بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران 💎 معرفی 10 بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

داشتن پوستی جوان و شاداب از دغدغه های اساسی هر فردی اعم از زنان و مردان است. با بالاتر رفتن سن ، پیری پوست نیز بیشتر می شود و کم کم آثار چین و چروک بر روی صورت نمایان می گردد. وقتی پوست ، شادابی و طراوت اولیه خود را از دست می دهد ، چهره پیرتر از سنی که فرد در آن قرار دارد ، دیده می شود. امروزه از روش هایفوتراپی به عنوان یکی از روش های جوانسازی پوست صورت استفاده می شود. هایفوتراپی روشی غیرتهاجمی است اما بر روی صورت دارای نتایج مشابهی با جراحی لیفت می باشد. به طوری که باعث سفت تر شدن و افزایش زیبایی پوست می گردد. اگر در شمال تهران به دنبال بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست شمال تهران

معرفی بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

با توجه به تاثیری که زیبایی و شادابی پوست در افزایش جذابیت چهره دارد ، امروزه از روش هایفوتراپی استقبال بالایی شده است. هایفوتراپی جزو بهترین روش ها برای لیفت و جوانسازی پوست صورت است. در ادامه یکی از بهترین پزشکان در زمینه هایفوتراپی در شمال تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

دکتر ندا معروفی

بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، سرو شرقی ، پلاک 43 ، واحد 7
  • شماره تماس : 02126654500

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

انجام هایفوتراپی توسط بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

هایفوتراپی در دسته بندی خدمات زیبایی مناسب برای لیفت صورت قرار دارد. این روش یک درمان غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست صورت به شمار می رود و برای کسانی که مایل هستند بدون جراحی پوست صورت خود را لیفت کنند ، گزینه مناسبی است.

در روش هایفوتراپی از امواج متمرکز فراصوت استفاده می شود که با شدت بالایی وارد پوست می شوند. ورود امواج متمرکز فراصوت زمینه لیفتینگ و جوانسازی پوست در ناحیه گردن و صورت را فراهم می کند. از سویی دیگر این امواج منجر به تحریک تولید کلاژن در پوست نیز می شوند که همین موضوع در طولانی مدت ، جوانسازی صورت را در پی دارد.

حتی اگر فکر می کنید برای شادابی و لیفت پوست خود نیاز به دریافت خدمات هایفوتراپی دارید ، توصیه می کنیم که ابتدا از پزشک انتخابی خود یک جلسه مشاوره دریافت کنید. بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران در جلسه مشاوره اقدام به بررسی و معاینه پوست صورت شما می کند. در صورتی که میزان افتادگی پوست صورت شما به اندازه ای باشد که با هایفوتراپی قابل درمان باشد ، پزشک این خدمات زیبایی را برای شما توصیه می کند.

روش هایفوتراپی به دلیل تاثیری که در لیفت صورت دارد ، تحت عنوان لیفت سرپایی نیز شناخته می شود. روشی کم عارضه و بدون درد می باشد که تمامی افراد بدون اینکه نیاز به سپری کردن دوره نقاهت سنگینی باشد و بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه های زیادی باشند ، می توانند از این روش جوانسازی پوست بهره ببرند و پوستی زیبا ، سفت و شاداب را تجربه کنند.

کاربرد هایفوتراپی

  • لیفت ابروها
  • رفع افتادگی در ناحیه پلک بالا
  • لیفت گونه
  • رفع خطوط خنده بر روی صورت
  • رفع چین و چروک های صورت و گردن
  • رفع غبغب
  • رفع افتادگی پوست در ناحیه چانه
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی شبانه روزی شمال تهران

4 معیار مهم برای انتخاب بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

اگر مایل هستید از تزریق بوتاکس به نتایج مثبتی برسید ، بسیار مهم است که به کلینیک های معتبر مراجعه کنید و انجام هایفوتراپی به را بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران بسپارید.

توجه به مدرک و مهارت پزشک

اولین معیار مهم برای انتخاب بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران برخورداری از مدرک تخصصی مرتبط و همینطور مهارت بالاست. سعی کنید به سراغ پزشکانی بروید که ضمن داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه ها و مراکز معتبر ، زیر نظر وزارت بهداشت و نظام پزشکی نیز فعالیت می کنند. اینگونه بدون اینکه مشکلی ایجاد شود ، می توانید با خیالی آسوده برای هایفوتراپی اقدام کنید.

بررسی تجربه و سابقه بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

حتما پزشکی را برای هایفوتراپی انتخاب کنید که در زمینه تخصص خود ، تجربه بسیار بالایی را دارد. برای این منظور سعی کنید نمونه کارهای پزشک خود را مشاهده کنید تا با بررسی کیفیت نتایج ، از میزان مهارت او مطلع گردید.

توجه به دستگاه هایفوتراپی مورد استفاده

پزشکی را برای انجام هایفوتراپی انتخاب کنید که برای ارائه خدمات به سراغ به روز ترین و بهترین دستگاه ها می رود تا نتایج مطلوبی را برای شما رقم بزند. هر چه دستگاه های مورد استفاده برای ارائه خدمات توسط بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران پیشرفته تر باشند ، قطعا ضمن اینکه نتایج بهتری حاصل می شوند ، سلامتی فرد نیز به خطر نمی افتد.

بررسی روش های مورد استفاده برای هایفوتراپی

پزشکان بسیاری در زمینه هایفوتراپی فعالیت دارند که ممکن است هر یک از روش های مختلفی برای ارائه خدمات استفاده کنند. معمولا پزشکان با تجربه در این زمینه از روش های دیگری شامل تزریق ژل ، تزریق چربی ، تزریق بوتاکس و … در ترکیب با هایفوتراپی استفاده می کنند تا نتایج مورد انتظار ایجاد گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

توصیه های مراقبتی بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران پس از هایفوتراپی

برای اینکه از روش هایفوتراپی نتیجه بگیرید ، بسیار مهم است که به توصیه های مراقبتی بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران توجه داشته باشید. در ادامه به مراقبت هایی که متخصصان پس از هایفوتراپی توصیه می کنند ، پرداخته ایم.

  • بسیار مهم است پس از هایفوتراپی آب کافی مصرف کنید. بهتر است رژیم غذایی خود را نیز سرشار از سبزیجات انتخاب کنید.
  • پس از هایفوتراپی به صورت مرتب از کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده نمایید.
  • حداقل برای 48 ساعت پس از هایفوتراپی از خوابیدن بر روی صورت خود اجتناب کنید.
  • از لوازم آرایشی بر روی پوست صورت خود استفاده نکنید.
  • از ماساژ دادن صورت و گردن خود اجتناب نمایید.
  • تا چند روز پس از هایفوتراپی از رفتن به محیط های گرم از جمله سونا و جکوزی اجتناب نمایید.
  • به مدت 48 ساعت پس از هایفوتراپی در برابر نور مستقیم خورشید ، گرما و حرارت زیاد قرار نگیرید.
  • برای اینکه بتوانید از هایفوتراپی نتایج مثبتی را دریافت کنید ، تا چندین هفته پس از هایفوتراپی از مصرف مشروبات الکلی اجتناب کنید. همینطور بهتر است نوشیدنی های کافئین دار نیز مصرف نکنید.
  • برای بهبودی سریع تر و کم شدن ورم صورت پس از هایفوتراپی ، سعی کنید از کمپرس آب یخ استفاده کنید و دوش آب سرد بگیرید.

ماندگاری هایفوتراپی چقدر است ؟

بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

برای اینکه بتوانید تاثیر هایفوتراپی را بر روی پوست صورت خود مشاهده کنید ، باید حداقل سه ماه صبر کنید. پس از سه ماه نتیجه کامل هایفوتراپی قابل رویت است. در نظر داشته باشید بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران بر اساس مشکلات پوستی فرد تعداد جلسات هایفوتراپی را برای هر فرد تعیین می کند.

برای اینکه ماندگاری هایفوتراپی را بالا ببرید ، بهتر است این عمل را یک یا دو بار در سال انجام دهید. اینگونه نتایج هایفوتراپی را همیشه تجربه می کنید و پوستی لیفت شده خواهید داشت.

هایفوتراپی برای چه کسانی ممنوع است ؟

با اینکه هایفوتراپی جزو روش های بسیار موثر در جوانسازی صورت است ، با این حال برای تمامی افراد مناسب نیست. بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران توصیه می کند کسانی که در یکی از گروه های زیر قرار دارند ، از هایفوتراپی اجتناب نمایند.

  • افرادی که در بدن آن ها عفونت فعالی وجود دارد ، باید ابتدا اقدام به درمان عفونت نمایند. پس از درمان عفونت می توانند برای هایفوتراپی با پزشک مشورت کنند.
  • در صورت وجود ژل یا فیلر در ناحیه ای که قرار است هایفوتراپی انجام شود ، امکان هایفوتراپی وجود ندارد. بهتر است حداقل 6 ماه پس از تزریق ژل اقدام به هایفوتراپی نمایید.
  • زنان باردار و شیرده نباید از روش هایفوتراپی استفاده کنند.
  • کسانی که دارای نواقص عضلانی هستند و افرادی که دارای مشکلات عصبی می باشند ، نباید از روش هایفوتراپی استفاده کنند.
  • هایفوتراپی برای لیفت پوست های شل ، افتاده و پف دار تاثیر بسیار قابل توجهی را ندارد.
  • امکان انجام هایفوتراپی بر روی زخم ، بخیه و جراحی وجود ندارد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در شرق تهران

سوالات متداول

  • بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران کدام پزشک است ؟

بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • بهترین سن برای هایفوتراپی چند سال است ؟

هایفوتراپی در هر سنی قابل انجام است اما با توجه به اینکه در رفع افتادگی و شلی پوست موثر است ، معمولا در سنین بالا طرفداران بیشتری را دارد.

  • آیا انجام هایفوتراپی در شمال تهران عوارض جانبی دارد ؟

انجام هایفوتراپی با عوارض خاصی همراه نیست و برای جوانسازی پوست کارایی دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *