرده است و متخصصانی با سابقه در این مرکز حضور دارند. خدمات لیزر موهای زائد این کلینیک با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر و فوق پیشرفته ارائه می شوند و قیمت لیزر به نسبت معقول است.

  • آدرس : تهران، خیابان پاسداران، خیابان گلستان دوم،
  • شماره تماس :

مرکز لیزر پاسداران و خدمات پوست سابرینا

مرکز لیزر پاسداران

کلینیک لیزر زیبایی  جزو معتبرترین مراکر لیزر در پاسداران است که با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر ، خدمات لیزر موهای زائد را ارائه می کند. شما می توانید پس از مشورت با پزشک، یکی از دستگاه های الکس کندلا، دایود و آلما را برای لیزر انتخاب کنید که البته هزینه لیزر با هر یک از این دستگاه ها متفاوت است.

  • آدرس : تهران، میدان ملت،
  • شماره تماس : 0901611232 و 0901611232

کلینیک لیزر دكتر آكو حمزه ای

مرکز لیزر پاسداران

یکی دیگر از مرکز های خوب برای لیزر در پاسداران، کلینیک لیزر دكتر است که علاوه بر خدمات لیزر با دستگاه ليزر نابلكس 2022 و طول موج الکساندرایت، دارای خدمات زیبایی دیگر همچون تزریق ژل، هایفوتراپی، ليپ شاين، ميكرونيدلينگ، مزوتراپی و … نیز می باشد.

  • آدرس : تهران ،
  • شماره تماس  : 2214360 و 0902263555

مرکز لیزر پاسداران تخصصی زیبایی و پزشکی حس

مرکز لیزر پاسداران

به عنوان معرفی آخرین مرکز لیزر در پاسداران، مرکز تخصصی زیبایی و پزشکی  را به شما معرفی می کنیم که انواع خدمات زیبایی را برای شما دارد. در این مرکز زیبایی از دستگاه های لیزر 2022 استفاده می شود و مراجعه کنندگان با توجه به نوع پوست و موی خود می توانند طی 8 تا 12 جلسه، موهای زائد خود را از بین ببرند. مرکز تخصصی زیبایی و پزشکی حس تا ساعت 9 شب در خدمت شما می باشد.

  • آدرس : تهران ، محله دروس ، خیابان پاسداران ، بهستان 9 ، پلاک 17
  • شماره تماس :

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران 

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه های لیزر انجام می گیرد که این دستگاه دارای مدل های مختلف با طول موج های دایود، الکساندرایت و … است. پرتو نور با توجه به جنس پوست و ضخامت مو، بر روی طول موج های مختلف تنظیم می شود و با اثر گذاشتن بر روی ملانین های موجود در ریشه موها، باعث نابودی ریشه موهای زائد می شود. افراد با موهای تیره تر و ضخیم تر، تاثیرگذاری بیشتری از لیزر را مشاهده خواهند کرد اما این روش برای از بین بردن موهای سفید و کرکی مناسب نیست.

مرتبط بخوانید : مركز ليزر غرب تهران 

مزایای لیزر موهای زائد در لیزر پاسداران

  • پس از به پایان رسیدن جلسات لیزر موهای زائد، موهای بدن بسیار نازک می شوند و نیازی به اصلاح نخواهند داشت.
  • لیزر موهای زائد با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها بدون درد انجام می گیرد و دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی است.
  • لیزر روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد است.
  • لیزر موهای زائد عوارضی همچون مشکلات بارداری و … ندارد.

چه کسانی نمی توانند برای لیزر موهای زائد اقدام کنند

لیزر موهای زائد دارای مزایای بسیاری است اما برخی افراد نمی توانند از این روش برای حذف موهای زائد بدن خود استفاده کنند زیرا ممکن است برای آنها خطر آفرین باشد. از جمله این افراد عبارتند از :

  • افرادی که داروی راکوتان مصرف می کنند.
  • افراد با اختلالات هورمونی
  • افرادی که گوشت اضافه در ناحیه تحت لیزر دارند.
  • افرادی که تتو و خالکوبی دارند.
  • زنان باردار
  • افرادی که سابقه تبخال زدن دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری لوپوس و بیماری های خودایمنی
  • افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند.

 تبیین باورهای نادرست درباره لیزر در کلینیک لیزر پاسدارن

بهترین مرکز لیزر پاسداران

در سطور ذیل به بررسی گفته هایی درباره لیزر میپردازیم که همواره ذهن مخاطبین لیزر را به خود مشغول داشته است ، و با بیان واقعیت لیزر به افرادی که میخواهند از خدمات لیزر استفاده کنند ، خیال این دسته افراد آسوده خواهد گشت.

لیزر کردن موهای قرمز در لیزر پاسداران آسان است

رنگدانه های قرمز پوست را اشعه لیزر به سختی تشخیص میدهد و اتفاقا لیزر کردن چنین موهایی بسیار کار دشواری است.

لیزر موهای زائد سبب تنبلی تخمدان میشود

هیچ رابطه ای بین لیزر و تنبلی تخمدان وجود ندارد .و تنبلی تخمدان به امور دیگری بستگی دارد. که در ان هیچ یک به لیزر  اشاره ای نشده است. و در واقع لیزر به لایه های زیرین بدن نفوذ نمیکند که بخواهد آسیب زا باشد.

لیزر به غدد عرقی آسیب میرساند

این نکته نیز یک سخن اشتباه است. که بسیار گفته میشود و هیچ مدرک علمی هم از این سخن دفاع نمیکند .چرا که طول موج لیزر به نقاط عمقی بدن وارد نمیشود و سطح پوست را درگیر میکند.

اگر لیزر کنیم هرگز موی زائدی نخواهیم داشت

این سخن هم اغراق آمیز است .و هر شحصی بر حسب نوع و جنس پوست و مویی که دارد یک واکنش خاص به لیزر دارد.  و ممکن است برای برخی درصد زیادی از موهای زائدش از بین رود . و برای برخی دیگر اینگونه نباشد.

آیا در یک جلسه در لیزر پاسدارن موهای زائد از بین میروند؟

لیزر پاسداران

امروزه به دروغ در تبلیغات لیزر میگویند برطرف شدن موهای زائد در یک جلسه. و همین امر دروغ یک شعار تبلیغاتی شده است. ولی باید بدانید که چرخه رشد مو به هیچ وجه این اجازه را به هیچ دستگاهی نمیدهد که با یک جلسه موهای زائد را از بین ببرد. و در طی هر جلسه لیزر تنها بیست درصد از موهای زائد از بین میرود. و آن بیست درصد هم دقیقا همان دسته موهایی هستند که در چرخه رشد در گرول اول و مرحله اول یعنی فاز رشد مو هستند تاثیر گذار است.

افرادی که چنین ادعایی میکنند باور کنید حتی یکبار هم با دستگاهشان کار نکرده اند وگرنه چنین ادعایی نباید بکنند.

علت تعیین فواصل مختلف برای جلسات لیزر هم دقیقا به دلیل چرخه رشد مو است. تا با گذر زمان موهای زائد دوباره به مرحله رشد برسند تا با لیزر از میان بروند.

موضوع قابل توجه هم این است که همه موها در یک آن واحد در یک فاز نیستند. و هر یک فازهای مختلفی از عمر خود را میگذرانند. مثلا موی زائدی که بر روی یک سطح میبینید ممکن است .برخی در فاز رشد و برخی دیگر در فاز استراحت و برخی در فاز ریزش باشند.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر پاسداران کجاست ؟

لیستی از بهترین مراکز لیزر در پاسداران تهران را در این مطلب معرفی کرده ایم.

  • قیمت لیزر موهای زائد در پاسداران چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد در پاسداران با توجه به نوع دستگاه و تعداد جلسات تعیین می شود و باید به صورت حضوری مشاوره شوید.

  • چگونه از معتبر بودن مرکز لیزر پاسداران مطمئن شویم ؟

مهم ترین ویژگی یک مرکز لیزر خوب در پاسداران، تحت نظر بودن زیر نظر پزشک است همچنین باید درباره دستگاه های مرکز تحقیق کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در تهران

بهترین شیدینگ لب در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهران کجاست ؟ لب ها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *