پروتئین تراپی مو در غرب تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو غرب تهران

پروتئین تراپی مو در غرب تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن زیبایی برای پروتئین تراپی مو در غرب تهران کجاست ؟ پروتئین تراپی یکی از روش های بسیار عالی برای احیا و صافی موها به شمار می رود که اصلی ترین کاربرد آن ، تامین پروتئین مورد نیاز برای موهاست. هر یک از تارهای مو از پروتئین کراتین تشکیل شده است که در سلامت مو ، نقش بسیار مهمی را دارد. پروتئین تراپی موها ، یکی از روش هایی است که جذب کراتین و مواد پروتئینی در تارهای مو را بالا می برد و از آسیب دیدن موها جلوگیری می کند. هر چقدر موها بیشتر دکلره و رنگ شوند و پروتئین های موجود در موها بیشتر تجزیه شوند ، موها ظاهری خشک تر و شکننده تر را پیدا می کنند. پروتئین تراپی جزو روش هایی است که در آن محصولات حاوی پروتئین های هیدرولیز شده برای تقویت و بازسازی موها و همینطور سخت تر شدن لایه کوتیکول های مو ، مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه ضمن پرداختن به جزئیات بیشتر از پروتئین تراپی ، بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در غرب تهران را نیز معرفی کرده‌ ایم.

معرفی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در غرب تهران

در غرب تهران مراکز متعددی ارائه دهنده خدمات پروتئین تراپی موها هستند. در ادامه یکی از بهترین این مراکز را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

مرکز پروتئین تراپی پریسا ظفری 

پروتئین تراپی مو در غرب تهران

  • آدرس : تهران ، بلوار فردوس ، فردوس شرقی ، مجتمع اداری پارسا ، طبقه ۲ ، پلاک ۴۳۸
  • شماره تماس : ۰۹۱۹۱۰۶۳۵۰۷

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه غرب تهران

پروتئین ترایی برای چه موهایی مناسب است ؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد پروتئین تراپی وجود دارد ، سوال در مورد این است که آیا این روش درمانی برای موهای من مناسب است یا خیر. در پاسخ باید بگوییم که پروتئین تراپی یکی از روش های ایده آل برای درمان موهای خشک و آسیب دیده به شمار می رود.

اگر که موهای شما به شدت خشک است و حالت طبیعی خود را از دست داده است ؛ یا به دلیل رنگ کردن های بیش از اندازه ، خیلی خشک و شکننده شده است ، پروتئین تراپی یکی از روش های ایده آل برای بهبود وضعیت موهای شما به شمار می رود.

در صورتی که در یکی از دسته بندی های زیر قرار دارید ، بهتر است خیلی سریع از روش پروتئین تراپی استفاده نمایید.

  • افرادی که دارای موهای وزی می باشند. به طوری که موهایشان دائما گره می شود.
  • کسانی که موهایشان دارای حالت کشسانی نیست.
  • افرادی که از رژیم غذایی نامتعادلی استفاده می کنند و دارای موهای ضعیفی هستند.
  • کسانی که دارای موهای نازکی هستند.
  • افرادی که موهایشان را زود به زود رنگ می کنند.
  • کسانی که احساس می کنند تارهای موهایشان نازک و ضعیف شده است.
  • افرادی که موهایشان زبر شده است.

فواید پروتئین تراپی برای مو چیست ؟

پروتئین تراپی مو در غرب تهران

پروتئین تراپی و یا پروتئین درمانی ، یکی از روش های موثر برای ترمیم و افزایش درخشندگی موها به شمار می رود و از موها در برابر هر گونه آسیب های احتمالی در اثر استفاده از وسایل حرارتی نیز محافظت می کند.

در ادامه به برخی از مهم ترین فوایدی که پروتئین تراپی موها به همراه دارد ، اشاره کرده‌ ایم.

  • پروتئین تراپی از موها در برابر هر گونه آسیب احتمالی محافظت می کند.
  • این روش با از بین بردن سلول های مرده پوست سر ، موها را نرم می کند.
  • پروتئین تراپی ، حالت پذیری موها را افزایش می دهد.
  • این روش درمانی برای تقویت فولیکول های مو بسیار موثر است.
  • پروتئین تراپی در مرطوب کردن موها و همینطور افزایش حجم و ضخامت موها بسیار موثر است.
  • از پروتئین تراپی برای صاف شدن موها نیز استفاده می شود.
  • پروتئین تراپی در درمان موخوره نیز بسیار موثر می باشد.
  • از این روش برای افزایش درخشندگی موها نیز استفاده می گردد.
  • پروتئین تراپی در تقویت رشد موها نیز بسیار موثر می باشد.

انواع روش‌ های پروتئین تراپی مو در غرب تهران

در حالت کلی پروتئین تراپی درمانی ، به دو صورت شامل مرطوب کننده و ترمیم کننده انجام می شود. در ادامه پیرامون انواع روش های پروتئین تراپی مو در غرب تهران ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

پروتئین درمانی مرطوب کننده

از پروتئین درمانی مرطوب کننده ، برای موهای خشک و دهیدراته استفاده می شود. در صورتی که جزو افرادی هستید که موهایتان را خیلی رنگ می کنید و یا موهایتان به دلیل استفاده مکرر از سشوار و اتو مو ، به شدت آسیب دیده‌ و خشک است ، می توانید از پروتئین درمانی مرطوب کننده استفاده نمایید.

پروتئین درمانی ترمیم کننده

پروتئین تراپی ترمیم کننده ، برای افرادی که موهایشان آسیب دیده‌ است ، استفاده می گردد. در این روش نیز رطوبت موها تا حد زیادی تامین می گردد اما اصلی ترین هدف از انجام آن ، ترمیم موها می باشد. بهتر است پروتئین تراپی درمانی ترمیم کننده ، هر دو هفته یکبار صورت بگیرد.

مراحل پروتئین تراپی مو در غرب تهران

پروتئین تراپی برای موها ، فواید بسیار زیادی را دارد و این روش در چندین مرحله صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که مواد پروتئینی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند ، نباید با پوست سر و یا ریشه موها برخورد داشته باشند.

در سالن های زیبایی ابتدا مواد پروتئین تراپی را بر روی موها قرار می دهند و سپس برای افزایش اثربخشی این روش ، از دستگاه های مخصوصی نیز استفاده می کنند. از اتوموهای بدون گرما با هدف تثبیت اثرات پروتئین تراپی استفاده می گردد.

در ادامه به مهم ترین مراحل پروتئین تراپی در غرب تهران ، اشاره کرده ایم.

  • شستشوی موها
  • خشک کردن موها با استفاده از حوله و سشوار
  • تقسیم بندی صحیح موها
  • قرار دادن‌ مواد پروتئین تراپی بر روی موها
  • پخش کردن‌ مواد با استفاده از یک شانه پهن بر روی موها
  • استفاده از یک کلاه پلاستیکی بر روی موها برای 20 الی 45 دقیقه
  • خشک شدن مواد بر روی موها با استفاده از دستگاه مخصوص
  • استفاده از نرم کننده مخصوص
  • آبکشی و خشک کردن‌ موها
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در غرب تهران

عوارض پروتئین تراپی مو 

پروتئین تراپی مو در غرب تهران

پروتئین تراپی دارای فواید بسیار زیادی می باشد ؛ با این حال برخی از افراد با استفاده از این روش ، برخی عوارض را نیز تجربه کرده اند. از مهم ترین عوارضی که پروتئین تراپی مو به همراه دارد ، واکنش های آلرژیک و بروز حساسیت های پوستی می باشد. به طوری که برخی از افراد به بوی محصولات مورد استفاده در روش پروتئین تراپی حساسیت دارند و دچار مشکلاتی شامل آلرژی و یا تنگی نفس می شوند.

از سویی دیگر استفاده بیش از اندازه از پروتئین تراپی نیز با نتایج معکوسی همراه است. به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از بروز عارضه ، ابتدا از این روش به میزان متعادلی استفاده شود. همینطور تمامی مراحل در فضای آزاد صورت بگیرد.

تفاوت بوتاکس مو و پروتئین تراپی

بوتاکس مو نیز جزو روش هایی است که برای جوانسازی موها مورد استفاده قرار می گیرد و هدف از آن ترمیم موها و افزایش درخشندگی موها می باشد.

امروزه استفاده از بوتاکس بو نیز با استقبال بالایی همراه است ؛ دلیل این موضوع این است که در این روش به دلیل عدم وجود فرمالدهید ، مضرات کمتری نیز نسبت به کراتینه مو مشاهده می شود.

اصلی ترین تفاوتی که میان پروتئین تراپی مو در غرب تهران و بوتاکس مو وجود دارد ، در تکنیک های به کار رفته‌ در آن هاست. به طوری که در پروتئین تراپی از محصولاتی که دارای پروتئین بالایی هستند ، استفاده می شود. این در حالی است که در تکنیک بوتاکس مو ، از موادی شامل ویتامین ، پروتئین و لیپیدها استفاده می گردد. با توجه به ترکیباتی که در هر یک از این دو روش به کار رفته‌ است ، باید بگوییم که پروتئین تراپی بیشتر برای آبرسانی موها کاربرد دارد ، در حالی که از بوتاکس مو برای احیای موها استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب در غرب تهران

سوالات متداول 

  • بهترین سالن زیبایی برای دریافت خدمات پروتئین تراپی مو در غرب تهران ، کدام است ؟

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در غرب تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه پروتئین تراپی مو در غرب تهران چقدر است ؟

هزینه پروتئین تراپی مو در غرب تهران بر اساس قد و حجم موهای زیباجو ، میزان مواد مورد نیاز ، دستمزد آرایشگر و … متغیر است.

  • ماندگاری پروتئین تراپی مو در غرب تهران چقدر است ؟

ماندگاری پروتئین تراپی مو در غرب تهران بین سه الی دوازده ماه متغیر می باشد. با رعایت مراقبت های لازم بعد از پروتئین تراپی ، می توان این مدت زمان را نیز افزایش داد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

سالن زیبایی در پونک

سالن زیبایی در پونک 💎 معرفی 5 بهترین آرایشگاه پونک

در بهترین سالن زیبایی در پونک چه خدماتی ارائه می شود ؟ امروزه زیبایی و …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *