بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران – معرفی 10 آرایشگاه زنانه برتر نیاوران

بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران، میتواند شما را به هدف زیباتر شدن برساند. آرایشگاه زنانه در نیاوران زیاد هستند که بیشتر آنها نیز جزو بهترین و خوشنام ترین سالن های زیبایی تهران می باشند. اگر شما به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران هستید تا با کیفیت ترین خدمات میکاپ یا شینیون یا سایر خدمات را دریافت کنید در ادامه می توانید لیست این آرایشگاه ها را و خدماتی را که به صورت تخصصی ارائه می دهند ، مشاهده کنید.

خوشحال می شویم که پس از مراجعه به سالن های زیبایی معرفی شده توسط ما ، تجربیات خود را در بخش نظرات بگذارید تا بقیه دوستان هم بتوانند از تجربه های شما استفاده کنند.

مرتبط بخوانید: سالن زیبایی سیدخندان

 معرفی بهترین آرایشگاه نیاوران

در مطالب قبلی سایت پاسخ تو بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران ، آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران و بهترین آرایشگاه زنانه در صادقیه تهران را معرفی کردیم و در این مطلب بهترین آرایشگاه های زنانه نیاوران تهران معرفی خواهیم کرد تا خانم های ساکن این منطقه از تهران ، با سالن های زیبایی اطراف محل سکونت خود آشنا شوند.

سالن زیبایی هستی

آرایشگاه نیاوران

یکی از لوکس ترین سالن های زیبایی زنانه ، سالن زیبایی مریم رئوف است که از کادری متخصص تشکیل شده است. سبک کاری سالن زیبایی مینا رئوف لایت و اروپایی است و به علاقه مندان و عروس خانم هایی که عاشق این سبک هستند ، پیشنهاد می شود که به سالن زیبایی مینا رئوف مراجعه کنند.

  • آدرس : تهران ، کامرانیه شمالی
  • تلفن : 2239525 – 021

مرتبط بخوانید: سالن زیبایی تجریش

 آرایشگاه زنانه در نیاوران – سالن زیبایی سیلوانا

سالن زیبایی نیاوران

سالن زیبایی سیلوانا یکی از بهترین آرایشگاه های زنانه در نیاوران است که از مجهزترین سالن های زیبایی تهران به شمار می رود. کلیه خدمات تخصصی زیبایی و آرایشی در این سالن زیبایی ارائه می شود و متخصصان و میکاپ آرتیست های حرفه ای در سالن زیبایی سیلوانا مشغول به فعالیت هستند.

  • آدرس : تهران ، نیاوران ، کوچه دوم جماران ، پلاک 6 ، واحد 1
  • تلفن : 2290771 – 021

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه عروس 

خصوصیات سالن زیبایی نیاوران

بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران

بهترین آرایشگاه ها برای اینکه بتوانند لقب بهترین را بگیرند باید وجه ممیزه خاصی نسبت به سایر آرایشگاه ها و سالنهای زیبایی داشته باشند، ما در ذیل به خصوصیاتی اشاره میکنیم تا برای مراجعه به بهترین آرایشگاه ها بتوانید درست انتخاب کنید:

نظافت سالن زیبایی

اولین ویژگی یک آرایشگاه برتر باید تمیزی و بهداشت باشد ، مکانی که با پوست و مو اشخاص مختلف سرو کار دارد باید این اولین مولفه را به درستی رعایت کند ، در صورتیکه بهداشت در سالنها رعایت نشود سبب سرایت انواع بیماریهای ویروسی میشود و حتی ممکن است بیماریهای چون ایدز و هپاتیت نیز سرایت کند.بنابراین بهداشت و نظافت باید کاملا در نزد آرایشگاه ها رعایت گردد.

داشتن لاینهای تخصصی

بهترین سالنهای زیبایی در نیاوران و هر منطقه در تهران و شهرستانها برای اینکه در جرگه رقابت با سایر آرایشگاه ها موفق باشند ، باید لاینهای تخصصی متعددی چون کاشت ناخن و خدمات مربوط به مژه و پوست را داشته باشند ، بنابراین شاهد این هستیم که اکثر آرایشگاه ها زنانه تمامی لاینهای زیبایی را دارند.

 دارا بودن پروانه لازم برای آرایشگری

نداشتن پروانه کسب میتواند یک مورد منفی برای یک آرایشگاه باشد ، چراکه افرادی که پروانه ندارند ، یکسری از دستورالعملهای مربوط به صنف خود را که باید رعایت کنند را احتمالا رعایت نکرده اند و این نهایتا امری است که به ضرر مشتری  خواهد بود ، و همچنین با داشتن مجوز کسب ، مشتری آرایشگاه اگر تخلفی را مشاهده کند راحتتر میتواند شکایت کند.

دارابودن کادر مودب و حرفه ای در آرایشگاه نیاوران

یقینا یک مجموعه برای برای موفقیت نیازمند به کادر مجرب و حرفه ای و با اخلاق است ، در غیر این صورت رسیدن به موفقیت و عالی بودن امری ناممکن است ، آرایشگاه ها و سالنهای زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. و بهترین سالنهای زیبایی در نیاوران این ویژگی را حتما دارا هستند.

ارائه قیمتهای منصفانه در سالن زیبایی نیاوران

آرایشگاهی که قیمت منصفانه ارائه میکند همواره مشتریان خود را حفظ خواهد کرد و همیشه در گردونه رقابت خواهد ماند ، البته تعیین قیمت منصفانه کمی مشکل میباشد، چرا که قیمت گذاریها بر اساس مواد به کار رفته و مقدار استفاده متفاوت خواهد بود .

بنابراین اگر آرایشگاهی به طور مثال قیمت رنگ مو را پاییینتر از سالن دیگر گرفت ، دلیل بر ارائه قیمتی بهتر نیست ، چرا که ممکن است آن سالن دیگر از مواد گرانتری استفاده کرده که سبب اضافه قیمت شده است.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

خدمات آرایشگاه نیاوران

بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران

خدمات ارائه شده در بهترین آرایشگاه های زنانه نیاوران تهران ، شامل خدمات زیر هستند :

  • اکستنشن موی 100 درصد طبیعی به روش کراتین ، رینگ ، دوخت و بافت با تقسیم بندی صحیح بدون آسیب به مو
  • پاکسازی پوست صورت ھمراه با ماساژ و آبرسانی با محصولات درجھ یک
  • خدمات ناخن ، پودر و ژل
  • ارائه جدیدترین تکنیک ھا و دیزاین ھای ناخن و امکان استفاده از پک کامل شخصی بھ درخواست شما
  • گریم و آرایش حرفه ای عروس توسط متخصص گریم
  • پکـیج کامل عروس
  • بھترین براشیـنگ با ماندگـاری بالا
  • انواع بافت و اکستنشن ھای ژورنالی
  • طـراحی و قرینه سازی ابـرو
  • کراتین و جوانسازی موھای آسیب دیده و فر
  • مانیکور و پدیکور
  • گریم و بیـبی بومر
  • انواع دیزاین نگین
  • ژلیش و ژل پولیش ناخن
  • خدمات تخصصی پوست(پاكسازی ، جوانسازی ، لیفت)
  • خدمات تخصصی مو (ریباندینگ ، کراتینه ، احیاء ، بوتاکس ، امگاتراپی)
  • رنگ و لایت
  • بالیاژ
  • آمبره
  • شینیون كلاسیک
  • شینیون مدرن
  • خدمات پدیكور
  • آرایش دائم
  • میكروبلیدینگ به روش فیبروز
  • كوپ ژورنالی و حرفه ای
  • لیفت و لمینت مژه و ابرو
  • اكستنشن مژه با انواع مژه فانتزی و اكلیلی
  • و …

خوشحال می شویم که پس از مراجعه به سالن های زیبایی معرفی شده توسط ما ، تجربیات خود را در بخش نظرات بگذارید تا بقیه دوستان هم بتوانند از تجربه های شما استفاده کنند.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران

خدمات تخصصی شینیون مو در بهترین سالن زیبایی نیاوران

سالن زیبایی در نیاوران

شینیون عروس به سبک های مختلفی انجام می شود که از محبوب ترین آن ها شینیون بالای سر است ، مخصوصا برای افرادی که دارای گردن های کوتاهی هستند این شینیون ها بسیار محبوب می باشند.  در این روش موها به صورت دور تا دور جمع می شود و قسمت صدفی با یک کش سر بسته می شود. در پایان نیز بر روی پشت سر فیکس می شود. تکمیل شینیون به این روش معمولا از جلوی سر آغاز می گردد و با مراجعه به بهترین سالن های زیبایی در نیاو.ران می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

در بهترین آرایشگاه های زنانه در نیاوران شینیون قسمت جلویی موها بر اساس فرم صورت مشتری ها انجام می شود و معمولا موهای جلوی سر را شانه می زنند و پس از پوش دادن آن را در مرکز سر فیکس می کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در تهران 

خدمات تخصصی آرایش عروس در آرایشگاه نیاوران

آرایشگاه نیاوران

یکی از ویژگی های آرایش عروس این است که برای مدت زمان طولانی بر روی پوست ماندگار باشد و همینطور در مدت زمان کوتاهی بر روی پوست برق نیافتد و اصطلاحا آرایش ماسیده به نظر نرسد. به همین دلیل استفاده از پرایمر از اهمیت بالایی برخوردار است و آرایشگر باید متناسب با پوست مراجعه کننده از پرایمر مناسبی نیز برای او استفاده کند چراکه برای هر یک از پوست های چرب و خشک پرایمر مخصوصی نیز وجود دارد به طوری که پرایمر پوست های چرب میزان ترشح سبوم و یا غذذ چربی را کنترل می کنند که نتیجه آن ماندگاری بالای آرایش می باشد.

برای پوست های خشک نیز عملکرد پرایمر اینگونه است که چوست را مربوط نگه می دارد تا پس از مدتی در اثر خشکی زیاد خطوط و چین و چروک بر روی پوست نمایان نشود. همینطور استفاده از رنگ کرم پودر مناسب نیز در نتیجه آرایش نتایج بهتری دارد و حتی می توان با ترکیب چند رنگ کرم پودر به نتیجه بهتری نیز رسید.

سالن های زیبایی و امور ممنوعه 

درست است که هدف از ایجاد سالنهای زیبایی ، زیباتر شدن مو و زیبایی بیشتر چهره است. اما باید دانست همه کارهای مربوط به زیبایی نمیتواند در سالن های زیبایی انجام بگیرد،.

امور زیبایی که تزریقی میباشد باید یک پزشک متخصص انجام دهد . همانطور که امور مربوط به کوتاهی و شنیون و میکاپ و رنگ و لایت کردن مو به کارشناس خودش یعنی یک آرایشگر حرفه ای مربوط میباشد. امور زیبایی که باید تزریق گردد باید یک پزشک انجام دهد تا در صورت بروز حساسیت و یا نشتی مواد تزریقی به سایر ارگانهای بدن بداند که چه اقدام به موقعی باید انجام دهد. و بتواند داروهای آنتی بیوتیک و مسکن تجویز کند.

بنابراین این که بسیاری از آرایشگران با طی یک دوره کوتاه مدت بوتاکس و یا تزریق ژل لب انجام میدهند . یک امر ممنوعه از جانب وزارت بهداشت و همچنین خلاف مقرارت صنف آرایشگران را انجام میدهند.

شما برای سلامتی خود ارزش قائل شوید به سالنهای زیبایی برای انجام این امور مراجعه نکنید.

سالنهای زیبایی و آرایشگاه های زنانه باید به امور تخصصی خود بپردازند و در اموری که سر رشته ندارند و تنها به دلیل سود آوری انجام ندهند.

آیا پاکسازی تخصصی پوست در سالن زیبایی نیاوران انجام میشود؟

سالن زیبایی نیاوران

به دلیل اینکه امروزه پاکسازی و فشیال پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و بانوان و حتی آقایان به کیفیت پوست خود توجه زیادی دارند. در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی این لاین وجود دارد. البته آرایشگاه های محلی چندان به این لاین اهمیت نمیدهند .و امور عادی آرایشگاهی در آنان جاری است .و این لاین بیشتر در سالن های بزرگ و تخصصی دیده میشود.

در این سالن ها یک فرد متخصص که انواع دوره ها را دیده است .و به مدد تجربه و مواد عالی که در فشیال استفاده میگردد، به بالا بردن زیبایی پوست کمک میکند . این کار برای جوانسازی پوست و پیشگیری از پیر پوستی زودرس بسیار اهمیت دارد. و افراد باید سعی منند هر یکماه با توجه به نیاز پوستی خود این کار را انجام دهند.

آیا فیشیال در سالن زیبایی نیاوران با نسخه دکتر پوست تداخل دارد؟

هیچگاه نباید دستورات پزشکی یک متخصص پوست را به گوشه ای گذارد. و بی توجه به چنین دستور العملهایی و نسخه های پزشکی فقط فیشیال انجام داد.

پاکسازی پوستی صحیح است که در تداخل داروهای پزشکی نباشد. به طور مثال شما در نسخه های پزشکی از ماده ای مانند رتینول استفاده میکنید .و به فیشیال میروید و فیشیالیست از این موضوع بی خبر است . و سایر اکتیوها را برای شما استفاده میکند که نباید همزمان با رتینول مصرف گردد.

بنابراین برای اینکه تداخلی بین نسخ پزشکی و پاکسازی پوست نباشد. از پزشک خود مشاوره بگیرید .و یا قبل از انجام کارهای پاکسازی پوست فیشیالیست متخصص را از نسخه و داروهایی که مصرف مینمایید مطلع سازید .تا در جهت دستورالعملهای پزشک اقدام کند.

سلامت پوست خود را با سهل انگاری و کارهای خودسرانه به خطر نیندازید.

سوالات متداول

 آدرس بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران چیست؟

در این مقاله آرایشگاه های خوب نیاوران معرفی گردیده است.

هزینه خدمات درسال زیبایی در نیاوران چقدر میباشد؟

با توجه به تغییر مداوم خرید مواد اولیه و تغییر قیمتها نمیتوان قیمت واحدی بیان کرد. به شماره های سالنهای زیبایی درج شده در مقاله مراجعه نمایید.

آیا خدمات تزریق ژل لب در آرایشگاه انجام میگردد.؟

به هیچ وجه سالنهای آرایشی و زیبایی نمیتوانند این کار را انجام دهند و این کار زیر نظر پزشک انجام میپذیرد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در غرب تهران

پروتئین تراپی مو در غرب تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو غرب تهران

بهترین سالن زیبایی برای پروتئین تراپی مو در غرب تهران کجاست ؟ پروتئین تراپی یکی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام ،ببخشید خدمات فیشیال در بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران ارایه میشه؟

    • بله اکثر سالن های زیبایی در نیاوران خدمات فیشیال را دارند ، با شماره های درج شده در این مقاله تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *