بهترین مرکز لیزر در شمال تهران 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

موهای زائد در بدن ظاهر خوشایندی را ندارند ، به همین دلیل است که افراد از روش های مختلفی برای برطرف کردن این موها استفاده می کنند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی ، امروزه می توان از خدمات لیزر موهای زائد برای رفع موهای زائد در تمامی قسمت های بدن استفاده کرد. در این روش با اعمال حرارتی که دستگاه لیزر موهای زائد ایجاد می کند ، فولیکول مو آسیب می بیند و به مرور از بین می رود. با آسیب دیدن فولیکول های مو ، روند رشد آن ها متوقف می شوند و برای همیشه رفع می گردند. اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر در شمال تهران هستید ، در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست شمال تهران

معرفی بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

برای اینکه بتوانید از لیزر موهای زائد به بهترین نتیجه برسید ، بسیار مهم است برای دریافت این خدمات زیبایی ، مراکز معتبر و تخصصی را انتخاب کنید. در ادامه یکی از بهترین کلینیک های زیبایی که خدمات لیزر موهای زائد را به افراد ارائه می دهند ، معرفی کرده ایم.

کلینیک تخصصی پوست و مو پامچال

بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای کوچه پنجم ، پلاک 6 ، طبقه 5 ، واحد 25
  • شماره تماس : 02122095052 – 09123367899

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد از جدیدترین و موثرترین روش ها برای رفع موهای زائد در بدن می باشد. با استفاده از این روش ، امکان رفع موهای زائد در تمامی قسمت های بدن وجود دارد و علاقه مندان به این روش می توانند از خدمات بهترین مرکز لیزر در شمال تهران برای رفع موهای زائد در کل بدن خود استفاده کنند. حرارت لیزری که توسط دستگاه لیزر تولید می شود ، فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و آن را از بین می برد.

فرقی نمی کند نوع پوست و موی شما چیست ، با مراجعه به کلینیک های تخصصی لیزر موهای زائد ، می توانید نسبت به رفع دائمی این موها در بدن خود اقدام کنید. برای لیزر موهای زائد از دستگاه های لیزر مختلف و با طول موج های مختلف استفاده می شود. پزشکی که در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد حضور دارد ، تشخیص می دهد که کدام دستگاه متناسب با پوست و موی شما ، بیشترین بازدهی را در رفع موهای زائد در بدنتان خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

انواع مختلف دستگاه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

در بهترین مرکز لیزر در شمال تهران از دستگاه های لیزر متعددی برای رفع موهای زائد استفاده می شود. در ادامه پیرامون انواع دستگاه لیزر و کاربرد هر یک توضیحاتی را آورده‌ ایم.

دستگاه الکساندریت

از بهترین دستگاه ها برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن ، دستگاه الکساندرایت است. این دستگاه در رفع موهای زائد در افرادی که پوست آن ها روشن است ، با نتیجه بسیار خوبی همراه می باشد.

بنابراین برای افرادی که دارای پوست های تیره هستند ، این روش بازدهی بالایی ندارد و ممکن است با استفاده از دستگاه الکساندرایت به نتیجه ای که انتظار دارند ، نرسند. دلیل این موضوع این است که این دستگاه ، ملانین های پوست را جذب می کند. در پوست های تیره ملانین وجود دارد و ممکن است در اثر لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت ، پوست دچار سوختگی گردد.

دستگاه دایود

دستگاه دایود برای کسانی که پوست تیره ای دارند ، دارای تاثیر بسیار بالایی در رفع موهای زائد است. البته دستگاه دایود نیز برای افراد با پوست خیلی تیره پیشنهاد نمی شود.

دستگاه روبی در بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

دستگاه روبی در گروه اولین دستگاه هایی که برای لیزر موهای زائد بدن مورد استفاده قرار گرفت ، دسته بندی می شود. این دستگاه در رفع موهای روشن و نازک بسیار موثر است. کسانی که دارای موهای تیره هستند ، نمی توانند از این دستگاه استفاده کنند چراکه این دستگاه دارای جذب ملانین بالایی است و ممکن است برای افراد با عوارض مختلفی همراه باشد.

دستگاه تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای طول موج بسیار قدرتمندی است و برای از بین بردن موهای زائد در بدن کاربرد دارد. بر اساس نتایجی که این دستگاه دارد ، در دسته بندی دستگاه های بسیار خوب برای لیزر موهای زائد در بدن قرار می گیرد.

دستگاه ان دی یاگ

دستگاه ان دی یاگ دارای جذب ملانین کمی می باشد. افرادی که دارای پوست تیره هستند ، می توانند از این دستگاه برای لیزر موهای زائد در بدن خود استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی شبانه روزی شمال تهران

ویژگی های بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

اگر تصمیم دارید از لیزر موهای زائد برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن خود استفاده کنید ، توصیه می کنیم در انتخاب مرکز لیزر برخی معیارها را در نظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید با انتخاب یک کلینیک زیبایی و مرکز لیزر معتبر به نتایج خوبی نیز برسید.

ذر ادامه به مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز لیزر در شمال تهران که باید در انتخاب یک مرکز لیزر به آن ها دقت داشته باشید ، اشاره کرد‌ه‌ ایم.

  • به سراغ مرکز لیزری بروید که دارای مجوز از وزارت بهداشت است. پیش از مراجعه به مرکز لیزر انتخابی ، حتما اطمینان به دست آورید که زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند. اینگونه اطمینان خواهید داشت که مرکزی معتبر است و خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد.
  • یک کلینیک لیزر خوب ، دارای کادر درمان و پرسنل مجرب و متخصص است. بنابراین در انتخاب بهترین مرکز لیزر در شمال تهران سعی کنید به برخورداری مرکز لیزر از پزشک متخصص ، اپراتور باتجربه و … توجه داشته باشید. اینگونه پیش از دریافت خدمات لیزر موهای زائد ، می توانید از پزشک متخصص مشاوره و راهنمایی دریافت کنید و از دستگاه متناسب با پوست و موی خود بهره ببرید. ضمن اینکه اپراتور نیز در تعیین نتیجه نهایی لیزر تاثیرگذار است.
  • قطعا دستگاه هایی که برای لیزر موهای زائد در بدن مورد استفاده قرار می گیرند ، در تعیین نتیجه نهایی نیز بسیار موثر هستند. بنابراین سعی کنید مرکزی که در آن از جدیدترین و بهترین برندهای دستگاه های لیزر استفاده می شود ، خدمات لیزر موهای زائد را دریافت کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین پت شاپ شمال تهران

اقدامات قبل و بعد از انجام لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

پیش از مراجعه به بهترین مرکز لیزر در شمال تهران و پس از آن ، نیاز به برخی اقدامات است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

  • سطح پوست خود را با استفاده از ژیلت اصلاح نمایید. از استفاده از روش هایی شامل اپیلاسیون ، وکس ، بند و … اجتناب کنید.
  • پس از لیزر در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • پس از لیزر به اندازه کافی آب بنوشید.
  •  در صورت استفاده از لیزر صورت ، تا چند روز از آرایش کردن‌ اجتناب کنید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

درد ناشی از لیزر از چیزی که تصور کنید بسیار کمتر است. در حقیقت بسیاری از افراد می توانند درد ناشی از لیزر را به راحتی تحمل کنند و درد قابل ملاحظه ای نیست. در این روش پرتو لیزر بر روی ریشه های مو اعمال می شود اما گیرنده های درد را نیز درگیر می کند.

بنابراین نمی توان گفت که لیزر موهای زائد هیچ دردی را به همراه ندارد اما درد ناشی از آن قابل تحمل است. البته در بهترین مرکز لیزر در شمال تهران برای اینکه زیباجویان هیچ دردی را ناشی از لیزر تحمل نکنند ، در ناحیه لیزر موهای زائد از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده می کنند. اینگونه زیباجویان در فرآیند لیزر موهای زائد ، هیچ دردی را احساس نمی کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر در شمال تهران کجاست ؟

بهترین مرکز لیزر در شمال تهران را در این مقاله از سایت پاسخ تو معرفی کرده ایم.

  • آیا لیزر موهای زائد در شمال تهران روشی دائمی است ؟

لیزر موهای زائد روشی کاملا دائمی نیست اما نتایج حاصل از آن برای بازه زمانی طولانی تری ماندگار است.

  • هزینه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در شمال تهران چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در شمال تهران وابسته به ناحیه لیزر موهای زائد در بدن ، دستگاه مورد استفاده برای لیزر ، مرکز لیزر انتخابی و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *